Ervaring.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs dan moet je geluk hebben, ik vraag me nog steeds af hoe mijn locatie zo snel werd gevondn.
Als alleen de nachtfoto's er nog hadden gestaan dan had ik gekeken hoe de fietsroute (zie sleutelbord) loopt bij Ruurloquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ah kijk. Ik moet dus nog even leren onduidelijke foto's te nemen haha. Top en succes allen!
Anders Thijz even wakkerschudden. Volgens mij komt hij er zo goed als dagelijks langsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:29 schreef picodealion het volgende:
Pff, het regent en ik ben mijn portemonnee vergeten. Even zien hoe nat ik ben en hoeveel er nog in de tank zit tegen de tijd dat ik bij Arnhem ben, dan zie ik wel verder of ik doorrijd naar Ruurlo.
Ligt al in de auto.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:51 schreef boertie het volgende:
[..]
Anders Thijz even wakkerschudden. Volgens mij komt hij er zo goed als dagelijks langs
Maarja, om nou trots te zijn op een peugeot...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:23 schreef Broertie het volgende:
Afhankelijk van de afstand kijk ik of ik morgen óf de peugeot óf ik de volvo aanslinger.......
verkapt-kijk-mij-eens-patsen-met-mijn-2-auto's-in-het-bezit-hebben-post....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Het scootertie is alweer van-pleite-stijn?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:23 schreef Broertie het volgende:
Afhankelijk van de afstand kijk ik of ik morgen óf de peugeot óf ik de volvo aanslinger.......
verkapt-kijk-mij-eens-patsen-met-mijn-2-auto's-in-het-bezit-hebben-post....![]()
Hoe weet je dat zo zeker?quote:
Bomen, voorangsbord dus vlak bij kruispunt.quote:
Ik vind het te ver om te fietsen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:45 schreef rulerofdeath het volgende:
ik zal vanmiddag eens kijken (in het topic) of niemand anders 'm heeft opgehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |