Verhuis maar, Limburg is een stokvrije zonequote:Op maandag 20 mei 2013 19:52 schreef AF_ het volgende:
Slinger em eens richting limburg. Dan kan ik ook meedoen. Als zuidlimburger is zuid holland wat ver
nahquote:Op maandag 20 mei 2013 19:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verhuis maar, Limburg is een stokvrije zone
Mmm dan wacht ik mijn kans wel afquote:Op maandag 20 mei 2013 19:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verhuis maar, Limburg is een stokvrije zone
lolquote:Op maandag 20 mei 2013 20:41 schreef nijnja het volgende:
Helaas helaas...
[ [url=http://i658.photo bucket.com/albums/uu303/vegetatheprince/IMG-20130520-WA0000.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:01 schreef vegetassj4 het volgende:
Hij is niet alleen, hij is samen met mij en babybel ^^
je laat je in je eigen auto toch idd niet in de kattebak zettenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:22 schreef babybel het volgende:
Jaja, we zijn sinds lange tijd weer eens een keertje van de partij. Nijnja bestuurt mn saabje, vegeta zit ernaast, en ik chill achterin (gelukkig niet in de kofferbak, zoals nijn graag wilde).
stokje gaat inderdaad naar gelderland toe, we leggen m neer zodra we er zijn, m.a.w. vanavond nog
Gezellige boel in die auto.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:22 schreef babybel het volgende:
Jaja, we zijn sinds lange tijd weer eens een keertje van de partij. Nijnja bestuurt mn saabje, vegeta zit ernaast, en ik chill achterin (gelukkig niet in de kofferbak, zoals nijn graag wilde).
stokje gaat inderdaad naar gelderland toe, we leggen m neer zodra we er zijn, m.a.w. vanavond nog
gld is groot....quote:
gelukkig heb ik volgende week een afspraak in Xantenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
En hoe langer het duurt... hoe verder weg van de kust.
Of je haalt hem zelf op en legt hem zelf n Zwolle.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:52 schreef Pino112 het volgende:
Hallo.
Paas hem even door naar Zwolle, dan ga ik hem ophalen
Heb ik geen tijd voorquote:Op maandag 20 mei 2013 21:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of je haalt hem zelf op en legt hem zelf n Zwolle.
een burgertje wegtikkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |