twitter:SportNaais twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 16:47:49Thiemo de Bakker heeft het hoofdtoernooi van het ATP toernooi in Rome niet behaald. Robin Haase en Igor Sijsling hadden zich afgemeld #SN reageer retweet
Ja, want morgenavond mag hij ook weer. Hoop dat het toch nog een leuke wedstrijd wordt. Janowicz zal niet veel haast hebben, want voor hem wordt dit een soort finale.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:23 schreef Ambrosius het volgende:
[...]
Zometeen Federer, hij zal het wel snel willen afmaken op dit tijdstip.
Nee man...Rafa kan je niet jinxen.quote:
Ja die scheit hem vast in zijn broekquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:49 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een power heeft die jongen zeg. Ik zou het me zomaar kunnen voorstellen als Federer hier een klein beetje bang van wordt.
Da's geloof ik zijn specialiteit, al heeft hij er wel meer.quote:
Je moet wel je stereo uitzetten fed-fanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:53 schreef Federer-fan het volgende:
Wat raar dat gedreun van die muziek daar op de achtergrond. Dat slaat toch nergens op?
uh...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:56 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zou tekenen voor een RG-finale Nadal-Janowicz. Janowicz heeft het postuur en het spel om op gravel van Nadal te winnen.
Tegen Nadal zal hij wel forceren en 94 UE slaan. Zo'n service is wel handig.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:58 schreef Norrage het volgende:
Ik vind Jano en Dimi wel vergelijkbaar met hoe onbevangen ze over de baan rennen en steeds bijna omvallen
Hij is lang en daardoor komen de hoge topspinballen van Nadals forehand op zijn backhand binnen zijn slagzone. De enige spelers tegen die Nadal het moeilijk heeft op gravel zijn lange spelers die hardhitters zijn (en Djokovic).quote:
Ik bedoel... jij wilt dat Federer verliest?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij is lang en daardoor komen de hoge topspinballen van Nadals forehand op zijn backhand binnen zijn slagzone. De enige spelers tegen die Nadal het moeilijk heeft op gravel zijn lange spelers die hardhitters zijn (en Djokovic).
Ik heb het over RG. Federer heeft in de finale van RG nul kans tegen Nadal. Janowicz heeft wel kans. Daarom zie ik liever Janowicz in de finale tegen Nadal dan Federer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:02 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Ik bedoel... jij wilt dat Federer verliest?
Wel een Karlovic met meer niveau.quote:
Ja, zo goed als Janowicz de set begon met zijn service, groudstrokes en dropshots, zo slecht eindigt hij.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:17 schreef Norrage het volgende:
En set. Fedje leest de service en hoeft alleen nog maar te blokken
Mjah. Veranderde niet zoveel mijns inziens, maar fedje doorziet het nu. Even wennenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zo goed als Janowicz de set begon met zijn service, groudstrokes en dropshots, zo slecht eindigt hij.
Nou, die groundstrokes kwamen opeens nog maar halverwege het net. Hij was continu uit balans. Maar het had wel te maken met Federer die eraan wende ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah. Veranderde niet zoveel mijns inziens, maar fedje doorziet het nu. Even wennen
Ja, was een nette game. Hopelijk wordt het spannend.quote:
Inderdaad. Leek wel inspelen in vergelijking hiermee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:24 schreef Norrage het volgende:
Tempo van deze pot vergeleken met die duw partij van vanmiddag
Moet dat dan? Vind ik zo'n onzin.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:24 schreef Federer-fan het volgende:
Leuk, applausje van Janowicz voor die mooie forehandpassing van Federer. Niet iets wat je bijvoorbeeld Nadal vaak ziet doen.
Nee, sorry zeggen als je geluk hebt met het net moet ook niet.quote:
Precies. Dus boeit het niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, sorry zeggen als je geluk hebt met het net moet ook niet.
Iets hoeft toch niet verplicht of verboden te zijn om te boeien? Ik vind het sportief als een speler het kan opbrengen om zijn tegenstander te complimenteren. Als iemand verliest en zijn tegenstander bij het feliciteren niet aankijkt is dat ook niet verboden maar vind ik het onsportief.quote:
Dat mag jij vinden. Ik vind het onnodig. Overigens net als het handje bij een netbal.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Iets hoeft toch niet verplicht of verboden te zijn om te boeien? Ik vind het sportief als een speler het kan opbrengen om zijn tegenstander te complimenteren. Als iemand verliest en zijn tegenstander bij het feliciteren niet aankijkt is dat ook niet verboden maar vind ik het onsportief.
Oké, wordt een gezellige boel dan op de baan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik vind het onnodig. Overigens net als het handje bij een netbal.
Het zal echt niet minder gezellig worden als je niet klapt bij een mooie bal of je niet verontschuldigd bij een netbal. Iedereen is toch blij met zo'n bal. En dan net doen of je je verontschuldigd. Vrij onnodig.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, wordt een gezellige boel dan op de baan.
Nja, het is in elk geval heel gebruikelijk, zowel bij het amateur- als het proftennis. Ik denk dat de verontschuldiging in zekere wel oprecht is, om aan te geven dat je het lullig vindt voor je tegenstander maar daarnaast ben je er inderdaad wel blij mee dat het gebeurt. Het sluit elkaar voor mij niet uit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het zal echt niet minder gezellig worden als je niet klapt bij een mooie bal of je niet verontschuldigd bij een netbal. Iedereen is toch blij met zo'n bal. En dan net doen of je je verontschuldigd. Vrij onnodig.
Vojgens mij bij Jano 5 sec tussen de punten ofzo, ADHD gastquote:
Mwah, 24 seconden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vojgens mij bij Jano 5 sec tussen de punten ofzo, ADHD gast
Maar zo komt het niet overquote:
Ja, Bernardus gaf net al aan dat hij blijkbaar over de tijd heen ging of daarbij in de buurt kwam.quote:
Ja zeg dat dan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar zo komt het niet overwas meer figuurlijk bedoeld
Dan komt het op jouw wel vreemd overquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar zo komt het niet overwas meer figuurlijk bedoeld
O, sorry.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Bij mijn stream moet het BP nog gespeeld worden..
Oké. Vind Janowicz inmiddels toch wel Karlovic-achtig; het lijkt wel alsof hij geen drie ballen achter elkaar in kan slaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Dat is gewoon het nadeel van een stream.
Ja, helemaal tegen Nadal op RG op BP's, want dan gaan ze vrijwel zonder uitzondering onder in het net.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:01 schreef Norrage het volgende:
Ik word er soms zo moe van dat fedje alleen maar slice returns kan slaan
Hij is daar ook niet echt van hequote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:04 schreef Federer-fan het volgende:
Jammer alleen dat er niet even een applausje van Federer van afkon.
Ik heb het hem één keer zien doen, maar dat was op een exho dus dat telt geloof ik niet echt.quote:
Die ene rally tegen Hewitt, daar kon er wel een lachje vanafquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb het hem één keer zien doen, maar dat was op een exho dus dat telt geloof ik niet echt.
Ja, klopt. Die uit Miami toen, van 47 slagen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die ene rally tegen Hewitt, daar kon er wel een lachje vanafen die pot tegen Santoro op de USO
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt. Die uit Miami toen, van 47 slagen?
quote:
Ook geweldig (ik kijk hem morgen af). Nog 1 mooie rally om het af te leren:quote:
Ik vind het dat klappen of complimenteren in de meeste gevallen ook onzin. Vaak is het ook nog eens met de houding van 'knappe bal/punt hoor, maar die sla je ook maar één keer' of 'kijk mij eens applaudiseren, het was wel een hele uitzonderlijke bal aangezien ik het punt zelf niet win terwijl ik er vol voor ging.'quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Iets hoeft toch niet verplicht of verboden te zijn om te boeien? Ik vind het sportief als een speler het kan opbrengen om zijn tegenstander te complimenteren. Als iemand verliest en zijn tegenstander bij het feliciteren niet aankijkt is dat ook niet verboden maar vind ik het onsportief.
Deed me wat dat betreft denken aan partijen tegen Roddick, dan had Fed ook altijd meer aces dan Roddick.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:17 schreef Norrage het volgende:
En set. Fedje leest de service en hoeft alleen nog maar te blokken
Van federer of van janowicz? Die van Federer liep weer lekker iig, won maar liefst 75% van de punten op zijn tweede service (zijn tweede service is beter dan zijn eigen eerste service in die zinquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:54 schreef Federer-fan het volgende:
Die tweede service is beter dan de eerste van bijvoorbeeld Ferrer.
Op zichzelf lijkt het me eigenlijk wel leuk als ze het niet meer doen. Maar sowieso mis ik het een beetje dat de spelers van vroeger elkaars bloed wel konden drinken terwijl ze nu met elkaar uiteten gaan. Een wedstrijd waarbij twee spelers persoonlijk iets tege elkaar hebben (Murray toen met Del Potro (die iets over Murrays moeder zei) of Nadal met Soderling (die Nadal nadeed).) Net als dat het weleens leuk is als iemand helemaal uit zijn dacht gaat in plaats van dat ze zich allemaal gedragen als bijvoorbeeld Borg.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind het dat klappen of complimenteren in de meeste gevallen ook onzin. Vaak is het ook nog eens met de houding van 'knappe bal/punt hoor, maar die sla je ook maar één keer' of 'kijk mij eens applaudiseren, het was wel een hele uitzonderlijke bal aangezien ik het punt zelf niet win terwijl ik er vol voor ging.'
Net als het excuseren bij een netbal. Ik zie een tegenstander zich ook niet excuseren als de bal via de netband net niet over het net gaat. Het net is gewoon een (dood) onderdeel van het spel.
Van Janowicz.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Van federer of van janowicz? Die van Federer liep weer lekker iig, won maar liefst 75% van de punten op zijn tweede service (zijn tweede service is beter dan zijn eigen eerste service in die zin).
Ferrerquote:
Nou ja, wel sneu voor eigen publiek. Maar heb er eigenlijk geen problemen mee. Hoe harder Errani erafgaat hoe beter. Ondertussen breakje terug in de tweede.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:09 schreef Norrage het volgende:
ondertussen wordt Errani even keihard afgedroogd door Vika. En ze kijkt er heel zielig bij. 7 punten in de 1e set6-0
Wel gewoon 5e op de ranking volgende week.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:46 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nou ja, wel sneu voor eigen publiek. Maar heb er eigenlijk geen problemen mee. Hoe harder Errani erafgaat hoe beter. Ondertussen breakje terug in de tweede.
Zolang zijn ze nog niet bezig, het heeft tussendoor geregend.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:09 schreef Federer-fan het volgende:
Irritant dat die damespartijen zo lang duren. Die planning loopt elke keer uit.
O, vandaar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zolang zijn ze nog niet bezig, het heeft tussendoor geregend.
Jaja, ik weet dat jij Errani een "slimme speler" vindt enzo, maar eigenlijk leeft zij gewoon op de fouten van haar tegenstander, met af en toe een dropshotje erbij. Daarmee kun je al vijfde van de wereld worden bij de vrouwen tegenwoordig.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wel gewoon 5e op de ranking volgende week.
Heren, mag ik jullie vragen om op een constructieve manier met elkaar van gedachten te wisselen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:16 schreef Rosario het volgende:
[..]
Jaja, ik weet dat jij Errani een "slimme speler" vindt enzo, maar eigenlijk leeft zij gewoon op de fouten van haar tegenstander, met af en toe een dropshotje erbij. Daarmee kun je al vijfde van de wereld worden bij de vrouwen tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:41 schreef stefan92 het volgende:
Zal vast wel weer een wereldpot worden dit.
Heeft hij dat gezegd?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:43 schreef Gorzalka het volgende:
Ik denk dat Nadal gaat winnen, want Rome is zijn favoriete toernooi.
http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=6799quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:45 schreef Federer-fan het volgende:
Mooie uitleg van Siemerink over mensen die op papier zwakker zijn maar van wie je altijd verliest. Zegt hij: "Ja, in het Engels heb ze daar een uitdrukking voor. Dat heet dan je 'pigeon'. Dan ben je iemands 'pigeon'. Dat betekent dat je niet van iemand kan winnen.'' Ehhh...![]()
Oké. Het woord 'bitch' past waarschijnlijk niet helemaal op Sport1.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=6799
Siemerink brengt te veel tijd door op MTF.
En Nalbandian. Die kan het zelfs twee weken op rij (won twee weken achter elkaar, achter elkaar van Federer en Nadal).quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:10 schreef Gorzalka het volgende:
Heeft Berdych ooit back to back toppers verslagen?
Volgens mij kan alleen Del Potro dat van buiten de top 4.
Federer en Djokovic op Wimbledon.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:10 schreef Gorzalka het volgende:
Heeft Berdych ooit back to back toppers verslagen?
Volgens mij kan alleen Del Potro dat van buiten de top 4.
quote:Andy Murray@andy_murray2m
Was pumped 2 watch nadal berdych but barry cowans commentating has killed match 5 games in..poor guy has no idea what's happening #clueless
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:01 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind Berdych echt het grootste zaadje ooit van het proftennis.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:01 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind Berdych echt het grootste zaadje ooit van het proftennis.
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 10:41 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind Berdych echt een beetje een zaadje. Hij kijkt altijd zo wazig uit zijn ogen. Hele goeie tennisser hoor en terecht gewonnen, maar verder vind ik het niks.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
Wan een absoluut zaadje is Berdych toch Dat vind ik nou echt de ultieme faler.
Ik had al sterke vermoedens in die richting.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n zaadje. Heb je die persconferenties van hem weleens gezien? Het lijkt wel een slissend kind van elf.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:11 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik had al sterke vermoedens in die richting.
Je had wat tijd over? Schitterende post.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:11 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik had al sterke vermoedens in die richting.
Heb alleen de laatste paar games gezien... Toen was Berdych gewoon flut.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:17 schreef Norrage het volgende:
Ach...godverdomme Berdych...en dan er zo simpel af...hoe was de pot? Berdych pakt zijn kansen niet en geeft het weg?? Neem ik aan?
Ach, zo ging het tegen Djoko ook...Maar die gaf het gewoon weg. Kut Djoko
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heb alleen de laatste paar games gezien... Toen was Berdych gewoon flut.
Nadal won trouwens 100% van de punten op zijn tweede service.
Juist niet. Met zijn enkelhandige backhand zal Federer continu Nadals forehand onder druk zetten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:36 schreef Norrage het volgende:
En morgen de klassieke faal van Fedje tegen Rafa![]()
[...]
Wat een zaadje he die Federerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Juist niet. Met zijn enkelhandige backhand zal Federer continu Nadals forehand onder druk zetten.
Ja.quote:
Kijk uit dat je niet in de sharia wijk terecht komt!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:49 schreef Federer-fan het volgende:
Haha, ik ben er ook nog, zij het lopend op Den Haag Centraal.
Waar is die dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:50 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet in de sharia wijk terecht komt!
7-5 met 9 mini-breaksquote:
Hmm, da's wel kansloos ja. De dropshot is wel de favoriete paniekbal van velen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
7-5 met 9 mini-breaks
Echt alleen maar fouten ook. Waardeloos. Paire was eigenlijk veel beter deze set, maar gaat net als eigenlijk elke ander "talent" dropshots slaan op belangrijke punten die dan natuurlijk mislukken
Wat is dat toch met die grillige vorm van hem? Vorige week tegen Nishikori was hij slecht. Deze week was hij tot nu toe geweldig en nu is het kennelijk weer niks. Gebrek aan wedstrijdritme waardoor zijn basisniveau te laag is?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:12 schreef Norrage het volgende:
Maar fed zeker niet goed. In deze vorm gaat ie er morgen 6-1 6-2 af
Mjah, paire natuurlijk wel lastige speler. Fedje wacht wat meer af nu. 1e rondes waren tegen verdedigende spelers die hem meer tijd gaven. Nu komt ie net wat tijd tekort...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die grillige vorm van hem? Vorige week tegen Nishikori was hij slecht. Deze week was hij tot nu toe geweldig en nu is het kennelijk weer niks. Gebrek aan wedstrijdritme waardoor zijn basisniveau te laag is?
Wat zwak zeg.quote:
Ja, morgen ook lijkt me. Ik heb amper zin om te kijken als dat gebeurt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, paire natuurlijk wel lastige speler. Fedje wacht wat meer af nu. 1e rondes waren tegen verdedigende spelers die hem meer tijd gaven. Nu komt ie net wat tijd tekort...
Ik vind Rafa - fed potten altijd verschrikkelijk. Je weet precies hoe het verloopt en aflooptquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, morgen ook lijkt me. Ik heb amper zin om te kijken als dat gebeurt.
Ik zit in de trein naar Schiphol.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:19 schreef Norrage het volgende:
3-1 Fed.
Wat ben jij allemaal aan het doen fed-fan?
Grootste verschil met vorige rondes is trouwens dat fed heel zwak serveert. Nog 0 aces.
Ja, helemaal op RG, waar Fed tegen Nadal de slechtste BP-conversie aller tijden heeft. En die finale uit 2008 met 6-1 6-3 6-0. Wat een slachting was dat.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind Rafa - fed potten altijd verschrikkelijk. Je weet precies hoe het verloopt en afloopt
Die van 2011 was nog het ergstquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, helemaal op RG, waar Fed tegen Nadal de slechtste BP-conversie aller tijden heeft. En die finale uit 2008 met 6-1 6-3 6-0. Wat een slachting was dat.
Heb ik kennelijk verdrongen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die van 2011 was nog het ergst
Die zit echt heel diep bij mij. Dat was de enige waar hij écht veel beter was maar echt keihard chokete
Mooi! Hup Fed.quote:
Aha. Wat een trieste toestand daar zeg. Allemaal een enkele reis terug naar verweggistan voor degenen die dat doen.quote:
laat federer maar winnen want ik heb het gehad met nadalquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mooi! Hup Fed.
Beetje offtopic, waarvoor excuses, maar hoe laat zingt Anouk?
Ik inmiddels ook een beetje. Maar Nadal is zwaar favoriet; op Betfair heeft hij backodds van 1.25.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
laat federer maar winnen want ik heb het gehad met nadal
Hij won van Djokovic in de halve finale, die nog geen pot verloren had dat jaar. Begon furieus tegen Nadal met een dubbele break voorspring ofzo, choked de set nog weg, doet in de tweede ongeveer hetzelfde en verliest in 4 sets.quote:
Ze is al geweest.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mooi! Hup Fed.
Beetje offtopic, waarvoor excuses, maar hoe laat zingt Anouk?
O, sorry.quote:
Ja, dat is zo. Vraag me af hoeveel sets voorsprongen Federer in totaal heeft wegggegeven tegen Nadal op RG. Maar ook die gemiste BP's zijn heel erg.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:21 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hij won van Djokovic in de halve finale, die nog geen pot verloren had dat jaar. Begon furieus tegen Nadal met een dubbele break voorspring ofzo, choked de set nog weg, doet in de tweede ongeveer hetzelfde en verliest in 4 sets.
Zoiets.
Ik heb nog de stille hoop dat hij een kans maakt.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:40 schreef Norrage het volgende:
Ik hoop dat Fedje gewoon een walkover geeft
Om in de eerste set een 4-1 voorsprong te nemen, ons allemaal de hoop te geven dat het hem 'vandaag misschien gaat lukken', waarnaar hij het compleet weggeeft.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:24 schreef Angelof9 het volgende:
Ik weet niet hoeveel zin ik heb om te zien hoe Federer wederom van de baan word geveegd door Nadal. Misschien koester iki een stille hoop dat Federer een goede dag heeft en nog enigszins tegengas geeft.
En dan straks in de eerste ronde van Roland Garros wordt ze dan weggetikt door een complete nobody omdat ze er in de eerste ronden nooit zin in heeftquote:Op zondag 19 mei 2013 14:43 schreef Mykonos het volgende:
Williams wint de eerste set met 6-1 van Azarenka. Net zo voorspelbaar als de mannenfinale dus. Ze krijgt echt nul komma nul tegenstand van het complete WTA-circuit he
Bedankt voor de voorpret! Top!quote:Op zondag 19 mei 2013 14:48 schreef Federer-fan het volgende:
Nou, straks dus voor de 30e keer Federer-Nadal. De H2H is 19-10 in het voordeel van Nadal; op gravel is het zelfs 12-2.
Wie zin heeft in voorpret (die helaas groter zal zijn dan de pret van de wedstrijd zelf):
- Hier een inhoudelijke vooruitblik op de wedstrijd.
- Hier een verhaaltje over hun ontmoetingen.
- Hier meer cijfers over hun partijen, en andere statistiek.
- Hier ten slotte wat citaten van Federer, die kennelijk inziet dat hij aanvallend moet spelen.
Graag gedaan.quote:
Sorry?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:59 schreef Zinedinho het volgende:
[...]
inb4 Federer-"fan" die weer dramatisch moet doen ...
Zij verwachten natuurlijk hetzelfde als wijquote:Op zondag 19 mei 2013 16:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ze juichen bij elk punt van Federer alsof hij de titel wint
Niet op gravel....andere baansoorten is ander verhaal.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:25 schreef Zinedinho het volgende:
Waar komt dat zelfmedelijden van al die zogenaamde federer fans eigenlijk vandaan? Ja, Nadal heeft vaker gewonnen. En er zullen zeker partijen zijn geweest waarin Federer er kansloos vanaf is gegaan. Federer heeft toch al 10 partijen gewonnen van Nadal en er zijn zat partijen geweest die Nadal heeft gewonnen, waarin het dubbeltje aan de andere kant kon vallen. Het zal wel aan mij liggen...
quote:
quote:
Ja, idd. Hoe verrassend dat ook dat laatste punt naar Nadal ging...quote:Op zondag 19 mei 2013 16:43 schreef Norrage het volgende:
Dit komt echt over als RG 2008 waar fed ook wel ff dacht er aanvallend in te gaan...
Ik spring uit het raam van blijdschap als hij dat doet.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:16 schreef Norrage het volgende:
Break op love. Fed gaat gewoon de comeback van zijn leven maken
Waarom zou je uit het raam springen van blijdschap?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik spring uit het raam van blijdschap als hij dat doet.
Omdat het grappig klinkt.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waarom zou je uit het raam springen van blijdschap?
Dan zou ik iets met een Mexicaanse springboon bedenken.quote:
Goeie post.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:12 schreef Anonymousz het volgende:
wat een kansloze finale![]()
ik kan niet wachten dat het graffolseizoen voorbij is
Nadal![]()
Ik ben echt wel Nadal fan...een beetje..maar godverdomme hij mag wel wat meer tegenstand krijgen en eens potten winnen op zijn eigen kracht (wat hij kan hoor!) en niet al die potten in de schoot geworpen krijgenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:20 schreef moonwalker27 het volgende:
Weinig nadal fans hier![]()
Wordt echt eens tijd voor een nieuwe topper. Met aantrekkelijk tennis.
Stiekem hoop ik op Dimitrov
Tegenstand is treurig, dat klopt. Nadal speelt geen eens echt goed ofzo, sinds zijn rentree.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben echt wel Nadal fan...een beetje..maar godverdomme hij mag wel wat meer tegenstand krijgen en eens potten winnen op zijn eigen kracht (wat hij kan hoor!) en niet al die potten in de schoot geworpen krijgen
Hij had een hele sterke eerste game. En zelfs nog een come-on in de service game daarna toen hij een punt pakte...maar daarna was hij inderdaad gelaten, zwak, vol fouten en vooral zonder enig vertrouwen in een goede afloop....quote:Op zondag 19 mei 2013 20:36 schreef moonwalker27 het volgende:
[..]
Tegenstand is treurig, dat klopt. Nadal speelt geen eens echt goed ofzo, sinds zijn rentree.
Ferrer had hem al een paar keer moeten pakken dit seizoen. Maar die is mentaal erg zwak tegen Nadal. Dimitrov had hem moeten pakken paar weken terug. Ook mentaal te zwak (nog).
Federer staat al met 1 set achter voordat de wedstrijd begonnen is.
Heb het niet gezien vandaag.
Zag federer er heel gelaten uit zeker? Alsof ie weet dat ie toch niet kan winnen?
Zonde hoor. Mentaal geknakt na al die nederlagen tegen Nadal.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij had een hele sterke eerste game. En zelfs nog een come-on in de service game daarna toen hij een punt pakte...maar daarna was hij inderdaad gelaten, zwak, vol fouten en vooral zonder enig vertrouwen in een goede afloop....
RG 2011 was hij de hele wedstrijd beter...Eerste set 5-2 dubbele break voor inclusief setpoints, 2e set break voor. 3e set break voor. (die won had gelukkig nog maar toen was het al te laat)...Tsja. Hij begint altijd goed tegen Rafa, lijkt wel inderdaad...Tsja, het is altijd hetzelfde praatje...Ach...Het is makkelijker gezegd dan gedaan om zijn spelletje een wedstrijd lang te spelen tegen Rafaquote:Op zondag 19 mei 2013 20:43 schreef moonwalker27 het volgende:
[..]
Zonde hoor. Mentaal geknakt na al die nederlagen tegen Nadal.
Voorheen had ie nog wel eens een hele sterke 1e set ipv 1 game... RG 2011 geloof ik o.a.
Ja, je hebt gelijk. Dat was echt de kans om hem te pakken toen.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
RG 2011 was hij de hele wedstrijd beter...Eerste set 5-2 dubbele break voor inclusief setpoints, 2e set break voor. 3e set break voor. (die won had gelukkig nog maar toen was het al te laat)...Tsja. Hij begint altijd goed tegen Rafa, lijkt wel inderdaad...Tsja, het is altijd hetzelfde praatje...Ach...Het is makkelijker gezegd dan gedaan om zijn spelletje een wedstrijd lang te spelen tegen Rafa
Hoezo? Ik geef Nadal een goede kans en ik ben er redelijk zeker van dat Nadal zichzelf als een outsider ziet.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:52 schreef moonwalker27 het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Dat was echt de kans om hem te pakken toen.
Ahja, Federer wordt ook een dagje ouder natuurlijk. En zijn seizoen is in vergelijking met 2012 echt slecht te noemen.
Heb wel zin in RG! Nog een weekje. Zou toch wel erg leuk zijn als een outsider het gaat winnen.
Wishfull thinking natuurlijk...
Je hebt gelijk. Hij is natuurlijk ook maar als 4e geplaatstquote:Op zondag 19 mei 2013 21:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoezo? Ik geef Nadal een goede kans en ik ben er redelijk zeker van dat Nadal zichzelf als een outsider ziet.
dank jequote:
Precies, wel een dark horse wat mij betreft trouwen.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:09 schreef moonwalker27 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Hij is natuurlijk ook maar als 4e geplaatst
quote:
hij blijft favoriet maakt niks uit, hoeveel hij staat (mijn mening)quote:Op maandag 20 mei 2013 08:44 schreef Federer-fan het volgende:
Precies, wel een dark horse wat mij betreft trouwen.
Dat is de mening van iedereen, behalve die van Rafa zelf.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:20 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hij blijft favoriet maakt niks uit, hoeveel hij staat (mijn mening)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |