twitter:SportNaais twitterde op zaterdag 11-05-2013 om 16:47:49Thiemo de Bakker heeft het hoofdtoernooi van het ATP toernooi in Rome niet behaald. Robin Haase en Igor Sijsling hadden zich afgemeld #SN reageer retweet
Ja, want morgenavond mag hij ook weer. Hoop dat het toch nog een leuke wedstrijd wordt. Janowicz zal niet veel haast hebben, want voor hem wordt dit een soort finale.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:23 schreef Ambrosius het volgende:
[...]
Zometeen Federer, hij zal het wel snel willen afmaken op dit tijdstip.
Nee man...Rafa kan je niet jinxen.quote:
Ja die scheit hem vast in zijn broekquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:49 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een power heeft die jongen zeg. Ik zou het me zomaar kunnen voorstellen als Federer hier een klein beetje bang van wordt.
Da's geloof ik zijn specialiteit, al heeft hij er wel meer.quote:
Je moet wel je stereo uitzetten fed-fanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:53 schreef Federer-fan het volgende:
Wat raar dat gedreun van die muziek daar op de achtergrond. Dat slaat toch nergens op?
uh...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:56 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zou tekenen voor een RG-finale Nadal-Janowicz. Janowicz heeft het postuur en het spel om op gravel van Nadal te winnen.
Tegen Nadal zal hij wel forceren en 94 UE slaan. Zo'n service is wel handig.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:58 schreef Norrage het volgende:
Ik vind Jano en Dimi wel vergelijkbaar met hoe onbevangen ze over de baan rennen en steeds bijna omvallen
Hij is lang en daardoor komen de hoge topspinballen van Nadals forehand op zijn backhand binnen zijn slagzone. De enige spelers tegen die Nadal het moeilijk heeft op gravel zijn lange spelers die hardhitters zijn (en Djokovic).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |