quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:50 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:33 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2010
![]()
Ja zeker, als geen 10slagen rallys aankan gaan zonder een bal in het net te slaan hoor je nog zeker niet op dit niveau thuis.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:30 schreef Chriz2k het volgende:
Hij heeft geluk dat hij tegen Djokovic speelt, want hij zou er tegen vrijwel iedereen zijn afgegaan.
Het gaat niet echt lekker nee,quote:Op maandag 23 mei 2011 13:35 schreef rooneyelst het volgende:
denk dat het aantal mishits,dropshots die fout gaan en netballen niet op 10handen te tellen zijn..
Thiemo kan echt wel tennissen, je komt niet zomaar in de top-100. De vorm ontbreekt en het vertrouwen. Als dat terug is... T is ook nog een jonge speler, heb er toch wel vertrouwen in dat we er nog veel plezier aan gaan beleven, daarvoor heeft hij teveel goede dingen laten zien.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:39 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Het gaat niet echt lekker nee,
Als dit de TOP is wat Nederland heeft te bieden met tennis.
Dan hoop ik dat Thiemo, rust krijgt in zijn koppie, want mentaal sterk is hij totaal niet op dit moment.
En toch heeft die gozer zoveel techniek! jammer!
Goeie opmerking.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:30 schreef Chriz2k het volgende:
Hij heeft geluk dat hij tegen Djokovic speelt, want hij zou er tegen vrijwel iedereen zijn afgegaan.
Het was hopen op een Go Soeda ofzo jaquote:Op maandag 23 mei 2011 13:29 schreef rooneyelst het volgende:
Hij returned de services van djoko wel netjes terug binnen een straal van 1.5meter..scheelt een hoop loopwerk voor novak...
quote:Op maandag 23 mei 2011 13:42 schreef Toefjes het volgende:
haha, als ik zulke ballen sla en er zijn 2 of 3 bekenden die komen kijken, zou ik het liefste door de grond zakken. Zal helemaal kut voelen in zon stadion en live op tv
ach joh , dit zit al met zijn gedachten in de poes van de Sharapovatjes & Ivanovictjes van deze wereldquote:Op maandag 23 mei 2011 13:55 schreef TheGeneral het volgende:
Voor Djoko is het toch wel lekker om met zo'n trainingspartijtje het toernooi te beginnen. Even wennen aan de omstandigheden, wennen aan de nieuwe bal, af en toe een leuke rally hebben, maar die toch wel winnen en niet te veel energie verspelen. Heerlijk joh!
hij had veel meer moeten spreiden ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:29 schreef rooneyelst het volgende:
Hij returned de services van djoko wel netjes terug binnen een straal van 1.5meter..scheelt een hoop loopwerk voor novak...
Het is beter dan het een aantal jaar geleden was hoor.quote:
Tis nog steeds niets...quote:Op maandag 23 mei 2011 14:21 schreef Salamando het volgende:
[..]
Het is beter dan het een aantal jaar geleden was hoor.
Wanneer denk je dan dat een land wel 'iets' is op tennisgebied? Ik ben benieuwd welke maatstaf je hanteert.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:21 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Tis nog steeds niets...
Federer doe je sokken normaal omg
Welke maatstaf hanteet jij? Eén of meer spelers in de top honderd?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:22 schreef Salamando het volgende:
[..]
Wanneer denk je dan dat een land wel 'iets' is op tennisgebied? Ik ben benieuwd welke maatstaf je hanteert.
Thanksquote:Op maandag 23 mei 2011 14:20 schreef tja77 het volgende:
Altijd knap hoe mensen (buitenstaanders) precies denken te weten wat er in iemands hoofd omgaat.
Top 50? Zeker voor een land als Nederland wat vaak bovengemiddeld presteert in verschillende sporten zoals roeien, voetbal etc etc. Het is gewoon 3x kak alleen die Schoorel is een potentiele topper.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Welke maatstaf hanteet jij? Eén of meer spelers in de top honderd?
Ehm, moet een paar maandjes werken voor het uitgeschakeld worden in een eerste ronde in een ATP toernooi. Denk dat dat de lol is. Lijkt mij reuze leuk eigenlijkquote:Op maandag 23 mei 2011 14:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Top 50? Zeker voor een land als Nederland wat vaak bovengemiddeld presteert in verschillende sporten zoals roeien, voetbal etc etc. Het is gewoon 3x kak alleen die Schoorel is een potentiele topper.
Huta GalungWaarom stopt hij niet met tennis? (serieuze vraag) Wat is er leuk aan alleen maar Challengers spelen en keer op keer falen?
Tennis jij zelf ook?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Top 50? Zeker voor een land als Nederland wat vaak bovengemiddeld presteert in verschillende sporten zoals roeien, voetbal etc etc. Het is gewoon 3x kak alleen die Schoorel is een potentiele topper.
Huta GalungWaarom stopt hij niet met tennis? (serieuze vraag) Wat is er leuk aan alleen maar Challengers spelen en keer op keer falen?
Nog wel maar als ik De Bakker zo zie spelen denk ik is dit goed? Top 100 is leuk (99,98 en 87) maar zie liever top 20 zoals Verkerk destijds.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:27 schreef Chriz2k het volgende:
Nederland heeft momenteel drie spelers in de top 100, dat is knap als je het mij vraagt...
Recreatief ja maar het is zijn werk. Kwalificatietoernooi RG uitgeschakeld worden lijkt me qua geld niet echt rendabel aangezien je ook verblijfskosten hebt etc.quote:
Tja ik blijf zeggen dat Spanje in verschillende sporten doping toepast. Jaren geleden was er ook een land (naam kwijt) die ineens in heel veel sporten alles won en Spanje doet nu precies hetzelfde...quote:Op maandag 23 mei 2011 14:29 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Ik zie Spanje toch wel echt als een tennisland,
Als kind zijnde in Spanje,
Doe je al snel aan Basketbal,Voetbal,Wielrennen, of Tennis!
Zo'n beetje elke grote stad in Spanje heeft een tennis academie .
Als die het niet leuk meer vindt dan stopt die vast wel hoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:29 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Recreatief ja maar het is zijn werk. Kwalificatietoernooi RG uitgeschakeld worden lijkt me qua geld niet echt rendabel aangezien je ook verblijfskosten hebt etc.
Dat dus. Een land als Groot-Britannie heeft buiten Murray ook absoluut niks (de nummer 2 staat iets van nummer 300 op de wereld?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:27 schreef Chriz2k het volgende:
Nederland heeft momenteel drie spelers in de top 100, dat is knap als je het mij vraagt...
Liever 1 top 10-20 speler dan 3 top 100 die nooit tegen toppers presterenquote:Op maandag 23 mei 2011 14:37 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dat dus. Een land als Groot-Britannie heeft buiten Murray ook absoluut niks (de nummer 2 staat iets van nummer 300 op de wereld?). Landen als Duitsland en Spanje zijn echte tennislanden aangezien ze constant top 20-30 spelers kunnen 'leveren'.
Nederland doet het nu absoluut niet slecht, ondanks dat ze geen echte topper hebben.
Er zit nogal een verschil in het soort effect, dat zou jij als tennisser toch moeten weten.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:41 schreef RiftNL het volgende:
Hoor die commentator allemaal sjieke woordjes gebruiken: side spin etc lol gast zeg gewoon effect wtf
Interesseert mij dat nou? Ik snap wel waarom mensen tennis een kaksport vinden ook in mijn omgeving, moet je eens letten op de manier hoe die commentator praat...quote:Op maandag 23 mei 2011 14:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er zit nogal een verschil in het soort effect, dat zou jij als tennisser toch moeten weten.
quote:Op maandag 23 mei 2011 14:43 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Interesseert mij dat nou? Ik snap wel waarom mensen tennis een kaksport vinden ook in mijn omgeving, moet je eens letten op de manier hoe die commentator praat...
DDR?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:30 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Tja ik blijf zeggen dat Spanje in verschillende sporten doping toepast. Jaren geleden was er ook een land (naam kwijt) die ineens in heel veel sporten alles won en Spanje doet nu precies hetzelfde...
Je moet de wedstrijd eens zien. Robert haalt een bizar hoog niveau.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:47 schreef Reya het volgende:
Wat is er met Berdych aan de hand? Na twee comfortabele winstsetjes lijkt hij compleet in te storten.
2-6 was die 3equote:Op maandag 23 mei 2011 14:57 schreef TheGeneral het volgende:
*5-2 Robert in de 4e set.
Dus 6-3 6-3 3-6 2-5* nu.
quote:Op maandag 23 mei 2011 14:43 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Interesseert mij dat nou? Ik snap wel waarom mensen tennis een kaksport vinden ook in mijn omgeving, moet je eens letten op de manier hoe die commentator praat...
Een GS innen of de finale halen? Er zijn ook nog vierde rondes en kwartfinales maar daar zie ik ook niet veel Nederlanders. Er zijn ook nog 250-, 500- en 1000-toernooien. Maar daar presteren ze toch ook niet veel?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:59 schreef tja77 het volgende:
Wat een gezever om het nederlandse tennis.
Nederland doet het zo slecht nog niet met mannen als de Bakker, Haase, Schoorel en Huta galung.
De bakker maakt een wat mindere fase door, maar dat hebben zoveel tennissers wel een keer in hun leven (zie Murray).
De Bakker heeft al mooie dingen laten zien tegen een aantal top spelers, en ook Haase.
Een grand slam winnen zit er voor een Nederlander op dit moment niet in, maar grand slams, of grand slam finales zijn maar voor weinig spelers weggelegd.
Nadal, Djokovic, Federer, Murray, Soderling, eisen zo'n beetje alle grand slam finale plaatsen voor zich op. Daar tussen komen is niet eenvoudig.
De Bakker is echt wel een potentiele top 30 speler, en meer is op dit moment in Nederland niet mogelijk helaas. Hopelijk komt dat wel weer, maar zoals ik al zei, zo slecht is het allemaal nog niet eens.
Wat bedoel je, dat hij die moet gaan spelen of dat hij hem heeft gewonnen?quote:
Spelen.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat bedoel je, dat hij die moet gaan spelen of dat hij hem heeft gewonnen?
Bedankt.quote:
Je hebt een groep relatief jonge tennissers, die meer kunnen dan dat ze op dit moment laten zien. Heb er ff geduld mee. 3 top 100 spelers is voor een land als Nederland helemaal niet slecht.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een GS innen of de finale halen? Er zijn ook nog vierde rondes en kwartfinales maar daar zie ik ook niet veel Nederlanders. Er zijn ook nog 250-, 500- en 1000-toernooien. Maar daar presteren ze toch ook niet veel?
Haha, typisch geval van ''kijk mij eens een moeilijk woord gebruiken'', terwijl hij de betekenis blijkbaar niet eens kent.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:05 schreef Federer-fan het volgende:
Die Albert Mantingh: "Een break voor Federer en die impliceert dat hij voor de set mag serveren."
Impliceert. Het is gewoon betekent, appeltje.
Waar kijk jij die wedstrijd Art? Een stream?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je moet de wedstrijd eens zien. Robert haalt een bizar hoog niveau.
EDIT: Ik weet zeker dat ik em ga jinxen![]()
Mensen die 4x per jaar tennis kijken!quote:Op maandag 23 mei 2011 15:11 schreef Norrage het volgende:
Supermooi dit topic tijdens GS, komen er allemaal nieuwe mensen bij![]()
Jep. http://www.fromsportcom.com/v-2/6/176/v-277627.htmlquote:Op maandag 23 mei 2011 15:11 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Waar kijk jij die wedstrijd Art? Een stream?
dat heeft maar 1 oorzaak;quote:Op maandag 23 mei 2011 15:34 schreef TheArt het volgende:
Sjonge jonge Robert geeft het nu helemaal zelf weg.
quote:Op maandag 23 mei 2011 14:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je moet de wedstrijd eens zien. Robert haalt een bizar hoog niveau.
EDIT: Ik weet zeker dat ik em ga jinxen![]()
quote:
maar kan je dan ook weer geanti-anti-jinxt worden als ik zeg dat Robert het nu afmaakt? Of jinx ik die anti-anti-jinx dan weer?quote:
Sssssssssssssssssstquote:Op maandag 23 mei 2011 15:44 schreef franklop het volgende:
[..]
maar kan je dan ook weer geanti-anti-jinxt worden als ik zeg dat Robert het nu afmaakt? Of jinx ik die anti-anti-jinx dan weer?
Het is 100% zeker dat Berdych dit wint.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:47 schreef TheGeneral het volgende:
Die jinx van TheArt was natuurlijk geen jinx. De 'zogenaamde' jinx kwam pas een uur later... Dan is het gewoon een foute voorspelling.
Dus jinxen is nog mogelijk
http://www.fromsportcom.com/v-2/6/176/v-277627.htmlquote:Op maandag 23 mei 2011 15:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik kan geen stream vinden van Berdych
Helaas moet ik iets downloaden, mijn werk blokkeert het:Squote:Op maandag 23 mei 2011 15:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
http://www.fromsportcom.com/v-2/6/176/v-277627.html
Nope.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Thnx. Is Schoorel zo nog een tvcourt ?
Die Fransen moeten altijd anders zijnquote:Op maandag 23 mei 2011 13:43 schreef tja77 het volgende:
Vraagje, waarom is op Ralond Garros de eerste keer 40-40 in een game ook uitgesproken 40 gelijk, (en dus niet egalite) En op bijv. Wimbledon is 40-40 geen fourty all, maar deuce.
Volgens mij is het officiel eerst 40 gelijk en vanaf de keer daarna deuce. Je weet ook dat Love van l'oeuf komt?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:43 schreef tja77 het volgende:
Vraagje, waarom is op Ralond Garros de eerste keer 40-40 in een game ook uitgesproken 40 gelijk, (en dus niet egalite) En op bijv. Wimbledon is 40-40 geen fourty all, maar deuce.
quote:Op maandag 23 mei 2011 16:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij is het officiel eerst 40 gelijk en vanaf de keer daarna deuce. Je weet ook dat Love van l'oeuf komt?
Doet me denken aan mijn favoriete James Bondfilm: The World is not Un Oeuf (De wereld is geen ei).
quote:
quote:
Op Wimbledon kan hij enorm veel punten verliezen.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, want hij stond genoeg punten voor. Hij zal zakken naar plek 7 of 8 ofzo.
quote:
was in de eerste set ook al dichtbij winstquote:
Inderdaad. Daarom nog eenquote:Op maandag 23 mei 2011 16:17 schreef franklop het volgende:
[..]
was in de eerste set ook al dichtbij winst
7 tenzij Monfils (quote:Op maandag 23 mei 2011 16:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, want hij stond genoeg punten voor. Hij zal zakken naar plek 7 of 8 ofzo.
Ik vind het zo'n zaadje. Heb je die persconferenties van hem weleens gezien? Het lijkt wel een slissend kind van elf.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:18 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
7 tenzij Monfils () de RG finale haalt. Dus 7.
Wat heeft iedereen in vredesnaam tegen Berdych? In een top 10 met Monfils, Melzer en Fish kunnen we beter de spelers met top 10 potentieel behouden.
Zijn tennis is ook niet lelijk.
Ja, solide wedstrijd.quote:
quote:
Ja, zes games.quote:
Was maar kort.quote:
Het is nu wel een breedte verschil jah!quote:
Korte XL game weer zoquote:Op maandag 23 mei 2011 16:45 schreef franklop het volgende:
derde set naar Darcis, 2-1 in sets voor tegen Llodra
Bij vrouwentennis draait het maar om 1 ding...quote:Op maandag 23 mei 2011 16:58 schreef Norrage het volgende:
Bartoli
Ze is niet de mooiste, maar wel de liefsteHup Bartoli!
De liefste? gebasseerd op?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:58 schreef Norrage het volgende:
Bartoli
Ze is niet de mooiste, maar wel de liefsteHup Bartoli!
Eurosportquote:Op maandag 23 mei 2011 17:02 schreef Bramaldo11 het volgende:
Is het nog ergens te zien? (vast al 100x gevraagd, dus alvast excuus daarvoor:))
Gewoon, hoe ze gaat klaar staan, hoe ze het tennis beleeft, hoe ze interviews afneemt, hoe ze de Wimbledon finale haaldequote:
quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar Darcis vs Llodra, is toch ook weer niet zo opvallend dat Darcis dat goed doet ....
Je pakt niet een stokbrood tegen een of andere Belg. Je pakt een wisselvallige serve en volleyer met motivatieproblemen op gravel....quote:Op maandag 23 mei 2011 17:09 schreef FedExpress het volgende:
Llodra, mongol. Dan denk je voor de XL-game in de eerste ronde nog wel een stokbrood te kunnen pakken die tegen een of andere kutbelg speelt, krijg je dit
Ach ja, gelukkig kan ik vrijdag en zaterdag live naar het echte werk kijken
het blijft de nummer 24 tegen de nummer 135. Motivatieproblemen of niet, dit mag gewoon echt niet...quote:Op maandag 23 mei 2011 17:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Je pakt niet een stokbrood tegen een of andere Belg. Je pakt een wisselvallige serve en volleyer met motivatieproblemen op gravel....
quote:Op maandag 23 mei 2011 17:13 schreef TheArt het volgende:
Schijnbaar zitten er 600 Nederlanders bij Thomas, volgens Haase op Twitter. 2-2 overigens.
Alsof dat er iets toe doet. Die ranking van 24 komt doordat Llodra goed speelt in 4 toernooien per jaar. Waarvan drie of indoor in Frankrijk zijn. Op gravel kan hij er op een middelmatige dag tegen elke willekeurige speler die een beetje zijn service kan houden en een paar returns in krijgt vanaf gaan. Niemand die daar geschokt van zou moeten zijn.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:14 schreef FedExpress het volgende:
[..]
het blijft de nummer 24 tegen de nummer 135. Motivatieproblemen of niet, dit mag gewoon echt niet...
Dit dus. En Darcis is geloof ik het beste op gravel, dus gek is het imo echt niet ...quote:Op maandag 23 mei 2011 17:19 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Alsof dat er iets toe doet. Die ranking van 24 komt doordat Llodra goed speelt in 4 toernooien per jaar. Waarvan er drie of indoor in Frankrijk zijn. Op gravel kan hij er op een middelmatige dag tegen elke willekeurige speler die een beetje zijn service kan houden en een paar returns in krijgt vanaf gaan. Niemand die daar geschokt van zou moeten zijn.
Plus die hoort gewoon niet op de plaats van de wereldranglijst te staan waar hij nu staat. Door die blessures wordt hij telkens teruggeworpen.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dit dus. En Darcis is geloof ik het beste op gravel, dus gek is het imo echt niet ...
En Rus op baan 5, dus ook die niet te zien.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:23 schreef tennisboy het volgende:
Robin speelt morgen de 2de partij op baan 4.( twitter Haase)
Zelfde baan waar Schoorel nu speelt, Haase morgen dus helaas ook niet te volgen.
Begin lekker dan 3/4 Nederlanders niet op een camerabaanquote:Op maandag 23 mei 2011 17:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
En Rus op baan 5, dus ook die niet te zien.
Over onbetrouwbare S&V'ers gesproken.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ladies and Gentlemen ...... DUSTIN BROWN on court
wtfquote:Op maandag 23 mei 2011 17:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ladies and Gentlemen ...... DUSTIN BROWN on court
... Zelfs ik deed mee aan de Tomic Hypequote:Op maandag 23 mei 2011 17:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Berlocq op de automatische gravelpiloot langs Tomic, die weer terug naar Australië mag
Wilander (tenminste, als ik zijn stem goed herken) zegt er zowaar iets nuttigs over.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Berlocq op de automatische gravelpiloot langs Tomic, die weer terug naar Australië mag
Was te verwachten he.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:25 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Begin lekker dan 3/4 Nederlanders niet op een camerabaan
Hanescu wint gewoon de eerste set.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:41 schreef luckass het volgende:
Hanescu. Llodra
. Wat een beuntoernooi alweer zeg.
Hup Thomas.
De livescore gaf eerst 7-5 Thomas aan, maar het werd daarna teruggedraaid naar 40-40. Nu een tiebreak.quote:
In MC won hij toch van Machado en speelde hij een goede pot tegen Benneteau. Hij is er nog lang niet, maar de veel meer gehypete Dimitrov stond op dezelfde leeftijd een flink stuk lager op de ranking. Het is natuurlijk lastig te zeggen waar hij uiteindelijk kan komen op de rankings, maar bij Tomic zie je in ieder geval duidelijk de punten waar hij zich op moet verbeteren (en dat zijn ook zaken waar je je daadwerkelijk in kunt verbeteren). Bij (nogmaals) Dimitrov zie ik dat bijvoorbeeld veel minder, daar staat al een redelijk totaalpakket, waar uiteraard wel aan geschaafd kan worden en ook niet te voorspellen is waar die kan komen. Het is ook veelzeggend dat er op dit moment geen enkele tiener in de top-100 staat.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die gozer barst van het talentquote:
Nou niet dik. Ligt er vooral aan wat de rest om hem heen doet.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik neem aan dat mocht Schoorel winnen hij in een klap dik de top 100 in schiet toch?
Met een dubbelhandige backhand.quote:
Dimitrov was vorige week jarigquote:Op maandag 23 mei 2011 18:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is ook veelzeggend dat er op dit moment geen enkele tiener in de top-100 staat.
Gewoon een enorm zwakke generatie jongere generatie.quote:Het is ook veelzeggend dat er op dit moment geen enkele tiener in de top-100 staat.
Het uiterlijk van Gasquetquote:Op maandag 23 mei 2011 18:42 schreef luckass het volgende:
De backhand van Gasquet en het borsthaar van Stepanek.
Ik ben niet meer te houden![]()
![]()
![]()
.
Ik gok dat BoWa ook zo'n oranje pruik op heeftquote:
Verhaal gelezen over c Rochus en de Eredivisie hier? Wat is het toch een achterlijke manquote:Op maandag 23 mei 2011 16:48 schreef franklop het volgende:
@wimderon, de special over broertjes Rochus gaat er nog komen hoor, komt mid-juni
Dat dacht ik ook al te horen jaquote:Op maandag 23 mei 2011 19:22 schreef kevin_ het volgende:
Dat gejuich bij Schoorel erg goed te horen bij Wozniacki
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |