... Zelfs ik deed mee aan de Tomic Hypequote:Op maandag 23 mei 2011 17:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Berlocq op de automatische gravelpiloot langs Tomic, die weer terug naar Australië mag
Wilander (tenminste, als ik zijn stem goed herken) zegt er zowaar iets nuttigs over.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Berlocq op de automatische gravelpiloot langs Tomic, die weer terug naar Australië mag
Was te verwachten he.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:25 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Begin lekker dan 3/4 Nederlanders niet op een camerabaan
Hanescu wint gewoon de eerste set.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:41 schreef luckass het volgende:
Hanescu. Llodra
. Wat een beuntoernooi alweer zeg.
Hup Thomas.
De livescore gaf eerst 7-5 Thomas aan, maar het werd daarna teruggedraaid naar 40-40. Nu een tiebreak.quote:
In MC won hij toch van Machado en speelde hij een goede pot tegen Benneteau. Hij is er nog lang niet, maar de veel meer gehypete Dimitrov stond op dezelfde leeftijd een flink stuk lager op de ranking. Het is natuurlijk lastig te zeggen waar hij uiteindelijk kan komen op de rankings, maar bij Tomic zie je in ieder geval duidelijk de punten waar hij zich op moet verbeteren (en dat zijn ook zaken waar je je daadwerkelijk in kunt verbeteren). Bij (nogmaals) Dimitrov zie ik dat bijvoorbeeld veel minder, daar staat al een redelijk totaalpakket, waar uiteraard wel aan geschaafd kan worden en ook niet te voorspellen is waar die kan komen. Het is ook veelzeggend dat er op dit moment geen enkele tiener in de top-100 staat.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die gozer barst van het talentquote:
Nou niet dik. Ligt er vooral aan wat de rest om hem heen doet.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik neem aan dat mocht Schoorel winnen hij in een klap dik de top 100 in schiet toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |