Nope.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Thnx. Is Schoorel zo nog een tvcourt ?
Die Fransen moeten altijd anders zijnquote:Op maandag 23 mei 2011 13:43 schreef tja77 het volgende:
Vraagje, waarom is op Ralond Garros de eerste keer 40-40 in een game ook uitgesproken 40 gelijk, (en dus niet egalite) En op bijv. Wimbledon is 40-40 geen fourty all, maar deuce.
Volgens mij is het officiel eerst 40 gelijk en vanaf de keer daarna deuce. Je weet ook dat Love van l'oeuf komt?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:43 schreef tja77 het volgende:
Vraagje, waarom is op Ralond Garros de eerste keer 40-40 in een game ook uitgesproken 40 gelijk, (en dus niet egalite) En op bijv. Wimbledon is 40-40 geen fourty all, maar deuce.
quote:Op maandag 23 mei 2011 16:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij is het officiel eerst 40 gelijk en vanaf de keer daarna deuce. Je weet ook dat Love van l'oeuf komt?
Doet me denken aan mijn favoriete James Bondfilm: The World is not Un Oeuf (De wereld is geen ei).
quote:
quote:
Op Wimbledon kan hij enorm veel punten verliezen.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, want hij stond genoeg punten voor. Hij zal zakken naar plek 7 of 8 ofzo.
quote:
was in de eerste set ook al dichtbij winstquote:
Inderdaad. Daarom nog eenquote:Op maandag 23 mei 2011 16:17 schreef franklop het volgende:
[..]
was in de eerste set ook al dichtbij winst
7 tenzij Monfils (quote:Op maandag 23 mei 2011 16:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, want hij stond genoeg punten voor. Hij zal zakken naar plek 7 of 8 ofzo.
Ik vind het zo'n zaadje. Heb je die persconferenties van hem weleens gezien? Het lijkt wel een slissend kind van elf.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:18 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
7 tenzij Monfils () de RG finale haalt. Dus 7.
Wat heeft iedereen in vredesnaam tegen Berdych? In een top 10 met Monfils, Melzer en Fish kunnen we beter de spelers met top 10 potentieel behouden.
Zijn tennis is ook niet lelijk.
Ja, solide wedstrijd.quote:
quote:
Ja, zes games.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |