7-5 met 9 mini-breaksquote:
Hmm, da's wel kansloos ja. De dropshot is wel de favoriete paniekbal van velen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
7-5 met 9 mini-breaks
Echt alleen maar fouten ook. Waardeloos. Paire was eigenlijk veel beter deze set, maar gaat net als eigenlijk elke ander "talent" dropshots slaan op belangrijke punten die dan natuurlijk mislukken
Wat is dat toch met die grillige vorm van hem? Vorige week tegen Nishikori was hij slecht. Deze week was hij tot nu toe geweldig en nu is het kennelijk weer niks. Gebrek aan wedstrijdritme waardoor zijn basisniveau te laag is?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:12 schreef Norrage het volgende:
Maar fed zeker niet goed. In deze vorm gaat ie er morgen 6-1 6-2 af
Mjah, paire natuurlijk wel lastige speler. Fedje wacht wat meer af nu. 1e rondes waren tegen verdedigende spelers die hem meer tijd gaven. Nu komt ie net wat tijd tekort...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die grillige vorm van hem? Vorige week tegen Nishikori was hij slecht. Deze week was hij tot nu toe geweldig en nu is het kennelijk weer niks. Gebrek aan wedstrijdritme waardoor zijn basisniveau te laag is?
Wat zwak zeg.quote:
Ja, morgen ook lijkt me. Ik heb amper zin om te kijken als dat gebeurt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, paire natuurlijk wel lastige speler. Fedje wacht wat meer af nu. 1e rondes waren tegen verdedigende spelers die hem meer tijd gaven. Nu komt ie net wat tijd tekort...
Ik vind Rafa - fed potten altijd verschrikkelijk. Je weet precies hoe het verloopt en aflooptquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, morgen ook lijkt me. Ik heb amper zin om te kijken als dat gebeurt.
Ik zit in de trein naar Schiphol.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:19 schreef Norrage het volgende:
3-1 Fed.
Wat ben jij allemaal aan het doen fed-fan?
Grootste verschil met vorige rondes is trouwens dat fed heel zwak serveert. Nog 0 aces.
Ja, helemaal op RG, waar Fed tegen Nadal de slechtste BP-conversie aller tijden heeft. En die finale uit 2008 met 6-1 6-3 6-0. Wat een slachting was dat.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind Rafa - fed potten altijd verschrikkelijk. Je weet precies hoe het verloopt en afloopt
Die van 2011 was nog het ergstquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, helemaal op RG, waar Fed tegen Nadal de slechtste BP-conversie aller tijden heeft. En die finale uit 2008 met 6-1 6-3 6-0. Wat een slachting was dat.
Heb ik kennelijk verdrongen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die van 2011 was nog het ergst
Die zit echt heel diep bij mij. Dat was de enige waar hij écht veel beter was maar echt keihard chokete
Mooi! Hup Fed.quote:
Aha. Wat een trieste toestand daar zeg. Allemaal een enkele reis terug naar verweggistan voor degenen die dat doen.quote:
laat federer maar winnen want ik heb het gehad met nadalquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mooi! Hup Fed.
Beetje offtopic, waarvoor excuses, maar hoe laat zingt Anouk?
Ik inmiddels ook een beetje. Maar Nadal is zwaar favoriet; op Betfair heeft hij backodds van 1.25.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
laat federer maar winnen want ik heb het gehad met nadal
Hij won van Djokovic in de halve finale, die nog geen pot verloren had dat jaar. Begon furieus tegen Nadal met een dubbele break voorspring ofzo, choked de set nog weg, doet in de tweede ongeveer hetzelfde en verliest in 4 sets.quote:
Ze is al geweest.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mooi! Hup Fed.
Beetje offtopic, waarvoor excuses, maar hoe laat zingt Anouk?
O, sorry.quote:
Ja, dat is zo. Vraag me af hoeveel sets voorsprongen Federer in totaal heeft wegggegeven tegen Nadal op RG. Maar ook die gemiste BP's zijn heel erg.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:21 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hij won van Djokovic in de halve finale, die nog geen pot verloren had dat jaar. Begon furieus tegen Nadal met een dubbele break voorspring ofzo, choked de set nog weg, doet in de tweede ongeveer hetzelfde en verliest in 4 sets.
Zoiets.
Ik heb nog de stille hoop dat hij een kans maakt.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:40 schreef Norrage het volgende:
Ik hoop dat Fedje gewoon een walkover geeft
Om in de eerste set een 4-1 voorsprong te nemen, ons allemaal de hoop te geven dat het hem 'vandaag misschien gaat lukken', waarnaar hij het compleet weggeeft.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:24 schreef Angelof9 het volgende:
Ik weet niet hoeveel zin ik heb om te zien hoe Federer wederom van de baan word geveegd door Nadal. Misschien koester iki een stille hoop dat Federer een goede dag heeft en nog enigszins tegengas geeft.
En dan straks in de eerste ronde van Roland Garros wordt ze dan weggetikt door een complete nobody omdat ze er in de eerste ronden nooit zin in heeftquote:Op zondag 19 mei 2013 14:43 schreef Mykonos het volgende:
Williams wint de eerste set met 6-1 van Azarenka. Net zo voorspelbaar als de mannenfinale dus. Ze krijgt echt nul komma nul tegenstand van het complete WTA-circuit he
Bedankt voor de voorpret! Top!quote:Op zondag 19 mei 2013 14:48 schreef Federer-fan het volgende:
Nou, straks dus voor de 30e keer Federer-Nadal. De H2H is 19-10 in het voordeel van Nadal; op gravel is het zelfs 12-2.
Wie zin heeft in voorpret (die helaas groter zal zijn dan de pret van de wedstrijd zelf):
- Hier een inhoudelijke vooruitblik op de wedstrijd.
- Hier een verhaaltje over hun ontmoetingen.
- Hier meer cijfers over hun partijen, en andere statistiek.
- Hier ten slotte wat citaten van Federer, die kennelijk inziet dat hij aanvallend moet spelen.
Graag gedaan.quote:
Sorry?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:59 schreef Zinedinho het volgende:
[...]
inb4 Federer-"fan" die weer dramatisch moet doen ...
Zij verwachten natuurlijk hetzelfde als wijquote:Op zondag 19 mei 2013 16:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ze juichen bij elk punt van Federer alsof hij de titel wint
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |