Nou ja, wel sneu voor eigen publiek. Maar heb er eigenlijk geen problemen mee. Hoe harder Errani erafgaat hoe beter. Ondertussen breakje terug in de tweede.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:09 schreef Norrage het volgende:
ondertussen wordt Errani even keihard afgedroogd door Vika. En ze kijkt er heel zielig bij. 7 punten in de 1e set6-0
Wel gewoon 5e op de ranking volgende week.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:46 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nou ja, wel sneu voor eigen publiek. Maar heb er eigenlijk geen problemen mee. Hoe harder Errani erafgaat hoe beter. Ondertussen breakje terug in de tweede.
Zolang zijn ze nog niet bezig, het heeft tussendoor geregend.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:09 schreef Federer-fan het volgende:
Irritant dat die damespartijen zo lang duren. Die planning loopt elke keer uit.
O, vandaar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zolang zijn ze nog niet bezig, het heeft tussendoor geregend.
Jaja, ik weet dat jij Errani een "slimme speler" vindt enzo, maar eigenlijk leeft zij gewoon op de fouten van haar tegenstander, met af en toe een dropshotje erbij. Daarmee kun je al vijfde van de wereld worden bij de vrouwen tegenwoordig.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wel gewoon 5e op de ranking volgende week.
Heren, mag ik jullie vragen om op een constructieve manier met elkaar van gedachten te wisselen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:16 schreef Rosario het volgende:
[..]
Jaja, ik weet dat jij Errani een "slimme speler" vindt enzo, maar eigenlijk leeft zij gewoon op de fouten van haar tegenstander, met af en toe een dropshotje erbij. Daarmee kun je al vijfde van de wereld worden bij de vrouwen tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:41 schreef stefan92 het volgende:
Zal vast wel weer een wereldpot worden dit.
Heeft hij dat gezegd?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:43 schreef Gorzalka het volgende:
Ik denk dat Nadal gaat winnen, want Rome is zijn favoriete toernooi.
http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=6799quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:45 schreef Federer-fan het volgende:
Mooie uitleg van Siemerink over mensen die op papier zwakker zijn maar van wie je altijd verliest. Zegt hij: "Ja, in het Engels heb ze daar een uitdrukking voor. Dat heet dan je 'pigeon'. Dan ben je iemands 'pigeon'. Dat betekent dat je niet van iemand kan winnen.'' Ehhh...![]()
Oké. Het woord 'bitch' past waarschijnlijk niet helemaal op Sport1.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=6799
Siemerink brengt te veel tijd door op MTF.
En Nalbandian. Die kan het zelfs twee weken op rij (won twee weken achter elkaar, achter elkaar van Federer en Nadal).quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:10 schreef Gorzalka het volgende:
Heeft Berdych ooit back to back toppers verslagen?
Volgens mij kan alleen Del Potro dat van buiten de top 4.
Federer en Djokovic op Wimbledon.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:10 schreef Gorzalka het volgende:
Heeft Berdych ooit back to back toppers verslagen?
Volgens mij kan alleen Del Potro dat van buiten de top 4.
quote:Andy Murray@andy_murray2m
Was pumped 2 watch nadal berdych but barry cowans commentating has killed match 5 games in..poor guy has no idea what's happening #clueless
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:01 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind Berdych echt het grootste zaadje ooit van het proftennis.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:01 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind Berdych echt het grootste zaadje ooit van het proftennis.
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 10:41 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind Berdych echt een beetje een zaadje. Hij kijkt altijd zo wazig uit zijn ogen. Hele goeie tennisser hoor en terecht gewonnen, maar verder vind ik het niks.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
Wan een absoluut zaadje is Berdych toch Dat vind ik nou echt de ultieme faler.
Ik had al sterke vermoedens in die richting.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n zaadje. Heb je die persconferenties van hem weleens gezien? Het lijkt wel een slissend kind van elf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |