quote:Jong Oranje: doek valt voor Bruma, Willems en Hoesen
Bondscoach Cor Pot geeft vandaag zijn definitieve, 23-koppige selectie van Jong Oranje prijs voor het EK in Israël (5-18 juni). Zeventien namen worden geschrapt. Veel van de spelers die afvallen, zagen het slechte nieuws aankomen. Jeffrey Bruma (HSV), Jetro Willems (PSV) en Danny Hoesen (Ajax) zijn de grootste slachtoffers van het schrapwerk in Zeist.
Kelvin Leerdam is de opvallendste naam in de selectie van Jong Oranje. © anp.
Bondscoach Cor Pot liet met zijn selectiebeleid voor het EK in Israël de laatste maanden al keer op keer stevig in zijn kaarten kijken. En dus is het aanwijzen van de afvallers hier en daar zelfs een abc'tje. Jeffrey Bruma en Jetro Willems zijn vandaag de meest prominente slachtoffers van de schifting, meldt het AD.
Bruma, nadrukkelijk in beeld bij PSV en FC Twente, kwam bij Hamburger SV de laatste weken niet meer in actie. In de moordende concurrentiestrijd met talent Mike van der Hoorn van FC Utrecht, die er in Zeist sowieso erg goed op staat, is dat hem opgebroken.
Jetro Willems was de afgelopen zomer bij het EK in Polen en Oekraïne nog basisspeler in het Nederlands elftal. Een jaar later is hij in de pikorde bij Jong Oranje gezakt tot nummer drie achter vaste waarde Daley Blind en groeibriljant Patrick van Aanholt. De laatste, speler van Vitesse, leek lang niet meer voor te komen in de plannen van Pot. Maar de laatste maanden slaagde hij er toch in zich terug te knokken in de selectie van Jong Oranje.
Dat Pot twee spelers die al A-interlands speelden, vandaag zomaar schrapt geeft aan dat hij volop keuze heeft. De Rotterdammer kondigde onlangs al aan maandag in Doorwerth de voorbereiding te beginnen met de definitieve 23-koppige selectie; vandaag komt daar Lerin Duarte van Heracles bij als uitzondering. Pot geeft hem na enkele weken blessureleed nog de kans zich bij de selectie te voegen. Pot ontneemt daarmee de rest van de voorselectie de ultieme kans om zich bij trainingen én de oefeninterland tegen Jong Australië (vrijdag, 18.30 uur in Emmen) alsnog in de kijker te spelen. Dat is niet alleen voor Bruma en Willems pijnlijk, maar zal vooral voor de voorhoede grote gevolgen hebben.
De basisspelers in de frontlinie staan al lang vast. Luuk de Jong is de eerste spits, Georginio Wijnaldum weet al maanden dat hij als rechterspits zal fungeren en Ola John heeft bij Benfica zo goed gepresteerd dat hij als linkerspits aan het eerste EK-duel met Duitsland op 6 juni zal beginnen.
Vanwege het blessureleed van eerst Luciano Narsingh (PSV) en later Feyenoorder Jean-Paul Boëtius kregen minder gerenommeerde namen de kans ook een ticket voor Israël te verdienen. Yanic Wildschut leek op weg om als tweede linkerspits mee te gaan, maar de snelle buitenspeler moet bij VVV genoegen nemen met een bijrol. Memphis Depay (PSV) heeft met een sterk competitieslot plotseling weer sterke kaarten in handen. Net als Florian Jozefzoon, die bij RKC in maart, april en mei een knappe eindsprint inzette. Die opleving is in Zeist niet onopgemerkt gebleven.
De kans is groot dat de voormalige Ajacied in de pikorde Rajiv Van la Parra (Heerenveen) achter zich heeft gelaten. Die halfbroer van Wijnaldum zal hoogstwaarschijnlijk vandaag dus slecht nieuws krijgen.
Meest opvallende naam in de selectie zal die van Kelvin Leerdam zijn. De speler van Feyenoord begon op 28 oktober 2012 voor de laatste keer als basisspeler aan een duel in de eredivisie. De verdediger viel vorige maand zes minuten in tegen Vitesse. Toch zal de KNVB hem meenemen naar Tel Aviv, omdat achter Ajacied Ricardo van Rhijn simpelweg geen andere geschikte rechtsback zich heeft aangediend.
teken van een brede en sterke selectie, niemand is echt onmisbaar en hopelijk geeft dat ook een goed signaal aan die jongens dat ze nog keihard moeten werken en een lange weg te gaan hebben...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:56 schreef Sunri5e het volgende:
Wel opvallend dat Bruma en Willems niet mee gaan. Niet opvallend omdat ze niet goed spelen maar wel opvallend omdat ze voor een tijd geleden een aantal keren in de basis zijn gestart bij Oranje.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:46 schreef opperkleurder het volgende:
GK: Jeroen Zoet (RKC Waalwijk)
VL: Daley Blind (Ajax)
VC: Bruno Martins Indi (Feyenoord)
VC: Stefan de Vrij (Feyenoord).
VR: Ricardo van Rhijn (Ajax)
MC: Leroy Fer (FC Twente) van Ginkel
MC: Kevin Strootman (PSV)
AML: Ola John (Benfica)
AMC: Adam Maher (AZ)
AMR: Georginio Wijnaldum (PSV)
SC: Luuk de Jong (Borussia Mönchengladbach)
Dit iddquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
GK: Jeroen Zoet (RKC Waalwijk)
VL: Daley Blind (Ajax)
VC: Bruno Martins Indi (Feyenoord)
VC: Stefan de Vrij (Feyenoord).
VR: Ricardo van Rhijn (Ajax)
MC: van Ginkel (Vitesse)
MC: Kevin Strootman (PSV)
AML: Ola John (Benfica)
AMC: Adam Maher (AZ)
AMR: Georginio Wijnaldum (PSV)
SC: Luuk de Jong (Borussia Mönchengladbach)
Noem een NL speler die het afgelopen seizoen er echt bovenuit stak, ik zie er geen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:08 schreef RM-rf het volgende:
[..]
teken van een brede en sterke selectie, niemand is echt onmisbaar en hopelijk geeft dat ook een goed signaal aan die jongens dat ze nog keihard moeten werken en een lange weg te gaan hebben...
qua selectie schat ik ze eigenlijk sterker in dan wat ik van duitsland en spanje (groepstegenstanders) gezien heb... die bouwen op jonge talentvolle spelers die een reserverol bij hun club spelen of juist bij kleine clubs zonder europes voetbal een een middenmoot-positie spelen..
de nederlandse spelers zijn ook bij hun clubs al verworden tot prestatie-dragers en spelen vaak ook europees.
het is ook weinig zinnig voor een toernooi dat en speler een voorafgaand seizoen enorm goed gespeeld heeft, dat kan zelfs een nadeel zijn omdat dat vaak ook tot veel vermoeidheid zorgt...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Noem een NL speler die het afgelopen seizoen er echt bovenuit stak, ik zie er geen.
Jij hebt het over prestatie-dragers, dat vind ik dus een stuk minder, ik moet eerlijk zeggen dat ik van de tegenstanders helemaal niets weet maar ben toch een beetje bang dat het optimisme over de kansen wat misplaatst is, dat heeft ook met de trainer te maken, daar heb ik geen enkel vertrouwen in.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:27 schreef RM-rf het volgende:
[..]
het is ook weinig zinnig voor een toernooi dat en speler een voorafgaand seizoen enorm goed gespeeld heeft, dat kan zelfs een nadeel zijn omdat dat vaak ook tot veel vermoeidheid zorgt...
specifieke vorm en boven zichzelf uitstijgen moeten in de voorbereiding en tijdens het toernooi groeien en eigenlijk alle spelers hebben er potentieel toe, maar men hangt ook juist niet op één specifieke ster..
bv de duitsers zullen vooral van Holtby het moeten hebben, maar die hebben verder eerder midelmatig materiaal (op Bernd Leno de doelman en Patrick Hermann na misschien)
Wie had je dan in gedachten?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:19 schreef Cara het volgende:
Pot is een waardeloze trainer. Verder vind ik het in het centrum van de spits bijzonder karig.
Niemand , ik vind het gewoon karig. Je moet hopen dat de Jong niet geblesseerd raakt. Pot laat jaar in, jaar uit met zijn tactische ideeën zien dat hij het Nederland zo moeilijk mogelijk wil maken, los van het materiaal.quote:
Luuk de Jong lijkt me een prima spitsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:44 schreef Cara het volgende:
[..]
Niemand , ik vind het gewoon karig. Je moet hopen dat de Jong niet geblesseerd raakt. Pot laat jaar in, jaar uit met zijn tactische ideeën zien dat hij het Nederland zo moeilijk mogelijk wil maken, los van het materiaal.
Dat zeg ik, maar als ie geblesseerd raakt heb je een probleem. Dan krijg je spelers die zich op de spits positie helemaal nog niet bewezen hebben. Vandaar vreemd dat Zeefuik afviel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Luuk de Jong lijkt me een prima spits
quote:Waar Nederland met de nodige gerenommeerde namen aantreedt, doet ook Spanje dat. Barcelona is hofleverancier door Martín Montoya, Marc Bartra, Christian Tello, Marc Muniesa en Thiago af te staan.
Samen met het Málaga-talent Isco, die deze zomer naar Real Madrid lijkt over te stappen, Iker Muniain, kwalificatie-topscorer Rodrigo (Benfica, elf goals in negen duels), Sergio Canales (Valencia) en Manchester United-doelman David de Gea heeft de Spaanse coach Julen Lopetegui de beschikking over een ploeg die tot een van de kanshebbers gerekend mag worden.
Dat laatste is inderdaad vreemd te noemen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:00 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat zeg ik, maar als ie geblesseerd raakt heb je een probleem. Dan krijg je spelers die zich op de spits positie helemaal nog niet bewezen hebben. Vandaar vreemd dat Zeefuik afviel.
Hoesen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:44 schreef Cara het volgende:
[..]
Niemand , ik vind het gewoon karig. Je moet hopen dat de Jong niet geblesseerd raakt. Pot laat jaar in, jaar uit met zijn tactische ideeën zien dat hij het Nederland zo moeilijk mogelijk wil maken, los van het materiaal.
Jong Australiëquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:02 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Hoorde net op de radio iets over een oefenwedstrijd (denk ik) van Jong Oranje bij FC Emmen. Tegen wie is het?
Castaignos of Hoesen zouden toch goede alternatieven zijn?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat laatste is inderdaad vreemd te noemen.
Zeefuik. Afvallen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Castaignos of Hoesen zouden toch goede alternatieven zijn?
Tegen Australië onder 20, ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:45 schreef alors het volgende:
Oefenwedstrijd tegen Australië vanavond gewonnen.
Hoesen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Castaignos of Hoesen zouden toch goede alternatieven zijn?
quote:Doel: David de Gea (Manchester United), Diego Mariño (Villarreal), Joel Robles (Wigan Athletic).
Verdediging: Marc Bartra (Barcelona), Dani Carvajal (Bayer Leverkusen), Nacho Fernández (Real Madrid), Álvaro González (Real Zaragoza), Iñigo Martínez (Real Sociedad), Martín Montoya (Barcelona), Alberto Moreno (Sevilla), Marc Muniesa (Barcelona).
Middenveld: Thiago Alcántara (Barcelona), Ignacio Camacho (Málaga), Sergio Canales (Valencia), Asier Illarramendi (Real Sociedad), Isco (Málaga), Koke (Atlético Madrid), Pablo Sarabia (Getafe).
Aanval: Álvaro Morata (Real Madrid), Rodrigo Moreno (Benfica), Iker Muniain (Athletic de Bilbao), Cristian Tello (Barcelona), Álvaro Vázquez (Getafe).
http://www.uefa.com/under21/season=2013/matches/index.htmlquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:53 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Wat is het schema van jong oranje?
Ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:57 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Het wordt allemaal uitgezonden op EL?
toch zie ik vrijwel geen speler die een basisplaats heeft in zijn team (naturlijk wel De Gea en Isco.. verder hebben bij Real Sociedad twee spelers een basisplek en Carvajal bij leverkussen).quote:Op donderdag 30 mei 2013 07:34 schreef hole1988 het volgende:
de selectie van jong spanje is niet mis.
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:53 schreef PSV1990- het volgende:
Ik ga niet kijken, ik kan niet van voetbalwedstrijden genieten als er een paar kilometer verder mensen worden bezet
Pfoe wat zal eredivisie live hiervan balen zeg.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:53 schreef PSV1990- het volgende:
Ik ga niet kijken, ik kan niet van voetbalwedstrijden genieten als er een paar kilometer verder mensen worden bezet
Hij heeft wel gelijk. Het is volslagen belachelijk dat zo'n toernooi in een terroristische apartheidsstaat wordt gehouden. UEFA moet zich kapot schamen, net als de KNVB overigens.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Pfoe wat zal eredivisie live hiervan balen zeg.
Ok.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Het is volslagen belachelijk dat zo'n toernooi in een terroristische apartheidsstaat wordt gehouden. UEFA moet zich kapot schamen, net als de KNVB overigens.
Aha.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Het is volslagen belachelijk dat zo'n toernooi in een terroristische apartheidsstaat wordt gehouden. UEFA moet zich kapot schamen, net als de KNVB overigens.
Heb je iets tegen joden ofzo?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dus je kijkt ook niet naar het WK in Dubai omdat er in SA vrouwen worden onderdrukt ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:53 schreef PSV1990- het volgende:
Mensen worden bezet?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:53 schreef PSV1990- het volgende:
Die worden niet onderdrukt , Palestijnen worden meters verder wel onderdrukt in hun eigen land.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:32 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dus je kijkt ook niet naar het WK in Dubai omdat er in SA vrouwen worden onderdrukt ?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:53 schreef PSV1990- het volgende:
Niet onderdrukt? Gehouden als slaven is misschien ook een beter woord ervoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:50 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Die worden niet onderdrukt , Palestijnen worden meters verder wel onderdrukt in hun eigen land.
Jij gaat je over 2-3 jaar nog eens goed achter de oren krabben, Hoesen ontwikkelt zich stormachtig, het is een slimme jongen en is goed gefocust.quote:
los van wat ik vind, laten we vooral gebeurtenissen van bijna een eeuw geleden vergelijken met nuquote:Op zondag 2 juni 2013 10:48 schreef Alan_Bastard het volgende:
Ach, in 1936 deden ook veel landen mee aan de Olympische Spelen in Nazi-Duitsland. Dus waarom zou je in een soortgelijke situatie niet meedoen in Israël. Het gaat om de sport, niet om het verheerlijken van de schending van mensenrechten e.d.
Inderdaadquote:Op zondag 2 juni 2013 11:39 schreef Cara het volgende:
[..]
los van wat ik vind, laten we vooral gebeurtenissen van bijna een eeuw geleden vergelijken met nu
Wat is het verschil tussen toen en nu?quote:Op zondag 2 juni 2013 11:39 schreef Cara het volgende:
[..]
los van wat ik vind, laten we vooral gebeurtenissen van bijna een eeuw geleden vergelijken met nu
Sorry, een plaatje posten geeft me niet opeens meer behoefte om op je oliedomme argument te reageren.quote:Op zondag 2 juni 2013 13:07 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen toen en nu?
[ afbeelding ]
Ik weet het alleen van 3 jaar terug ofzo. Beeldkwaliteit is aardig, af en toe wat haperingen.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:01 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Hoe is Eredivise Live via internet? Goede kwaliteit, geen lag? Misschien toch even een EK pas halen.
Ik verwacht er ook niet zoveel van maar ik heb geen idee hoe het niveau van de anderen is, wel lekker zo'n eerste wedstrijd tegen Duitsland, staat de boel meteen op scherpquote:Op maandag 3 juni 2013 13:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik verwacht weinig van Jong Oranje, vind het allemaal wat overschatte voetballers. Brave eenheidsworsten.. Je hebt spelers nodig die het verschil kunnen maken, maar die zitten er niet echt tussen. Maher is misschien de enige die nog iets verrassends kan doen, maar ook hem vind ik tot nu toe een beetje overschat.. misschien wordt hij wel een hele grote en zit ik ernaast, we wachten het af..
Degelijke kwaliteit, loopt amper achter op tv.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:01 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Hoe is Eredivise Live via internet? Goede kwaliteit, geen lag? Misschien toch even een EK pas halen.
Zelfs 3 seconden voor op TV.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Degelijke kwaliteit, loopt amper achter op tv.
Duidelijk, weten we dat ook.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:11 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Jon Duitsland,Engeland en Spanje zijn beter.
Idd, jullie hoeven het toernooi niet meer te kijken want spanje wordt kampioen, Engeland 2de en Duitsland 3dequote:
Italië won onlangs een oefenmacht van Duitsland en is ook niet te onderschatten. Volgens mij won Italië ook ruim van Nederland in een oefenmatch. Maar dat is langer geleden.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:11 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Jon Duitsland,Engeland en Spanje zijn beter.
Nederland heeft duidelijk een beter team dan Duitsland. Duitsland heeft weinig spelers van de A-selectie opgeroepen en doen het vooral met spelers van Eintracht , Freiburg etc. Toni Kroos,Gotzë,Reus etc. doen allemaal niet mee.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:21 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Idd, jullie hoeven het toernooi niet meer te kijken want spanje wordt kampioen, Engeland 2de en Duitsland 3de
Mooi.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:34 schreef Vatta het volgende:
Off topic, speel FM heb net met Man City Hamsik gehaald voor 58 miljoen.
En Nederland doet het voor het grootste deel met spelers die zich alleen bewezen hebben in de mickey mouse leaguequote:Op maandag 3 juni 2013 20:31 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Nederland heeft duidelijk een beter team dan Duitsland. Duitsland heeft weinig spelers van de A-selectie opgeroepen en doen het vooral met spelers van Eintracht , Freiburg etc. Toni Kroos,Gotzë,Reus etc. doen allemaal niet mee.
Duitsland heeft geen spelers van het niveau: Maher,Ola John,Strootman mee. Let maar op Nederland wint van Duitsland. Spanje wordt een heel ander verhaal.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En Nederland doet het voor het grootste deel met spelers die zich alleen bewezen hebben in de mickey mouse league
Ze mogen niet eens de veters strikken van Holtby. Ola John en Strootman verzuipen bijna altijd als ze tegen een topploeg moeten spelenquote:Op maandag 3 juni 2013 20:43 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Duitsland heeft geen spelers van het niveau: Maher,Ola John,Strootman mee. Let maar op Nederland wint van Duitsland. Spanje wordt een heel ander verhaal.
Maher is het enige grote talent bij Nederland. Spelers als Ola John en Strootman gaan de (europese) top niet halen.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:43 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Duitsland heeft geen spelers van het niveau: Maher,Ola John,Strootman mee. Let maar op Nederland wint van Duitsland. Spanje wordt een heel ander verhaal.
Typisch Nederlands weer om te stellen dat Holtby veel verder is dan Strootman. Het feit dat Holtby in een grotere competitie speelt zegt niets. Strootman is gewoon een veel betere speler. En Holtby is de enige speler op niveau die Duitsland mee heeft.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze mogen niet eens de veters strikken van Holtby. Ola John en Strootman verzuipen bijna altijd als ze tegen een topploeg moeten spelen
Moeilijk te voorspellen. Maar vergeleken met leeftijdsgenoten zijn ze alle drie wel een stuk verder. Strootman sluit gewoon aan bij een Premier league club binnen een jaar.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Maher is het enige grote talent bij Nederland. Spelers als Ola John en Strootman gaan de (europese) top niet halen.
Nogmaals , ze hebben zich alleen echt bewezen in de Mickey mouse league . In Europa waren ze ook niets waard .quote:Op maandag 3 juni 2013 20:48 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Typisch Nederlands weer om te stellen dat Holtby veel verder is dan Strootman. Het feit dat Holtby in een grotere competitie speelt zegt niets. Strootman is gewoon een veel betere speler. En Holtby is de enige speler op niveau die Duitsland mee heeft.
http://en.wikipedia.org/w(...)l_team#Current_squad
Kijk even naar het rijtje spelers. Zitten alleen maar spelers van de wissels van Schalke/Bayern/Bayer of basisspelers uit het rechter rijtje van de Bundesliga in, op Holtby na. Strootman heeft gewoon 18 wedstrijden met het NL elftal gespeeld. Martins Indi ook 8 matches bij het Nederlands elftal.
Strootman heeft zich gewoon staande gehouden tegen Brazilië en Engeland. Martins Indi speelt een feilloze kwalificatiereeks met het NL elftal. Ola John heeft misschien een ongelukkig seizoen maar reikte ook tot de kwartfinale van de EL met Twente.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nogmaals , ze hebben zich alleen echt bewezen in de Mickey mouse league . In Europa waren ze ook niets waard .
Die kwalificatiepoule waarin Nederland zit is op Roemenie na , lachwekkend.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:54 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Strootman heeft zich gewoon staande gehouden tegen Brazilië en Engeland. Martins Indi speelt een feilloze kwalificatiereeks met het NL elftal. Ola John heeft misschien een ongelukkig seizoen maar reikte ook tot de kwartfinale van de EL met Twente.
En deze spelers hebben zich bewezen in de Eredivisie. Van het Duitse elftal is er geen 1 speler die zich buiten Holtby en Leno bewezen heeft in de Bundesliga. Maar we zullen het zien. Ik durf er wel een weddenschap op aan dat het Nederlands Elftal glansrijk wint.
Omdat die bij Ajax speelt ...als invallerquote:Op maandag 3 juni 2013 21:01 schreef Syntix het volgende:
Waarom staat Luuk de Jong eigenlijk in de spits? Hoesen kan dat veel beter invullen
En in die invalbeurten (wat nog steeds minder is dan het totaal aantal wedstrijden van De Jong) even vaak scoort.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Omdat die bij Ajax speelt ...als invaller
Ja in Nederland. Waar Pelle boven de 20 komt..quote:Op maandag 3 juni 2013 21:09 schreef Syntix het volgende:
[..]
En in die invalbeurten (wat nog steeds minder is dan het totaal aantal wedstrijden van De Jong) even vaak scoort.
In Duitslandquote:Op maandag 3 juni 2013 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja in Nederland. Waar Pelle boven de 20 komt..
Moffen winnen bijna altijd Nederlanders . Kan beter vragen wat jouw punt is.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
In Duitslandwaar alleen maar moffen zijn...
Wat is je punt? Gewoon Hoesen erin en winnen.
Mijn punt: Hoesen > Luuk de Jong. Waar heeft Luuk de Jong zijn basisplaats aan te danken? Hoesen speelt tenminste voor de kampioen en heeft skills.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moffen winnen bijna altijd Nederlanders . Kan beter vragen wat jouw punt is.
Aan zijn tijd bij Twente denk ik . En Hoesen is de reserve van de kampioen jij oh zo objectieve jongen. Sana speelt ook voor de kampioen. Kan die er dan ook wat vanquote:Op maandag 3 juni 2013 21:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Mijn punt: Hoesen > Luuk de Jong. Waar heeft Luuk de Jong zijn basisplaats aan te danken? Hoesen speelt tenminste voor de kampioen en heeft skills.
Sana beoordelen op 5 wedstrijdenquote:Op maandag 3 juni 2013 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aan zijn tijd bij Twente denk ik . En Hoesen is de reserve van de kampioen jij oh zo objectieve jongen. Sana speelt ook voor de kampioen. Kan die er dan ook wat van
Ronaldo speelde ook niet bij de kampioen . Is ook slechter dan Hoesenquote:Op maandag 3 juni 2013 21:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
Sana beoordelen op 5 wedstrijdenen Sana
Hoesen dus in de basis bij jong oranje.
haha sukkel, je kan Isco voor 20 miljoen halen...quote:Op maandag 3 juni 2013 20:34 schreef Vatta het volgende:
Off topic, speel FM heb net met Man City Hamsik gehaald voor 58 miljoen.
Hoesen > Luuk de Jong.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ronaldo speelde ook niet bij de kampioen . Is ook slechter dan Hoesen
Half 9quote:Op maandag 3 juni 2013 22:38 schreef Cara het volgende:
Zeg ik het goed dat de eerste pot van Nederland om half 10 is?
Hoelaat zien we jouw UI change?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Half 9
5 juni 2013
18:00 Israël - Noorwegen (Netanya Municipal Stadium, Netanya)
20:30 Engeland - Italië (Itztadion Bloomfield, Tel Aviv)
6 juni 2013
18:00 Spanje - Rusland (Teddy Stadium, Jeruzalem)
20:30 NEDERLAND - Duitsland (HaMoshava, Petah Tikva)
8 juni 2013
18:00 Engeland - Noorwegen (HaMoshava, Petah Tikva)
20:30 Italië - Israël (Itztadion Bloomfield, Tel Aviv)
9 juni 2013
18:00 NEDERLAND - Rusland (Teddy Stadium, Jeruzalem)
20:30 Duitsland - Spanje (Netanya Municipal Stadium, Netanya)
11 juni 2013
18:00 Israël - Engeland (Teddy Stadium, Jeruzalem)
18:00 Noorwegen - Italië (Itztadion Bloomfield, Tel Aviv)
12 juni 2013
18:00 Spanje - NEDERLAND (HaMoshava, Petah Tikva)
18:00 Rusland - Duitsland (Netanya Municipal Stadium, Netanya)
hey, jij moet nog een afspraak nakomen apaatquote:Op maandag 3 juni 2013 23:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Half 9
5 juni 2013
6 juni 2013
8 juni 2013
9 juni 2013
11 juni 2013
12 juni 2013
Is dat niet Israëlische tijd?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Half 9
5 juni 2013
6 juni 2013
8 juni 2013
9 juni 2013
11 juni 2013
12 juni 2013
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:33 schreef Paint-Man het volgende:
Mensen die Luukinho beter vinden dan Hoesen
Op vorige pagina heb ik gepost dat SBS in ieder geval de Nederlandse wedstrijden uitzend.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:18 schreef schurkurk het volgende:
Waar wordt dit toernooi uitgezonden, geeft de uefa een livestream ofso
Eredivisie Live en SBS6quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:18 schreef schurkurk het volgende:
Waar wordt dit toernooi uitgezonden, geeft de uefa een livestream ofso
Wat heeft Hoesen bewezen? 12 goals in een heel Jupiler League seizoen tegen veredelde amateurs. Luuk de Jong heeft EL-ervaring en heeft meer dan 40 eredivisie goals.quote:
/carequote:Op woensdag 5 juni 2013 12:18 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Wat heeft Hoesen bewezen? 12 goals in een heel Jupiler League seizoen tegen veredelde amateurs. Luuk de Jong heeft EL-ervaring en heeft meer dan 40 eredivisie goals.
CL ervaringquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
/care
Hoesen heeft CL ervaring en speelt bij Ajax.
Maar niet in de CL en bij Twentequote:Op woensdag 5 juni 2013 12:45 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
CL ervaringHij heeft nog geen 50 minuten in de CL gespeeld
. Luuk de jong heeft een volledig seizoen bij Twente meer dan 35 goals gescoord. Zet je Ajax bril eens af.
Ja want elke speler die bij Ajax heeft getraind is beter dan Ola John, Luuk de Jong,Strootman,Martins Indi en de Vrij.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
Maar niet in de CL en bij Twente
Hoesen speelt en traint bij Ajax.
Jep, want Ajax -> beste opleiding ter wereld.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:47 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Ja want elke speler die bij Ajax heeft getraind is beter dan Ola John, Luuk de Jong,Strootman,Martins Indi en de Vrij.![]()
![]()
Lachwekkend figuur.
Hoesen heeft geeneens in de Ajax opleiding gespeeld. Maar ik ben weg hier. Later ik ga van mijn dag genieten ga jij maar fappen op Hoesen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:57 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jep, want Ajax -> beste opleiding ter wereld.
Hoesen speelt een jaar bij Ajax, dus 1 jaar Ajax opleidingquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:58 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Hoesen heeft geeneens in de Ajax opleiding gespeeld. Maar ik ben weg hier. Later ik ga van mijn dag genieten ga jij maar fappen op Hoesen.
niet echtquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:57 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jep, want Ajax -> beste opleiding ter wereld.
Syntix is een baas.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:43 schreef Rabieluh het volgende:
Ik vraag me meer af hoe makkelijk mensen blijven happen op SyntixVermaeck uiteraard, maar liever over het toernooi.
Via eredivisielive alles te volgen dus, mooi, ik grijp alles aan om deze voetbalarme periode door te komen.
Dat is de reden dat ik ook wel wat wedstrijden op zijn minst begin met kijkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:43 schreef Rabieluh het volgende:
Via eredivisielive alles te volgen dus, mooi, ik grijp alles aan om deze voetbalarme periode door te komen.
Ze worden ook op SBS6 uitgezonden als het goed isquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik ook wel wat wedstrijden op zijn minst begin met kijken
Alleen NL, de rest helaas weer niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:42 schreef JordiL het volgende:
[..]
Ze worden ook op SBS6 uitgezonden als het goed is
Dat is waar, en dan nog maar te zwijgen over de idiote pauzeactiviteiten tijdens de rust van een voetbalwedstrijd met 10 seconde analyse en de rest reclames en belshows.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:51 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Alleen NL, de rest helaas weer niet.
Wel jammer, SBS heeft toch alleen maar pauper programma's; dus alle wedstrijden live uitzenden zou nooit slecht kunnen zijn voor de kijkcijfers.
Het is wel weer een gelegenheid om een gokje te wagenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:43 schreef Rabieluh het volgende:
Ik vraag me meer af hoe makkelijk mensen blijven happen op SyntixVermaeck uiteraard, maar liever over het toernooi.
Dank je dat wist ik wel maar het ging me meer om het gebrek aan voetbal dat ik waarschijnlijk wel wat van dit toernooi ga kijkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:42 schreef JordiL het volgende:
[..]
Ze worden ook op SBS6 uitgezonden als het goed is
Hopelijk voor jullie wordt hij speler van het tournooi en verkast hij voor 13 miljoen naar Madridquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:22 schreef Cara het volgende:
vraag me af of onze Harmeet wat kan laten zien straks.
staat niet in de basisquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:22 schreef Cara het volgende:
vraag me af of onze Harmeet wat kan laten zien straks.
Gewoon tegen Italie of Engeland beginnen ofzo, lijkt me al een stuk leuker.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht met zo'n saai kutland dat nauwelijks goede voetballers levert.
En Singh zit op de bank.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Al die gasten kunnen er niks van.
Onjuiste tussenstandquote:
antisemietquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht met zo'n saai kutland dat nauwelijks goede voetballers levert.
Toen was het 1-0quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:25 schreef Cara het volgende:
[..]
Onjuiste tussenstand
Ik moet ook even vermelden dat het niveau om te janken is.
Zwakquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen was het 1-0
maar daarna ben ik afgehaakt
Youri is gek, Sierd zou zoiets nooit zeggen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zegt Youri bij mij ook altijd als ik op de paal schiet.
VI luistert naar de TS van Fokquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Youri is gek, Sierd zou zoiets nooit zeggen.
Toch apart dat VI Nederland Oranje noemt.
[ afbeelding ]
Erg consistent is VI niet hiermee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VI luistert naar de TS van Fok
Die penalty en rode kaartquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je hoeft geen Knipping of Van Duren te heten om te fiksing te herkennen.
Dat kwam door Guus Geluk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk vanaf 12.00 hoe Zuid-Korea lekker ver komt.
Al die scheidsen uit dat filmpje kijken zwaar gedrogeerd, naast gefikst.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En de gouden fluit die omgekocht is
Avond ervoor zijn ze naar de hoeren geweest met de Vicjes van deze wereldquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al die scheidsen uit dat filmpje kijken zwaar gedrogeerd, naast gefikst.
Wiki is nu ook in china ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inmiddels vrijgelaten volgens wiki
Dan wel DSF kiezen (Deutsches Sport Ferns.) Die brengen de wedstrijd van Sport1 livequote:Op woensdag 5 juni 2013 18:44 schreef Don-Leon het volgende:
Voor de mensen met een schotel zijn de wedstrijden ook te zien op sport eins duitsland
quote:
Als ze de halve finale halen komt hij misschien wel persoonlijk langs om ze bij te staan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist niet dat Louis zijn sympathie voor Israel had uitgesproken.
Je weet nooit, de winnaar van dit spel moet maar één keer stunten hierna en je bent in de halve finalequote:Op woensdag 5 juni 2013 19:33 schreef Pedroso het volgende:
Israel en Noorwegen doen toch voor spek en bonen mee. Maakt niet zoveel uit wie er wint, ze gaan beide niet door.
Is toch ook een jood?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist niet dat Louis zijn sympathie voor Israel had uitgesproken.
Noorwegen heeft een prima team en hebben Frankrijk zelfs uitgeschakeld.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:33 schreef Pedroso het volgende:
Israel en Noorwegen doen toch voor spek en bonen mee. Maakt niet zoveel uit wie er wint, ze gaan beide niet door.
Ze mogen in hun handjes knijpen dat ze deze scheids hadden. Wat een aanfluiting zeg, Israel moest zo duidelijk winnen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:59 schreef schurkurk het volgende:
Jammer van Israël maarja voor de match zou ik gezegd hebben 2-2 is een goed resultaat
Die gaan met geen mogelijkheid de finale halen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:26 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Engeland gaat bewijzen wrm ze de finale gaan halen.
Je onderschat ze, ze hebben veel goede spelers die niet al te ego zijn. Ik volg de PL intensfief, dus ik kan het weten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:26 schreef Cara het volgende:
[..]
Die gaan met geen mogelijkheid de finale halen.
Gaan zelfs vanavond verliezen.
Jij overschat ze, ben ik bang.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:29 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Je onderschat ze, ze hebben veel goede spelers die niet al te ego zijn. Ik volg de PL intensfief, dus ik kan het weten.
Italie is een goed land. Dus van hun kunnen ze verliezen, maar het kan ook andersom zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:30 schreef Cara het volgende:
[..]
Jij overschat ze, ben ik bang.
Ze gaan onderuit tegen Italie, tweede in de poule en dan verliezen van Poule B winnaar Spanje.
De Italianen zijn slecht? Zijn favoriet van deze poule.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:29 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Je onderschat ze, ze hebben veel goede spelers die niet al te ego zijn. Ik volg de PL intensfief, dus ik kan het weten.
De bal is rondquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:31 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Italie is een goed land. Dus van hun kunnen ze verliezen, maar het kan ook andersom zijn.
Zoveel Premier League spelers zitten er niet bij. En al helemaal geen eventuele basisspelers bij Premier League clubs.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:29 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Lekker cliche. En nee, Italie is kwalitatief veel beter, dus Engeland wint niet. Maar goed, kom na de wedstrijd maar terug met een quote om het tegendeel te bewijzen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:31 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Italie is een goed land. Dus van hun kunnen ze verliezen, maar het kan ook andersom zijn.
Volgens wie zijn ze de favorite?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
De Italianen zijn slecht? Zijn favoriet van deze poule.
Volgens mensen met verstand van voetbal.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:33 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Volgens wie zijn ze de favorite?
Shelvey,Henderson,Dauwson,Caulker en Robinson spelen in de PL. Butland speelt daar volgend jaar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zoveel Premier League spelers zitten er niet bij. En al helemaal geen eventuele basisspelers bij Premier League clubs.
Ah, dat zijn er dan niet veel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:34 schreef Cara het volgende:
[..]
Volgens mensen met verstand van voetbal.
Italianen kennen niet van je winnen maar je ken wel van ze verliezenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:31 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
De echte supertalenten zijn het ook weer nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:35 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Shelvey,Henderson,Dauwson,Caulker en Robinson spelen in de PL. Butland speelt daar volgend jaar.
Shelvey is zo verkeerd nog niet or.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De echte supertalenten zijn het ook weer niet
Ja, precies ja. Matige talenten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:35 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Shelvey,Henderson,Dauwson,Caulker en Robinson spelen in de PL. Butland speelt daar volgend jaar.
Goede speler ja . Maar niet waarvan je zegt :''wow dat gaat een hele grote worden''quote:
Ah, Henderson bassispeler bij Liverpool. Caulker dat bij Aston Villa. Shelvey wisselspeler bij Liverpool, Butland die door elke PL club wordt begeert en Dauwson die bij Tottenham speelt als ik het goed heb. Ze zijn idd matig.quote:
Henderson is precies het voorbeeld van een speler die Liverpool nooit naar het gewenste niveau gaat brengen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:41 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ah, Henderson bassispeler bij Liverpool. Caulker dat bij Aston Villa. Shelvey wisselspeler bij Liverpool, Butland die door elke PL club wordt begeert en Dauwson die bij Tottenham speelt als ik het goed heb. Ze zijn idd matig.
Henderson is een belangrijke en goede speler voor Liverpool. Hij had bij Sunderland de meeste kansen gecreerd in de PL en bij Liverpool doet hij dat ook aardig.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:45 schreef Cara het volgende:
[..]
Henderson is precies het voorbeeld van een speler die Liverpool nooit naar het gewenste niveau gaat brengen.
Aston Villa staat bijna onderaan met een zwakke verdediging en de overige spelers zitten op de bank. Engelse talenten worden altijd begeert en gehypet, maar spelen zelden tot nooit en verder komt er nooit wat van terecht.
Feit is dat geen enkel talent buitengewone kwaliteiten heeft en dat zie je terug in het spel.
Dit heeft toevallig niets te maken met het woord Liverpool in je naam?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:46 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Henderson is een belangrijke en goede speler voor Liverpool. Hij had bij Sunderland de meeste kansen gecreerd in de PL en bij Liverpool doet hij dat ook aardig.
Idd, Italie die lange ballen naar voren geeft en Engeland die PROBEERT te voetballen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:47 schreef Cara het volgende:
[..]
Dit heeft toevallig niets te maken met het woord Liverpool in je naam?
Hier gaan we duidelijk niet uitkomen. Zien na de wedstrijd wel. Vooralsnog kun je na een kwartier spelen het kwaliteitsverschil wel zien.
Probeert ...quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:49 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Idd, Italie die lange ballen naar voren geeft en Engeland die PROBEERT te voetballen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:49 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Idd, Italie die lange ballen naar voren geeft en Engeland die PROBEERT te voetballen.
Heel dat elftal is voetbaltechnisch droevig . Met fysiek kunnen ze nog wat goedmaken maar meer ook nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
Shelvey vind ik toch zo een droevige speler.
Hij kan mij echt niet blij maken met zijn spel.
Zeker oneens met de analisten en commentator?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:49 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Yepquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Zeker oneens met de analisten en commentator?
quote:
Stuk of 10.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Hoeveel kansen hebben die sukkels eigenlijk gehad ?
Bedoel onze Engelse vriendjes .quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Stuk of 10.
Perez net: "jammer dat Engeland niet in de groep van Nederland zit, het is echt helemaal niks"
nee sorryquote:
http://eredivisielive.nl/live/wedstrijd/1760992/ je moet er wel voor betalen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |