Hij heeft wel gelijk. Het is volslagen belachelijk dat zo'n toernooi in een terroristische apartheidsstaat wordt gehouden. UEFA moet zich kapot schamen, net als de KNVB overigens.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Pfoe wat zal eredivisie live hiervan balen zeg.
Ok.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Het is volslagen belachelijk dat zo'n toernooi in een terroristische apartheidsstaat wordt gehouden. UEFA moet zich kapot schamen, net als de KNVB overigens.
Aha.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Het is volslagen belachelijk dat zo'n toernooi in een terroristische apartheidsstaat wordt gehouden. UEFA moet zich kapot schamen, net als de KNVB overigens.
Heb je iets tegen joden ofzo?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dus je kijkt ook niet naar het WK in Dubai omdat er in SA vrouwen worden onderdrukt ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:53 schreef PSV1990- het volgende:
Ik ga niet kijken, ik kan niet van voetbalwedstrijden genieten als er een paar kilometer verder mensen worden bezet
Mensen worden bezet?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:53 schreef PSV1990- het volgende:
Ik ga niet kijken, ik kan niet van voetbalwedstrijden genieten als er een paar kilometer verder mensen worden bezet
Die worden niet onderdrukt , Palestijnen worden meters verder wel onderdrukt in hun eigen land.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:32 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dus je kijkt ook niet naar het WK in Dubai omdat er in SA vrouwen worden onderdrukt ?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:53 schreef PSV1990- het volgende:
Niet onderdrukt? Gehouden als slaven is misschien ook een beter woord ervoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:50 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Die worden niet onderdrukt , Palestijnen worden meters verder wel onderdrukt in hun eigen land.
Jij gaat je over 2-3 jaar nog eens goed achter de oren krabben, Hoesen ontwikkelt zich stormachtig, het is een slimme jongen en is goed gefocust.quote:
los van wat ik vind, laten we vooral gebeurtenissen van bijna een eeuw geleden vergelijken met nuquote:Op zondag 2 juni 2013 10:48 schreef Alan_Bastard het volgende:
Ach, in 1936 deden ook veel landen mee aan de Olympische Spelen in Nazi-Duitsland. Dus waarom zou je in een soortgelijke situatie niet meedoen in Israël. Het gaat om de sport, niet om het verheerlijken van de schending van mensenrechten e.d.
Inderdaadquote:Op zondag 2 juni 2013 11:39 schreef Cara het volgende:
[..]
los van wat ik vind, laten we vooral gebeurtenissen van bijna een eeuw geleden vergelijken met nu
Wat is het verschil tussen toen en nu?quote:Op zondag 2 juni 2013 11:39 schreef Cara het volgende:
[..]
los van wat ik vind, laten we vooral gebeurtenissen van bijna een eeuw geleden vergelijken met nu
Sorry, een plaatje posten geeft me niet opeens meer behoefte om op je oliedomme argument te reageren.quote:Op zondag 2 juni 2013 13:07 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen toen en nu?
[ afbeelding ]
Ik weet het alleen van 3 jaar terug ofzo. Beeldkwaliteit is aardig, af en toe wat haperingen.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:01 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Hoe is Eredivise Live via internet? Goede kwaliteit, geen lag? Misschien toch even een EK pas halen.
Ik verwacht er ook niet zoveel van maar ik heb geen idee hoe het niveau van de anderen is, wel lekker zo'n eerste wedstrijd tegen Duitsland, staat de boel meteen op scherpquote:Op maandag 3 juni 2013 13:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik verwacht weinig van Jong Oranje, vind het allemaal wat overschatte voetballers. Brave eenheidsworsten.. Je hebt spelers nodig die het verschil kunnen maken, maar die zitten er niet echt tussen. Maher is misschien de enige die nog iets verrassends kan doen, maar ook hem vind ik tot nu toe een beetje overschat.. misschien wordt hij wel een hele grote en zit ik ernaast, we wachten het af..
Degelijke kwaliteit, loopt amper achter op tv.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:01 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Hoe is Eredivise Live via internet? Goede kwaliteit, geen lag? Misschien toch even een EK pas halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |