Castaignos of Hoesen zouden toch goede alternatieven zijn?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat laatste is inderdaad vreemd te noemen.
Zeefuik. Afvallen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Castaignos of Hoesen zouden toch goede alternatieven zijn?
Tegen Australië onder 20, ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:45 schreef alors het volgende:
Oefenwedstrijd tegen Australië vanavond gewonnen.
Hoesen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Castaignos of Hoesen zouden toch goede alternatieven zijn?
quote:Doel: David de Gea (Manchester United), Diego Mariño (Villarreal), Joel Robles (Wigan Athletic).
Verdediging: Marc Bartra (Barcelona), Dani Carvajal (Bayer Leverkusen), Nacho Fernández (Real Madrid), Álvaro González (Real Zaragoza), Iñigo Martínez (Real Sociedad), Martín Montoya (Barcelona), Alberto Moreno (Sevilla), Marc Muniesa (Barcelona).
Middenveld: Thiago Alcántara (Barcelona), Ignacio Camacho (Málaga), Sergio Canales (Valencia), Asier Illarramendi (Real Sociedad), Isco (Málaga), Koke (Atlético Madrid), Pablo Sarabia (Getafe).
Aanval: Álvaro Morata (Real Madrid), Rodrigo Moreno (Benfica), Iker Muniain (Athletic de Bilbao), Cristian Tello (Barcelona), Álvaro Vázquez (Getafe).
http://www.uefa.com/under21/season=2013/matches/index.htmlquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:53 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Wat is het schema van jong oranje?
Ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:57 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Het wordt allemaal uitgezonden op EL?
toch zie ik vrijwel geen speler die een basisplaats heeft in zijn team (naturlijk wel De Gea en Isco.. verder hebben bij Real Sociedad twee spelers een basisplek en Carvajal bij leverkussen).quote:Op donderdag 30 mei 2013 07:34 schreef hole1988 het volgende:
de selectie van jong spanje is niet mis.
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:53 schreef PSV1990- het volgende:
Ik ga niet kijken, ik kan niet van voetbalwedstrijden genieten als er een paar kilometer verder mensen worden bezet
Pfoe wat zal eredivisie live hiervan balen zeg.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:53 schreef PSV1990- het volgende:
Ik ga niet kijken, ik kan niet van voetbalwedstrijden genieten als er een paar kilometer verder mensen worden bezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |