Die gaan met geen mogelijkheid de finale halen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:26 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Engeland gaat bewijzen wrm ze de finale gaan halen.
Je onderschat ze, ze hebben veel goede spelers die niet al te ego zijn. Ik volg de PL intensfief, dus ik kan het weten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:26 schreef Cara het volgende:
[..]
Die gaan met geen mogelijkheid de finale halen.
Gaan zelfs vanavond verliezen.
Jij overschat ze, ben ik bang.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:29 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Je onderschat ze, ze hebben veel goede spelers die niet al te ego zijn. Ik volg de PL intensfief, dus ik kan het weten.
Italie is een goed land. Dus van hun kunnen ze verliezen, maar het kan ook andersom zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:30 schreef Cara het volgende:
[..]
Jij overschat ze, ben ik bang.
Ze gaan onderuit tegen Italie, tweede in de poule en dan verliezen van Poule B winnaar Spanje.
De Italianen zijn slecht? Zijn favoriet van deze poule.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:29 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Je onderschat ze, ze hebben veel goede spelers die niet al te ego zijn. Ik volg de PL intensfief, dus ik kan het weten.
De bal is rondquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:31 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Italie is een goed land. Dus van hun kunnen ze verliezen, maar het kan ook andersom zijn.
Zoveel Premier League spelers zitten er niet bij. En al helemaal geen eventuele basisspelers bij Premier League clubs.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:29 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Lekker cliche. En nee, Italie is kwalitatief veel beter, dus Engeland wint niet. Maar goed, kom na de wedstrijd maar terug met een quote om het tegendeel te bewijzen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:31 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Italie is een goed land. Dus van hun kunnen ze verliezen, maar het kan ook andersom zijn.
Volgens wie zijn ze de favorite?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
De Italianen zijn slecht? Zijn favoriet van deze poule.
Volgens mensen met verstand van voetbal.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:33 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Volgens wie zijn ze de favorite?
Shelvey,Henderson,Dauwson,Caulker en Robinson spelen in de PL. Butland speelt daar volgend jaar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zoveel Premier League spelers zitten er niet bij. En al helemaal geen eventuele basisspelers bij Premier League clubs.
Ah, dat zijn er dan niet veel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:34 schreef Cara het volgende:
[..]
Volgens mensen met verstand van voetbal.
Italianen kennen niet van je winnen maar je ken wel van ze verliezenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:31 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
De echte supertalenten zijn het ook weer nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:35 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Shelvey,Henderson,Dauwson,Caulker en Robinson spelen in de PL. Butland speelt daar volgend jaar.
Shelvey is zo verkeerd nog niet or.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De echte supertalenten zijn het ook weer niet
Ja, precies ja. Matige talenten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:35 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Shelvey,Henderson,Dauwson,Caulker en Robinson spelen in de PL. Butland speelt daar volgend jaar.
Goede speler ja . Maar niet waarvan je zegt :''wow dat gaat een hele grote worden''quote:
Ah, Henderson bassispeler bij Liverpool. Caulker dat bij Aston Villa. Shelvey wisselspeler bij Liverpool, Butland die door elke PL club wordt begeert en Dauwson die bij Tottenham speelt als ik het goed heb. Ze zijn idd matig.quote:
Henderson is precies het voorbeeld van een speler die Liverpool nooit naar het gewenste niveau gaat brengen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:41 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ah, Henderson bassispeler bij Liverpool. Caulker dat bij Aston Villa. Shelvey wisselspeler bij Liverpool, Butland die door elke PL club wordt begeert en Dauwson die bij Tottenham speelt als ik het goed heb. Ze zijn idd matig.
Henderson is een belangrijke en goede speler voor Liverpool. Hij had bij Sunderland de meeste kansen gecreerd in de PL en bij Liverpool doet hij dat ook aardig.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:45 schreef Cara het volgende:
[..]
Henderson is precies het voorbeeld van een speler die Liverpool nooit naar het gewenste niveau gaat brengen.
Aston Villa staat bijna onderaan met een zwakke verdediging en de overige spelers zitten op de bank. Engelse talenten worden altijd begeert en gehypet, maar spelen zelden tot nooit en verder komt er nooit wat van terecht.
Feit is dat geen enkel talent buitengewone kwaliteiten heeft en dat zie je terug in het spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |