Wat heeft Hoesen bewezen? 12 goals in een heel Jupiler League seizoen tegen veredelde amateurs. Luuk de Jong heeft EL-ervaring en heeft meer dan 40 eredivisie goals.quote:
/carequote:Op woensdag 5 juni 2013 12:18 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Wat heeft Hoesen bewezen? 12 goals in een heel Jupiler League seizoen tegen veredelde amateurs. Luuk de Jong heeft EL-ervaring en heeft meer dan 40 eredivisie goals.
CL ervaringquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
/care
Hoesen heeft CL ervaring en speelt bij Ajax.
Maar niet in de CL en bij Twentequote:Op woensdag 5 juni 2013 12:45 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
CL ervaringHij heeft nog geen 50 minuten in de CL gespeeld
. Luuk de jong heeft een volledig seizoen bij Twente meer dan 35 goals gescoord. Zet je Ajax bril eens af.
Ja want elke speler die bij Ajax heeft getraind is beter dan Ola John, Luuk de Jong,Strootman,Martins Indi en de Vrij.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
Maar niet in de CL en bij Twente
Hoesen speelt en traint bij Ajax.
Jep, want Ajax -> beste opleiding ter wereld.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:47 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Ja want elke speler die bij Ajax heeft getraind is beter dan Ola John, Luuk de Jong,Strootman,Martins Indi en de Vrij.![]()
![]()
Lachwekkend figuur.
Hoesen heeft geeneens in de Ajax opleiding gespeeld. Maar ik ben weg hier. Later ik ga van mijn dag genieten ga jij maar fappen op Hoesen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:57 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jep, want Ajax -> beste opleiding ter wereld.
Hoesen speelt een jaar bij Ajax, dus 1 jaar Ajax opleidingquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:58 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Hoesen heeft geeneens in de Ajax opleiding gespeeld. Maar ik ben weg hier. Later ik ga van mijn dag genieten ga jij maar fappen op Hoesen.
niet echtquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:57 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jep, want Ajax -> beste opleiding ter wereld.
Syntix is een baas.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:43 schreef Rabieluh het volgende:
Ik vraag me meer af hoe makkelijk mensen blijven happen op SyntixVermaeck uiteraard, maar liever over het toernooi.
Via eredivisielive alles te volgen dus, mooi, ik grijp alles aan om deze voetbalarme periode door te komen.
Dat is de reden dat ik ook wel wat wedstrijden op zijn minst begin met kijkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:43 schreef Rabieluh het volgende:
Via eredivisielive alles te volgen dus, mooi, ik grijp alles aan om deze voetbalarme periode door te komen.
Ze worden ook op SBS6 uitgezonden als het goed isquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik ook wel wat wedstrijden op zijn minst begin met kijken
Alleen NL, de rest helaas weer niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:42 schreef JordiL het volgende:
[..]
Ze worden ook op SBS6 uitgezonden als het goed is
Dat is waar, en dan nog maar te zwijgen over de idiote pauzeactiviteiten tijdens de rust van een voetbalwedstrijd met 10 seconde analyse en de rest reclames en belshows.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:51 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Alleen NL, de rest helaas weer niet.
Wel jammer, SBS heeft toch alleen maar pauper programma's; dus alle wedstrijden live uitzenden zou nooit slecht kunnen zijn voor de kijkcijfers.
Het is wel weer een gelegenheid om een gokje te wagenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:43 schreef Rabieluh het volgende:
Ik vraag me meer af hoe makkelijk mensen blijven happen op SyntixVermaeck uiteraard, maar liever over het toernooi.
Dank je dat wist ik wel maar het ging me meer om het gebrek aan voetbal dat ik waarschijnlijk wel wat van dit toernooi ga kijkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:42 schreef JordiL het volgende:
[..]
Ze worden ook op SBS6 uitgezonden als het goed is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |