Wil ik ook nog even checkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Killer Karaoke nog even kijken morgen....
Die lui poepen op mevr ploumen. Ze gaan echt niet al die winst inkeveren omdat een of andere minister in nederland dat wilquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:34 schreef Specularium het volgende: [..] Kan toch niet voor die prijzen?
Die waren toen ook snel uitverkocht omdat er een run op was geloof ik.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:34 schreef Karina het volgende: [..] Die heb ik
die kon je toen bestellen.
Hij wordt wel een keer uitgezonden op Ned 2 op vrijdag of zaterdag avond/nacht..quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:39 schreef Specularium het volgende:
Goeie film, ik ga hem niet downloaden.
Net als de vorige keer ook deze keer naar de woonboot.quote:
als ik haar was wist ik het welquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:41 schreef Latert het volgende:
Pauw heeft een sterke rivaal in die avonturier... Ben benieuwd met wie deze vrouw meegaat straks.
Klopt. Het duurt ongelofelijk lang, maar ook daar gaat het heel langzaam de goede kant op.quote:
gaat veel te langzaamquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Het duurt ongelofelijk lang, maar ook daar gaat het heel langzaam de goede kant op.
Ja dat werd al eerder opgemerkt toen ze te gast was, een paar weken terug. Maar Femke praat meer met haar tanden op elkaar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:41 schreef starla het volgende:
Hé, geef die stem terug aan Femke Halsema!
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:42 schreef Latert het volgende:
Turken geloven nog in vampiers heb ik geleerd...
en in landen waar de zogenaamde arabische lente plaats vindt/vond gebeurt het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Het duurt ongelofelijk lang, maar ook daar gaat het heel langzaam de goede kant op.
Roemenië heeft nog vampiers en die sturen ze zelfs naar het ESF.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:42 schreef Latert het volgende:
Turken geloven nog in vampiers heb ik geleerd...
Als de (islamitische) extremisten aan de macht komen wel ja, en daar lijkt het helaas wel op. Maar dit is niet even op te lossen in 10 jaar..quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:43 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
en in landen waar de zogenaamde arabische lente plaats vindt/vond gebeurt het tegenovergestelde.
Ze heeft onderzoek gedaan naar Zuidoost-Aziatische werksters in Saudi-Arabië, en was daarvoor eerder eens te gastquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Waar is zij nou van? Is ze verslaggever ofzo?
Ploumen gaat daar echt niet zonder hoofddoek aan tafel, als ze dat denktquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:45 schreef superniger het volgende:
Alsof die doos wat kan veranderen daar
De islamitische extremisten zijn daar al aan de macht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als de (islamitische) extremisten aan de macht komen wel ja, en daar lijkt het helaas wel op. Maar dit is niet even op te lossen in 10 jaar..
Dan komt ze gewoon nergens binnen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:47 schreef Latert het volgende:
Ploumen zou wel een kleine +1 krijgen als ze die kant op ging zonder hoofddoek.
Dan flikkeren ze haar in het gevangquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:47 schreef Latert het volgende:
Ploumen zou wel een kleine +1 krijgen als ze die kant op ging zonder hoofddoek.
Ook jij zou zwichten voor de charme van zijn woonboot.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft wel een normale motoriek, aldus Frank de Boer.
Mijn gaydar zegt heteroquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:51 schreef Karina het volgende:
Ik twijfel of hij gay is. Maar sowieso inderdaad hem dan Pauw. Pauw is een afgelikte boterham.
jij toch ook?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:51 schreef Karina het volgende:
Ik twijfel of hij gay is. Maar sowieso inderdaad liever hem dan Pauw. Pauw is een afgelikte boterham.
Pauw is ook veel te oud voor jou, daar moet je niet eens aan willen denken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:51 schreef Karina het volgende:
Ik twijfel of hij gay is. Maar sowieso inderdaad liever hem dan Pauw. Pauw is een afgelikte boterham.
Heeft die zijn prostaat nog?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Pauw is ook veel te oud voor jou, daar moet je niet eens aan willen denken.
Hehe dank jequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ben je weer aan het slijmen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zeker.quote:
Ze hangt aan zijn lippen. Hij vanavond bij haar ook.quote:
Cornald Maas wil vast wel mee. Weer eens wat anders.quote:
Het ligt eraan of die avonturier gay is of niet...quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Cornald Maas wil vast wel mee. Weer eens wat anders.
De setting is dus duidelijk voor straks.quote:
En Ploumen kan alleen naar huis...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:00 schreef OProg het volgende:
[..]
De setting is dus duidelijk voor straks.
Hij met Cornald En Pauw krijgt toch zijn zin.
Kerel moet de halve wereld nog rond, beetje lullig als ze je overal van je fiets proberen te stenigen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:59 schreef Karina het volgende:
Uh wel duswat is dat verhaaltje over die vriendin dan?
Daarom best wel een held, gaat gewoon naar Iran etc.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
Kerel moet de halve wereld nog rond, beetje lullig als ze je overal van je fiets proberen te stenigen?
Mmm ja daar had ik niet aan gedacht. Ik moet ook niet alles geloven wat ik leesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
Kerel moet de halve wereld nog rond, beetje lullig als ze je overal van je fiets proberen te stenigen?
Je zag Cornald zijn oren groeien.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:00 schreef OProg het volgende:
[..]
De setting is dus duidelijk voor straks.
Hij met Cornald En Pauw krijgt toch zijn zin.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:59 schreef Lindstrøm. het volgende:
Die blonde wil zijn zaad. Dat overgedreven geknik en gegiechel.
DItquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:12 schreef superniger het volgende:
Weer een kunstenaar die zijn subsidieproject mag promoten
En Spangas.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:18 schreef Latert het volgende:
Het vormen doen we toch al via DWDD en P&W?
Vast wel, maar niet voor in de slaapkamer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ziet hij Jet ook als gebruiksvoorwerp?
Ja daar doet ze me ook altijd aan denken, maar die is leuk opgedroogd hoorquote:
Deze is ook niet bepaald lelijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ja daar doet ze me ook altijd aan denken, maar die is leuk opgedroogd hoor
Ik verwacht een politiek correct antwoord.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:30 schreef superniger het volgende:
ff kijken hoe Jet zich hieruit gaat praten
Of ze goed zijn weet ik niet, maar er zijn er zat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:34 schreef Specularium het volgende:
Zijn er eigenlijk goeie Afghaanse restaurants in Nederland?
Kamelenvlees enzo?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Of ze goed zijn weet ik niet, maar er zijn er zat.
Ja... klinkt als Piet Paulisma.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:41 schreef superniger het volgende:
ik ben er uit.
Ze praat met een dichtgeknepen neus
En zijn bbq-cijfer elke dag.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:43 schreef Latert het volgende:
[..]
Klopt.
Oant moarn, Oant moarn dames en heren.
Dat dacht ik ookquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:50 schreef Lindstrøm. het volgende:
Gelukkig is ze gestopt met praten, anders moet Pauw zijn lul even in dr bek douwen.
Sowieso worden die beelden overal door je strot gedrukt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:50 schreef alors het volgende:
Jahoor tuurlijk, mensen in Nederland worden opeens wakker als ze weten hoe het eraan toe gaat in de vee-industrie, dan gaan ze opeens massaal duur biologisch vlees kopen, twee weken, als het in de aanbieding is...Portemonnee >>> dierwelzijn
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:51 schreef poepa het volgende:
Een kleine hont eet ook minder dan een grote hont. Een kleine hont is net als een grote hont ook een hont.
Man heeft dus wel een punt.
Als je in het wild een wolf ofzo tegenkomt, kun je beter 2 meter dan 50 cm zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:51 schreef poepa het volgende:
Een kleine hond eet ook minder dan een grote hond. Een kleine hond is net als een grote hond ook een hond.
Man heeft dus wel een punt.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:52 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Gewoon normale lengtes voor een vrouw hoor. Alles daarboven is gewoon eng.
1.60 is aan de korte kant, ook voor vrouwen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:52 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Gewoon normale lengtes voor een vrouw hoor. Alles daarboven is gewoon eng.
Maar ook niet veel mis mee, bij vrouwen dan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
1.60 is aan de korte kant, ook voor vrouwen.
quote:
Voor een gemiddelde Nederlandse vrouw wellicht, maar voor een blanke vrouw is dit gemiddeld.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
1.60 is aan de korte kant, ook voor vrouwen.
Die zag er inderdaad erg gezond uit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:52 schreef superniger het volgende:
Die rauw vretende moeder had dus gelijk
Met 50 cm val je minder op voor de wolf.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je in het wild een wolf ofzo tegenkomt, kun je beter 2 meter dan 50 cm zijn.
Dat wijf en haar kind zagen er inderdaad heel gezond uit...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:52 schreef superniger het volgende:
Die rauw vretende moeder had dus gelijk
Dat mag je ook geen honden noemen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:57 schreef poepa het volgende:
En toch vind ik een grote hond aantrekkelijker dan eentje die onder je schoenzool blijft plakken.
En die insecten zijn dan opeens veel groter als je zelf klein bent...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:57 schreef Latert het volgende:
Klein worden en insecten vreten... de toekomst ziet er prettig uit.
Moet je eens inbeelden hoe groot z'n wesp is als je 50cm bentquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:57 schreef Latert het volgende:
Klein worden en insecten vreten... de toekomst ziet er prettig uit.
Dat ook nog eens.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
En die insecten zijn dan opeens veel groter als je zelf klein bent...
Lijken me ook echt productieve mensen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:58 schreef Specularium het volgende:
Waarom zouden wij dit moeten willen met zijn allen?
Idd...ik vraag me ook af hoe zij aan de kost komen. Hun postuur is niet echt ideaal voor lopende band werk bijvoorbeeld.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:01 schreef alors het volgende:
[..]
ik hoorde HIJ IS GEEEEEK in mijn hoofd er achter aan
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:01 schreef alors het volgende:
[..]
ik hoorde HIJ IS GEEEEEK in mijn hoofd er achter aan
Gadverdamme, ik weet niet wie van die 2 ik erger vind.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:06 schreef Latert het volgende:
Het was weer geen topshow.
Binnenkort mogen Knevel en poephoofd het weer proberen.
En hij beweerde het tegendeel....mensen als ze kleiner zijn, zouden 125 jaar oud worden....hoe dit het wereldvoedselprobleem gaat oplossen....is ie nogal gesloten over! Wat een zwammer!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Dwergen worden dus 10 jaar minder oud dan "gewone" mensen...
http://wiki.answers.com/Q/What_is_the_life_expectancy_of_a_midget
Hij is net als Roos Vonk gewoon Stapelgek.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:10 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
En hij beweerde het tegendeel....mensen als ze kleiner zijn, zouden 125 jaar oud worden....hoe dit het wereldvoedselprobleem gaat oplossen....is ie nogal gesloten over! Wat een zwammer!
Dat bedoelde ik dus,quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:12 schreef alors het volgende:
Ik heb nauwelijks geluisterd maar had hij wel ingecalculeerd dat (in zijn onzinbewering) deze mensen dan ook 40 jaar langer zouden eten en verbruiken? Waarschijnlijk ook nog zonder productief te zijn.
Vd Brink met afstand. Knevel kan ik de laatste jaren wel waarderen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik weet niet wie van die 2 ik erger vind.
Ik hou mijn broekje nog even aan.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:31 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Herman Bolhaar
Voorzitter college van procureurs-generaal bespreekt mensenhandel.
Hein van Eekert en Daniël Moolenburgh
Bespreken 200 jaar Wagner en 'Rheingold op de Rijn'.
Kees de Koning en Anouk
Manager en zangeres bespreken optreden tijdens Songfestival.
Pauw is veel te wit voor Anouk.quote:
De mijne gaat wel uit voor Noekje hoor.quote:
Ik hoop het niet. Best lullig voor die kinderen en de nabestaanden hoor, maar de overkill aan aandacht staat niet echt in relatie tot de aandacht die andere problemen in deze wereld krijgen m.i.quote:
Daar zit wel wat in.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Best lullig voor die kinderen en de nabestaanden hoor, maar de overkill aan aandacht staat niet echt in relatie tot de aandacht die andere problemen in deze wereld krijgen m.i.
Bangladesh. Of bijvoorbeeld het ongeluk met drie doden. Iedereen was ook verdrietig dat om 11 uur bleek dat de doden de twee broertjes waren. Ik was juist blij. Als ze het niet waren dan was er nog een familie( of zelfs 2) die vreselijk nieuws moest aanhoren. Oftewel, tijd voor ander nieuws!quote:Op maandag 20 mei 2013 19:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Best lullig voor die kinderen en de nabestaanden hoor, maar de overkill aan aandacht staat niet echt in relatie tot de aandacht die andere problemen in deze wereld krijgen m.i.
waRom zou het anders zijn?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Is het een normale uitzending? Of vooraf opgenomen?
Nee, alleen Matthijs wilde een dagje vrij.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Is het een normale uitzending? Of vooraf opgenomen?
Omdat Matthijs ook een luie donder is die een Compilatie de ether in slingert.quote:
Om maar wat te noemen. Hoewel degene die wees op de aanwezigheid van Anouk ook een punt had.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:58 schreef Travel. het volgende:
[..]
Bangladesh. Of bijvoorbeeld het ongeluk met drie doden. Iedereen was ook verdrietig dat om 11 uur bleek dat de doden de twee broertjes waren. Ik was juist blij. Als ze het niet waren dan was er nog een familie( of zelfs 2) die vreselijk nieuws moest aanhoren. Oftewel, tijd voor ander nieuws!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |