Wil ik ook nog even checkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Killer Karaoke nog even kijken morgen....
Die lui poepen op mevr ploumen. Ze gaan echt niet al die winst inkeveren omdat een of andere minister in nederland dat wilquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:34 schreef Specularium het volgende: [..] Kan toch niet voor die prijzen?
Die waren toen ook snel uitverkocht omdat er een run op was geloof ik.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:34 schreef Karina het volgende: [..] Die heb ik
die kon je toen bestellen.
Hij wordt wel een keer uitgezonden op Ned 2 op vrijdag of zaterdag avond/nacht..quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:39 schreef Specularium het volgende:
Goeie film, ik ga hem niet downloaden.
Net als de vorige keer ook deze keer naar de woonboot.quote:
als ik haar was wist ik het welquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:41 schreef Latert het volgende:
Pauw heeft een sterke rivaal in die avonturier... Ben benieuwd met wie deze vrouw meegaat straks.
Klopt. Het duurt ongelofelijk lang, maar ook daar gaat het heel langzaam de goede kant op.quote:
gaat veel te langzaamquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Het duurt ongelofelijk lang, maar ook daar gaat het heel langzaam de goede kant op.
Ja dat werd al eerder opgemerkt toen ze te gast was, een paar weken terug. Maar Femke praat meer met haar tanden op elkaar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:41 schreef starla het volgende:
Hé, geef die stem terug aan Femke Halsema!
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:42 schreef Latert het volgende:
Turken geloven nog in vampiers heb ik geleerd...
en in landen waar de zogenaamde arabische lente plaats vindt/vond gebeurt het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Het duurt ongelofelijk lang, maar ook daar gaat het heel langzaam de goede kant op.
Roemenië heeft nog vampiers en die sturen ze zelfs naar het ESF.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:42 schreef Latert het volgende:
Turken geloven nog in vampiers heb ik geleerd...
Als de (islamitische) extremisten aan de macht komen wel ja, en daar lijkt het helaas wel op. Maar dit is niet even op te lossen in 10 jaar..quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:43 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
en in landen waar de zogenaamde arabische lente plaats vindt/vond gebeurt het tegenovergestelde.
Ze heeft onderzoek gedaan naar Zuidoost-Aziatische werksters in Saudi-Arabië, en was daarvoor eerder eens te gastquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Waar is zij nou van? Is ze verslaggever ofzo?
Ploumen gaat daar echt niet zonder hoofddoek aan tafel, als ze dat denktquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:45 schreef superniger het volgende:
Alsof die doos wat kan veranderen daar
De islamitische extremisten zijn daar al aan de macht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als de (islamitische) extremisten aan de macht komen wel ja, en daar lijkt het helaas wel op. Maar dit is niet even op te lossen in 10 jaar..
Dan komt ze gewoon nergens binnen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:47 schreef Latert het volgende:
Ploumen zou wel een kleine +1 krijgen als ze die kant op ging zonder hoofddoek.
Dan flikkeren ze haar in het gevangquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:47 schreef Latert het volgende:
Ploumen zou wel een kleine +1 krijgen als ze die kant op ging zonder hoofddoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |