quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:49 schreef detulp050 het volgende:
Hamas, Hamas, ik zag dat die jurk niet pas!
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop zo dat één van haar vriendinnen eruit valt
nounou wat een haatquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:49 schreef BlackLining het volgende:
Ten eerste: sinds wanneer is Israël Europees?
Ten tweede: pleur op
Ten derde: als we niet op haar stemmen is dat zeker antisemitisch?
Ga toch heen
twitter:cornaldm twitterde op donderdag 16-05-2013 om 21:49:45Israelische zangeres wilde jurk van Galliano maar mocht niet van staatsomroep vanwege diens Hitler-uitspraak, en toen dus dit #songfestival reageer retweet
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:49 schreef Adelante het volgende:
Je ziet de bomgordel zitten man1!>!21!!!
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
knap dat je weet welke bobbels de tieten zijn.. ik zie alleen vetrollen
watquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:49 schreef Fascination het volgende:
Kan nog steeds niet geloven dat ze slechts 21 is.
Serieus? Huhquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:49 schreef Fascination het volgende:
Marokko mag ook meedoen, in een ver verleden heeft dit land meegedaanquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:49 schreef BlackLining het volgende:
Ga toch heen
Deze 'zing-wedstrijd' heeft niets met Europa te maken... EBU!quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:49 schreef BlackLining het volgende:
Ga toch heen
En dan te bedenken dat ik een Joodse vriendin hebquote:
Wie bepaalt dat eigenlijk, wie er wel of niet mag meedoen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:50 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Marokko mag ook meedoen, in een ver verleden heeft dit land meegedaan
vandaarquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:50 schreef hole1988 het volgende:
twitter:cornaldm twitterde op donderdag 16-05-2013 om 21:49:45Israelische zangeres wilde jurk van Galliano maar mocht niet van staatsomroep vanwege diens Hitler-uitspraak, en toen dus dit #songfestival reageer retweet
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:50 schreef luxerobots het volgende:
Israel moet maar samen met de Palestijnen, Syriërs, Irakezen en Egyptenaren aan een schietfestival meedoen.
Ruth Jacott is toch ook Surinaamsequote:Op donderdag 16 mei 2013 21:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Loreen is toch ook Marokkaanse
Dus kiezen ze maar zo'n onflatteuze jurk? Ze had nog beter even langs de H&M kunnen gaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:50 schreef hole1988 het volgende:
Jeromquote:
http://www.eurovision.tv/page/about/which-countries-can-take-partquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:50 schreef Molurus het volgende:
[..]
Wie bepaalt dat eigenlijk, wie er wel of niet mag meedoen?
Helaas welquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
het is esf.. dus een 'rock ' band
Serj is beter dan dit ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:52 schreef BzP het volgende:
System of a down is de bekendste rockband van Armenië
Miss International, We met in a toilet..quote:
is een teken van schoonheid heb ik gehoordquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Hebben ze in die hoek allemaal monobrows?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen
Armeniëquote:
Kijk voor een hint linksonder in het scherm.quote:
VERREKquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Hij lijkt op Kevin van de Backstreet Boys
veeg mij opquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Hij lijkt op Kevin van de Backstreet Boys
21quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:49 schreef Fascination het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
Nee Bassie van Adriaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:53 schreef Adelante het volgende:
Wie is die toetsenist? Is dat Bastian van Schaik?
Die kan ook helemaal niet drummen.quote:
Bijzondere stem..quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:53 schreef alors het volgende:
Ik vind dat ie wel een lekkere stem heeft.
Wat een douche-bagquote:
Armenen zitten overal hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Ze missen wel hun diaspora-vrienden in deze halve finale... zou dus zomaar kunnen stranden... vind het ook niet heel bijzonder
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:53 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
21Goeie tetten wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ze hebben toch Azer.. Oh wachtquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Ze missen wel hun diaspora-vrienden in deze halve finale... zou dus zomaar kunnen stranden... vind het ook niet heel bijzonder
jij bent mijn favorietquote:
Charles Aznavourquote:
quote:
Als we Waylon gestuurd hadden, hadden we spontaan weer verloren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind dit iets waarmee wij Waylon ook gestuurd hadden kunnen hebben
quote:
quote:
Niks mis met mannen met baardjesquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:56 schreef The_Avatar het volgende:
wrom hebben al die mannelijke zangers een klein baardje ...
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk mag ie zaterdag nog een keertje
quote:
naar welke knuppelzender luister jij danquote:
Schijnbaar mode.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:56 schreef The_Avatar het volgende:
wrom hebben al die mannelijke zangers een klein baardje ...
Ja, en Dolly Parton slaapt op d'r buikquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Dit is ware muziek. Enige goede, moderne nummer van Eurovisie dit jaar.
geen, ik luister niet 2 uur naar een zender tot er iets leuks voorbij komt..quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:57 schreef Onnoman het volgende:
[..]
naar welke knuppelzender luister jij dan
Hij heeft die van hem in elk geval niet meer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik moet er om lachen... mijn stem hebben ze
Ik denk het. Beetje too much allemaal. Echt zo'n trendywendy.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:58 schreef Latert het volgende:
Strakke broek, kekke bril, kek mutsje, kek leren jack... Is dit een hipster of niet?
Als je een gitaar in je handen kan houden, kun je er gaan zitten. Je hoeft toch maar net te doen alsof.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:57 schreef Onnoman het volgende:
die gast heeft net 4 gitaarlessen achter de rug en mag meedoen met de ESF
Anouk doet dat toch ook niet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:58 schreef Madame_Paon het volgende:
Die kuthipster moet wat meer bewegen op het podium.
Je jat mijn grap opgevoerde lullenbijter.quote:
was in debrecen, was in debrecenquote:
Ik heb nog maar een slecht liedje gehoord eigenlijk. Het is allemaal niet fantastisch, maar de meeste nummers klinken best heel aardig. Als ze in een kroeg stonden zou ik meedijnen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:57 schreef PG18 het volgende:
Wat is het dit jaar met alle inzendingen?![]()
Dinsdag was het grootste deel al tergend slecht, vandaag ook weer
Maar bij haar past het bij het lied.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |