Miss International, We met in a toilet..quote:
is een teken van schoonheid heb ik gehoordquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Hebben ze in die hoek allemaal monobrows?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen
Armeniëquote:
Kijk voor een hint linksonder in het scherm.quote:
VERREKquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Hij lijkt op Kevin van de Backstreet Boys
veeg mij opquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Hij lijkt op Kevin van de Backstreet Boys
21quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:49 schreef Fascination het volgende:
Kan nog steeds niet geloven dat ze slechts 21 is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
Nee Bassie van Adriaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:53 schreef Adelante het volgende:
Wie is die toetsenist? Is dat Bastian van Schaik?
Die kan ook helemaal niet drummen.quote:
Bijzondere stem..quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:53 schreef alors het volgende:
Ik vind dat ie wel een lekkere stem heeft.
Wat een douche-bagquote:
Armenen zitten overal hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Ze missen wel hun diaspora-vrienden in deze halve finale... zou dus zomaar kunnen stranden... vind het ook niet heel bijzonder
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:53 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
21Goeie tetten wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ze hebben toch Azer.. Oh wachtquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Ze missen wel hun diaspora-vrienden in deze halve finale... zou dus zomaar kunnen stranden... vind het ook niet heel bijzonder
jij bent mijn favorietquote:
Charles Aznavourquote:
quote:
Als we Waylon gestuurd hadden, hadden we spontaan weer verloren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind dit iets waarmee wij Waylon ook gestuurd hadden kunnen hebben
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |