Elke aflevering kapotgelachenquote:
Homeland jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik moet the Wire en Homeland ook maar eens proberen denk ik.
Idem.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb nou niet echt een serie voorbij zien komen waarvan ik denk, nou die moet ik gezien hebben.
Boardwalk Empire moet je echt zien.quote:
Gun het tijd. Je moet er even inkomen, maar het is zo de moeite waard!quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Boardwalk Empire moet je echt zien.
Ik heb daar echt het geduld niet voor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Boardwalk Empire moet je echt zien.
Nee, dekbed versprekingquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jij hebt een youtube filmpje ingestuurd?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:05 schreef Baszh het volgende:
Is wel eens een baby doodgevouwen door zo'n kraker
Zielug!quote:
Ik hoop hetquote:
goede grapquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laat Anouk die dode Birds maar niet zien
Ik mis Carpocalypse!quote:
Mis Mondriool en Caro Emerald komen er tegenwoordig prima van rond anders.quote:
Ik hoef er geen hele CD van.quote:
Zijn genoeg artiesten mee doorgebrokenquote:
Een remake van het eerste deel is laatst op itunes verschenen.quote:
Ja dus? Het kan wel helpen. Zie de dikke van de plus.quote:
Ik wil de PC-versie!quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:10 schreef Wire het volgende:
[..]
Een remake van het eerste deel is laatst op itunes verschenen.
http://whatstheharm.net/chiropractic.htmlquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:08 schreef Kroelo het volgende:
lekker juist net die chiropractor bottenkraken
Maakt niet zoveel uit toch als hij maar veel in beeld komt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:10 schreef superniger het volgende:
ipv over zijn voetbal gaan ze het zeker hebben over dat hij een modeicoon was oid
Mens, durf te lee-hee-hee-ven!quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:10 schreef alors het volgende:
[..]
We zijn al weeeeeeeeeeeeeeeeg, wie houdt ons nu nog tegen?
Hier idem.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:11 schreef Bosbeetle het volgende:
ik wist dus niet eens dat die gast nog voetbalde... dus dat hij stopt veranderd niets aan mijn wereldbeeld.
ik vind mode ookquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Zometeen ook over mode, echt wat voor jou.
Ik wist het wel, maar ook bij mij verandert er niets.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:11 schreef Bosbeetle het volgende:
ik wist dus niet eens dat die gast nog voetbalde... dus dat hij stopt veranderd niets aan mijn wereldbeeld.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Yildrim heeft de beste rechter been...
Alsof ik dat niet wist. Ik heb er ook helemaal niks mee. Ik koop wat lekker zit, boeiend of het mode is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik vind mode ook![]()
verzonnen door de winkels zodat de consument elk jaar wordt gedwongen om nieuwe kleding aan te schaffen zodat je niet buiten de kudde valt
Ik zou ook jurken van oude gordijnen gaan maken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik vind mode ook![]()
verzonnen door de winkels zodat de consument elk jaar wordt gedwongen om nieuwe kleding aan te schaffen zodat je niet buiten de kudde valt
Ik ook, al val ik al decennia buiten de kudde.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:13 schreef Wire het volgende:
Ik ben het wel met Stickertje eens deze keer.
Jij echt teringquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik vind mode ook![]()
Johan C.?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:15 schreef Stickertje het volgende:
en trouwens, welk gerespecteerde voetballer gaat voor een amerikaanse club voetballen
Thierry Henryquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:15 schreef Stickertje het volgende:
en trouwens, welk gerespecteerde voetballer gaat voor een amerikaanse club voetballen
Croeif.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:15 schreef Stickertje het volgende:
Blijkt maar weer eens.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een mop op live tv is altijd gevaarlijk.
Dickie, Wimpie, Johan, Hansie, Franzie, Peleetje.quote:
ken ik niet.. maar ook daarvoor geld dat ze het alleen voor het geld doen ipv een respectabele carrière ( geld ook voor johan c. )quote:
Pelé, Beckenbauer, Cruijf, Georg Best, van Hanegem.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:15 schreef Stickertje het volgende:
Hens Crow Juniorquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dickie, Wimpie, Johan, Hansie, Franzie, Peleetje.
Kleine namen vergeleken bij Berry van Aerle natuurlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pelé, Beckenbauer, Cruijf, Georg Best, van Hanegem.
Maar Abe ging niet!quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pelé, Beckenbauer, Cruijf, Georg Best, van Hanegem.
Kut Man U. Ik gunde het Bayern.quote:
Joetoep opstarten gaat zo lekker snel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:19 schreef Ambrosius het volgende:
Hadden ze hier geen beter filmpje van kunnen zoeken?
Toen Ferguson stopte hadden ze wél betere beelden van deze wedstrijd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:19 schreef Ambrosius het volgende:
Hadden ze hier geen beter filmpje van kunnen zoeken?
Die ging niet naar Fiorentinaquote:
Ohja....quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
SHO / [RTL4] Jouw Vrouw Mijn Vrouw VIPS/BNers #2
En daarna ESF
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:22 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
TV / Keuringsdienst van waarde #16 - Mayonaise met 50% minder olie
Daar doen ze een moord voor een frietje.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:23 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
In Afrika, daar hebben ze pas honger.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:32 schreef OProg het volgende:
Deze zijn ook wakker geworden:
http://www.telegraaf.nl/f(...)t_door_QOTSA___.html
Dat viel ook wel mee allemaal.quote:Twitter en Facebook ontploften na deze actie.
Doe jij aan social media dan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Dat viel ook wel mee allemaal.
En even een fatsoenlijke screenshot maken kunnen ze ook al niet bij de telegraafquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:32 schreef OProg het volgende:
Deze zijn ook wakker geworden:
http://www.telegraaf.nl/f(...)t_door_QOTSA___.html
quote:Handboek Tour de France: Michael Boogerd
Donderdag verschijnt het Handboek Tour de France 2013 van Michael Boogerd en journalist Maarten Scholten. Het boek is een naslagwerk voor de Tour van 2013. Voorbeschouwingen op de etappes, bijzonderheden van het parcours, biografietjes van de renners en de ploegen en historische achtergronden aangevuld met anekdotes van Boogerd. Wat verwacht hij van de aankomende Tour na alle dopingonthullingen? En hoe is het eigenlijk met Boogerd zelf, na zijn eigen bekentenis?
Muziek: Nynke Laverman
Stand-up comedy: Pieter Derks
Seizoen vat Pieter Derks de week op komische wijze samen.
Tafelheer: Ali B.
En wat insights en voorspellingen welke dopingszondaars zich dit jaar weer bevinden in het peleton wellicht. En wat de nieuwe middeltjes op de markt zijn enzoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:36 schreef Karina het volgende:
Zou Boogert in dat boek ook nog tips geven over doping?
Ik denk niet dat 3 miljard vrouwen hem knap of aantrekkelijk vinden, dus je zult vast niet de enige zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben ik de enige vrouw die Beckham niet knap of aantrekkelijk vindt? Maar dan ook echt helemaal niet.
Wel een goede voetballer natuurlijk.
quote:Nieuwe Denker des Vaderlands: René Gude
Vanochtend werd bekend dat René Gude Hans Achterhuis als Denker des Vaderlands opvolgt. Gude is een van de bekendste Nederlandse denkers van dit moment. Hij was hoofdredacteur van Filosofie Magazine en nam onlangs afscheid als directeur van de Internationale School voor Wijsbegeerte vanwege een ziekte. Hij verloor in 2011 een been aan botkanker.
Op 23 mei om 20.00 uur vindt de abdicatie van Hans Achterhuis en inauguratie van René Gude als Denker des Vaderlands plaats in Utrecht. Op het balkon van het Academiegebouw zal Hans Achterhuis de nieuwe Denker des Vaderlands aan het volk voorstellen, waarna de twee denkers met elkaar en andere denkers in gesprek gaan.
De Week Draait Door: Dominee Gremdaat
Maar liefst 3,7 miljoen Nederlanders keken afgelopen dinsdag naar de halve finale van het songfestival. De hooggespannen verwachtingen werden ingelost: Anouk is door naar de finale die morgenavond plaatsvindt. Dominee Gremdaat is te gast om haar een hart onder de riem te steken.
Ben je een homo ofzo?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben ik de enige vrouw die Beckham niet knap of aantrekkelijk vindt? Maar dan ook echt helemaal niet.
Wel een goede voetballer natuurlijk.
Die mag niet meer komen sinds de vorige keer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:06 schreef Latert het volgende:
Pfff... Als je dan toch Boogie in de uitzending hebt, doe dan ook gelijk DeMart uitnodigen.
Dat is een confrontatie die ik wil zien.
Denk jij dat echt? Dan ben je nog dommer dan je er uit ziet!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die mag niet meer komen sinds de vorige keer.
quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk jij dat echt? Dan ben je nog dommer dan je er uit ziet!
Wel, die Argentijnse oud-president...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:05 schreef Cynix ® het volgende:
Juich nooit te vroeg bij DWDD he?
Alles kan zomaar overhoop gegooid worden voor een actualiteit. Niemand doodgegaan vandaag?
Schoonvader van WA als gastquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:05 schreef Cynix ® het volgende:
Juich nooit te vroeg bij DWDD he?
Alles kan zomaar overhoop gegooid worden voor een actualiteit. Niemand doodgegaan vandaag?
Oh ja, Videla, daar gaan we al.quote:
ik kan ook zo grappig zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:22 schreef alors het volgende:
Neeeeee Pietertje, mijn toekomstdroom spat uiteen
Alexander en Sywert zijn misschien nog beschikbaar.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:22 schreef alors het volgende:
Neeeeee Pietertje, mijn toekomstdroom spat uiteen
Is het niet veel dommer om in het hol te kruipen van een 'sporter' die nog nooit iets op eigen kracht bereikt heeft?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:19 schreef superniger het volgende:
Boogerd![]()
straks ff al die domme haters uitlachen
of Fretzl.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:23 schreef Latert het volgende:
[..]
Alexander en Sywert zijn misschien nog beschikbaar.
Seabert heeft ook zo'n gaaf huidje en een bril, dan wil ik die.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:23 schreef Latert het volgende:
[..]
Alexander en Sywert zijn misschien nog beschikbaar.
Trouwen is misschien niet het slimste wat-ie kan doen, maar hij zal ons nog verrassen.quote:
Misschien krijgen we nu grappen over zijn vrouw.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Trouwen is misschien niet het slimste wat-ie kan doen, maar hij zal ons nog verrassen.
Dit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Boogerd![]()
Gremdaat![]()
![]()
Pietertje![]()
![]()
![]()
Dit wordt een topshow
Boogerd heeft hard getraind. Bovendien zaten z'n concurrenten ook tot de kruin gevuld met doping. Beetje jammer om al z'n prestaties aan doping te linken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Is het niet veel dommer om in het hol te kruipen van een 'sporter' die nog nooit iets op eigen kracht bereikt heeft?
Maar lach gerust, hoor.
Ik dacht dat hij van de mannen was.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:25 schreef Latert het volgende:
[..]
Misschien krijgen we nu grappen over zijn vrouw.
Even warmdraaien.quote:
Ruilen voor meer KIK-commercials.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:27 schreef OProg het volgende:
Die tyfus gamma drumband reclame. Samen met die Oxfam verbieden.![]()
![]()
Die werkt met niet op mijn zenuwen. Deze twee wel op een zeldzame manier.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:27 schreef OProg het volgende:
Die tyfus gamma drumband reclame. Samen met die Oxfam verbieden.![]()
![]()
Die nagels. Whut?quote:
Da's toch MediaMarkt?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:29 schreef alors het volgende:
[..]Ook zo'n suf doods manegepaard en niet zo'n heldhaftig dribbelend en steigerend paard
Ik vind ze te lang, en mijn nagels zijn mooierquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel mooie nagels. Vrouwen zullen er jaloers op zijn...
Ik ook aan Eddie Zoey en die gast met zijn 'tablet'.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:31 schreef Karina het volgende:
Bij de MM kan ik alleen nog maar aan Van Gaal denken.
pics.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind ze te lang, en mijn nagels zijn mooierik kan zo in de reclame
Ik vergat het zelf helemaal, dat dus.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:33 schreef OProg het volgende:
O ja, voor we het vergeten: Karina wil Ali's haar.
Dankzij jou denk ik dat nu zelfs als ik hem ergens anders zie.quote:
quote:
Ja, dat er nog steeds mensen zijn die fan van hem zijn laat zien hoe debiel dit land eigenlijk is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:35 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dit echt geen held ofzo, hij bekende pas toen hij echt niet anders meer kon, als het kon zou die nog steeds jokken.
Nope.quote:
Heb ik ook een beetje.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:36 schreef Specularium het volgende:
Ik kan hem niet meer horen zonder die Lucky erbij te denken.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat er nog steeds mensen zijn die fan van hem zijn laat zien hoe debiel dit land eigenlijk is.
Frank de Boer en Jaap Stam hebben ook doping gebruikt, maar daar valt niemand over.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:35 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dit echt geen held ofzo, hij bekende pas toen hij echt niet anders meer kon, als het kon zou die nog steeds jokken.
en worden maar 1 keer in de 10 jaar gecontroleerdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Frank de Boer en Jaap Stam hebben ook doping gebruikt, maar daar valt niemand over.
DeMart wist het allang, want Mart weet alles.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:38 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Boogerd komt een boekje promoten en waar gaat het weer over?.
Ook dat ja. DWDD is een grote reclamespot.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:38 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Boogerd komt een boekje promoten en waar gaat het weer over?.
Ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dus iemand die vals speelt en liegt is een held?
De Boer blijft toch ook een held?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Iedereen gebruikte in zijn tijd doping. Dat hoort/hoorde gewoon bij de sport.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dat zal 'm leren.quote:
Daarom is het een enorm trieste sport inderdaad.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iedereen gebruikte in zijn tijd doping. Dat hoort/hoorde gewoon bij de sport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |