PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Dit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
doe jij het dan ff jij laat pazzl ook echt alles doen he
Gewoon een beetje meevaren op mijn succes inderdaad.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, ik word een beetje moe van die parasieten die op jouw rug meeliften maar zelf niets doen.
Maar ik meende het wel, soepstengel.,quote:
Nee sorry man. Doe jij er 2 doe ik er daarna weer 1quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon een beetje meevaren op mijn succes inderdaad.
Mail jij zo de stats door?
Was maar een grapje. Ik ga ze straks allemaal invoeren na het eten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maar ik meende het wel, soepstengel.,
[..]
Nee sorry man. Doe jij er 2 doe ik er daarna weer 1
beindignt?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:53 schreef BDIL het volgende:
Help een neger in nood
WGR / Opzegging sportschool niet verwerkt ?
Mocht tijd wordenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Was maar een grapje. Ik ga ze straks allemaal invoeren na het eten.
Gewoon naar dat bedrijf gaan voor het gesprek. Ze hebben geen poot om op te staan. Zal wel afgedaan worden met een handdrukquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:53 schreef BDIL het volgende:
Help een neger in nood
WGR / Opzegging sportschool niet verwerkt ?
Je studie als excuus gebruikenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mocht ook tijd worden dat ik weer iets ging doen aan m'n studie.
?quote:
Die gast die er manager is fucking groot en er trainen paar prof bodybuilder maar ik zal strijdend ten onder gaanquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gewoon naar dat bedrijf gaan voor het gesprek. Ze hebben geen poot om op te staan. Zal wel afgedaan worden met een handdruk
Ja dus? Je hebt toch opgezegd. Net alsof ze wat doenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die gast die er manager is fucking groot en er trainen paar prof bodybuilder maar ik zal strijdend ten onder gaan![]()
Of ik neem Rijst mee en die steekt ze neer
Maak maar een grapquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja dus? Je hebt toch opgezegd. Net alsof ze wat doen
Jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Van het eerste neem ik aan. Over Rijst is wel waar toch?
Suk my kokquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Van het eerste neem ik aan. Over Rijst is wel waar toch?
Welke wedstrijd?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:02 schreef Toefjes het volgende:
"Dit is geen slow motion, dit is gewoon normale snelheid"
Sierd de Vos
GAE is best goed bezigquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:02 schreef Toefjes het volgende:
"Dit is geen slow motion, dit is gewoon normale snelheid"
Sierd de Vos
Hij begon net zomaar uit het niks over een toernooitje in de tuin van Ton Lokhoff. De hond deed ook mee, en de hond won het toernooi. Echt, wtfquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:03 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Sierd de Vos woont hier paar 100m vanaf, wat een held; stond vorige week op het voetbalveld met een oranje-regenbroek
Al onder je bed gekeken?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:04 schreef DeWesp het volgende:
Waarom kan ik die Jumbo packs niet vinden?
Omdat ze er nog niet zijn, je ben niet de enigste, wilde er weer 5 gaan openenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:04 schreef DeWesp het volgende:
Waarom kan ik die Jumbo packs niet vinden?
Geweldige vent maar af en toe ook zo in z'n eigen wereldje, als ik hem volgende keer spreek ga ik er echt op letten of die ook zo in het echt praatquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij begon net zomaar uit het niks over een toernooitje in de tuin van Ton Lokhoff. De hond deed ook mee, en de hond won het toernooi. Echt, wtf
Daft Punk vind ik een beetje tegen vallen. Queens of the Stone Age daarentegen...quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:05 schreef Fuszy het volgende:
Leuke week zo
Daft Punk album gelekt
30 seconds to mars album uitgebracht of gelekt
Queens of the stone age album gelekt
Daft punk vond ik in eerste instantie ook echt tegen vallen. Nu vind ik hem al veel beterquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Daft Punk vind ik een beetje tegen vallen. Queens of the Stone Age daarentegen...
Het is ook niet slecht, klinkt prima maar vind het een beetje achtergrond muziek. Misschien verwachtte ik ook wel teveel van ze. Alleen Giorgio by Moroder vind ik echt lekker klinken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Daft punk vond ik in eerste instantie ook echt tegen vallen. Nu vind ik hem al veel beter![]()
Queens of the stone age moet ik nog luisteren. 30 seconds to mars klinkt wel tof, alleen live zijn ze echt ruk
Je hebt 't toch ook druk met je examens?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je studie als excuus gebruikenDat is net als zeggen dat je het druk hebt met je eindexamens
En toen kwam de 0-1quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:09 schreef rolls-reus het volgende:
Wat een dooie bedoeling daar in groningen zeg
Uiteraardquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je hebt 't toch ook druk met je examens?
En jij download alles maar gewoon en hoopt dat anderen het wel kopen, zodat je albums blijven maken?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:05 schreef Fuszy het volgende:
Leuke week zo
Daft Punk album gelekt
30 seconds to mars album uitgebracht of gelekt
Queens of the stone age album gelekt
downloadtquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En jij download alles maar gewoon en hoopt dat anderen het wel kopen, zodat je albums blijven maken?
Ik download ze zeer zeker en vaak koop ik daarna het album.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En jij download alles maar gewoon en hoopt dat anderen het wel kopen, zodat je albums blijven maken?
Die dingen zitten niet voor niets in het spel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zulke dure teams en dan attributes kaarten
Nee want idioten gebruiken zequote:Op donderdag 16 mei 2013 19:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die dingen zitten niet voor niets in het spel.
vorig jaar welquote:
Toen had je nog single matches ja. Nu heeft het alleen zin als je je record wil verbeterenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
vorig jaar wel
Hou maar op met je slechte comebacks want hier schiet je niks mee op. die attributes kaarten moeten gewoon weg.
Je verdedigt hem alsof je ze zelf ook gebruikt. Zeg maar tegen andere bronze users dan ik dat ze met bronzes spelen omdat ze hun record willen verbeteren, dan word je uitgelachen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toen had je nog single matches ja. Nu heeft het alleen zin als je je record wil verbeteren
Als iemand het die coins waard vindt om ze te gebruiken moet hij dat lekker doen. Als ze gratis waren zou 90% ze hier gebruiken
Nummer 3 hierquote:
Kloon van rijst.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, wie dan nog meer? (mag ook dm)
Haha feest is dat!quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:33 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Serieus de TOTS markt is nog gewoon stijgende in happy hour
?quote:
quote:
Doet me aan Gangster squad denkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:37 schreef Fuszy het volgende:
Dadelijk naar the great gatsby. Volgens mij een fucking geniale film
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha net op tijd. Controller proberen neer te steken?
Yeahquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Doet me aan Gangster squad denkenOok geniaal
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Yeah, hadden ze alleen veel meer uit kunnen halen.
Ryan Gosling is wel echt een baas
Aight, een nieuwequote:
Jij ?quote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 16-05-2013 om 19:42:56Oh my days! #HappyHour RT @HarveyBrand: Thank you @EASPORTSFIFA!!!!! http://t.co/eCB9l4j1zF reageer retweet
Hij liegtquote:
Stel dat je een andere Franse ST van PSG krijgt.quote:
Ja dan is dat hele pakje meteen kutquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Stel dat je een andere Franse ST van PSG krijgt.![]()
TOTS Cazorla 350kquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:54 schreef Nystiq het volgende:
Wat denken jullie dat IF RvP en TOTS Cazorla's laagste prijs zullen worden op de PS3?
Ik kan geen touw meer vastknopen aan deze TOTS markt. Geen idee dusquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:54 schreef Nystiq het volgende:
Wat denken jullie dat IF RvP en TOTS Cazorla's laagste prijs zullen worden op de PS3?
Waarom zoek je die spelers toch? Om in te handelen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:57 schreef fetss het volgende:
ik ben op zoek naar spelers die op hun TOTW, MOTM kaartje een andere linie hebben dan op hun "normale" kaartje? Bijvoorbeeld walcott van RW naar ST.. en
Eminike
Hulk
Wie weet nog meer spelers?
sagnaquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:57 schreef fetss het volgende:
ik ben op zoek naar spelers die op hun TOTW, MOTM kaartje een andere linie hebben dan op hun "normale" kaartje? Bijvoorbeeld walcott van RW naar ST.. en
Eminike
Hulk
Gaitan, sagna en henryquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:57 schreef fetss het volgende:
Eminike
Hulk
Team van te bouwen... zoek er zoveel mogelijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Waarom zoek je die spelers toch? Om in te handelen?
De Sciglio, David Luiz, Ivanovic, Gervinhoquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:59 schreef fetss het volgende:
[..]
Team van te bouwen... zoek er zoveel mogelijk
Mata Gervinho Hazard Lucasquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:59 schreef fetss het volgende:
[..]
Team van te bouwen... zoek er zoveel mogelijk
david luiz is CDM, magnietquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De Sciglio, David Luiz, Ivanovic, Gervinho
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 16-05-2013 om 20:03:55#PSV geeft de strijd om Adam #Maher op. Zo meer op ed.nl reageer retweet
ik snap het ook niet helemaalquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:09 schreef Ajacied7 het volgende:
De prijzen van TOTS-spelers zijn alleen maar aan het stijgen.
Ik heb nu een TOTS Benteke binnen voor 372k!
Ik maver, toch angst dat ze deze week voor 300K binnen te hengelen zijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:09 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik snap het wel, nu zijn de TOTS-spelers voorlopig op hun laagste punt en gaan ze alleen maar stijgen tot het volgende Happy Hour.quote:
Dat is toch ook logisch. Er is nu meer vraag dan aanbod. Gisteravond opende iedereen pakjes en nu is iedereen spelers aan het kopen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:09 schreef Ajacied7 het volgende:
Gister kon ik TOTS Cazorla voor 390k kopen. Ennu is hij 440k.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan geen touw meer vastknopen aan deze TOTS markt. Geen idee dus
Heb jij een abonnement?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:14 schreef Toefjes het volgende:
okee, heb m gekocht voor 380K. IF Ronaldo heeft inmiddels weer een nieuwe eigenaar.
discard value.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:54 schreef Nystiq het volgende:
ben ik ook geblocked?quote:
Ja, je moet er alleen niet een speler bij hebben staan waarop je niet geboden hebt. Dan raakt hij op een gegeven moment wel vol.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:22 schreef pascal08 het volgende:
Je watchlist is toch oneindig groot? Je kunt dus gewoon onbeperkt deals binnenhalen en in je watchlist laten staan, toch?
Ik sta nu in de finale 0-3 voor tegen iemand die een Middlesbrough team heeft. Dat is dus best wel een makkelijke finale.quote:
Ik kan niet, het internet doet al een week raar en we krijgen pas over een week of zo eindelijk goed internet...quote:
Vedette (lees: vette) Fredje is weg!quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ooit zullen ze wel weer kampioen worden ja.
Is Bakkerd familie van jou?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kan niet, het internet doet al een week raar en we krijgen pas over een week of zo eindelijk goed internet...
Dan speel ik potjes tot ik er dood bij neer val.
haha nee.quote:
Oke ga ik wel random! Heb al twee maand niet meer gespeeld zo ongeveer laat staan hier online geweestquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kan niet, het internet doet al een week raar en we krijgen pas over een week of zo eindelijk goed internet...
Dan speel ik potjes tot ik er dood bij neer val.
Nee, maar daar lijkt hij me niet erg fijn spelen. Zijn pass is niet zo best. Ligt er natuurlijk ook aan in welke formatie.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:26 schreef leoon. het volgende:
Iemand ooit met Balotelli op CAM gespeeld ?
ja, dat vond ik vrij matig, zijn pass is niet goed genoeg...quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:26 schreef leoon. het volgende:
Iemand ooit met Balotelli op CAM gespeeld ?
nee, Futwiz is kut. Gebruik WeFut.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:28 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Nee, maar daar lijkt hij me niet erg fijn spelen. Zijn pass is niet zo best. Ligt er natuurlijk ook aan in welke formatie.
Oke thnx. Laten we die in de spits staan. Trouwens 352quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, dat vond ik vrij matig, zijn pass is niet goed genoeg...
Wie is je andere spits?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:31 schreef leoon. het volgende:
[..]
[..]
Oke thnx. Laten we die in de spits staan. Trouwens 352
Zou TOTS Diamanti wel op CAM willen alleen boven budget!
Denk dat ik dan maar voor de cheap ass Hamsik ga. Boateng is gewoonweg kut op CAM!
Tja, als hij zo goed is als ik hoop dan is hij het ook gewoon waard. Zeker in vergelijking met de 1.9 miljoen van Ronaldoquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:29 schreef Ajacied7 het volgende:
Goede koop Toejes, de laagste 3 op de markt hebben een BIN van 399k. En ik zie hem eigenlijk alleen nog maar stijgen vanavond.
Maakt vrij weinig uit. Ik ga hem in 4-2-2-2 gebruiken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:33 schreef Djeetje het volgende:
In welke formatie zal Benteke het best zijn ?
in 4-3-3quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Maakt vrij weinig uit. Ik ga hem in 4-2-2-2 gebruiken.
Als je dan toch gaat pacehoeren, neem dan geen Darren Bent. Echt een waardeloze speler.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:34 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Team maken met Bent en Remy, ben er klaar mee guys
Ik wil in het team scoringsvermogen, pace en skills.. hmmquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als je dan toch gaat pacehoeren, neem dan geen Darren Bent. Echt een waardeloze speler.
dit dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als je dan toch gaat pacehoeren, neem dan geen Darren Bent. Echt een waardeloze speler.
moet hem nog maken, maar ik vind hem sowieso lekker spelen want skillenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:35 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Speelde die skill-squad van jou lkkr?
hahahaquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:19 schreef dion_v_k het volgende:
Nu ben ik op het punt gekomen dat ik nooit, maar dan ook nooit meer tegen Duitsers ga spelen.
Vuile sweaty rotmongolen![]()
![]()
![]()
Stuur maar als je hem hebt, suprise mequote:Op donderdag 16 mei 2013 20:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
moet hem nog maken, maar ik vind hem sowieso lekker spelen want skillen![]()
als ik wat heb ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:40 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Stuur maar als je hem hebt, suprise me
Als ik naar die prijzen kijk, lijkt Xbox me soms toch wel wat hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:42 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet ik nog kunnen maken als ik ga handelen
Volgend jaar allemaal XBOX toch jongens ?
Remyquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:34 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Team maken met Bent en Remy, ben er klaar mee guys
PS4quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:42 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet ik nog kunnen maken als ik ga handelen
Volgend jaar allemaal XBOX toch jongens ?
Ik heb hem gekocht maar ga hem nog niet proberen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:44 schreef Maver24 het volgende:
Wie heeft hier Benteke al gekocht. Ben erg benieuwd naar hem
voor hoeveel had je em gekocht dan ?,quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht maar ga hem nog niet proberen.Afhankelijk van zijn prijs verkoop ik hem morgen en haal ik hem maandag terug voor een lage prijs.
372k op open bid, zijn laagste BIN is nu 399k.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
voor hoeveel had je em gekocht dan ?,
Deze (vriendelijke) kant van jou had ik nog nooit gezien?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee jij moet ook naar de xbox overstappenVeel leuker
Ja ben nu bezig met Finn MOTM fakking 150k voor een bronze spelerquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als ik naar die prijzen kijk, lijkt Xbox me soms toch wel wat hebben.
Zou je trouwens een review willen doen over TOTS Begovic, of een comparison met TOTS Mignolet?
Hij heeft dan ook wel goede stats voor een bronze.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja ben nu bezig met Finn MOTM fakking 150k voor een bronze speler
we gaan met zn allen op de xbox. Alle ellendige ruzies die op de PS3 geweest zijn komen dan jullie kant opquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee jij moet ook naar de xbox overstappenVeel leuker
rijst is een goeie gozer hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Deze (vriendelijke) kant van jou had ik nog nooit gezien?
xbox is wel beterquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
we gaan met zn allen op de xbox. Alle ellendige ruzies die op de PS3 geweest zijn komen dan jullie kant op
Dat geloof ik graag.quote:
Klopt en mega price fixquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kunnen we mooi 2 volledige Xbox clubs maken.
dan gaan er sowieso mensen muiten.quote:
De Guzman op CM?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:49 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand me helpen met opvullen van de rest ? Goede verdediging en ik heb nog iemand nodig voor balans op het middenveld.
If Stroot?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:49 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand me helpen met opvullen van de rest ? Goede verdediging en ik heb nog iemand nodig voor balans op het middenveld.
Alle analfabeten mogen wel blijven.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
we gaan met zn allen op de xbox. Alle ellendige ruzies die op de PS3 geweest zijn komen dan jullie kant op
Ik kan lezen en schrijven.quote:
Dat wist ik ja...quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Remy schijnt met 2 andere en vrouw verkracht tr hebben
Hoe moet de verdediging dan ?quote:
Ik kreeg net nog een verzoek van Leoon. En dat klopt wel, vanwege mijn internet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
niemand wil met jou spelen heb ik gehoord
Marcelo. De Barça-versie.quote:
als dat kanquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
wil je zien hoe die skill squad er uit ziet in 352 ?
RCB kan ook manquote:
hoe heette die van AZ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:59 schreef Djeetje het volgende:
Gister trainde het broertje van http://wefut.nl/player/9461 met ons mee.
En vandaag iemand van AZ maar hij dacht dat hij alles was
Hoeveel heb je betaald voor IF Figuroaquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:58 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan maar. Voor Mata en Cech moet ik misschien even gaan traden
Dat is vaker met die mannetjes die van BVO's afkomen...quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:59 schreef Djeetje het volgende:
Gister trainde het broertje van http://wefut.nl/player/9461 met ons mee.
En vandaag iemand van AZ maar hij dacht dat hij alles was
En hoe oud is die ongeveer?quote:
Ja klopt hoe stond spits en als hij dan de bal kreeg draaide hij naar achter en schoot meteenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is vaker met die mannetjes die van BVO's afkomen...
team gezien ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:02 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ga nou maar weer weg scheve tampon
Best een vet team, maar Elkeson > Rafael Sobis.quote:
Waar zie je dat ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:03 schreef ThadCastle het volgende:
Kijk nieuwe UDB lay-out
[ afbeelding ]
Ja klopt alleen zijn workrates killen hem af en toe wel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Best een vet team, maar Elkeson > Rafael Sobis.
Succes, IF Ronaldinho en zijn workrates.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja klopt alleen zijn workrates killen hem af en toe wel.
Wil eens een keer zo proberen
kijk je mag op elke speler haten uit dat team, maar niet op Ronaldinhoquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Succes, IF Ronaldinho en zijn workrates.![]()
![]()
Ziet er nu wel ziek uitquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Xbox trading sectie. Eerst was dat nog anders
Ik lach alleen een beetje om zijn workrates. Haten op Ronaldinho.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
kijk je mag op elke speler haten uit dat team, maar niet op Ronaldinho
jaa zekerquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik lach alleen een beetje om zijn workrates. Haten op Ronaldinho.
held is het
quote:
Qua creativiteit zeker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |