Als je dan toch gaat pacehoeren, neem dan geen Darren Bent. Echt een waardeloze speler.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:34 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Team maken met Bent en Remy, ben er klaar mee guys
Ik wil in het team scoringsvermogen, pace en skills.. hmmquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als je dan toch gaat pacehoeren, neem dan geen Darren Bent. Echt een waardeloze speler.
dit dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als je dan toch gaat pacehoeren, neem dan geen Darren Bent. Echt een waardeloze speler.
moet hem nog maken, maar ik vind hem sowieso lekker spelen want skillenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:35 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Speelde die skill-squad van jou lkkr?
hahahaquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:19 schreef dion_v_k het volgende:
Nu ben ik op het punt gekomen dat ik nooit, maar dan ook nooit meer tegen Duitsers ga spelen.
Vuile sweaty rotmongolen![]()
![]()
![]()
Stuur maar als je hem hebt, suprise mequote:Op donderdag 16 mei 2013 20:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
moet hem nog maken, maar ik vind hem sowieso lekker spelen want skillen![]()
als ik wat heb ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:40 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Stuur maar als je hem hebt, suprise me
Als ik naar die prijzen kijk, lijkt Xbox me soms toch wel wat hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:42 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet ik nog kunnen maken als ik ga handelen
Volgend jaar allemaal XBOX toch jongens ?
Remyquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:34 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Team maken met Bent en Remy, ben er klaar mee guys
PS4quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:42 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet ik nog kunnen maken als ik ga handelen
Volgend jaar allemaal XBOX toch jongens ?
Ik heb hem gekocht maar ga hem nog niet proberen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:44 schreef Maver24 het volgende:
Wie heeft hier Benteke al gekocht. Ben erg benieuwd naar hem
voor hoeveel had je em gekocht dan ?,quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht maar ga hem nog niet proberen.Afhankelijk van zijn prijs verkoop ik hem morgen en haal ik hem maandag terug voor een lage prijs.
372k op open bid, zijn laagste BIN is nu 399k.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
voor hoeveel had je em gekocht dan ?,
Deze (vriendelijke) kant van jou had ik nog nooit gezien?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee jij moet ook naar de xbox overstappenVeel leuker
Ja ben nu bezig met Finn MOTM fakking 150k voor een bronze spelerquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als ik naar die prijzen kijk, lijkt Xbox me soms toch wel wat hebben.
Zou je trouwens een review willen doen over TOTS Begovic, of een comparison met TOTS Mignolet?
Hij heeft dan ook wel goede stats voor een bronze.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja ben nu bezig met Finn MOTM fakking 150k voor een bronze speler
we gaan met zn allen op de xbox. Alle ellendige ruzies die op de PS3 geweest zijn komen dan jullie kant opquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee jij moet ook naar de xbox overstappenVeel leuker
rijst is een goeie gozer hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Deze (vriendelijke) kant van jou had ik nog nooit gezien?
xbox is wel beterquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
we gaan met zn allen op de xbox. Alle ellendige ruzies die op de PS3 geweest zijn komen dan jullie kant op
Dat geloof ik graag.quote:
Klopt en mega price fixquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kunnen we mooi 2 volledige Xbox clubs maken.
dan gaan er sowieso mensen muiten.quote:
De Guzman op CM?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:49 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand me helpen met opvullen van de rest ? Goede verdediging en ik heb nog iemand nodig voor balans op het middenveld.
If Stroot?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:49 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand me helpen met opvullen van de rest ? Goede verdediging en ik heb nog iemand nodig voor balans op het middenveld.
Alle analfabeten mogen wel blijven.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
we gaan met zn allen op de xbox. Alle ellendige ruzies die op de PS3 geweest zijn komen dan jullie kant op
Ik kan lezen en schrijven.quote:
Dat wist ik ja...quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Remy schijnt met 2 andere en vrouw verkracht tr hebben
Hoe moet de verdediging dan ?quote:
Ik kreeg net nog een verzoek van Leoon. En dat klopt wel, vanwege mijn internet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
niemand wil met jou spelen heb ik gehoord
Marcelo. De Barça-versie.quote:
als dat kanquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
wil je zien hoe die skill squad er uit ziet in 352 ?
RCB kan ook manquote:
hoe heette die van AZ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:59 schreef Djeetje het volgende:
Gister trainde het broertje van http://wefut.nl/player/9461 met ons mee.
En vandaag iemand van AZ maar hij dacht dat hij alles was
Hoeveel heb je betaald voor IF Figuroaquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:58 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan maar. Voor Mata en Cech moet ik misschien even gaan traden
Dat is vaker met die mannetjes die van BVO's afkomen...quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:59 schreef Djeetje het volgende:
Gister trainde het broertje van http://wefut.nl/player/9461 met ons mee.
En vandaag iemand van AZ maar hij dacht dat hij alles was
En hoe oud is die ongeveer?quote:
Ja klopt hoe stond spits en als hij dan de bal kreeg draaide hij naar achter en schoot meteenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is vaker met die mannetjes die van BVO's afkomen...
team gezien ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:02 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ga nou maar weer weg scheve tampon
Best een vet team, maar Elkeson > Rafael Sobis.quote:
Waar zie je dat ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:03 schreef ThadCastle het volgende:
Kijk nieuwe UDB lay-out
[ afbeelding ]
Ja klopt alleen zijn workrates killen hem af en toe wel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Best een vet team, maar Elkeson > Rafael Sobis.
Succes, IF Ronaldinho en zijn workrates.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja klopt alleen zijn workrates killen hem af en toe wel.
Wil eens een keer zo proberen
kijk je mag op elke speler haten uit dat team, maar niet op Ronaldinhoquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Succes, IF Ronaldinho en zijn workrates.![]()
![]()
Ziet er nu wel ziek uitquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Xbox trading sectie. Eerst was dat nog anders
Ik lach alleen een beetje om zijn workrates. Haten op Ronaldinho.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
kijk je mag op elke speler haten uit dat team, maar niet op Ronaldinho
jaa zekerquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik lach alleen een beetje om zijn workrates. Haten op Ronaldinho.
held is het
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |