Ik sta nu in de finale 0-3 voor tegen iemand die een Middlesbrough team heeft. Dat is dus best wel een makkelijke finale.quote:
Ik kan niet, het internet doet al een week raar en we krijgen pas over een week of zo eindelijk goed internet...quote:
Vedette (lees: vette) Fredje is weg!quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ooit zullen ze wel weer kampioen worden ja.
Is Bakkerd familie van jou?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kan niet, het internet doet al een week raar en we krijgen pas over een week of zo eindelijk goed internet...
Dan speel ik potjes tot ik er dood bij neer val.
haha nee.quote:
Oke ga ik wel random! Heb al twee maand niet meer gespeeld zo ongeveer laat staan hier online geweestquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kan niet, het internet doet al een week raar en we krijgen pas over een week of zo eindelijk goed internet...
Dan speel ik potjes tot ik er dood bij neer val.
Nee, maar daar lijkt hij me niet erg fijn spelen. Zijn pass is niet zo best. Ligt er natuurlijk ook aan in welke formatie.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:26 schreef leoon. het volgende:
Iemand ooit met Balotelli op CAM gespeeld ?
ja, dat vond ik vrij matig, zijn pass is niet goed genoeg...quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:26 schreef leoon. het volgende:
Iemand ooit met Balotelli op CAM gespeeld ?
nee, Futwiz is kut. Gebruik WeFut.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:28 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Nee, maar daar lijkt hij me niet erg fijn spelen. Zijn pass is niet zo best. Ligt er natuurlijk ook aan in welke formatie.
Oke thnx. Laten we die in de spits staan. Trouwens 352quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, dat vond ik vrij matig, zijn pass is niet goed genoeg...
Wie is je andere spits?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:31 schreef leoon. het volgende:
[..]
[..]
Oke thnx. Laten we die in de spits staan. Trouwens 352
Zou TOTS Diamanti wel op CAM willen alleen boven budget!
Denk dat ik dan maar voor de cheap ass Hamsik ga. Boateng is gewoonweg kut op CAM!
Tja, als hij zo goed is als ik hoop dan is hij het ook gewoon waard. Zeker in vergelijking met de 1.9 miljoen van Ronaldoquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:29 schreef Ajacied7 het volgende:
Goede koop Toejes, de laagste 3 op de markt hebben een BIN van 399k. En ik zie hem eigenlijk alleen nog maar stijgen vanavond.
Maakt vrij weinig uit. Ik ga hem in 4-2-2-2 gebruiken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:33 schreef Djeetje het volgende:
In welke formatie zal Benteke het best zijn ?
in 4-3-3quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Maakt vrij weinig uit. Ik ga hem in 4-2-2-2 gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |