Ik heb hem gekocht maar ga hem nog niet proberen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:44 schreef Maver24 het volgende:
Wie heeft hier Benteke al gekocht. Ben erg benieuwd naar hem
voor hoeveel had je em gekocht dan ?,quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht maar ga hem nog niet proberen.Afhankelijk van zijn prijs verkoop ik hem morgen en haal ik hem maandag terug voor een lage prijs.
372k op open bid, zijn laagste BIN is nu 399k.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
voor hoeveel had je em gekocht dan ?,
Deze (vriendelijke) kant van jou had ik nog nooit gezien?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee jij moet ook naar de xbox overstappenVeel leuker
Ja ben nu bezig met Finn MOTM fakking 150k voor een bronze spelerquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als ik naar die prijzen kijk, lijkt Xbox me soms toch wel wat hebben.
Zou je trouwens een review willen doen over TOTS Begovic, of een comparison met TOTS Mignolet?
Hij heeft dan ook wel goede stats voor een bronze.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja ben nu bezig met Finn MOTM fakking 150k voor een bronze speler
we gaan met zn allen op de xbox. Alle ellendige ruzies die op de PS3 geweest zijn komen dan jullie kant opquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee jij moet ook naar de xbox overstappenVeel leuker
rijst is een goeie gozer hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Deze (vriendelijke) kant van jou had ik nog nooit gezien?
xbox is wel beterquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
we gaan met zn allen op de xbox. Alle ellendige ruzies die op de PS3 geweest zijn komen dan jullie kant op
Dat geloof ik graag.quote:
Klopt en mega price fixquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kunnen we mooi 2 volledige Xbox clubs maken.
dan gaan er sowieso mensen muiten.quote:
De Guzman op CM?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:49 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand me helpen met opvullen van de rest ? Goede verdediging en ik heb nog iemand nodig voor balans op het middenveld.
If Stroot?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:49 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand me helpen met opvullen van de rest ? Goede verdediging en ik heb nog iemand nodig voor balans op het middenveld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |