Ik denk Heerenveen - Utrecht over 2,5 goalsquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:30 schreef Toefjes het volgende:
Iemand nog tips voor de play-off wedstrijden? Zin in een weddenschapje
Ja, laatst 2-4. Maar ja, 1.45 is echt een kut quoteringquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk Heerenveen - Utrecht over 2,5 goals
Over 9 minutenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:35 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer beginnen de play offs eigenlijk ?
Ik ook dat laatstequote:Op donderdag 16 mei 2013 18:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, laatst 2-4. Maar ja, 1.45 is echt een kut quotering![]()
Heb GA Eagles gelijkspel of winnen gedaan, gewoon omdat ik het een vette club vind
LOL< die dingen kon je gratis oppikken bij je plaatselijke mediamarkt. niemand die daar wat voor gaat geven. die steelcases hebben ze laatst bij mijn mediamarkt allemaal de prullebak ingegooid omdat niemand die dingen hoeft te hebbenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:37 schreef Fuszy het volgende:
V&A / [TK] Fifa 13 en Crysis 3 Steelbooks
Voor de liefhebbers.
Ik wilde ze kopen en bedacht me toen: ik heb Crysis niet en Fifa 13 niet
Ik wil die van Fifa eigenlijk wel. Dacht dat al die steelcases destijds uitverkocht weggegeven warenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
LOL< die dingen kon je gratis oppikken bij je plaatselijke mediamarkt. niemand die daar wat voor gaat geven. die steelcases hebben ze laatst bij mijn mediamarkt allemaal de prullebak ingegooid omdat niemand die dingen hoeft te hebben
ik heb de neiging om deze quote in dat topic te plaatsenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
LOL< die dingen kon je gratis oppikken bij je plaatselijke mediamarkt. niemand die daar wat voor gaat geven. die steelcases hebben ze laatst bij mijn mediamarkt allemaal de prullebak ingegooid omdat niemand die dingen hoeft te hebben
Je complete centrum denkt aanvallend. Lijkt me niet handig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit even te maveren.
Di natale op CF?
De Rossi of Inler op CM? Heb toch wat meer verdedigend nodig, en dan op de positie van guarin of Vidal?
Andere mogelijkheid voor campagnaro?
SIF Klose ipv IF Klose, Diakite centraal en Guarin uit voor De Rossi.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit even te maveren.
Di natale op CF?
De Rossi of Inler op CM? Heb toch wat meer verdedigend nodig, en dan op de positie van guarin of Vidal?
De Rossie ipv Guarin en Di Natale / IF Jovetic ipv Marchisio en Buffon ipv IF Marchettiquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit even te maveren.
Di natale op CF?
SIF Handanovic nemen dan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
De Rossie ipv Guarin en Di Natale / IF Jovetic ipv Marchisio en Buffon ipv IF Marchetti
doe jij het dan ff jij laat pazzl ook echt alles doen hequote:Op donderdag 16 mei 2013 18:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
he man
Waar blijven die IG stats op wefut man? Paupersite
heb geen xbox manquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
doe jij het dan ff jij laat pazzl ook echt alles doen he
EA denkt alleen aan FIFA punten verkopen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb mijn spelers van gisteren nog niet eens verkocht en EA gooit er nog even een HH tegenaan. Willen ze dan dat mijn spelers niks meer waard zijn straks
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb mijn spelers van gisteren nog niet eens verkocht en EA gooit er nog even een HH tegenaan. Willen ze dan dat mijn spelers niks meer waard zijn straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |