tweakers een optie?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:08 schreef Thorb het volgende:
ik wil geen wefut forum
wel een forum dat is afgesloten van voorvocht maar de koppeling met wefut lijkt me niets
Dit moet gewoon geen SC meer zijn. Daarvoor waren er hier nooit problemen en zodra voorvocht over iets anders begint een ban. Liever een 2e forum waar ze kunnen kloten dan hier.quote:
Ramos/IF Moreno/IF Sergio Sanchez zijn de snelste CB's.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:10 schreef OmniRocket het volgende:
Ik ben op zoek naar een CB uit de Liga BBVA ... Pepe heb ik al.... wie zal ik halen?
Miranda ? TOTY Pique ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:10 schreef OmniRocket het volgende:
Ik ben op zoek naar een CB uit de Liga BBVA ... Pepe heb ik al.... wie zal ik halen?
Xbox360?quote:
Tja, dus dan mogen wij straks niet meer over vrouwen, bier, uitgaan, echte voetbalwedstrijden, en alles wat ons bezighoudt meer praten? Dat kan de bedoeling niet zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dit moet gewoon geen SC meer zijn. Daarvoor waren er hier nooit problemen en zodra voorvocht over iets anders begint een ban. Liever een 2e forum waar ze kunnen kloten dan hier.
Vorig jaar was dit ook meer een slowchat dan dat het over FUT ging. Daarvoor heb ik geen idee want toen speelde ik FUT nog niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dit moet gewoon geen SC meer zijn. Daarvoor waren er hier nooit problemen en zodra voorvocht over iets anders begint een ban. Liever een 2e forum waar ze kunnen kloten dan hier.
Als het alleen over FUT gaat is het ook niet echt leuk. Krijg je alleen maar van die wedstrijdverslagen hierquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vorig jaar was dit ook meer een slowchat dan dat het over FUT ging. Daarvoor heb ik geen idee want toen speelde ik FUT nog niet.
Er zijn altijd wel problemen geweest, maar ik geloof niet dat ze weg zijn wanneer dit alleen maar over FUT gaat. Dat voorvocht blijft toch wel komen en de meest irritante vragen hebben nog met FUT te maken ook.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, dus dan mogen wij straks niet meer over vrouwen, bier, uitgaan, echte voetbalwedstrijden, en alles wat ons bezighoudt meer praten? Dat kan de bedoeling niet zijn.
Er is hier ook niks aan gedaan door de mods. Toen we aan stevenmac vroegen of er een mod op dit topic kon komen was dat geen optie. Dit zal zo nooit stoppen tenzij je een abo aangeschaaft. Het lijkt wel alsof we daartoe gedwongen zijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vorig jaar was dit ook meer een slowchat dan dat het over FUT ging. Daarvoor heb ik geen idee want toen speelde ik FUT nog niet.
Er zijn altijd wel problemen geweest, maar ik geloof niet dat ze weg zijn wanneer dit alleen maar over FUT gaat. Dat voorvocht blijft toch wel komen en de meest irritante vragen hebben nog met FUT te maken ook.
Gewoon 2 mensen van hier mod maken, ben je van een hoop gezeur af.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |