De Serie B loopt over van de smerige spelers ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik won 2x achter elkaar en nu verlies ik 1-4 van een Serie B team, puur door pace en countersKut spel. Ince is toch niet zo goed dus ik ga Zaha er weer in zetten.
Ik was even etenquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maver valt nu van z'n bureaustoel af denk ik
Goed tijdstip voor ons om de dure spelers in te kopen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik was even eten, soepie soepie met stokbrood
. Maar dus een Happy Hour
, nice nice
daarom heb ik nu een heel mooi Ligue 1 achtig team gemaakt met een flinke dosis pacequote:Op donderdag 16 mei 2013 17:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De Serie B loopt over van de smerige spelers ja.Raphael Martinho, Oduamadi, Rivas en Mbakogu zijn de ergste.
Pace is gewoon alles, ik moest tegen een voorhoede van Rivas-Mbakogu-D'Alessandro. Normaal heb ik geen problemen met 4-3-2-1 maar nu welquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De Serie B loopt over van de smerige spelers ja.Raphael Martinho, Oduamadi, Rivas en Mbakogu zijn de ergste.
Laat me raden, Oliech, Aboubakar, Moukandjo, Diarra en Gradel?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daarom heb ik nu een heel mooi Ligue 1 achtig team gemaakt met een flinke dosis pace
Moest gelijk aan jou denkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik was even eten, soepie soepie met stokbrood
. Maar dus een Happy Hour
, nice nice
je komt in de buurtquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Laat me raden, Oliech, Aboubakar, Moukandjo, Diarra en Gradel?
Bestaat nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
WeFut forum, hoe gaat het daar mee?![]()
Ik heb deze met 64 op CAM in een gold team, was de enige optiequote:Op donderdag 16 mei 2013 18:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Vagner Love heeft nog kut stats ook voor een CAM. Wie wil er nou een CAM met 66 passing
het is ook een spits eigenlijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Vagner Love heeft nog kut stats ook voor een CAM. Wie wil er nou een CAM met 66 passing
Zijn genoeg andere Braziliaanse CAM's voor hybrids en ook in de RPL heb je andere optiesquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb deze met 64 op CAM in een gold team, was de enige optie
http://wefut.nl/player/6025
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |