Nee heb ik niet..heb stoereboii op doel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die heb jij toch? hoe bevalt die? Heb eigenlijk standaard Lloris op goal. Skrtel IF is 1 van de beste CB's van dit spel wat mij betreft
Hazard is zeker een interessante optie, moet eventjes zijn prijsontwikkeling in de gaten houden. Heb graag een linkspoot op links, en een rechtspoot op rechts, zeker met 2 grote zwarte beesten voorin.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:52 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
valencia![]()
Alleen maar pace.
Doe dan Hazard of barfa
TR gemachtquote:
Mirallasquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hazard is zeker een interessante optie, moet eventjes zijn prijsontwikkeling in de gaten houden. Heb graag een linkspoot op links, en een rechtspoot op rechts, zeker met 2 grote zwarte beesten voorin.
Mignolet 78 positioning... Niet echt overtuigdquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee heb ik niet..heb stoereboii op doel.
en toch zou ik niet buigen/bukken als ie achter me staatquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, ze moeten voor hem buigen. Wie dat niet doet is inmiddels overleden
De RM is in veel competities een probleem vind ikquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Mirallas
RM positie blijkt klote in BPL![]()
Hij is gewoon Adebisi van Ozquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
en toch zou ik niet buigen/bukken als ie achter me staat
Begovic die is lekker snel, daar hou je toch van.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mignolet 78 positioning... Niet echt overtuigd
speel of met IF muller of shaqiri. kan niet wachten op TOTS bundesligaquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De RM is in veel competities een probleem vind ik
Wat heb ik nou aan een snelle keeper. En ik heb IF Skrtel in dat team staan. Die heeft pace 70quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Begovic die is lekker snel, daar hou je toch van.
De excuus slome.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat heb ik nou aan een snelle keeper. En ik heb IF Skrtel in dat team staan. Die heeft pace 70
Er kan zich een situatie voordoen waarbij de keeper zijn 5 meter gebied verlaat en richting de bal gaat rennen. Lindgren. heeft daar vast wel een afbeelding van. Sommige mensen gebruiken het erg graag.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat heb ik nou aan een snelle keeper. En ik heb IF Skrtel in dat team staan. Die heeft pace 70
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik doe het nooit. Bang voor de vernedering als de bal er dan ingaatquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er kan zich een situatie voordoen waarbij de keeper zijn 5 meter gebied verlaat en richting de bal gaat rennen. Lindgren. heeft daar vast wel een afbeelding van. Sommige mensen gebruiken het erg graag.
Das voordeel weer van PC Fifa, krijg je nooit berichten hahaha snap jequote:Op donderdag 16 mei 2013 17:01 schreef vandermar het volgende:
Ik win door penalty's van iemand en nu krijg ik zure reacties van hemhij kon echt ziek goed dat pass-spelletje spelen, ik liep er dus maar wat achteraan. 2-2 na extra tijd en toen penalty's gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |