Ik zie nu pas hoe snel Mata is gemaaktquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:43 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik dit driehoekje voorin ga maken. Alleen de plek van Santi maver ik nog, Fellaini is volgens mij dodelijk als hij voor de goal komt, en zou ook op CAM uit de voeten komen. Mata neem ik niet, omdat jullie me anders een pacehoer gaan vinden
Kan je Fellaini toch als cdm nemen en als hij aanvallend echt zo ziek is een cam van maken? Wel 2x positie switchen danquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:43 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik dit driehoekje voorin ga maken. Alleen de plek van Santi maver ik nog, Fellaini is volgens mij dodelijk als hij voor de goal komt, en zou ook op CAM uit de voeten komen. Mata neem ik niet, omdat jullie me anders een pacehoer gaan vinden
Al die luxe keuzes gaan eigenlijk nergens over. Sturridge verwacht ik trouwens wel veel van. Die is gewoon 1.88 en 91 pacequote:Op donderdag 16 mei 2013 16:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Kan je Fellaini toch als cdm nemen en als hij aanvallend echt zo ziek is een cam van maken? Wel 2x positie switchen danmaar dan ondervind je het iig zefl
Fellaini ipv Sturridgequote:Op donderdag 16 mei 2013 16:43 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
De bal wordt niet vanzelf naar hem gepast hoor en hij schiet ook niet vanzelf. Dat je het even weet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:46 schreef Tim86 het volgende:
Benteke eist wel echt alles op trouwens..normaal in 4-3-2-1 en 3-4-2-1 scoren de wingers bij mij 1 op 1 ongeveer en de spits iets vergelijkbaars of zelfs iets minder, maar hier loopt Benteke tegen de 2 op 1 en de wingers samen amper 1 op 1..
En ik speel er totaal niet op om hem specifiek te bedienen omdat ik juist ook met Hazard en Lens wil ballen
Benteke wel. Als een magneet vliegt alles naar hem toe en dan ga ik ff koffie halen en zie ik hem zijn hattrick vieren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
De bal wordt niet vanzelf naar hem gepast hoor en hij schiet ook niet vanzelf. Dat je het even weet.
Nu 5, bijna 6.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden met hem gespeeld ?
kost wat, maar heb je ook wat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Benteke wel. Als een magneet vliegt alles naar hem toe en dan ga ik ff koffie halen en zie ik hem zijn hattrick vieren.
Nou, ik heb gelezen ergens dat TOTS Benteke ook ploegmaten gewoon een bodycheck geeft, de bal afpakt en dan gewoon op goal af rent. Iedereen die in de weg dreigt te gaan lopen geeft ie een zwieperquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
De bal wordt niet vanzelf naar hem gepast hoor en hij schiet ook niet vanzelf. Dat je het even weet.
En hij buigt voor niemand. Hij scoorde net ook uit een omhaal van buiten het stadion. Terwijl ik met een ander team speelde.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik heb gelezen ergens dat TOTS Benteke ook ploegmaten gewoon een bodycheck geeft, de bal afpakt en dan gewoon op goal af rent. Iedereen die in de weg dreigt te gaan lopen geeft ie een zwieper
De chuck norris uit het voetbal.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, ze moeten voor hem buigen. Wie dat niet doet is inmiddels overleden
TOTS Balequote:Op donderdag 16 mei 2013 16:50 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Okee, op-aanmerkingen, verbeteringen... Kom maar op!
De laatste dagen inderdaad niet. Zondag kocht ik Ince en toen speelde ik 4 wedstrijden en daarna heb ik geen FIFA meer gespeeld (tot nu dan)quote:
Normaal zou ik zeggen dat er wel een CDM bij mag die wat meer aanvallende workrates heeft, maar Toure en Fellaini spelen eerder als H/H dan als M/H. Squirtel nooit mee gespeeld. maar schijnt wel goed te zijn. Wie zet je op doel? Misschien leuk om TOTS Mignolet eens te proberen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:50 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
valenciaquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:50 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb jij toch? hoe bevalt die? Heb eigenlijk standaard Lloris op goal. Skrtel IF is 1 van de beste CB's van dit spel wat mij betreftquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen dat er wel een CDM bij mag die wat meer aanvallende workrates heeft, maar Toure en Fellaini spelen eerder als H/H dan als M/H. Squirtel nooit mee gespeeld. maar schijnt wel goed te zijn. Wie zet je op doel? Misschien leuk om TOTS Mignolet eens te proberen?
Kompany mag er wel bij trouwens..NIF is ook prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |