2 mannen en 2 vrouwenquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
waar kan ik dat filmpje vinden? 4 meiden is een uitdaging qua overzichtelijkheid, maar die ga ik graag aan.
Ook DM plzquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
waar kan ik dat filmpje vinden? 4 meiden is een uitdaging qua overzichtelijkheid, maar die ga ik graag aan.
Gedaan, ruim jij het even op?quote:
EN nu niet meer janken homo.quote:
Nee je zit er liever aan hahaha snap je eraan zitten hahaaquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh. Ik kijk niet zo graag naar piemels
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:08 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee je zit er liever aan hahaha snap je eraan zitten hahaa
alleen girl on girl ja?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh. Ik kijk niet zo graag naar piemels
De Serie B loopt over van de smerige spelers ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik won 2x achter elkaar en nu verlies ik 1-4 van een Serie B team, puur door pace en countersKut spel. Ince is toch niet zo goed dus ik ga Zaha er weer in zetten.
Ik was even etenquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maver valt nu van z'n bureaustoel af denk ik
Goed tijdstip voor ons om de dure spelers in te kopen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik was even eten, soepie soepie met stokbrood
. Maar dus een Happy Hour
, nice nice
daarom heb ik nu een heel mooi Ligue 1 achtig team gemaakt met een flinke dosis pacequote:Op donderdag 16 mei 2013 17:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De Serie B loopt over van de smerige spelers ja.Raphael Martinho, Oduamadi, Rivas en Mbakogu zijn de ergste.
Pace is gewoon alles, ik moest tegen een voorhoede van Rivas-Mbakogu-D'Alessandro. Normaal heb ik geen problemen met 4-3-2-1 maar nu welquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De Serie B loopt over van de smerige spelers ja.Raphael Martinho, Oduamadi, Rivas en Mbakogu zijn de ergste.
Laat me raden, Oliech, Aboubakar, Moukandjo, Diarra en Gradel?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daarom heb ik nu een heel mooi Ligue 1 achtig team gemaakt met een flinke dosis pace
Moest gelijk aan jou denkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik was even eten, soepie soepie met stokbrood
. Maar dus een Happy Hour
, nice nice
je komt in de buurtquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Laat me raden, Oliech, Aboubakar, Moukandjo, Diarra en Gradel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |