Enfin maar dan na anderhalf jaar pas een brief sturen met een aanmaning en niet eens reageren op de mail ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:30 schreef Franknfurter het volgende:
Je had gewoon een aangetekende brief moeten sturen, dat staat zeer waarschijnlijk ook in het contract waar jouw handtekening onder staat.
Dit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:42 schreef MouzurX het volgende:
Beetje dom om er niet achteraan te gaan als je geen bevestiging kreeg trouwens.
Ik had het wel ergens liggen maar ik durf niet te zeggen dat ik het nog steeds in mijn bezit hebquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:41 schreef Franknfurter het volgende:
Na 1,5 jaar is wel vreemd inderdaad. Heb je het contract nog ergens liggen?
Onderaan de brief die ik vandaag binnen heb gekregen staat precies diezelfde email die ik gebruikt heb en dat zal ik dus zeker doenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:42 schreef rene90 het volgende:
Gewoon naar die afspraak gaan, uitgeprinte mailtje mee (wel naar het juiste emailadres gestuurd? en maak even een printscreen van dat emailadres dat ook op hun website te vinden is als contact adres, kan altijd later nog handig zijn)
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:42 schreef MouzurX het volgende:
Beetje dom om er niet achteraan te gaan als je geen bevestiging kreeg trouwens.
Normaal gesproken moest ik dat eigenlijk wel doen maar als ik tijden niks meer verneem en er geen incasso plaatsvind ging ik ervan uit dat het ook geregeld was. Overigens heb je niet altijd tijd en zin om achter dit soort zaken aan te gaan als je weet dat het van jou kant in orde is. Voortaan neem ik toch het initiatief en bel ik het naquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:43 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dit.
Aan de andere kant ook raar dat je dan na 1,5 jaar er weer eens wat van hoort. Echter had je beter even kunnen bellen toen der tijd om te vragen hoe het met je opzegging zit. Maar goed dat realiseer je je vast nu ook wel.
Ze werken met pasjesquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:01 schreef Deeltjesversneller het volgende:
als het een beetje fatsoenlijk bedrijf is accepteren ze het. ze kunnen zelf ook wel zien dat je niet bent geweest lijkt me, of werken ze niet met pasjes?
Dat doe ik ook altijd met de ochtendkrant. Die bewaar ik een heel jaar, en dan stuur ik ze op naar de Telegraaf en zeg ik dat ik ze allemaal niet gelezen heb. Doen ze inderdaad niet moeilijk over als ik de factuur niet betaal.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:01 schreef Deeltjesversneller het volgende:
als het een beetje fatsoenlijk bedrijf is accepteren ze het. ze kunnen zelf ook wel zien dat je niet bent geweest lijkt me, of werken ze niet met pasjes?
Even losstaand van of TS gelijk heeft of niet, maar dat hij niet binnen is geweest is geen argument natuurlijk. Als je een jaarcontract afsluit en nooit gaat sporten moet je ook betalen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:01 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Deze vergelijking slaat als een tang op een varken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:06 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd met de ochtendkrant. Die bewaar ik een heel jaar, en dan stuur ik ze op naar de Telegraaf en zeg ik dat ik ze allemaal niet gelezen heb. Doen ze inderdaad niet moeilijk over als ik de factuur niet betaal.
echt superbriljante vergelijking man, ga naar de universiteit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:06 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd met de ochtendkrant. Die bewaar ik een heel jaar, en dan stuur ik ze op naar de Telegraaf en zeg ik dat ik ze allemaal niet gelezen heb. Doen ze inderdaad niet moeilijk over als ik de factuur niet betaal.
Huh, hun sturen de e-mail die jij gebruikt hebt nu als bijlage mee in hun brief?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:52 schreef BDIL het volgende:
Onderaan de brief die ik vandaag binnen heb gekregen staat precies diezelfde email die ik gebruikt heb en dat zal ik dus zeker doenThnx
Nee, hij vroeg of hun e-mail juist was waar ik de opzegging naar had verzondenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Huh, hun sturen de e-mail die jij gebruikt hebt nu als bijlage mee in hun brief?
Bedank hun dan vriendelijke voor de van hun kant late bevestiging en beschouw de zaak daarmee als afgedaan.
Oh op die manier.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, hij vroeg of hun e-mail juist was waar ik de opzegging naar had verzondenOnderaan de brief die ik vandaag heb ontvangen staat diezelfde e-mail adres waar ik mijn mail destijds naartoe had verzonden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |