TOTS Cazorla 350kquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:54 schreef Nystiq het volgende:
Wat denken jullie dat IF RvP en TOTS Cazorla's laagste prijs zullen worden op de PS3?
Ik kan geen touw meer vastknopen aan deze TOTS markt. Geen idee dusquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:54 schreef Nystiq het volgende:
Wat denken jullie dat IF RvP en TOTS Cazorla's laagste prijs zullen worden op de PS3?
Waarom zoek je die spelers toch? Om in te handelen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:57 schreef fetss het volgende:
ik ben op zoek naar spelers die op hun TOTW, MOTM kaartje een andere linie hebben dan op hun "normale" kaartje? Bijvoorbeeld walcott van RW naar ST.. en
Eminike
Hulk
Wie weet nog meer spelers?
sagnaquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:57 schreef fetss het volgende:
ik ben op zoek naar spelers die op hun TOTW, MOTM kaartje een andere linie hebben dan op hun "normale" kaartje? Bijvoorbeeld walcott van RW naar ST.. en
Eminike
Hulk
Gaitan, sagna en henryquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:57 schreef fetss het volgende:
Eminike
Hulk
Team van te bouwen... zoek er zoveel mogelijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Waarom zoek je die spelers toch? Om in te handelen?
De Sciglio, David Luiz, Ivanovic, Gervinhoquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:59 schreef fetss het volgende:
[..]
Team van te bouwen... zoek er zoveel mogelijk
Mata Gervinho Hazard Lucasquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:59 schreef fetss het volgende:
[..]
Team van te bouwen... zoek er zoveel mogelijk
david luiz is CDM, magnietquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De Sciglio, David Luiz, Ivanovic, Gervinho
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 16-05-2013 om 20:03:55#PSV geeft de strijd om Adam #Maher op. Zo meer op ed.nl reageer retweet
ik snap het ook niet helemaalquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:09 schreef Ajacied7 het volgende:
De prijzen van TOTS-spelers zijn alleen maar aan het stijgen.
Ik heb nu een TOTS Benteke binnen voor 372k!
Ik maver, toch angst dat ze deze week voor 300K binnen te hengelen zijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:09 schreef Ajacied7 het volgende:
De prijzen van TOTS-spelers zijn alleen maar aan het stijgen.
Ik heb nu een TOTS Benteke binnen voor 372k!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |