downloadtquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En jij download alles maar gewoon en hoopt dat anderen het wel kopen, zodat je albums blijven maken?
Ik download ze zeer zeker en vaak koop ik daarna het album.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En jij download alles maar gewoon en hoopt dat anderen het wel kopen, zodat je albums blijven maken?
Die dingen zitten niet voor niets in het spel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zulke dure teams en dan attributes kaarten
Nee want idioten gebruiken zequote:Op donderdag 16 mei 2013 19:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die dingen zitten niet voor niets in het spel.
vorig jaar welquote:
Toen had je nog single matches ja. Nu heeft het alleen zin als je je record wil verbeterenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
vorig jaar wel
Hou maar op met je slechte comebacks want hier schiet je niks mee op. die attributes kaarten moeten gewoon weg.
Je verdedigt hem alsof je ze zelf ook gebruikt. Zeg maar tegen andere bronze users dan ik dat ze met bronzes spelen omdat ze hun record willen verbeteren, dan word je uitgelachen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toen had je nog single matches ja. Nu heeft het alleen zin als je je record wil verbeteren
Als iemand het die coins waard vindt om ze te gebruiken moet hij dat lekker doen. Als ze gratis waren zou 90% ze hier gebruiken
Nummer 3 hierquote:
Kloon van rijst.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, wie dan nog meer? (mag ook dm)
Haha feest is dat!quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:33 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Serieus de TOTS markt is nog gewoon stijgende in happy hour
?quote:
quote:
Doet me aan Gangster squad denkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:37 schreef Fuszy het volgende:
Dadelijk naar the great gatsby. Volgens mij een fucking geniale film
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha net op tijd. Controller proberen neer te steken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |