SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
weet ikquote:
okquote:
quote:
quote:
quote:
Etzoe, ben zo weer weg hoorquote:
quote:
quote:
Wajoohh,kapsones allesquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Doeiquote:
43-jarige vrouw? :Squote:
quote:
DV HEB JE AL PICS????quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
hallohallo
nsmbl.nl is een top site
Nieuwe lookbook ofzo?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
hallohallo
nsmbl.nl is een top site
piemols ontwerpen? :Squote:Op donderdag 16 mei 2013 16:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil niet werken ik wil doorontwerpen ben net lekker bezig
Moet voor mijn volgende opleiding een motivatiebrief en CV opsturen. Wordt beoordeeld op inhoud en ontwerp. Wil wel met wat unieks komen natuurlijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
piemols ontwerpen? :S
nee wat ontwerp je?
hoi, weten we nog nietquote:
http://www.rockwerchter.b(...)rock-werchter-wapkinquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet voor mijn volgende opleiding een motivatiebrief en CV opsturen. Wordt beoordeeld op inhoud en ontwerp. Wil wel met wat unieks komen natuurlijk
Kwam daar een week eerder meequote:Op donderdag 16 mei 2013 16:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://www.rockwerchter.b(...)rock-werchter-wapkin
dit zou tof zijn maar te laat
wist ik veelquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kwam daar een week eerder mee![]()
En toch ga ik het doen, omdat het kan
van?quote:
geen idee, nieuwssite/weetjessite ofzo, staat vanalles op en door elkaar heenquote:
uhh morgenquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:37 schreef Etsu het volgende:
dv wanneer ben je weer in de stad
je moet mn nieuwe huisje zsm zien vind ik
waarom ben ik geen schatjequote:Op donderdag 16 mei 2013 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ok werken, doei schatjes en Etsu
blquote:
awh hoe komt t?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
helaas, heb me er niet meer mee bezig gehouden, heb al genoeg hoofdpijn
doe maar een voorstelquote:
vanaf hoelaat danquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
van?
[..]
geen idee, nieuwssite/weetjessite ofzo, staat vanalles op en door elkaar heen
[..]
uhh morgen
en vanaf volgende week iedere di, wo, do en vr
neusholte/voorhoofdholte/oogholte ontsteking oidquote:
awhhh, beterschapquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
neusholte/voorhoofdholte/oogholte ontsteking oidwss is het chronisch want dit is de 3e keer dit jaar
duurt ongeveer 15 dagen voor de bacterien wegkruipen
vrijdag meeten?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
di, wo, do heb ik school van 09:00 tot 16:00 en vrijdag van 09:00 tot 13:00
volgende week natuurlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
morgen of volgende week? morgen kan/wil ik niet want ik moet rustig aan doen
ach meidquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
volgende week natuurlijk.
ik zit nog steeds midden in een chaos hoor.
er is altijd een slaapplek voor jequote:Op donderdag 16 mei 2013 16:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ach meid
oke we zien volgende week wel
weet het nog niet heel zeker want ga donderdagnacht uit en daarna meteen door naar school denk ik, zo niet en ik neem de trein naar huis dan blijf ik ook thuis
ja en straks blijft de sleutel weer vastzittenquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
er is altijd een slaapplek voor je
kussie
quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja en straks blijft de sleutel weer vastzitten
alsof dat op FOK! veel anders isquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
echt die reacties op een ander forum:
maak eerst aub een normaal topic, dan pas kunnen we je helpen.
Duidelijk schrijven a.u.b. Idd
Wauw wat een typkunsten leer het me
ikj geif niederlendsch coersus, jie wil hab?
graag even normaal nederlands, anders snappen we elkaar niet en blijven we een probleem hebben.
racisten
dat alsof FOK! op veel dat andersquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
alsof dat op FOK! dat veel anders
Welk smaakjequote:Op donderdag 16 mei 2013 17:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb voor het eerst in mijn leven spijt van een ijs aankoop
wat een walgelijke smaak
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:07 schreef Toto69 het volgende:
Even spaans nakijkenin ieder geval van de eerste 9 vragen (11 punten maximaal) al 9 punten behaald
Altijd citroen nemenquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
aardbei, maar het is sorbet ijs ofzo?walgelijk kunstmatig zoet spul
het is Hertog ijs, zou je toch meer van verwachten. Voortaan maar beter kijken voor ik iets uit de koeling sleurquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:08 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Altijd citroen nemen![]()
Sowieso ijs van ijssalons > sorbetijs van de AH
Oh dat is al mooi in ieder geval.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:07 schreef Toto69 het volgende:
Even spaans nakijkenin ieder geval van de eerste 9 vragen (11 punten maximaal) al 9 punten behaald
hoe onthoud jij datquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:07 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
'Sorbetpret' heet het ook nog
nou je voelt je tanden eruit rotten na een hap
pretpretpret
quote:
baasquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:20 schreef Toto69 het volgende:
Jouw cijfer voor Spaans ligt tussen
6,3 en 7,3
gebaseerd op een score van 29 uit 45 punten
Dat heb ik bij elke toets/examen, ongeacht of ik hem super easy of super moeilijk vind.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
blijkbaar niet als je binnen een uur klaar bent
raar jongetjequote:Op donderdag 16 mei 2013 17:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat heb ik bij elke toets/examen, ongeacht of ik hem super easy of super moeilijk vind.
Wat is deze. 33% van de tijd gebruiktquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:20 schreef Toto69 het volgende:
Jouw cijfer voor Spaans ligt tussen
6,3 en 7,3
gebaseerd op een score van 29 uit 45 punten
Met Nederlands ook, 6.6 - 7.6 en na een uur klaarquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat is deze. 33% van de tijd gebruikt
Ik freestyle em hard morgen. Ik ben nu bezig met een examen bezig en ik ga de hele avond nog leren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is echt zo kut. vooral met wisselkoersen en modellen. ken je t wel?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik freestyle em hard morgen. Ik ben nu bezig met een examen bezig en ik ga de hele avond nog leren.
Ik zie jullie in tijdvak 2![]()
Ik ben net thuisquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Lekker rustig hier, jij bent de eerste die reageert.
Ja, daar zat ik ook al aan te denken...quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik ben net thuis
Misschien eet de rest vroeg..
Subwayquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook al aan te denken...
Wat ga jij eten?
my lips are sealed hunny.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ssssttt... hier kan ik me tenminste nog jong voelen.
Heb je een grot verkend of heb je een huisje gebouwd?quote:
oh nog nooit gehadquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Goulash soep. Met macaroni erin.
Nee ben bezig met kingdom server te makenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb je een grot verkend of heb je een huisje gebouwd?
Natte grotten zijn altijd zo vervelend, dan moet je de hele tijd tegen de stroom in lopen enzo.
Ah kijk dat is mooi!quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo.
Ja, met mij gaat het ook weer goed. Ik voel me eindelijk weer wat gelukkiger.
quote:
Oh, goulash soep is lekker hoor. Moet je echt eens proberen danquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh nog nooit gehad, eet smakelijk iig
Oh, dat is nog leuker natuurlijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee ben bezig met kingdom server te maken
Het duurt nog ff he maar dan heb je ook watquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Het komt nog wel goed met me. Ooit.
Haha, inderdaadquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het duurt nog ff he maar dan heb je ook wat
privé info postenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Etsu? jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:58 schreef CWAV het volgende:
[..]
Had je TS van een aantal reeksen terug nou al gewhatsappt
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:59 schreef CWAV het volgende:
[..]
Kiiiiiiiiiiiiiijk, zo komen we nog eens ergens
Ging goedquote:
ja alleen de grenzen aanleggen is een vervelend dingquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is nog leuker natuurlijk.
ik zou 'm likenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:26 schreef arachide. het volgende:
Wat heb ik weer een prachtige omslagfoto gemaakt
Zou wel willen maar moet lerenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:31 schreef Taexon het volgende:
Avond allemaal
Zo mensen toevallig zin in TC?
Is dat met zo'n houten bijl?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja alleen de grenzen aanleggen is een vervelend ding
gwn keertje naar buiten gaanquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:42 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik had het raam open staan voor frisse lucht
Doe je meeeeequote:
Ja maar als ik niet buiten ben houd ik ook van frisse luchtquote:
Frisse lucht is overrated, hap iedere dag dik een uur lang frisse lucht met als ik geluk heb ook nog wat frisse regenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar als ik niet buiten ben houd ik ook van frisse lucht. Ik houd alleen niet zo van een natte rug
.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Frisse lucht is overrated, hap iedere dag dik een uur lang frisse lucht met als ik geluk heb ook nog wat frisse regen___
Frisse lucht is overrated als je buiten bent ja. Als je binnen bent en het is warm en benauwd dan is het zalig als je even een raam open zet en er komt wat frisse lucht naar binnenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Frisse lucht is overrated, hap iedere dag dik een uur lang frisse lucht met als ik geluk heb ook nog wat frisse regen___
wanneer gingen wij trouwen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:50 schreef Osuchi het volgende:
[..]Idd
Kamerklimaat heb je veel meer aan, altijd droog, als je 't koud hebt zet je de kachel iets hoger, heb je 't warm zet je de kachel lager, heb je zin in regen ga je lekker douchen
over 2 weken mn TTTquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:50 schreef Osuchi het volgende:
[..]Idd
Kamerklimaat heb je veel meer aan, altijd droog, als je 't koud hebt zet je de kachel iets hoger, heb je 't warm zet je de kachel lager, heb je zin in regen ga je lekker douchen
Beleef ik andersquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Frisse lucht is overrated als je buiten bent ja. Als je binnen bent en het is warm en benauwd dan is het zalig als je even een raam open zet en er komt wat frisse lucht naar binnen.
ohjaquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:53 schreef Osuchi het volgende:
[..]
zegt degene die mij minstens 3 keer heeft afgewezen omdat ik te jong ben![]()
Ja maar als wij nou straks daten en jij neemt me mee naar je kamer, dan wil ik niet omvallen van die stinklucht die daar weg komt hoor...quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Beleef ik andersals ik binnen wat rook is het wel fijn om het raam op een kier te hebben maar voor de rest hecht ik niet zoveel waarde aan frisse lucht binnen
Met hoeveel mensen ben jij van plan te datenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar als wij nou straks daten en jij neemt me mee naar je kamer, dan wil ik niet omvallen van die stinklucht die daar weg komt hoor...
Die hele kamer meurt naar smegmaquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar als wij nou straks daten en jij neemt me mee naar je kamer, dan wil ik niet omvallen van die stinklucht die daar weg komt hoor...
Mijn kamer is sowieso een relatiekillerquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeld...quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:56 schreef zwerty het volgende:
[..]
Met hoeveel mensen ben jij van plan te daten
Ieuw!quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:56 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Die hele kamer meurt naar smegma____!!!
Seks hebben op je slaapkamerquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn kamer is sowieso een relatiekiller
Persoonlijke hygiëne zit me redelijk hoog hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:56 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Die hele kamer meurt naar smegma____!!!
Oké. Dan moet je er dus voor zorgen dat een meisje (of jongen) jou meeneemt naar haar kamer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn kamer is sowieso een relatiekiller
Gewoon op de bank voor de tv tochquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. Dan moet je er dus voor zorgen dat een meisje (of jongen) jou meeneemt naar haar kamer.
Ik zou er idd maar even voor zorgen dat een jongen jou meeneemt naar haar kamer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. Dan moet je er dus voor zorgen dat een meisje (of jongen) jou meeneemt naar haar kamer.
En je ouders dan? Die zien het dan toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon op de bank voor de tv toch
in huis seks hebbenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En je ouders dan? Die zien het dan toch?
Wil je het nou met mij doen of met mieren?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:57 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik zou er idd maar even voor zorgen dat een jongen jou meeneemt naar haar kamer.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wil je het nou met mij doen of met mieren?.
Gescheiden en bij mijn vader heb ik geen eens een slaapkamer ( jepquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En je ouders dan? Die zien het dan toch?
als mijn hoofd ooit meewerktquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:58 schreef arachide. het volgende:
JNG / Jong userfoto's topic #2 Met meer foto's
En nu gaan we allemaal leuk foto's posten
jij typte een paar dagen terug 123 toen ik vroeg wie wil mijn konijn zijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wat bedoelde je eigenlijk met dat ik je konijn was :S
Jij bent een en al swag tochquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
even wat swag pakken voor laptopfoto
ohquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:02 schreef zwerty het volgende:
[..]
jij typte een paar dagen terug 123 toen ik vroeg wie wil mijn konijn zijn
quote:
tussen 2 autos heb ik niet gedaan en achteruit gaat goedquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Spannend.
Gaat het goed? Hoe gaat het tussen twee auto's parkeren? En achteruit inparkeren?
hypoquote:
wat voor auto wil jequote:Op donderdag 16 mei 2013 20:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
tussen 2 autos heb ik niet gedaan en achteruit gaat goed
Oh gelukkig. Ja, dan kan het gewoon op de bank voor de tv. Hopelijk heb je wel een leren bank, dan kun je bepaalde dingen er zo weer af vegenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:58 schreef wietparkiet het volgende:
Gescheiden en bij mijn vader heb ik geen eens een slaapkamer ( jep)
Mijn moeder is ongeveer 4 dagen in de week bij haar vriend
Mini Cooperquote:
quote:
ik las shagquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
even wat swag pakken voor laptopfoto
Niet leer geloof ik, maar soortgelijke stofquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Ja, dan kan het gewoon op de bank voor de tv. Hopelijk heb je wel een leren bank, dan kun je bepaalde dingen er zo weer af vegen.
Goedquote:
op leer heb je van die vieze zweterige seksquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Ja, dan kan het gewoon op de bank voor de tv. Hopelijk heb je wel een leren bank, dan kun je bepaalde dingen er zo weer af vegen.
Ik ga jullie mini jattenquote:
Op bed niet wil je zeggen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:07 schreef Osuchi het volgende:
[..]
op leer heb je van die vieze zweterige seks
Dan ben je al goed op weg. Goed bezig jijquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
tussen 2 autos heb ik niet gedaan en achteruit gaat goed
als Willem je instructeur is komt 't goed.quote:
quote:
toto niemand lacht erom hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als Willem je instructeur is komt 't goed.
[..]![]()
![]()
Leer is al rot als je met je gezicht erop ligt en in slaap valt..quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:07 schreef Osuchi het volgende:
[..]
oh ik snap al wat je bedoeltquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan ben je al goed op weg. Goed bezig jij. Tussen twee auto's aan de kant van de weg (ik ben even de correcte naam vergeten) is ook niet zo moeilijk hoor. Daar heb je gewoon een regel voor die je dan kunt aanhouden zodat je praktisch iedere keer perfect uitkomt met je kont en je neus. Maar die ga ik maar niet uitleggen want dan zeg ik vast iets verkeerd en dan breng ik je alleen maar in verwarring voor als je instructeur het straks uitlegt en je het echt mag gaan doen
.
Ja hequote:
Nietesquote:
dat je dat echt gelooft....quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:10 schreef Osuchi het volgende:
[..]
oh trouwens die ene jongen op whatsapp heette dus echt edwin![]()
![]()
_______!!!
ik hem 3x niet geloven![]()
dat wij ntb zijn wjnmk xoxoxquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:11 schreef zwerty het volgende:
[..]
wat heeft dat hier mee te maken o my gosh :S :p ;P hihi xox
nee hij zei van wie hij mij kende enzo en dat zijn gewoon allemaal mensen van een andere site, is echtquote:
edwin emiel jeroenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:11 schreef Osuchi het volgende:
[..]
nee hij zei van wie hij mij kende enzo en dat zijn gewoon allemaal mensen van een andere site, is echt
Oh, echt? Goedzo!quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
oh ik snap al wat je bedoeltdie heb ik ook al gedaan
[..]
Ja he![]()
Alleen als ik om moet gaan keren gaat het eig foutquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, echt? Goedzo!
Volgens mij gaat die TTT helemaal goed komen.
En ja... dat zijn echt van die vrouwenautootjes, zo schattig gewoon...
Oké, klinkt goedquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet leer geloof ik, maar soortgelijke stof![]()
Gewoon in een straat en dat je dan met je wielen tegen de stoep gaat en dan weer achteruit enzo?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alleen als ik om moet gaan keren gaat het eig fout
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1equote:Op donderdag 16 mei 2013 20:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gewoon in een straat en dat je dan met je wielen tegen de stoep gaat en dan weer achteruit enzo?
Of dat je achteruit rijdt en dan een bochtje om?
Liever zweterig dan dat je die kussens moet stomenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:07 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |