my lips are sealed hunny.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ssssttt... hier kan ik me tenminste nog jong voelen.
Heb je een grot verkend of heb je een huisje gebouwd?quote:
oh nog nooit gehadquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Goulash soep. Met macaroni erin.
Nee ben bezig met kingdom server te makenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb je een grot verkend of heb je een huisje gebouwd?
Natte grotten zijn altijd zo vervelend, dan moet je de hele tijd tegen de stroom in lopen enzo.
Ah kijk dat is mooi!quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo.
Ja, met mij gaat het ook weer goed. Ik voel me eindelijk weer wat gelukkiger.
quote:
Oh, goulash soep is lekker hoor. Moet je echt eens proberen danquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh nog nooit gehad, eet smakelijk iig
Oh, dat is nog leuker natuurlijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee ben bezig met kingdom server te maken
Het duurt nog ff he maar dan heb je ook watquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Het komt nog wel goed met me. Ooit.
Haha, inderdaadquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het duurt nog ff he maar dan heb je ook wat
privé info postenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |