Dat heb ik bij elke toets/examen, ongeacht of ik hem super easy of super moeilijk vind.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
blijkbaar niet als je binnen een uur klaar bent
raar jongetjequote:Op donderdag 16 mei 2013 17:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat heb ik bij elke toets/examen, ongeacht of ik hem super easy of super moeilijk vind.
Wat is deze. 33% van de tijd gebruiktquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:20 schreef Toto69 het volgende:
Jouw cijfer voor Spaans ligt tussen
6,3 en 7,3
gebaseerd op een score van 29 uit 45 punten
Met Nederlands ook, 6.6 - 7.6 en na een uur klaarquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat is deze. 33% van de tijd gebruikt
Ik freestyle em hard morgen. Ik ben nu bezig met een examen bezig en ik ga de hele avond nog leren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is echt zo kut. vooral met wisselkoersen en modellen. ken je t wel?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik freestyle em hard morgen. Ik ben nu bezig met een examen bezig en ik ga de hele avond nog leren.
Ik zie jullie in tijdvak 2![]()
Ik ben net thuisquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Lekker rustig hier, jij bent de eerste die reageert.
Ja, daar zat ik ook al aan te denken...quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik ben net thuis
Misschien eet de rest vroeg..
Subwayquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook al aan te denken...
Wat ga jij eten?
my lips are sealed hunny.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ssssttt... hier kan ik me tenminste nog jong voelen.
Heb je een grot verkend of heb je een huisje gebouwd?quote:
oh nog nooit gehadquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Goulash soep. Met macaroni erin.
Nee ben bezig met kingdom server te makenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb je een grot verkend of heb je een huisje gebouwd?
Natte grotten zijn altijd zo vervelend, dan moet je de hele tijd tegen de stroom in lopen enzo.
Ah kijk dat is mooi!quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo.
Ja, met mij gaat het ook weer goed. Ik voel me eindelijk weer wat gelukkiger.
quote:
Oh, goulash soep is lekker hoor. Moet je echt eens proberen danquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh nog nooit gehad, eet smakelijk iig
Oh, dat is nog leuker natuurlijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee ben bezig met kingdom server te maken
Het duurt nog ff he maar dan heb je ook watquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Het komt nog wel goed met me. Ooit.
Haha, inderdaadquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het duurt nog ff he maar dan heb je ook wat
privé info postenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |