Is dat met zo'n houten bijl?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja alleen de grenzen aanleggen is een vervelend ding
gwn keertje naar buiten gaanquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:42 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik had het raam open staan voor frisse lucht
Doe je meeeeequote:
Ja maar als ik niet buiten ben houd ik ook van frisse luchtquote:
Frisse lucht is overrated, hap iedere dag dik een uur lang frisse lucht met als ik geluk heb ook nog wat frisse regenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar als ik niet buiten ben houd ik ook van frisse lucht. Ik houd alleen niet zo van een natte rug
.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Frisse lucht is overrated, hap iedere dag dik een uur lang frisse lucht met als ik geluk heb ook nog wat frisse regen___
Frisse lucht is overrated als je buiten bent ja. Als je binnen bent en het is warm en benauwd dan is het zalig als je even een raam open zet en er komt wat frisse lucht naar binnenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Frisse lucht is overrated, hap iedere dag dik een uur lang frisse lucht met als ik geluk heb ook nog wat frisse regen___
wanneer gingen wij trouwen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:50 schreef Osuchi het volgende:
[..]Idd
Kamerklimaat heb je veel meer aan, altijd droog, als je 't koud hebt zet je de kachel iets hoger, heb je 't warm zet je de kachel lager, heb je zin in regen ga je lekker douchen
over 2 weken mn TTTquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:50 schreef Osuchi het volgende:
[..]Idd
Kamerklimaat heb je veel meer aan, altijd droog, als je 't koud hebt zet je de kachel iets hoger, heb je 't warm zet je de kachel lager, heb je zin in regen ga je lekker douchen
Beleef ik andersquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Frisse lucht is overrated als je buiten bent ja. Als je binnen bent en het is warm en benauwd dan is het zalig als je even een raam open zet en er komt wat frisse lucht naar binnen.
ohjaquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:53 schreef Osuchi het volgende:
[..]
zegt degene die mij minstens 3 keer heeft afgewezen omdat ik te jong ben![]()
Ja maar als wij nou straks daten en jij neemt me mee naar je kamer, dan wil ik niet omvallen van die stinklucht die daar weg komt hoor...quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Beleef ik andersals ik binnen wat rook is het wel fijn om het raam op een kier te hebben maar voor de rest hecht ik niet zoveel waarde aan frisse lucht binnen
Met hoeveel mensen ben jij van plan te datenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar als wij nou straks daten en jij neemt me mee naar je kamer, dan wil ik niet omvallen van die stinklucht die daar weg komt hoor...
Die hele kamer meurt naar smegmaquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar als wij nou straks daten en jij neemt me mee naar je kamer, dan wil ik niet omvallen van die stinklucht die daar weg komt hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |