awh hoe komt t?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
helaas, heb me er niet meer mee bezig gehouden, heb al genoeg hoofdpijn
doe maar een voorstelquote:
vanaf hoelaat danquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
van?
[..]
geen idee, nieuwssite/weetjessite ofzo, staat vanalles op en door elkaar heen
[..]
uhh morgen
en vanaf volgende week iedere di, wo, do en vr
neusholte/voorhoofdholte/oogholte ontsteking oidquote:
awhhh, beterschapquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
neusholte/voorhoofdholte/oogholte ontsteking oidwss is het chronisch want dit is de 3e keer dit jaar
duurt ongeveer 15 dagen voor de bacterien wegkruipen
vrijdag meeten?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
di, wo, do heb ik school van 09:00 tot 16:00 en vrijdag van 09:00 tot 13:00
volgende week natuurlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
morgen of volgende week? morgen kan/wil ik niet want ik moet rustig aan doen
ach meidquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
volgende week natuurlijk.
ik zit nog steeds midden in een chaos hoor.
er is altijd een slaapplek voor jequote:Op donderdag 16 mei 2013 16:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ach meid
oke we zien volgende week wel
weet het nog niet heel zeker want ga donderdagnacht uit en daarna meteen door naar school denk ik, zo niet en ik neem de trein naar huis dan blijf ik ook thuis
ja en straks blijft de sleutel weer vastzittenquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
er is altijd een slaapplek voor je
kussie
quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja en straks blijft de sleutel weer vastzitten
alsof dat op FOK! veel anders isquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
echt die reacties op een ander forum:
maak eerst aub een normaal topic, dan pas kunnen we je helpen.
Duidelijk schrijven a.u.b. Idd
Wauw wat een typkunsten leer het me
ikj geif niederlendsch coersus, jie wil hab?
graag even normaal nederlands, anders snappen we elkaar niet en blijven we een probleem hebben.
racisten
dat alsof FOK! op veel dat andersquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
alsof dat op FOK! dat veel anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |