Mijn kamer is sowieso een relatiekillerquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar als wij nou straks daten en jij neemt me mee naar je kamer, dan wil ik niet omvallen van die stinklucht die daar weg komt hoor...
Het was maar een voorbeeld...quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:56 schreef zwerty het volgende:
[..]
Met hoeveel mensen ben jij van plan te daten
Ieuw!quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:56 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Die hele kamer meurt naar smegma____!!!
Seks hebben op je slaapkamerquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn kamer is sowieso een relatiekiller
Persoonlijke hygiëne zit me redelijk hoog hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:56 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Die hele kamer meurt naar smegma____!!!
Oké. Dan moet je er dus voor zorgen dat een meisje (of jongen) jou meeneemt naar haar kamer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn kamer is sowieso een relatiekiller
Gewoon op de bank voor de tv tochquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. Dan moet je er dus voor zorgen dat een meisje (of jongen) jou meeneemt naar haar kamer.
Ik zou er idd maar even voor zorgen dat een jongen jou meeneemt naar haar kamer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. Dan moet je er dus voor zorgen dat een meisje (of jongen) jou meeneemt naar haar kamer.
En je ouders dan? Die zien het dan toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon op de bank voor de tv toch
in huis seks hebbenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En je ouders dan? Die zien het dan toch?
Wil je het nou met mij doen of met mieren?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:57 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik zou er idd maar even voor zorgen dat een jongen jou meeneemt naar haar kamer.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wil je het nou met mij doen of met mieren?.
Gescheiden en bij mijn vader heb ik geen eens een slaapkamer ( jepquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En je ouders dan? Die zien het dan toch?
als mijn hoofd ooit meewerktquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:58 schreef arachide. het volgende:
JNG / Jong userfoto's topic #2 Met meer foto's
En nu gaan we allemaal leuk foto's posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |