jij typte een paar dagen terug 123 toen ik vroeg wie wil mijn konijn zijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wat bedoelde je eigenlijk met dat ik je konijn was :S
Jij bent een en al swag tochquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
even wat swag pakken voor laptopfoto
ohquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:02 schreef zwerty het volgende:
[..]
jij typte een paar dagen terug 123 toen ik vroeg wie wil mijn konijn zijn
quote:
tussen 2 autos heb ik niet gedaan en achteruit gaat goedquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Spannend.
Gaat het goed? Hoe gaat het tussen twee auto's parkeren? En achteruit inparkeren?
hypoquote:
wat voor auto wil jequote:Op donderdag 16 mei 2013 20:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
tussen 2 autos heb ik niet gedaan en achteruit gaat goed
Oh gelukkig. Ja, dan kan het gewoon op de bank voor de tv. Hopelijk heb je wel een leren bank, dan kun je bepaalde dingen er zo weer af vegenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:58 schreef wietparkiet het volgende:
Gescheiden en bij mijn vader heb ik geen eens een slaapkamer ( jep)
Mijn moeder is ongeveer 4 dagen in de week bij haar vriend
Mini Cooperquote:
quote:
ik las shagquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
even wat swag pakken voor laptopfoto
Niet leer geloof ik, maar soortgelijke stofquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Ja, dan kan het gewoon op de bank voor de tv. Hopelijk heb je wel een leren bank, dan kun je bepaalde dingen er zo weer af vegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |