dat je dat echt gelooft....quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:10 schreef Osuchi het volgende:
[..]
oh trouwens die ene jongen op whatsapp heette dus echt edwin![]()
![]()
_______!!!
ik hem 3x niet geloven![]()
dat wij ntb zijn wjnmk xoxoxquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:11 schreef zwerty het volgende:
[..]
wat heeft dat hier mee te maken o my gosh :S :p ;P hihi xox
nee hij zei van wie hij mij kende enzo en dat zijn gewoon allemaal mensen van een andere site, is echtquote:
edwin emiel jeroenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:11 schreef Osuchi het volgende:
[..]
nee hij zei van wie hij mij kende enzo en dat zijn gewoon allemaal mensen van een andere site, is echt
Oh, echt? Goedzo!quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
oh ik snap al wat je bedoeltdie heb ik ook al gedaan
[..]
Ja he![]()
Alleen als ik om moet gaan keren gaat het eig foutquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, echt? Goedzo!
Volgens mij gaat die TTT helemaal goed komen.
En ja... dat zijn echt van die vrouwenautootjes, zo schattig gewoon...
Oké, klinkt goedquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet leer geloof ik, maar soortgelijke stof![]()
Gewoon in een straat en dat je dan met je wielen tegen de stoep gaat en dan weer achteruit enzo?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alleen als ik om moet gaan keren gaat het eig fout
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1equote:Op donderdag 16 mei 2013 20:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gewoon in een straat en dat je dan met je wielen tegen de stoep gaat en dan weer achteruit enzo?
Of dat je achteruit rijdt en dan een bochtje om?
Liever zweterig dan dat je die kussens moet stomenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:07 schreef Osuchi het volgende:
[..]
op leer heb je van die vieze zweterige seks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |