Dankjequote:Op donderdag 16 mei 2013 02:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Bij mij staat er
[..]
Als je iets doet tegen de policy in, of gewoon irritant en topicverneukend bezig bent, dan kan een mod of (forum)admin je een note geven. Is gewoon een soort kladblok bij een user zodat mods en (f)a's kunnen zien wat voor user iemand is, mocht er ooit een probleem zijn ofzo.
Als ze dan in je notes kunnen terugzien dat je eigenlijk al constant vervelend bezig bent, kun je op basis daarvan een ban krijgen.
Maar het is dus een soort kladblok zodat men kan zien wat voor user iemand is, dus ook positieve notes worden gezet
Hork en Mono zijn al maanden aan het schaken in mijn notes
Pas de problemequote:Op donderdag 16 mei 2013 02:20 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
DankjeDat verklaart een hoop.
Het is dus niet zo dat je na een aantal van die notes een soort van blok krijgt voor de site want dat hoorde ik laatst iemand zeggen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Bij mij staat er
[..]
Als je iets doet tegen de policy in, of gewoon irritant en topicverneukend bezig bent, dan kan een mod of (forum)admin je een note geven. Is gewoon een soort kladblok bij een user zodat mods en (f)a's kunnen zien wat voor user iemand is, mocht er ooit een probleem zijn ofzo.
Als ze dan in je notes kunnen terugzien dat je eigenlijk al constant vervelend bezig bent, kun je op basis daarvan een ban krijgen.
Maar het is dus een soort kladblok zodat men kan zien wat voor user iemand is, dus ook positieve notes worden gezet
Hork en Mono zijn al maanden aan het schaken in mijn notes
Laatst had ik 56 in 2 jaarquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:21 schreef Elan het volgende:
Capuchon_jongen hoeveel van die notes heb jij reeds verzameld en hoeveel waren positief?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Laatst had ik 56 in 2 jaarwaarvan 0 positief.
Ondertussen al 4 bans gehad waarvan 1 eigenlijk tot nu in november, Maar omdat Yvonne zo lief was mocht ik weer terug op FOK
Wát zoveel!quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Laatst had ik 56 in 2 jaarwaarvan 0 positief.
Ondertussen al 4 bans gehad waarvan 1 eigenlijk tot nu in november, Maar omdat Yvonne zo lief was mocht ik weer terug op FOK
Nee, want een note kan ook slechts één woord zijn van een moderator, of dus iets positiefs.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is dus niet zo dat je na een aantal van die notes een soort van blok krijgt voor de site want dat hoorde ik laatst iemand zeggen?
Dat zijn andere drugsquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:24 schreef siedss het volgende:
Lekker veel dansen en smoken en er zo uit te komen te zien
[ afbeelding ]
Ja da's dus vragen om aandacht en een ban, als je dan gewoon doorgaat terwijl je weet dat veel mensen het irritant vindenquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Wát zoveel!
Volgens mij zijn jij en die Haan33 wel de ergste gebruikers jullie maken altijd van die topics die iedereen boos maken in de klaagbak.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:24 schreef siedss het volgende:
[ afbeelding ]
Bans kunnen ook ingekort worden. Ik had een ban gekregen tot in Augustus dacht ik (of langer, weet niet meerquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, want een note kan ook slechts één woord zijn van een moderator, of dus iets positiefs.
Als je opvallend over de schreef gaat en er wordt iets (door een mod) aan een (F)A gemeld, kan die (F)A dus in je notes gaan kijken of er genoeg reden is om je een ban te geven of niet.
Dan kun je inderdaad niet meer op het forum komen voor een bepaalde tijd.
Varieert van 48 uur tot 3 maanden tot een jaar tot een permban, ligt er natuurlijk aan wat er is gebeurd en of je hebt geleerd van eventuele vorige bans en waarschuwingen enzo
wat een bazenpaardquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:27 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Dit dus.
Verder denkt ie waarschijnlijk dat het er zo uit ziet:
[ afbeelding ]
Wel lief van Yvonne.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bans kunnen ook ingekort worden. Ik had een ban gekregen tot in Augustus dacht ik (of langer, weet niet meer) Ik heb een lange verontschuldigingsmail gestuurd naar Yvonne en mocht gewoon terug op forum
Je moet eens weten dat ik vroeger een veel grotere bagger user was, is flink verminderd. Komt omdat ik bang ben om een ban te krijgen want ik kan niet zonder FOK!quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Wát zoveel!
Volgens mij zijn jij en die Haan33 wel de ergste gebruikers jullie maken altijd van die topics die iedereen boos maken in de klaagbak.
lader geen optiequote:
ONZ / Huisregel(s) Onzin voor je leven!quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:28 schreef Elan het volgende:
Monopoli ik wil nog graag uitleg waarom je haar geen note geeft en mij wel voor precies hetzelfde vergrijp aub.
Je moet ook niet mensen opzettelijk boos maken ja een beetje plagen maar als je echt ruzie gaat maken of schelden terwijl je dus weet dat je op internet zit ben je wel een beetje een n00b ookquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je moet eens weten dat ik vroeger een veel grotere bagger user was, is flink verminderd. Komt omdat ik bang ben om een ban te krijgen want ik kan niet zonder FOK!
Sleep ze voor de rechtbank. Krijg je geen gelijk? ga dan in beroep? weer geen gelijk? stap dan naar het europees hof voor de rechten van de mens!quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:28 schreef Elan het volgende:
Ik voel me gediscrimineerd nu dus als ik weer in bed plas is dat jouw schuld.
Gewoon opladen hij moet toch in de lader anders valt hij uit en moet je als je morgen wil gebruiken eerst oplatenquote:
Yvonne is heel lief ja en strijkt soms (iets te vaak ook wel eensquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bans kunnen ook ingekort worden. Ik had een ban gekregen tot in Augustus dacht ik (of langer, weet niet meer) Ik heb een lange verontschuldigingsmail gestuurd naar Yvonne en mocht gewoon terug op forum
Oke dat is dan dat maar toch vind ik het raar die baby was gewoon even grappig en nu negeert die moderator me ook nog eens.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:29 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
ONZ / Huisregel(s) Onzin voor je leven!
Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:28 schreef Elan het volgende:
Ik voel me gediscrimineerd nu dus als ik weer in bed plas is dat jouw schuld.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:29 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
ONZ / Huisregel(s) Onzin voor je leven!
Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
Ja hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:31 schreef Elan het volgende:
Zal ik hem een bericht sturen dat hij hier moet komen of zou hij dan bozer worden?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:33 schreef Elan het volgende:
Ohhhh kijk eens aan ik heb al een bericht hij zegt dat Moira enorm makkelijk te hosselen is hihi grapje![]()
Jullie kennen elkaar toch mono en jij?quote:
Hart en ziel dan, we zijn wel 2 verschillende personenquote:
Van veel smoken wordt ik echt niet zo hyperquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:24 schreef siedss het volgende:
[ afbeelding ]
ey capuchon jongenquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja hoorStraks wordt hij heel boos en krijg je heel zware straf
Ga dan ook op zijn pik zitten dan zijn jullie helemaal één!quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hart en ziel dan, we zijn wel 2 verschillende personen
Hij met piemel, ik met tieten.
Maar hij zit hier naast me
Schrijf een bladzijde straf, scan het is en verstuur het naar de moderator. dan zijn al je notes wegquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:36 schreef Elan het volgende:
Nou heb hem welterusten gewenst op een niet te verstane manier zal wel weer 2 miljoen notes en bans opleveren wat een gekkenhuis hier
ONZ, notes, ONZ mods en ONZ users serieus nemenquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:36 schreef Elan het volgende:
Nou heb hem welterusten gewenst op een niet te verstane manier zal wel weer 2 miljoen notes en bans opleveren wat een gekkenhuis hier
quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga dan ook op zijn pik zitten dan zijn jullie helemaal één!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Ben jij dan de gever of de nemer?quote:
Je hebt toch al een ban op een ander forum? Dat zei je ooit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je moet eens weten dat ik vroeger een veel grotere bagger user was, is flink verminderd. Komt omdat ik bang ben om een ban te krijgen want ik kan niet zonder FOK!
Ja same herequote:Op donderdag 16 mei 2013 02:38 schreef Amarantha het volgende:
Sigaretje roken en daarna maar eens gaan slapen
Flipfuck.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben jij dan de gever of de nemer?
Wel belangrijk om te weten bij het selecteren van een sekspartner
Was maar bagger van mequote:Op donderdag 16 mei 2013 02:38 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Je hebt toch al een ban op een ander forum. Dat zei je ooit.
Ik heb een keer een note gekregen een van de eerste dagen hier in NWS omdat een moderator van wie ik de naam vergeten ben dacht dat toen ik over doorgefokte dieren sprak ik marokkanen bedoelde maar dat was niet zo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
ONZ, notes, ONZ mods en ONZ users serieus nemen
Ah, nicequote:
In het Amsterdamse bos lopen homo's die niet zo nauw kijken hoor. Dan moet je echt werken aan je sprint voor je daar wat gaat hardlopen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah, nice
Maar eigenlijk weet ik niet hoe dat werkt in homolandHomo's hebben ook smaak, die willen ook niet met de eerste de beste homo neuken
Dus dan zijn goede neukhomo's best lastig te vinden als je geen vaste partner hebt, lijkt me
Je moet eerst weten of hij homo is of niet, dan of hij top of bottom is, en dan moet hij nog willen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah, nice
Maar eigenlijk weet ik niet hoe dat werkt in homolandHomo's hebben ook smaak, die willen ook niet met de eerste de beste homo neuken
Dus dan zijn goede neukhomo's best lastig te vinden als je geen vaste partner hebt, lijkt me
quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb een keer een note gekregen een van de eerste dagen hier in NWS omdat een moderator van wie ik de naam vergeten ben dacht dat toen ik over doorgefokte dieren sprak ik marokkanen bedoelde maar dat was niet zo.
Hij stuurde me een bericht zo van ik heb je een note gegeven dit gedrag tolereren wij nietMaar ik bedoelde straathonden in die wijk (vechthonden, bulls, staffords etc) Sindsdien ben ik huiverig voor notes straks denken ze dat je een of andere fasistische doorgedraaide psychopaat bent.
Nu staat er dus ook weer iets over baby's in die notes nou dat zal lekker staan tussen die marokkanen note
Cruisen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:41 schreef Elan het volgende:
[..]
In het Amsterdamse bos lopen homo's die niet zo nauw kijken hoor. Dan moet je echt werken aan je sprint voor je daar wat gaat hardlopen.
Een note krijgen is echt niet zo erg hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb een keer een note gekregen een van de eerste dagen hier in NWS omdat een moderator van wie ik de naam vergeten ben dacht dat toen ik over doorgefokte dieren sprak ik marokkanen bedoelde maar dat was niet zo.
Hij stuurde me een bericht zo van ik heb je een note gegeven dit gedrag tolereren wij nietMaar ik bedoelde straathonden in die wijk (vechthonden, bulls, staffords etc) Sindsdien ben ik huiverig voor notes straks denken ze dat je een of andere fasistische doorgedraaide psychopaat bent.
Nu staat er dus ook weer iets over baby's in die notes nou dat zal lekker staan tussen die marokkanen note
Wat voor ziekte heb jij?quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:40 schreef hosselaar.woensel het volgende:
tenet penis in stopcontact gestopt was gekke tyde!!
Ja maar Rez wil toch ook niet met de eerste de beste homo neuken, die heeft toch ook smaak.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:41 schreef Elan het volgende:
[..]
In het Amsterdamse bos lopen homo's die niet zo nauw kijken hoor. Dan moet je echt werken aan je sprint voor je daar wat gaat hardlopen.
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:43 schreef hosselaar.woensel het volgende:
hoe kan je eigenlijk zien hoeveel notes je hebt?
Die gast is echt fucked up raar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aan kontneukers moet ik denken aan demon_from_heaven
betalen zoquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:43 schreef hosselaar.woensel het volgende:
We kennen elkaar via FOK!quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tof eigenlijk om FOK!kers in real life te kennen? Moira ken je mono van FOK! of kennen jullie elkaar al
Knuffel voor jouquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet eerst weten of hij homo is of niet, dan of hij top of bottom is, en dan moet hij nog willen.
Oh, en hij moet natuurlijk neukbaar zijn.
Best wel lastig ja.
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:43 schreef hosselaar.woensel het volgende:
Abo afsluiten of ¤4,50 betalen. Sowieso kost het geld.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:43 schreef hosselaar.woensel het volgende:
Braaf zijn in Egypte hequote:Op donderdag 16 mei 2013 02:45 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Tot de volgende nachtbagger allemaal.
[ afbeelding ]
Bedankt.quote:
Geile Rez is geil.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:45 schreef Rezania het volgende:
Het leven is hard, evenals mijn pener. Jammer dat het leven me niet naait momenteel.
blijf beter nog ffquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:45 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Tot de volgende nachtbagger allemaal.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:46 schreef Elan het volgende:
Jongens ik ga weer, monopoly is toch kwaad als ik het hier wil uithouden mag ik geen berichten meer invoeren dus een onzin-ban (als zoiets bestaat) zal er binnenkort wel aan zitten te komen.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:46 schreef hosselaar.woensel het volgende:
tenet penis in lampenfitting e27 gedaan was gekke tyde!
quote:
Dat sowiesoquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedankt.Hopelijk komt het volgend jaar goed, de uni moet wel een redelijk aanbod hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |