Dankjequote:Op donderdag 16 mei 2013 02:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Bij mij staat er
[..]
Als je iets doet tegen de policy in, of gewoon irritant en topicverneukend bezig bent, dan kan een mod of (forum)admin je een note geven. Is gewoon een soort kladblok bij een user zodat mods en (f)a's kunnen zien wat voor user iemand is, mocht er ooit een probleem zijn ofzo.
Als ze dan in je notes kunnen terugzien dat je eigenlijk al constant vervelend bezig bent, kun je op basis daarvan een ban krijgen.
Maar het is dus een soort kladblok zodat men kan zien wat voor user iemand is, dus ook positieve notes worden gezet
Hork en Mono zijn al maanden aan het schaken in mijn notes
Pas de problemequote:Op donderdag 16 mei 2013 02:20 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
DankjeDat verklaart een hoop.
Het is dus niet zo dat je na een aantal van die notes een soort van blok krijgt voor de site want dat hoorde ik laatst iemand zeggen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Bij mij staat er
[..]
Als je iets doet tegen de policy in, of gewoon irritant en topicverneukend bezig bent, dan kan een mod of (forum)admin je een note geven. Is gewoon een soort kladblok bij een user zodat mods en (f)a's kunnen zien wat voor user iemand is, mocht er ooit een probleem zijn ofzo.
Als ze dan in je notes kunnen terugzien dat je eigenlijk al constant vervelend bezig bent, kun je op basis daarvan een ban krijgen.
Maar het is dus een soort kladblok zodat men kan zien wat voor user iemand is, dus ook positieve notes worden gezet
Hork en Mono zijn al maanden aan het schaken in mijn notes
Laatst had ik 56 in 2 jaarquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:21 schreef Elan het volgende:
Capuchon_jongen hoeveel van die notes heb jij reeds verzameld en hoeveel waren positief?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Laatst had ik 56 in 2 jaarwaarvan 0 positief.
Ondertussen al 4 bans gehad waarvan 1 eigenlijk tot nu in november, Maar omdat Yvonne zo lief was mocht ik weer terug op FOK
Wát zoveel!quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Laatst had ik 56 in 2 jaarwaarvan 0 positief.
Ondertussen al 4 bans gehad waarvan 1 eigenlijk tot nu in november, Maar omdat Yvonne zo lief was mocht ik weer terug op FOK
Nee, want een note kan ook slechts één woord zijn van een moderator, of dus iets positiefs.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is dus niet zo dat je na een aantal van die notes een soort van blok krijgt voor de site want dat hoorde ik laatst iemand zeggen?
Dat zijn andere drugsquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:24 schreef siedss het volgende:
Lekker veel dansen en smoken en er zo uit te komen te zien
[ afbeelding ]
Ja da's dus vragen om aandacht en een ban, als je dan gewoon doorgaat terwijl je weet dat veel mensen het irritant vindenquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Wát zoveel!
Volgens mij zijn jij en die Haan33 wel de ergste gebruikers jullie maken altijd van die topics die iedereen boos maken in de klaagbak.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:24 schreef siedss het volgende:
Lekker veel dansen en smoken en er zo uit te komen te zien
[ afbeelding ]
Bans kunnen ook ingekort worden. Ik had een ban gekregen tot in Augustus dacht ik (of langer, weet niet meerquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, want een note kan ook slechts één woord zijn van een moderator, of dus iets positiefs.
Als je opvallend over de schreef gaat en er wordt iets (door een mod) aan een (F)A gemeld, kan die (F)A dus in je notes gaan kijken of er genoeg reden is om je een ban te geven of niet.
Dan kun je inderdaad niet meer op het forum komen voor een bepaalde tijd.
Varieert van 48 uur tot 3 maanden tot een jaar tot een permban, ligt er natuurlijk aan wat er is gebeurd en of je hebt geleerd van eventuele vorige bans en waarschuwingen enzo
wat een bazenpaardquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:27 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Dit dus.
Verder denkt ie waarschijnlijk dat het er zo uit ziet:
[ afbeelding ]
Wel lief van Yvonne.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bans kunnen ook ingekort worden. Ik had een ban gekregen tot in Augustus dacht ik (of langer, weet niet meer) Ik heb een lange verontschuldigingsmail gestuurd naar Yvonne en mocht gewoon terug op forum
Je moet eens weten dat ik vroeger een veel grotere bagger user was, is flink verminderd. Komt omdat ik bang ben om een ban te krijgen want ik kan niet zonder FOK!quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Wát zoveel!
Volgens mij zijn jij en die Haan33 wel de ergste gebruikers jullie maken altijd van die topics die iedereen boos maken in de klaagbak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |