neen linker omdat linkshandigquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Om baby te maken moet je neuken dus die luxe zit er voor jou sowieso niet in.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:15 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien + wat betekent het?
Notes kunnen ook positief zijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ga dat dus echt niet lezen maar vind het wel tegenvallen van MonopolyAls hij zou weten had hij meer respect getoond.
Ik tot nu toe 0 in die 3 maanden. Ik ben een braaf FOK! meisjequote:
Lekker dansen de hele nachtquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:14 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Woooeee jeeeeehhh!!
[ afbeelding ]
Ja alleen meestal zijn ze dat niet is mij laatst vertelt ik heb er nu 4 dus weet niet waarom zou graag uitleg willen van een moderator.quote:
In de stoners zit je sowieso veilig, daar worden alleen grappige onzinnige notes gegevenquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik tot nu toe 0 in die 3 maanden. Ik ben een braaf FOK! meisje
Zoals ik?quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
In de stoners zit je sowieso veilig, daar worden alleen grappige onzinnige notes gegeven
Of wellicht aan mensen die er niet thuishoren en ongewenst komen trollen/baggeren ofzo
Dansen en schmoken de hele nacht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:16 schreef siedss het volgende:
[..]
Lekker dansen de hele nacht
[ afbeelding ]
Dan zit ik wel veilig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een nootje is wannee rje bent stout geweest
op basis van die nootjes kunnen FA je straffen bij slecht gedrag
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:
Als je iets doet tegen de policy in, of gewoon irritant en topicverneukend bezig bent, dan kan een mod of (forum)admin je een note geven. Is gewoon een soort kladblok bij een user zodat mods en (f)a's kunnen zien wat voor user iemand is, mocht er ooit een probleem zijn ofzo.quote:Je hebt 15 notes gekregen van onze moderators.
stop mijn pc met Windows 2000 blokkeertquote:
Dat is gewoon een demoon stel je niet zo aan aubquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
stop mijn pc met Windows 2000 blokkeert
Als 'wij' last van jou krijgen en er een modje bij roepen en je echt irritant bezig bent of whatever zou het best kunnen dat je daar een note voor krijgt jaquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:17 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Dansen en schmoken de hele nacht.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |