Hopelijk krijg jij zullke baby laterquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:10 schreef Amarantha het volgende:
Als ik straks in bed lig zie ik die baby nog in mijn hoofd!
Om baby te maken moet je neuken dus die luxe zit er voor jou sowieso niet in.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hopelijk krijg jij zullke baby later
Ik neuk meer in een maand of jij dat al gedaan hebt in heel je levenquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Om baby te maken moet je neuken dus die luxe zit er voor jou sowieso niet in.
Nog meer technoquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:12 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Techno techno techno techno
[ afbeelding ]
Betalen om je notes in te zienquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Mono geeft me een note voor een plaatje dat was fantastisch
Bijna, bijna zou ik willen lezen wat hij daar zeg....... Irritant gedrag met breedgeschouderde baby!![]()
![]()
![]()
![]()
Met je rechterhand zekerquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik neuk meer in een maand of jij dat al gedaan hebt in heel je leven
Ik ga dat dus echt niet lezen maar vind het wel tegenvallen van Monopolyquote:
neen linker omdat linkshandigquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Om baby te maken moet je neuken dus die luxe zit er voor jou sowieso niet in.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:15 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien + wat betekent het?
Notes kunnen ook positief zijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ga dat dus echt niet lezen maar vind het wel tegenvallen van MonopolyAls hij zou weten had hij meer respect getoond.
Ik tot nu toe 0 in die 3 maanden. Ik ben een braaf FOK! meisjequote:
Lekker dansen de hele nachtquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:14 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Woooeee jeeeeehhh!!
[ afbeelding ]
Ja alleen meestal zijn ze dat niet is mij laatst vertelt ik heb er nu 4 dus weet niet waarom zou graag uitleg willen van een moderator.quote:
In de stoners zit je sowieso veilig, daar worden alleen grappige onzinnige notes gegevenquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik tot nu toe 0 in die 3 maanden. Ik ben een braaf FOK! meisje
Zoals ik?quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
In de stoners zit je sowieso veilig, daar worden alleen grappige onzinnige notes gegeven
Of wellicht aan mensen die er niet thuishoren en ongewenst komen trollen/baggeren ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |