Wat voor ziekte heb jij?quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:40 schreef hosselaar.woensel het volgende:
tenet penis in stopcontact gestopt was gekke tyde!!
Ja maar Rez wil toch ook niet met de eerste de beste homo neuken, die heeft toch ook smaak.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:41 schreef Elan het volgende:
[..]
In het Amsterdamse bos lopen homo's die niet zo nauw kijken hoor. Dan moet je echt werken aan je sprint voor je daar wat gaat hardlopen.
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:43 schreef hosselaar.woensel het volgende:
hoe kan je eigenlijk zien hoeveel notes je hebt?
Die gast is echt fucked up raar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aan kontneukers moet ik denken aan demon_from_heaven
betalen zoquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:43 schreef hosselaar.woensel het volgende:
We kennen elkaar via FOK!quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tof eigenlijk om FOK!kers in real life te kennen? Moira ken je mono van FOK! of kennen jullie elkaar al
Knuffel voor jouquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet eerst weten of hij homo is of niet, dan of hij top of bottom is, en dan moet hij nog willen.
Oh, en hij moet natuurlijk neukbaar zijn.
Best wel lastig ja.
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:43 schreef hosselaar.woensel het volgende:
Abo afsluiten of ¤4,50 betalen. Sowieso kost het geld.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:43 schreef hosselaar.woensel het volgende:
Braaf zijn in Egypte hequote:Op donderdag 16 mei 2013 02:45 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Tot de volgende nachtbagger allemaal.
[ afbeelding ]
Bedankt.quote:
Geile Rez is geil.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:45 schreef Rezania het volgende:
Het leven is hard, evenals mijn pener. Jammer dat het leven me niet naait momenteel.
blijf beter nog ffquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:45 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Tot de volgende nachtbagger allemaal.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:46 schreef Elan het volgende:
Jongens ik ga weer, monopoly is toch kwaad als ik het hier wil uithouden mag ik geen berichten meer invoeren dus een onzin-ban (als zoiets bestaat) zal er binnenkort wel aan zitten te komen.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:46 schreef hosselaar.woensel het volgende:
tenet penis in lampenfitting e27 gedaan was gekke tyde!
quote:
Dat sowiesoquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedankt.Hopelijk komt het volgend jaar goed, de uni moet wel een redelijk aanbod hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |