Schrijf een bladzijde straf, scan het is en verstuur het naar de moderator. dan zijn al je notes wegquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:36 schreef Elan het volgende:
Nou heb hem welterusten gewenst op een niet te verstane manier zal wel weer 2 miljoen notes en bans opleveren wat een gekkenhuis hier
ONZ, notes, ONZ mods en ONZ users serieus nemenquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:36 schreef Elan het volgende:
Nou heb hem welterusten gewenst op een niet te verstane manier zal wel weer 2 miljoen notes en bans opleveren wat een gekkenhuis hier
quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga dan ook op zijn pik zitten dan zijn jullie helemaal één!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Ben jij dan de gever of de nemer?quote:
Je hebt toch al een ban op een ander forum? Dat zei je ooit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je moet eens weten dat ik vroeger een veel grotere bagger user was, is flink verminderd. Komt omdat ik bang ben om een ban te krijgen want ik kan niet zonder FOK!
Ja same herequote:Op donderdag 16 mei 2013 02:38 schreef Amarantha het volgende:
Sigaretje roken en daarna maar eens gaan slapen
Flipfuck.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben jij dan de gever of de nemer?
Wel belangrijk om te weten bij het selecteren van een sekspartner
Was maar bagger van mequote:Op donderdag 16 mei 2013 02:38 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Je hebt toch al een ban op een ander forum. Dat zei je ooit.
Ik heb een keer een note gekregen een van de eerste dagen hier in NWS omdat een moderator van wie ik de naam vergeten ben dacht dat toen ik over doorgefokte dieren sprak ik marokkanen bedoelde maar dat was niet zo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
ONZ, notes, ONZ mods en ONZ users serieus nemen
Ah, nicequote:
In het Amsterdamse bos lopen homo's die niet zo nauw kijken hoor. Dan moet je echt werken aan je sprint voor je daar wat gaat hardlopen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah, nice
Maar eigenlijk weet ik niet hoe dat werkt in homolandHomo's hebben ook smaak, die willen ook niet met de eerste de beste homo neuken
Dus dan zijn goede neukhomo's best lastig te vinden als je geen vaste partner hebt, lijkt me
Je moet eerst weten of hij homo is of niet, dan of hij top of bottom is, en dan moet hij nog willen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah, nice
Maar eigenlijk weet ik niet hoe dat werkt in homolandHomo's hebben ook smaak, die willen ook niet met de eerste de beste homo neuken
Dus dan zijn goede neukhomo's best lastig te vinden als je geen vaste partner hebt, lijkt me
quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb een keer een note gekregen een van de eerste dagen hier in NWS omdat een moderator van wie ik de naam vergeten ben dacht dat toen ik over doorgefokte dieren sprak ik marokkanen bedoelde maar dat was niet zo.
Hij stuurde me een bericht zo van ik heb je een note gegeven dit gedrag tolereren wij nietMaar ik bedoelde straathonden in die wijk (vechthonden, bulls, staffords etc) Sindsdien ben ik huiverig voor notes straks denken ze dat je een of andere fasistische doorgedraaide psychopaat bent.
Nu staat er dus ook weer iets over baby's in die notes nou dat zal lekker staan tussen die marokkanen note
Cruisen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:41 schreef Elan het volgende:
[..]
In het Amsterdamse bos lopen homo's die niet zo nauw kijken hoor. Dan moet je echt werken aan je sprint voor je daar wat gaat hardlopen.
Een note krijgen is echt niet zo erg hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb een keer een note gekregen een van de eerste dagen hier in NWS omdat een moderator van wie ik de naam vergeten ben dacht dat toen ik over doorgefokte dieren sprak ik marokkanen bedoelde maar dat was niet zo.
Hij stuurde me een bericht zo van ik heb je een note gegeven dit gedrag tolereren wij nietMaar ik bedoelde straathonden in die wijk (vechthonden, bulls, staffords etc) Sindsdien ben ik huiverig voor notes straks denken ze dat je een of andere fasistische doorgedraaide psychopaat bent.
Nu staat er dus ook weer iets over baby's in die notes nou dat zal lekker staan tussen die marokkanen note
Wat voor ziekte heb jij?quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:40 schreef hosselaar.woensel het volgende:
tenet penis in stopcontact gestopt was gekke tyde!!
Ja maar Rez wil toch ook niet met de eerste de beste homo neuken, die heeft toch ook smaak.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:41 schreef Elan het volgende:
[..]
In het Amsterdamse bos lopen homo's die niet zo nauw kijken hoor. Dan moet je echt werken aan je sprint voor je daar wat gaat hardlopen.
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:43 schreef hosselaar.woensel het volgende:
hoe kan je eigenlijk zien hoeveel notes je hebt?
Die gast is echt fucked up raar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aan kontneukers moet ik denken aan demon_from_heaven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |