lader geen optiequote:
ONZ / Huisregel(s) Onzin voor je leven!quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:28 schreef Elan het volgende:
Monopoli ik wil nog graag uitleg waarom je haar geen note geeft en mij wel voor precies hetzelfde vergrijp aub.
Je moet ook niet mensen opzettelijk boos maken ja een beetje plagen maar als je echt ruzie gaat maken of schelden terwijl je dus weet dat je op internet zit ben je wel een beetje een n00b ookquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je moet eens weten dat ik vroeger een veel grotere bagger user was, is flink verminderd. Komt omdat ik bang ben om een ban te krijgen want ik kan niet zonder FOK!
Sleep ze voor de rechtbank. Krijg je geen gelijk? ga dan in beroep? weer geen gelijk? stap dan naar het europees hof voor de rechten van de mens!quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:28 schreef Elan het volgende:
Ik voel me gediscrimineerd nu dus als ik weer in bed plas is dat jouw schuld.
Gewoon opladen hij moet toch in de lader anders valt hij uit en moet je als je morgen wil gebruiken eerst oplatenquote:
Yvonne is heel lief ja en strijkt soms (iets te vaak ook wel eensquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bans kunnen ook ingekort worden. Ik had een ban gekregen tot in Augustus dacht ik (of langer, weet niet meer) Ik heb een lange verontschuldigingsmail gestuurd naar Yvonne en mocht gewoon terug op forum
Oke dat is dan dat maar toch vind ik het raar die baby was gewoon even grappig en nu negeert die moderator me ook nog eens.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:29 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
ONZ / Huisregel(s) Onzin voor je leven!
Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:28 schreef Elan het volgende:
Ik voel me gediscrimineerd nu dus als ik weer in bed plas is dat jouw schuld.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:29 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
ONZ / Huisregel(s) Onzin voor je leven!
Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
Ja hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:31 schreef Elan het volgende:
Zal ik hem een bericht sturen dat hij hier moet komen of zou hij dan bozer worden?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:33 schreef Elan het volgende:
Ohhhh kijk eens aan ik heb al een bericht hij zegt dat Moira enorm makkelijk te hosselen is hihi grapje![]()
Jullie kennen elkaar toch mono en jij?quote:
Hart en ziel dan, we zijn wel 2 verschillende personenquote:
Van veel smoken wordt ik echt niet zo hyperquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:24 schreef siedss het volgende:
Lekker veel dansen en smoken en er zo uit te komen te zien
[ afbeelding ]
ey capuchon jongenquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja hoorStraks wordt hij heel boos en krijg je heel zware straf
Ga dan ook op zijn pik zitten dan zijn jullie helemaal één!quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hart en ziel dan, we zijn wel 2 verschillende personen
Hij met piemel, ik met tieten.
Maar hij zit hier naast me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |