abonnement Unibet Coolblue
pi_126564499


Het Jong!forum (JNG) is speciaal gericht op jongeren en alles wat hen bezighoudt. Ook volwassenen die zich jong van geest voelen zijn hier welkom. Zij kunnen met hun levenservaring een waardevolle bijdrage leveren aan dit forum .

Zoals overal op FOK! is ook in JNG de algemene FOK!policy van kracht. Lees deze dus goed door voordat je hier, en op andere plekken op FOK!, gaat posten.



Iedereen mag zijn of haar eigen topic maken. Ga dus niet meteen roepen dat een topic dubbel is, dat is nergens voor nodig. Alleen wanneer er heel erg veel dezelfde topics worden geopend kan in overleg besloten worden om er een centraal topic van te maken.

Doe moeite voor je topic. Begin met een fatsoenlijke openingspost (OP), probeer het aantrekkelijk te maken voor andere users om in jouw topic te posten. Topics zonder goede OP worden gewoon gesloten.



Besteed aandacht aan je posts. Het is niet erg als je een spelfout maakt (hoewel Biancavia daar anders over denkt), of wat dingen mistypt, maar ga niet bewust in Br3eZ4h-taal typen. Het moet voor iedereen leesbaar blijven.

Probeer wat moeite te doen als je iets schrijft. Zie je dat een andere user spelfauten maakt, ga diegene dan niet belachelijk maken of uitlachen in een topic. Help juist even door diegene een DM te sturen, of wijs iemand op normale wijze op hoe het wel hoort.

JNG / Het leer-jongeren-spellen-voor-het-misgaat-topic #2



Het is voor iedereen toegestaan om een enquête te plaatsen, hier hoeft geen toestemming voor te worden gevraagd.

Zorg ervoor dat je enquête goed in elkaar zit, geef duidelijk aan wat de doelgroep is en leg uit waarvoor je de resultaten gaat gebruiken. Natuurlijk is het voor iedereen leuk om te zien wat de uitkomst van je enquête is.



Slowchatten kan in het slowchattopic, er staat er altijd één bovenaan in de topiclijst. In de slowchat is iedereen welkom! Slowchatten in serieuze topics wordt niet gewaardeerd.



Posts in serieuze topics die niks toevoegen, schelden, iemand belachelijk maken, quoten zonder tekst, posts met een enkele smiley of slechts één woord worden door LittleBrownie of arachide. verwijderd. Dit geldt ook in de SC's



JNG / [Veiligheid] Weet wat je post



Jong! wordt gemaakt voor en door de users. Heb je een goed idee? Wil je bijvoorbeeld een leuk lijstje bij gaan houden, meld het dan. Jouw input is heel erg belangrijk voor het bestaan van dit forum.

JNG / [Ideeën] Wat gaan we doen met Jong!?



LittleBrownie
arachide.

Stuur LittleBrownie of arachide. een Private Message (PM) pm.png of een DM door op chaticon.png naast hun usernames te klikken.



Bovenaan topics en bij alle posts staan uitroeptekentjes warnbig.png, als je daarop klikt maak je een topic of post report, dat is handig want de moderators zien direct een melding en kunnen wanneer nodig snel ingrijpen. Deze melding is alleen voor moderators en (forum) admins te zien. Eventueel kan je ze ook anoniem doen. Dan kunnen alleen de admins zien wie ze plaatst.



In dit topic kun je terecht voor al je vragen, op- of aanmerkingen, klachten en complimenten aan de moderators van dit forum. Zijn er bijvoorbeeld mensen offtopic bezig, scheldt iemand of vraag je je af waarom je topic gesloten is, dan kan je dat hier melden.

De flitsende balkjes in dit topic zijn gemaakt door LittleBrownie

[ Bericht 0% gewijzigd door LittleBrownie op 08-06-2013 14:46:47 ]
#TeamMiley
pi_126564555
quote:
9s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:10 schreef Stuart het volgende:
Lapo hunten in een FB topic, really? :')
Dat is automatisme geworden :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_126564569
Joe, issie nu gereektststs?
#TeamMiley
pi_126564570
Noem het beestje bij de naam
pi_126564572
Even over dat weglopen, ik zie gewoon niet in wat ik verder nog moet zeggen en ik heb wel wat beters te doen als ik thuis ben met mijn vriendin dan 2 uur lang te discuseren.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 16 mei 2013 @ 00:11:49 #6
319979 Fok-it
All is well
pi_126564579
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:08 schreef Taexon het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik nooit wat naars gedaan tegenover jou dus zie ook niet hoe jij je zou moeten aanpassen voor mij ;).

En nee ik heb niet gelijk een ergenis aan nieuwe users echt niet.

---

En sommige mensen hier doen een beetje heel schijnheilig maarja.
Nogmaals, Doei en tot morgen in de SC :)
Jij misschien niet, Promi wel. Waarom wil zij dan niet zeggen wat voor reden ze daar voor heeft?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_126564591
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:11 schreef arachide. het volgende:
Joe, issie nu gereektststs?
Jup helemaal in orde :)
pi_126564595
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:11 schreef arachide. het volgende:
Joe, issie nu gereektststs?
si
pi_126564597
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:08 schreef Taexon het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik nooit wat naars gedaan tegenover jou dus zie ook niet hoe jij je zou moeten aanpassen voor mij ;).

En nee ik heb niet gelijk een ergenis aan nieuwe users echt niet.

---

En sommige mensen hier doen een beetje heel schijnheilig maarja.
Nogmaals, Doei en tot morgen in de SC :)
Ik erger mij aan niemand in de sc. Soms aan een paar posts, maar daar lees ik zo overheen. Prima, niks aan de hand. Maar users negeer ik niet opzettelijk. Het is wel zo dat er vanuit de sc is gebitcht over de nieuwe users. Prima, je hoeft ons niet te mogen. Alleen is het gezien de situatie wel belangrijk om te weten wat de ergernis is. Jij ergert je er blijkbaar niet aan, prima. Maar dan is het belangrijk om te weten wie dat wel zijn en waarom. Anders komt er nooit een einde aan de discussie.

(Plus de 'oudere' users die irritant schijnen te zijn.)
pi_126564605
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:11 schreef Taexon het volgende:
Even over dat weglopen, ik zie gewoon niet in wat ik verder nog moet zeggen en ik heb wel wat beters te doen als ik thuis ben met mijn vriendin dan 2 uur lang te discuseren.
Vragen beantwoorden.
En ik dacht dat prom bij jou was en ze met je eens was en mee las? Dan kan ze ook meteen Jordy's, Ezell's, en mijn vraag beantwoorden waarom ze ons niet mag.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2013 00:13:28 ]
pi_126564651
quote:
14s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:12 schreef Ezell het volgende:

[..]

Ik erger mij aan niemand in de sc. Soms aan een paar posts, maar daar lees ik zo overheen. Prima, niks aan de hand. Maar users negeer ik niet opzettelijk. Het is wel zo dat er vanuit de sc is gebitcht over de nieuwe users. Prima, je hoeft ons niet te mogen. Alleen is het gezien de situatie wel belangrijk om te weten wat de ergernis is. Jij ergert je er blijkbaar niet aan, prima. Maar dan is het belangrijk om te weten wie dat wel zijn en waarom. Anders komt er nooit een einde aan de discussie.
Ik negeer wel sommige users in bepaalde SC's. Daar lijkt me niets mis mee als je weet dat je toch alleen maar met elkaar botst als je wel op elkaar reageert :)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_126564656
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Jij misschien niet, Promi wel. Waarom wil zij dan niet zeggen wat voor reden ze daar voor heeft?
Dat is wat jij er van maakt, Fok-it het enige wat je hiermee bereikt is dat de discussie uit gaat lopen op ruzie.

Oke nu echt weg :')
quote:
7s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:12 schreef Etsu het volgende:

[..]

Vragen beantwoorden.
Doe ik genoeg maar blijkbaar blijven jullie doorvragen totdat ik jullie met alles gelijk ga geven.
pi_126564681
De vraag:

Wat hebben mensen tegen 'het nieuwe kliekje'?

Daar missen wij antwoorden op.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 16 mei 2013 @ 00:14:34 #14
319979 Fok-it
All is well
pi_126564684
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:13 schreef Taexon het volgende:

[..]

Dat is wat jij er van maakt, Fok-it het enige wat je hiermee bereikt is dat de discussie uit gaat lopen op ruzie.

Oke nu echt weg :')

[..]

Doe ik genoeg maar blijkbaar blijven jullie doorvragen totdat ik jullie met alles gelijk ga geven.
Ja dit vind ik pas echt schijnheilig, Dat je nu zegt dat ik dat er van maakt,terwijl je zelf ook weet dat Promi dat nadrukkelijk heeft aangegeven. Sorry hoor maar daar kan ik echt niet bij ;(
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_126564686
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:13 schreef Taexon het volgende:

[..]

Dat is wat jij er van maakt, Fok-it het enige wat je hiermee bereikt is dat de discussie uit gaat lopen op ruzie.

Oke nu echt weg :')

[..]

Doe ik genoeg maar blijkbaar blijven jullie doorvragen totdat ik jullie met alles gelijk ga geven.
Dat de vragen overblijven en de antwoorden niet helder genoeg zijn, wil niet zeggen dat de discussie opgelost is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2013 00:14:52 ]
  donderdag 16 mei 2013 @ 00:14:46 #16
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_126564694
quote:
7s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik negeer wel sommige users in bepaalde SC's. Daar lijkt me niets mis mee als je weet dat je toch alleen maar met elkaar botst als je wel op elkaar reageert :)
De ervaren vakman spreekt :7
  donderdag 16 mei 2013 @ 00:14:58 #17
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_126564703
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:09 schreef 2Happy4U het volgende:
hypo vindt mij stom ;(
Ik vind het niet leuk dat je zomaar zonder onderbouwing zulke uitspraken over mij doet.
ok.
pi_126564706
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:13 schreef Taexon het volgende:

[..]

Dat is wat jij er van maakt, Fok-it het enige wat je hiermee bereikt is dat de discussie uit gaat lopen op ruzie.

Oke nu echt weg :')

[..]

Doe ik genoeg maar blijkbaar blijven jullie doorvragen totdat ik jullie met alles gelijk ga geven.
Nee, je moet toegeven dat ze nu vragen "waarom mag je me vanaf het begin niet?" deze vraag wordt aan prom gesteld. Wat is daarop uw antwoord?

Daarna mag je gaan, maar het is hier zo gezellooogg
#TeamMiley
  donderdag 16 mei 2013 @ 00:15:01 #19
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_126564707
Etsu wil je aub wat liever reageren op tax?

Je snapt denk ik wel wat ik bedoel
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  donderdag 16 mei 2013 @ 00:15:37 #20
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_126564724
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:14 schreef Ezell het volgende:
De vraag:

Wat hebben mensen tegen 'het nieuwe kliekje'?

Daar missen wij antwoorden op.
Ik denk dat het is dat 'jullie' hier net komen opdagen en doen alsof jullie hier al de hele tijd zijn. Denk ik, weet ik niet, post nauwelijks, kijk nauwelijks.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_126564732
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Etsu wil je aub wat liever reageren op tax?

Je snapt denk ik wel wat ik bedoel
Moet die niet weg gaan lopen midden in een discussie en zeggen dat hij de vragen niet wilt beantwoorden terwijl de discussie nog lang niet is afgelopen.

Door te zeggen dat hij ze morgen beantwoordt, is prima. Maar niet door te zeggen dat hij er niet op wilt antwoorden.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2013 00:16:24 ]
pi_126564741
quote:
2s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:14 schreef nodig het volgende:

[..]

De ervaren vakman spreekt :7
Nou ja, ik heb wel al in heel wat SC's gepost in de loop der jaren :P
Maar je hoeft het ook niet met iedereen leuk te hebben. Je spreekt in de kroeg toch ook niet iedereen aan? :P
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  donderdag 16 mei 2013 @ 00:16:19 #23
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_126564757
quote:
15s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:15 schreef Etsu het volgende:

[..]

Moet die niet weg gaan lopen midden in een discussie en zeggen dat hij de vragen niet wilt beantwoorden terwijl de discussie nog lang niet is afgelopen.
Of je neemt het internet even serieus. Wauwie hey.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_126564764
quote:
10s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:16 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Of je neemt het internet even serieus. Wauwie hey.
Wil je nu kappen met stoken?
#TeamMiley
  donderdag 16 mei 2013 @ 00:17:11 #25
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_126564785
quote:
15s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:15 schreef Etsu het volgende:

[..]

Moet die niet weg gaan lopen midden in een discussie en zeggen dat hij de vragen niet wilt beantwoorden terwijl de discussie nog lang niet is afgelopen.
Hij is bereid vragen via dm te beantwoorden hoor.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  donderdag 16 mei 2013 @ 00:17:26 #26
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_126564791
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:16 schreef arachide. het volgende:

[..]

Wil je nu kappen met stoken?
Dat is geen stoken. Dat is gezond advies geven. Sommige dingen moet je niet te serieus nemen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 16 mei 2013 @ 00:17:28 #27
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_126564794
quote:
10s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:15 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nou ja, ik heb wel al in heel wat SC's gepost in de loop der jaren :P
Maar je hoeft het ook niet met iedereen leuk te hebben. Je spreekt in de kroeg toch ook niet iedereen aan? :P
Mee eensch, maar negeren is een lelijk woord. Niet zovaak mee omgaan klinkt beter :)
pi_126564808
quote:
14s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:17 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dat is geen stoken. Dat is gezond advies geven. Sommige dingen moet je niet te serieus nemen.
Dat is stoken.
#TeamMiley
pi_126564811
Hoi :)
Ik zit op mijn mobiel dus deze post wordt niet enorm lang maar ik wil toch even mijn mening delen, voor zoverre die relevant is uiteraard.

Goed, ik ben hier een maand geleden binnenkomen wandelen, in JNG dan. Voor mijn gevoel ben ik gelijk door 'iedereen' geaccepteerd en dat is dus een compliment naar alle users hier toe. Ik erger mij aan niemand in de SC en ik reageer ook gewoon op iedereen zijn/haar post. De laatste tijd komen er meer en meer nieuwe users en persoonlijk vind ik dat hartstikke tof, want hoe beter je sommige leert kennen, hoe leuker ze zijn om mee te praten. Groepjes in de SC, tja tuurlijk is het zo dat er altijd mensen zijn die je wat meer of minder aanspreekt. Het wordt mijn inziens pas vervelend als 2 users alleen maar met elkaar praten, maar daar betrap ik niemand op (ik ben er ook niet altijd natuurlijk, mijn visie dus). Ik waardeer iedereen in de SC even veel, met de een kan ik urenlang dm'en en met de ander praat ik regelmatig in de SC, zoals het hoort dus.

Ik hoop dat de 'probleempjes' zoals die ervaren worden opgelost worden en dat het hier gewoon gezellig blijft. :)
pi_126564813
quote:
14s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:17 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dat is geen stoken. Dat is gezond advies geven. Sommige dingen moet je niet te serieus nemen.
Of je gaat gewoon weg uit dit topic want je hebt tot nu toe 0 nuttige bijdrages geleverd.
  donderdag 16 mei 2013 @ 00:17:58 #31
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_126564815
Oh edit niet gelezen.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_126564832
Oke als Tax nu dus antwoord geeft op de laatste vraag, dan is dit ook de laatste vraag voor vandaag. Laat hem ook lekker slapen
#TeamMiley
pi_126564845
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:15 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik denk dat het is dat 'jullie' hier net komen opdagen en doen alsof jullie hier al de hele tijd zijn. Denk ik, weet ik niet, post nauwelijks, kijk nauwelijks.
Oké, dat kan. Daar is niks meer aan te veranderen. Maar is dat dan een reden om users niet te mogen? Genoeg users die binnenkomen. Ik kan natuurlijk niet voor alle nieuwere users spreken, maar ik weet dat Etsu en ik zich netjes via het voorsteltopic hebben voorgesteld. Misschien niet op dag 1, maar wel vlak daarna.

Kanttekening: ik heb het nog steeds prima naar mijn zin in de sc. Ik heb tegen niemand iets. Alleen is dit gedoe zo vervelend geworden, dat ik mij er maar in ga mengen. Het schiet nu namelijk totaal niet op.
  donderdag 16 mei 2013 @ 00:19:28 #34
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_126564875
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:17 schreef arachide. het volgende:

[..]

Dat is stoken.
Is het niet. Anders zit iedereen hier te stoken.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 16 mei 2013 @ 00:20:14 #35
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_126564910
quote:
14s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:19 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Is het niet. Anders zit iedereen hier te stoken.
Wil je alsjeblieft wat nuttigs zeggen Happy?
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_126564938
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:15 schreef arachide. het volgende:

[..]

Nee, je moet toegeven dat ze nu vragen "waarom mag je me vanaf het begin niet?" deze vraag wordt aan prom gesteld. Wat is daarop uw antwoord?

Daarna mag je gaan, maar het is hier zo gezellooogg
Dat Prom Etsu niet mag was door een simpele emo-gif kwestie en vanaf daar kwamen alleen maar meer irritaties. Simpeler kan ik het niet zeggen.

Over ezell heeft ze niks gezegd, misschien leek zo omdat ze vaak met etsu binnen kwam maar nee zo is het niet bedoeld.

Jordy vond ze gewoon vreemd reageren in het begin maar dat is nu ook wel heel anders :)
  donderdag 16 mei 2013 @ 00:21:39 #37
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_126564969
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:20 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Wil je alsjeblieft wat nuttigs zeggen Happy?
Ik zeg wat nuttigs. Taxi mag gewoon weggaan als hij geen zin meer heeft om te discussiëren. Het is een discussie over een topic op het internet, het is niet het einde van de wereld, niemand verliest wat, het maakt 0,0 uit. Etsu hoeft niet zo te jammeren dat hij weggaat.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 16 mei 2013 @ 00:21:42 #38
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_126564971
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:20 schreef Taexon het volgende:

[..]

Dat Prom Etsu niet mag was door een simpele emo-gif kwestie en vanaf daar kwamen alleen maar meer irritaties. Simpeler kan ik het niet zeggen.

Over ezell heeft ze niks gezegd, misschien leek zo omdat ze vaak met etsu binnen kwam maar nee zo is het niet bedoeld.

Jordy vond ze gewoon vreemd reageren in het begin maar dat is nu ook wel heel anders :)
Trusten
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_126564977
Oke, en hierbij zijn alle volgende vragen aan prom en tax dus voor MORGEN

bedankt voor het antwoord
#TeamMiley
  donderdag 16 mei 2013 @ 00:21:46 #40
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_126564978
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:18 schreef Ezell het volgende:

[..]

Oké, dat kan. Daar is niks meer aan te veranderen. Maar is dat dan een reden om users niet te mogen? Genoeg users die binnenkomen. Ik kan natuurlijk niet voor alle nieuwere users spreken, maar ik weet dat Etsu en ik zich netjes via het voorsteltopic hebben voorgesteld. Misschien niet op dag 1, maar wel vlak daarna.

Kanttekening: ik heb het nog steeds prima naar mijn zin in de sc. Ik heb tegen niemand iets. Alleen is dit gedoe zo vervelend geworden, dat ik mij er maar in ga mengen. Het schiet nu namelijk totaal niet op.
meh. Ik krijg wel het gevoel dat die nieuwe users echt een apart kliekje zijn. :@ Tenminste, ik ben nauwelijks meer in de sc omdat ik toch weet dat er niet op mij wordt gereageerd door 'nieuwe' users. :+
ok.
pi_126565004
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:21 schreef Hypocriet het volgende:

[..]

meh. Ik krijg wel het gevoel dat die nieuwe users echt een apart kliekje zijn. :@ Tenminste, ik ben nauwelijks meer in de sc omdat ik toch weet dat er niet op mij wordt gereageerd door 'nieuwe' users. :+
Oh, ik kan me niet herinneren dat ik je negeerde. Volgens mij hadden we in het begin zo gezellig.
  donderdag 16 mei 2013 @ 00:22:33 #42
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_126565013
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:21 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik zeg wat nuttigs. Taxi mag gewoon weggaan als hij geen zin meer heeft om te discussiëren. Het is een discussie over een topic op het internet, het is niet het einde van de wereld, niemand verliest wat, het maakt 0,0 uit. Etsu hoeft niet zo te jammeren dat hij weggaat.
Zeg dat dan :')
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_126565020
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:21 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Trusten
Dankje, hier iedereen ook trusten alvast anyways.

En zoals ik eerder zei DM staat open aangezien ik dat makkelijk later kan beantwoorden.
  donderdag 16 mei 2013 @ 00:22:56 #44
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_126565025
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:22 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Zeg dat dan :')
Dat mag toch wel duidelijk wezen hoop ik? Dat niemand dit zo serieus neemt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_126565028
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:21 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik zeg wat nuttigs. Taxi mag gewoon weggaan als hij geen zin meer heeft om te discussiëren. Het is een discussie over een topic op het internet, het is niet het einde van de wereld, niemand verliest wat, het maakt 0,0 uit. Etsu hoeft niet zo te jammeren dat hij weggaat.
Het maakt wel uit, want door de discussies en frustraties wilde ara de SC op slot gooien, iets wat we niet willen. Dat het jou geen reet uitmaakt, wil niet zeggen dat het ons geen reet uitmaakt. Welterusten.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 16 mei 2013 @ 00:23:10 #46
319979 Fok-it
All is well
pi_126565035
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:22 schreef Taexon het volgende:

[..]

Dankje, hier iedereen ook trusten alvast anyways.

En zoals ik eerder zei DM staat open aangezien ik dat makkelijk later kan beantwoorden.
Denk dat het meeste wel gezegd is nu hoor :P

Slaap lekker
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 16 mei 2013 @ 00:23:22 #47
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_126565041
quote:
7s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:22 schreef Etsu het volgende:

[..]

Oh, ik kan me niet herinneren dat ik je negeerde. Volgens mij hadden we in het begin zo gezellig.
Ik heb het toch ook niet alleen over jou.
ok.
pi_126565046
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:21 schreef Hypocriet het volgende:

[..]

meh. Ik krijg wel het gevoel dat die nieuwe users echt een apart kliekje zijn. :@ Tenminste, ik ben nauwelijks meer in de sc omdat ik toch weet dat er niet op mij wordt gereageerd door 'nieuwe' users. :+
Is het eigenlijk ook geworden door dit gedoe.

quote:
14s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:56 schreef Ezell het volgende:
Ok, mijn visie:

JNG SC is een vrij goed bezochte sc, dus ja, er zijn vaak veel mensen aanwezig. Met zo'n groep heb je altijd users met wie je beter kan opschieten. Daar praat je vaker mee, logisch. Het jammere is dat het contact met de rest daardoor een stuk minder is. Die negeer je per ongeluk dan. Daar ben ik ook schuldig aan. Alleen zijn een hoop users in JNG SC ineens op elkaar gaan haten omdat ze elkaars posts vervelend vinden. Van een kant is het aangegeven, maar van de andere kant niet. (Als ik het mij goed kan herinneren.) Er is vervolgens niets veranderd, waardoor steeds meer ergernis ontstond. En daardoor is dus dit kliekjesgedoe ontstaan. Het probleem is dat niemand bereid lijkt te zijn om rekening met elkaar te houden. En dat de nieuwere sc'ers ineens niet zo welkom blijken te zijn, vind ik kinderachtig. Iedereen is hartstikke welkom in de sc, aangezien dit simpelweg een openbaar forum is.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 16 mei 2013 @ 00:23:50 #49
319979 Fok-it
All is well
pi_126565067
quote:
5s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:22 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dat mag toch wel duidelijk wezen hoop ik? Dat niemand dit zo serieus neemt.
Nee, `jij' neemt dit niet zo serieus. Dat er hier speciaal op in wordt gegaan en niet in de SC zegt toch wel voldoende?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_126565083
En nu is het tijd voor bier.
  donderdag 16 mei 2013 @ 00:24:16 #51
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_126565086
quote:
7s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:23 schreef Etsu het volgende:

[..]

Het maakt wel uit, want door de discussies en frustraties wilde ara de SC op slot gooien, iets wat we niet willen. Dat het jou geen reet uitmaakt, wil niet zeggen dat het ons geen reet uitmaakt. Welterusten.
Het is half 1, denk dat hij wel wat beters te doen heeft dan op het internet praten over het tijdelijk sluiten van een topic.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 16 mei 2013 @ 00:24:24 #52
319979 Fok-it
All is well
pi_126565094
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:24 schreef jordyqwerty het volgende:
En nu is het tijd voor bier.
Wat ik niet heb
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_126565099
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:24 schreef jordyqwerty het volgende:
En nu is het tijd voor bier.
Amen
pi_126565108
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:24 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Het is half 1, denk dat hij wel wat beters te doen heeft dan op het internet praten over het tijdelijk sluiten van een topic.
Lezen is niet jouw sterkste punt he?

quote:
15s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:15 schreef Etsu het volgende:

[..]

Moet die niet weg gaan lopen midden in een discussie en zeggen dat hij de vragen niet wilt beantwoorden terwijl de discussie nog lang niet is afgelopen.

Door te zeggen dat hij ze morgen beantwoordt, is prima. Maar niet door te zeggen dat hij er niet op wilt antwoorden.
pi_126565112
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:20 schreef Taexon het volgende:

[..]

Dat Prom Etsu niet mag was door een simpele emo-gif kwestie en vanaf daar kwamen alleen maar meer irritaties. Simpeler kan ik het niet zeggen.

Over ezell heeft ze niks gezegd, misschien leek zo omdat ze vaak met etsu binnen kwam maar nee zo is het niet bedoeld.

Jordy vond ze gewoon vreemd reageren in het begin maar dat is nu ook wel heel anders :)
Kijk, hier hebben we wat meer aan. Even vertellen wat een ergernis is. Beetje vaag en kort, maar zo weten users bijv. wel waar ze rekening mee moeten houden.
  donderdag 16 mei 2013 @ 00:25:56 #56
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_126565157
quote:
7s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:24 schreef Etsu het volgende:

[..]

Lezen is niet jouw sterkste punt he?

[..]

Geldt voor jou idem, hij zei dat hij op DM wou reageren.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_126565161
Kan iemand etsu een muilkorf omdoen en die jongen een liter wodka naar binnen gieten?

Dank
pi_126565176
quote:
10s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:26 schreef jordyqwerty het volgende:
Kan iemand etsu een muilkorf omdoen en die jongen een liter wodka naar binnen gieten?

Dank
Had jij geen examens?
pi_126565197
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:25 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Geldt voor jou idem, hij zei dat hij op DM wou reageren.
Kan je gewoon inhoudelijk reageren? Dit is net zo relevant als zeggen dat ik je username niet zo tof vindt.
#TeamMiley
pi_126565215
quote:
10s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:26 schreef Etsu het volgende:

[..]

Had jij geen examens?
Ik wel, net zoals LB. En ik dank u allen vriendelijk voor deze besteding van mijn tijd.
#TeamMiley
pi_126565253
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:27 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ik wel, net zoals LB. En ik dank u allen vriendelijk voor deze besteding van mijn tijd.
Daarvoor ben je mod. Voor jou 100 anderen, gr.
  donderdag 16 mei 2013 @ 00:28:35 #62
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_126565260
Het zware leven van een tiener
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_126565269
quote:
10s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:28 schreef jordyqwerty het volgende:

[..]

Daarvoor ben je mod. Voor jou 100 anderen, gr.
Ga uit mijn subforum, stinkdier.
#TeamMiley
pi_126565277
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:28 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ga uit mijn subforum, stinkdier.
_O-
  donderdag 16 mei 2013 @ 00:29:43 #65
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_126565301
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:28 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ga uit mijn subforum, stinkdier.
Dit moet worden uitgepraat.
pi_126565325
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:28 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ga uit mijn subforum, stinkdier.
Ga comparatie voordelen leren
  donderdag 16 mei 2013 @ 00:30:28 #67
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_126565336
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:28 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ga uit mijn subforum, stinkdier.
Wot.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_126565357
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:30 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Wot.
ONS subforum
#TeamMiley
pi_126565445
Oke oke, alles is weer chill? Dan kan het hier ook weer een half jaar dood zijn
#TeamMiley
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 16 mei 2013 @ 00:33:56 #70
319979 Fok-it
All is well
pi_126565493
Wil iedereen weer even ontopic gaan alsjeblieft? Anders gaan er notes uitgedeeld worden.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_126565961
Wat die jongeman boven mij zegt.
#TeamMiley
pi_126566257
Fok-it is overigens ook vrij klachtwaardig. :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 16 mei 2013 @ 08:57:31 #73
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_126570419
Fuck. Ik had twee A4'tjes volgeschreven, en drukte op Ctrl+w, bam alles weg.

Even in het kort, ik had 5 puntjes.
1) Als jullie iemand niet mogen, prima. Maar doe dat lekker apart.
2) Praat er met iemand over als je vind dat hij of zij niet normaal reageert; ga dat niet nu hier pas doen.
3) Hou die kliekjes nou een beetje weg, en reageer ook eens op andere mensen.

Die andere twee weet ik effe niet meer.

Ik ga er vanmiddag nog wel een keer voor zitten. Tot die tijd verwacht ik dat mensen hier gewoon normaal reageren, en niet elkaar zwart proberen te maken, dat is nergens voor nodig. Tot vanmiddag.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_126675496
Ja nou ik kan me dus zeg maar wel ongeveer bijna helemaal vinden in wat hier zo'n beetje boven mij laten we maar zeggen gezegd is, zegmaar.
Je maintiendrai
pi_126675907
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ja nou ik kan me dus zeg maar wel ongeveer bijna helemaal vinden in wat hier zo'n beetje boven mij laten we maar zeggen gezegd is, zegmaar.
Zeg dus zeggen zeg zeg zeggen. Nouja zeg
pi_126678573
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:58 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Zeg dus zeggen zeg zeg zeggen. Nouja zeg
Dat is wel zo ongeveer wat ik bedoel.
Grapje.
Als ik eerlijk ben vind ik dit alles wel grappig, de haat, de verontwaardiging: 'o ze praten over seks omg omg zo vies' en de 'hij post niet zoals ik wil dat hij post boehoe'. Kom op zeg :')
Iemand begint hier een discussie, waarna die discussie verandert in een soort zwembad waarin iedereen maar zomaar wat haat kan spuien, waarnadat zwembad verandert in een poel van verontwaardiging, denkt iemand nou echt dat dit wat op gaat lossen? Het enige wat nu oplost is het cement waarop de SC ooit gebouwd was.
Geloof me als ik zeg dat mensen niet gaan veranderen door in een openbaar topic neer te zetten wat je van ze vindt, ze zullen het alleen irritant vinden. Misschien dat er de komende tijd minder irritaties opgewekt gaan worden, dat denk ik wel, maar niet omdat mensen zijn verandert, maar omdat ze zich hier niet meer welkom voelen.
Oja, echt een geweldig optreden van de 'machthebbenden' hier, een beetje mee SC'en en onzin posten ipv de discussie zo te proberen te leiden dat het ook daadwerkelijk iets oplost, niet dat ik jullie verder iets kwalijk neem, ik zou hetzelfde hebben gedaan. Het enige verschil is dat ik hier al niet meer post, en andere mensen dat wel doen, en willen.
Je maintiendrai
  zaterdag 18 mei 2013 @ 17:01:18 #77
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_126679695
Een WhatsApp-groep? Serieus? :')
Niet zo vreemd dat er dan kliekjes ontstaan die deze ooit zo mooie SC uit elkaar scheuren
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 19 mei 2013 @ 11:12:02 #78
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_126715819
Zo het gaat lekker in dit FB topic...

Is de kwestie nu opgelost? :)
En is iedereen weer vredelievend bezig enzo? :D
pi_126717065
De kwestie was allang opgelost, dus olie op het vuur gooien/mosterd na de maaltijd/klagen om het klagen. Tis wat.

quote:
Oja, echt een geweldig optreden van de 'machthebbenden' hier, een beetje mee SC'en en onzin posten ipv de discussie zo te proberen te leiden dat het ook daadwerkelijk iets oplost, niet dat ik jullie verder iets kwalijk neem, ik zou hetzelfde hebben gedaan.
De volgende keer zullen we iedere afwijkende mening zorgvuldig afbranden en de persoon te kakken zetten en bannen. Lijkt me super
#TeamMiley
  zondag 19 mei 2013 @ 12:09:03 #80
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_126717137
Mij ook ^O^
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_126725107
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 12:06 schreef arachide. het volgende:
De kwestie was allang opgelost, dus olie op het vuur gooien/mosterd na de maaltijd/klagen om het klagen. Tis wat.

[..]

De volgende keer zullen we iedere afwijkende mening zorgvuldig afbranden en de persoon te kakken zetten en bannen. Lijkt me super
Ik zou persoonlijk meer plaatjes gaan posten en SC toe laten.
Je maintiendrai
  woensdag 22 mei 2013 @ 21:01:07 #82
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_126875858
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef nodig het volgende:

[..]

Oke dat is heel fijn voor je maar daarom hoef je me niet bij na elke post zo af te zieken. Doe ik ook niet.

B.v.d.
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Nah ben oud genoeg om zelf te bepalen wat ik wel en niet doe.
pi_126876095
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 21:01 schreef nodig het volgende:

[..]

[..]

En nu?
#TeamMiley
pi_126876316
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef arachide. het volgende:

[..]

En nu?
Wietparkiet bannen
pi_126876418
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 21:08 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Wietparkiet bannen
Nou, als je daarom geband zou worden, zou de doodstraf ook weer ingevoerd kunnen worden :')
#TeamMiley
pi_126877149
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 21:09 schreef arachide. het volgende:

[..]

Nou, als je daarom geband zou worden, zou de doodstraf ook weer ingevoerd kunnen worden :')
_O-
Maargoed verder snap ik niet waarom nodig alles wat ik zeg zo serieus neemt, misschien moet hij dan eerst bij zichzelf gaan kijken voordat ik de schuld krijg.
  woensdag 22 mei 2013 @ 21:26:07 #87
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_126877466
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 21:20 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

_O-
Maargoed verder snap ik niet waarom nodig alles wat ik zeg zo serieus neemt, misschien moet hij dan eerst bij zichzelf gaan kijken voordat ik de schuld krijg.
Zit nu mobiel leg over een uurtje welq eveen uit
pi_126877520
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 21:26 schreef nodig het volgende:

[..]

Zit nu mobiel leg over een uurtje welq eveen uit
Succes dan lig ik waarschijnlijk op 1 oor.
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:16:55 #89
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_126884221
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef arachide. het volgende:

[..]

En nu?
Zorgen dat meneer zich aanpast en een beetje normen en waarden bij brengen. Als meneer dit niet wilt zal het inderdaad zoals hij zelf al voorstelt helaas met de harde hand moeten.

Omdat ik graag even wil laten zien hoe meneer altijd gereageerd op mijn posts hier een selectie:

quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 19:58 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

alsof men jou wilt op meets
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 17:16 schreef wietparkiet het volgende:
kenser jij bent dom nodig :')
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 17:05 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

hmm zoals bij de meeste programma's kunnen andere je opgeven :')?
en misschien wil hij wel zijn "grenzen" verleggen?
denk jij altijd maar een half keer na voordat je een opmerking maakt?
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 18:59 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

:') pauper
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 14:01 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Je spoort niet
En even een doodsbedreiging tussendoor:

quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 19:13 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

GORE BACKSTABBER LOOP EENS NIET ZO TE STOKEN JOH MOET JE KLAUWHAMER IN JE NEK
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 14:22 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

je bent bij voorbaat al kansloos dus wat de fuck lul je :')
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 14:27 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Ehm nee
Ik snap best dat je dit je je een keer kan laten gaan maar om nou op bijna iedere post een persoonlijke aanval in te zetten is een beetje jammer en erg laag. Als je iemand niet kan waarderen dan negeer je een persoon gewoon.
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:27:42 #90
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_126884864
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:16 schreef nodig het volgende:

[..]

Zorgen dat meneer zich aanpast en een beetje normen en waarden bij brengen. Als meneer dit niet wilt zal het inderdaad zoals hij zelf al voorstelt helaas met de harde hand moeten.

Omdat ik graag even wil laten zien hoe meneer altijd gereageerd op mijn posts hier een selectie:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

En even een doodsbedreiging tussendoor:

[..]

[..]

[..]

Ik snap best dat je dit je je een keer kan laten gaan maar om nou op bijna iedere post een persoonlijke aanval in te zetten is een beetje jammer en erg laag. Als je iemand niet kan waarderen dan negeer je een persoon gewoon.
Beetje jammer dat je zo in gaat op iemand.. Negeer het jongen. Die eerste 5 mogen.. Ze zijn niet heel verantwoord, maar het is gewoon zo. Die met die klauwhamer inderdaad niet, maar goed. Dan krijgt ie een note en is het ook weer klaar.

En die onderste twee slaan nergens op dat je die quote..

-edit: Kijk even waarop hij reageert.. Het is sarcastisch, cynisch, maar vooral: Niet echt.. Als je dat er niet uit kan halen.. Sorry, maar dat is gewoon niet zo slim van je dan..
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:28:52 #91
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_126884927
Typisch wietparkiet dat wel. Ik vraag hierbij aan wp of je daarmee wilt stoppen. Zoals nodig dat aangeeft vindt hij dat niet leuk.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:31:12 #92
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_126885033
quote:
99s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:27 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Beetje jammer dat je zo in gaat op iemand.. Negeer het jongen. Die eerste 5 mogen.. Ze zijn niet heel verantwoord, maar het is gewoon zo. Die met die klauwhamer inderdaad niet, maar goed. Dan krijgt ie een note en is het ook weer klaar.

En die onderste twee slaan nergens op dat je die quote..
Ik weet heus ook wel dat er een paar kunnen maar om op iedere post nou zo te reageren en hij geeft zelf ook aan dat die dit expres doet en daarom neem ik hem kwalijk:

quote:
10s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:59 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Ik heb geen ruzie?
Ik vind je gewoon een stumperd en zo behandel ik je dan ook :)
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:35:14 #93
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_126885263
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:31 schreef nodig het volgende:

[..]

Ik weet heus ook wel dat er een paar kunnen maar om op iedere post nou zo te reageren en hij geeft zelf ook aan dat die dit expres doet en daarom neem ik hem kwalijk:

[..]

Naja, dat is zijn goed recht. Jij hebt nu gezegd dat hij dat niet meer moet doen. Heel goed, blijft ie doorgaan, ja, ik denk niet dat je er heel veel aan kunt veranderen, hoe lullig het ook klinkt..
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 22 mei 2013 @ 23:37:37 #94
319979 Fok-it
All is well
pi_126885379
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:31 schreef nodig het volgende:

[..]

Ik weet heus ook wel dat er een paar kunnen maar om op iedere post nou zo te reageren en hij geeft zelf ook aan dat die dit expres doet en daarom neem ik hem kwalijk:

[..]

Loop niet zo te huilen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:38:07 #95
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_126885403
quote:
99s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:35 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Naja, dat is zijn goed recht. Jij hebt nu gezegd dat hij dat niet meer moet doen. Heel goed, blijft ie doorgaan, ja, ik denk niet dat je er heel veel aan kunt veranderen, hoe lullig het ook klinkt..
Om elke keer maar op zo'n manier te reageren gaat mij te ver. Leuk dat je dat een paar keer doet maar de haat richting mij spat er iedere keer weer vanaf wat natuurlijk jammer is en gaat irriteren.

quote:
14s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Loop niet zo te huilen
Leuke one-liners plaatsen doe je maar in KLB of ONZ. Doe serieus mee aan de discussie of ga weg.
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:39:59 #96
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_126885484
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:38 schreef nodig het volgende:

[..]

Om elke keer maar op zo'n manier te reageren gaat mij te ver. Leuk dat je dat een paar keer doet maar de haat richting mij spat er iedere keer weer vanaf wat natuurlijk jammer is en gaat irriteren.

[..]

Leuke one-liners plaatsen doe je maar in KLB of ONZ. Doe serieus mee aan de discussie of ga weg.
Daarom zeg ik, ik hoop voor je dat ie ophoudt, maar wp kennende, doet ie dat niet..
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 22 mei 2013 @ 23:41:01 #97
319979 Fok-it
All is well
pi_126885539
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:38 schreef nodig het volgende:

[..]

Om elke keer maar op zo'n manier te reageren gaat mij te ver. Leuk dat je dat een paar keer doet maar de haat richting mij spat er iedere keer weer vanaf wat natuurlijk jammer is en gaat irriteren.

[..]

Leuke one-liners plaatsen doe je maar in KLB of ONZ. Doe serieus mee aan de discussie of ga weg.
Nee, het is toch zo? Je kan hem makkelijk negeren dan houdt hij vanzelf op.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:44:15 #98
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_126885693
quote:
99s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:39 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Daarom zeg ik, ik hoop voor je dat ie ophoudt, maar wp kennende, doet ie dat niet..
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee, het is toch zo? Je kan hem makkelijk negeren dan houdt hij vanzelf op.
We gaan het meemaken :)
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:45:27 #99
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_126885750
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:44 schreef nodig het volgende:

[..]

[..]

We gaan het meemaken :)
Hij heeft dit ook gelezen en geniet hoor..
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:50:01 #100
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_126885924
Gewoon negeren, hij ligt er niet wakker van.

Hij gaat niet te ver met zn posts zeg maar dus kunnen wij er ook niet veel aan doen behalve vragen of ie daarmee ophoudt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_126886060
Nodig, ik vind wel dat je een beetje te veel uptight bent. Loosen up
#TeamMiley
  donderdag 23 mei 2013 @ 00:01:08 #102
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_126886439
quote:
14s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Gewoon negeren, hij ligt er niet wakker van.

Hij gaat niet te ver met zn posts zeg maar dus kunnen wij er ook niet veel aan doen behalve vragen of ie daarmee ophoudt.
Puntje 2e
quote:
e. Een beschikbaar gesteld account blijft eigendom van FOK! en wordt slechts in bruikleen gegeven. Het account kan op elk moment worden teruggevorderd.
pi_126886485
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:01 schreef nodig het volgende:

[..]

Puntje 2e

[..]

:?
  donderdag 23 mei 2013 @ 00:02:58 #104
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_126886525
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 23:53 schreef arachide. het volgende:
Nodig, ik vind wel dat je een beetje te veel uptight bent. Loosen up
Maar ik word dit gebash na 3x wel een keertje zat.
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:02 schreef Etsu het volgende:

[..]

:?
Ja dat zijn de algemene voorwaarden :P Dat puntje betekend dat FOK! op ieder moment een user zijn account mag verwijderen/blokkeren of doen wat ze willen zonder opgave van reden.
pi_126886594
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:02 schreef nodig het volgende:

[..]

Maar ik word dit gebash na 3x wel een keertje zat.
Snap ik, maar 1. het is niet zo heel veel waar we nu nog wat aan kunnen doen. 2. het overkomt iedereen 3. zo erg was het in mijn ogen niet.

Maar ik ga erop letten, ofzo.
#TeamMiley
pi_126886683
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:02 schreef nodig het volgende:

[..]

Maar ik word dit gebash na 3x wel een keertje zat.

[..]

Ja dat zijn de algemene voorwaarden :P Dat puntje betekend dat FOK! op ieder moment een user zijn account mag verwijderen/blokkeren of doen wat ze willen zonder opgave van reden.
En jij denkt dat LB en ara daar over gaan en dat hier zo snel mogelijk naartoe gehandeld wordt?
pi_126886692
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:02 schreef nodig het volgende:

[..]

Maar ik word dit gebash na 3x wel een keertje zat.

[..]

Ja dat zijn de algemene voorwaarden :P Dat puntje betekend dat FOK! op ieder moment een user zijn account mag verwijderen/blokkeren of doen wat ze willen zonder opgave van reden.
Kan deze discussie ophouden. :') Een permban is voor uitschot, niet voor mensen die toevallig niet met anderen overweg kunnen.

En nu is deze discussie klaar want het gaat werkelijk nergens over, nouja, voor mij is de discussie klaar.
#TeamMiley
pi_126886711
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:05 schreef Etsu het volgende:

[..]

En jij denkt dat LB en ara daar over gaan en dat hier zo snel mogelijk naartoe gehandeld wordt?
Ik stond net op het punt om je account te deleten.
#TeamMiley
  donderdag 23 mei 2013 @ 00:06:24 #109
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_126886716
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:04 schreef arachide. het volgende:

[..]

Snap ik, maar 1. het is niet zo heel veel waar we nu nog wat aan kunnen doen. 2. het overkomt iedereen 3. zo erg was het in mijn ogen niet.

Maar ik ga erop letten, ofzo.
1. Heb je de doodsbedreiging er ook tussen zien staan?
2. Nah, hij is werkelijk waar de enigste die zich zo blijft gedragen. Heb ook weleens proberen te praten met hem maar dat wil ie niet. Heb weleens eerder meegemaakt dat ik gebashed werd maar na een goed gesprek houd dat normaal gesproken altijd op.
3. Zie 1
4. Die ofzo wekt de indruk dat de zin sarcastisch is?
pi_126886740
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:06 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ik stond net op het punt om je account te deleten.
Psst, ik heb wp en nodig naar feedback gewezen toen ze ruzie aan t maken waren in de SC :@ Goed he?
  donderdag 23 mei 2013 @ 00:07:21 #111
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_126886756
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:05 schreef Etsu het volgende:

[..]

En jij denkt dat LB en ara daar over gaan en dat hier zo snel mogelijk naartoe gehandeld wordt?
Nee absoluut niet maar LB zegt met haar post dat ze daar niks aan kunnen doen omdat het niet verboden is in de regels of wat dan ook. En bannen kunnen LB en ara niet die permissie hebben alleen de FA's en de A.
pi_126886757
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:06 schreef Etsu het volgende:

[..]

Psst, ik heb wp en nodig naar feedback gewezen toen ze ruzie aan t maken waren in de SC :@ Goed he?
Heel goed.
#TeamMiley
  donderdag 23 mei 2013 @ 00:12:18 #113
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_126886995
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:07 schreef nodig het volgende:

[..]

Nee absoluut niet maar LB zegt met haar post dat ze daar niks aan kunnen doen omdat het niet verboden is in de regels of wat dan ook. En bannen kunnen LB en ara ook niet eens :P
FOK! bant niet iedereen zo 1 2 3.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  donderdag 23 mei 2013 @ 00:14:06 #114
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_126887075
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:12 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

FOK! bant niet iedereen zo 1 2 3.
Weet ik. Dat is ook helemaal niet mijn doel. Mijn doel is dat wietparkiet leert zich ook normaal te kunnen gedragen tegen mensen die hij dan niet mag. Op de eerste plaats hoop ik dat dit met een goed gesprek kan worden gerealiseerd.
  donderdag 23 mei 2013 @ 00:17:06 #115
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_126887207
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:14 schreef nodig het volgende:

[..]

Weet ik. Dat is ook helemaal niet mijn doel. Mijn doel is dat wietparkiet leert zich ook normaal te kunnen gedragen tegen mensen die hij dan niet mag. Op de eerste plaats hoop ik dat dit met een goed gesprek kan worden gerealiseerd.
Je kan hem ook negeren hoor.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  donderdag 23 mei 2013 @ 00:17:47 #116
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_126887237
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:17 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Je kan hem ook negeren hoor.
Hij zou mij moeten negeren ipv andersom. Ik word nu onnodig (ja hihi heheh) zwart gemaakt.
pi_126888203
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:17 schreef nodig het volgende:

[..]

Hij zou mij moeten negeren ipv andersom. Ik word nu onnodig (ja hihi heheh) zwart gemaakt.
Hoewel ikzelf nooit problemen heb met WP vind ik het wel opvallend eigenlijk dat hij zo negatief op jou reageert. Dat je dat dan maar moet negeren vind ik wel wat te makkelijk eigenlijk. Als we allemaal zo gaan reageren is de SC binnen een paar dagen om zeep geholpen. Het is inderdaad niet nodig en het lijkt mij normaal dat jullie elkaar negeren en niet alleen jij hem. Maar goed, wie ben ik :s)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  donderdag 23 mei 2013 @ 12:17:19 #118
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_126898046
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:51 schreef Stuart het volgende:

[..]

Hoewel ikzelf nooit problemen heb met WP vind ik het wel opvallend eigenlijk dat hij zo negatief op jou reageert. Dat je dat dan maar moet negeren vind ik wel wat te makkelijk eigenlijk. Als we allemaal zo gaan reageren is de SC binnen een paar dagen om zeep geholpen. Het is inderdaad niet nodig en het lijkt mij normaal dat jullie elkaar negeren en niet alleen jij hem. Maar goed, wie ben ik :s)
als je wp negeert, houdt ie zelf op
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_126898262
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2013 12:17 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

als je wp negeert, houdt ie zelf op
Zo zou het niet moeten gaan eigenlijk. :{
Als twee users elkaar niet liggen, is het niet de bedoeling dat de ene moet doorslikken wat de ander doet (waaronder dus ook uitschelden oid) en het maar moet negeren.
Julllie zijn mods, jullie moeten de SC in goede banen leiden, jullie kunnen best tegen wp zeggen dat hij niet zo op nodig moet reageren, en als hij dat wel wilt, dat het best mag maar op een normale toon.

Ik ben met Stu eens.
  donderdag 23 mei 2013 @ 12:23:52 #120
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_126898299
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2013 12:22 schreef Etsu het volgende:

[..]

Zo zou het niet moeten gaan eigenlijk. :{
Als twee users elkaar niet liggen, is het niet de bedoeling dat de ene moet doorslikken wat de ander doet (waaronder dus ook uitschelden oid) en het maar moet negeren.
Julllie zijn mods, jullie moeten de SC in goede banen leiden, jullie kunnen best tegen wp zeggen dat hij niet zo op nodig moet reageren, en als hij dat wel wilt, dat het best mag maar op een normale toon.

Ik ben met Stu eens.
Topic ff lezen etsu. Ik heb wp al gevraagd om ermee op te houden, enige wat nodig nu kan doen is dus wp negeren.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_126898331
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2013 12:23 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Topic ff lezen etsu. Ik heb wp al gevraagd om ermee op te houden, enige wat nodig nu kan doen is dus wp negeren.
En hij geeft geen gehoor, dan zou je actie kunnen ondernemen. :) Op die manier laat je users over je heen lopen.
  donderdag 23 mei 2013 @ 12:25:14 #122
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_126898357
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2013 12:24 schreef Etsu het volgende:

[..]

En hij geeft geen gehoor, dan zou je actie kunnen ondernemen. :) Op die manier laat je users over je heen lopen.
wp heeft daarna niks gezegd.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  donderdag 23 mei 2013 @ 14:42:53 #123
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_126903668
quote:
14s.gif Op donderdag 23 mei 2013 12:25 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

wp heeft daarna niks gezegd.
Maar je geeft aan dat ook al zegt die wel wat dat ik het dan moet negeren?
  donderdag 23 mei 2013 @ 17:09:43 #124
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_126910650
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:42 schreef nodig het volgende:

[..]

Maar je geeft aan dat ook al zegt die wel wat dat ik het dan moet negeren?
Gewoon er niet op in gaan en een TR plaatsen. Veel beter dan beetje rellen.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  donderdag 23 mei 2013 @ 17:11:01 #125
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_126910707
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:09 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Gewoon er niet op in gaan en een TR plaatsen. Veel beter dan beetje rellen.
Ja maar als er vervolgens niks met die TR word gedaan heeft dat weinig zin dan leert hij er nog niet van.
  donderdag 23 mei 2013 @ 17:20:39 #126
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_126911090
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:11 schreef nodig het volgende:

[..]

Ja maar als er vervolgens niks met die TR word gedaan heeft dat weinig zin dan leert hij er nog niet van.
Of je houdt nu op met zeiken.

Heeft wp hierna nog wat gezegd? Nee, oke mooi
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  donderdag 23 mei 2013 @ 17:22:09 #127
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_126911162
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:20 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Of je houdt nu op met zeiken.

Heeft wp hierna nog wat gezegd? Nee, oke mooi
Nee maar er word aangegeven dat ik het maar moet gaan ''negeren'' dat vind ik niet de juiste oplossing nee.
pi_126911737
Dankje nodig mijn kutte donderdag is bij deze een stuk leuker O+
pi_126911873
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:22 schreef nodig het volgende:

[..]

Nee maar er word aangegeven dat ik het maar moet gaan ''negeren'' dat vind ik niet de juiste oplossing nee.
Okee. Stel je word in het echt meerdere malen "geplaagd" op straat. ga jij naar de politie toe en eisen van hun dat diegene moet opgepakt worden? want ja zo werkt dat niet helemaal. zie dat als hoe het hier op FOK! aan toe gaat. ik doe in feite niks tegen de policy. ik mag je gewoon niet deal with it.
  donderdag 23 mei 2013 @ 17:41:05 #130
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_126911902
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:40 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Okee. Stel je word in het echt meerdere malen "geplaagd" op straat. ga jij naar de politie toe en eisen van hun dat diegene moet opgepakt worden? want ja zo werkt dat niet helemaal. zie dat als hoe het hier op FOK! aan toe gaat. ik doe in feite niks tegen de policy. ik mag je gewoon niet deal with it.
ach maar jij kan ook gewoon negeren, wp
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  donderdag 23 mei 2013 @ 17:48:24 #131
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_126912202
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 17:40 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Okee. Stel je word in het echt meerdere malen "geplaagd" op straat. ga jij naar de politie toe en eisen van hun dat diegene moet opgepakt worden? want ja zo werkt dat niet helemaal. zie dat als hoe het hier op FOK! aan toe gaat. ik doe in feite niks tegen de policy. ik mag je gewoon niet deal with it.
En dat je mij niet mag dat hoef je niet te uiten. De vergelijking van FOK! tot de politie slaat helemaal nergens op in dit verhaal en is compleet irrelevant.

Welke policy heb jij gelezen? JNG / Jong! Richtlijnen en feedback!
quote:
Posts in serieuze topics die niks toevoegen, schelden, iemand belachelijk maken, quoten zonder tekst, posts met een enkele smiley of slechts één woord worden door LittleBrownie of arachide. verwijderd.
pi_126914207
quote:
99s.gif Op donderdag 23 mei 2013 18:39 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Laat ik dan achteraan beginnen:

Stap 3: Iemand pesten levert geen ban op, deal with it.
Stap 2: Ben ik het mee eens, en als dat niet werkt? Nee, geen stap 3.
Stap 1: Moet jij daar dan niet eens aan beginnen? Van mijn part in DM. Zeg dat je op je ziel bent getrapt en dat je wilt dat ie ophoudt, of iig vraag het.

Werkt dit allemaal niet: Helaas, dan is negeren de beste optie. Waarom zou je zo'n drama maken van iets. Als je er niet over door was gaan drammen, was het nu ALLANG over geweest. Is je dat vroeger nooit geleerd? De pesters moet je negeren, dan gaat het vanzelf over..

Ik hoop dat je dat snapt.
Als het niet werkt, dan moeten LB/ara actie ondernemen waaronder noten en dat KAN leiden tot een ban.

quote:
2s.gif Op donderdag 23 mei 2013 18:40 schreef Ro-ald het volgende:
Het is maar een user op FOK! _O-
Sodemieter op als je niets toe te voegen hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2013 18:41:36 ]
pi_126914909
Ik ga dit straks na mijn werk lezen
#TeamMiley
  Forum Admin donderdag 23 mei 2013 @ 19:29:08 #134
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_126916210
Wat is dit voor kansloos gedoe hier. Ik ga maar eens even opschonen.
  donderdag 23 mei 2013 @ 19:31:28 #135
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_126916337
quote:
4s.gif Op donderdag 23 mei 2013 19:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wat is dit voor kansloos gedoe hier. Ik ga maar eens even opschonen.
Oh ik was ook al bezig
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  Forum Admin donderdag 23 mei 2013 @ 19:31:53 #136
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_126916353
Zo. En toen waren er "wat" reacties weg. Dit topic is voor feedback. Onderlinge vetes vecht je maar lekker per PM/DM uit.
Als dit gesodemieter door blijft gaan vliegen jullie er gewoon beiden af. Simpel.
  donderdag 23 mei 2013 @ 19:32:09 #137
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_126916369
quote:
14s.gif Op donderdag 23 mei 2013 18:41 schreef Etsu het volgende:

[..]

Als het niet werkt, dan moeten LB/ara actie ondernemen waaronder noten en dat KAN leiden tot een ban.

[..]

Sodemieter op als je niets toe te voegen hebt.
Ja dat kan, maar dat zal niet. Omdat hij niets doet wat niet mag.

Tevens bedankt Opa voor het opruimen :)
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_127018623
quote:
15s.gif Op donderdag 23 mei 2013 19:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Zo. En toen waren er "wat" reacties weg. Dit topic is voor feedback. Onderlinge vetes vecht je maar lekker per PM/DM uit.
Als dit gesodemieter door blijft gaan vliegen jullie er gewoon beiden af. Simpel.
Zei ik al inderdaad.
pi_128288206
ik had toch gewoon lapo?
Gino ♥
  woensdag 26 juni 2013 @ 17:56:39 #140
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_128288209
quote:
99s.gif Op woensdag 26 juni 2013 17:56 schreef Tjacka het volgende:
ik had toch gewoon lapo?
nee
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_128288225
open jij nou maar LB, we zijn nu 5 min verder.
pi_128288229
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 17:56 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

nee
:@
oh sorry dan
Gino ♥
pi_128288240
en omdat jij de vorige dicht hebt gegooid, kan msacras geen nieuwe openen.
  woensdag 26 juni 2013 @ 17:58:40 #144
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_128288288
quote:
10s.gif Op woensdag 26 juni 2013 17:57 schreef Etsu het volgende:
open jij nou maar LB, we zijn nu 5 min verder.
hij is al open
quote:
99s.gif Op woensdag 26 juni 2013 17:57 schreef Tjacka het volgende:

[..]

:@
oh sorry dan
geeft niks, kan gebeuren
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 17:57 schreef Etsu het volgende:
en omdat jij de vorige dicht hebt gegooid, kan msacras geen nieuwe openen.
i know, hij is al open
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_128329011
Posts zonder quote / inhoud, met alleen maar een emo.gif om te provoceren of wat dan ook. Kunnen die niet verwijderd worden? Draagt 0,0 bij aan de SC en het gebeurt steeds vaker.
pi_128376263
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juni 2013 17:43 schreef Toto69 het volgende:
Posts zonder quote / inhoud, met alleen maar een emo.gif om te provoceren of wat dan ook. Kunnen die niet verwijderd worden? Draagt 0,0 bij aan de SC en het gebeurt steeds vaker.
Daar ben ik het wel mee eens trouwens. Vind ik ook vrij irritant :Y :@ :X
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_128481949
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juni 2013 17:43 schreef Toto69 het volgende:
Posts zonder quote / inhoud, met alleen maar een emo.gif om te provoceren of wat dan ook. Kunnen die niet verwijderd worden? Draagt 0,0 bij aan de SC en het gebeurt steeds vaker.
Tax wil tetten :)!
  Beste/leukste mod 2022 maandag 1 juli 2013 @ 23:17:18 #148
319979 Fok-it
All is well
pi_128482961
quote:
15s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:01 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Gelukkig heb jij lekker veel inhoud in je berichtjes :')_____
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_128483042
quote:
15s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:01 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat dit op mij slaat.
Ten eerste wil ik vertellen dat het totaal niet provocerend/persoonlijk oid is bedoeld.
Ten tweede emogifde ik jou en nog iemand anders omdat het niet klopte wat jullie zeiden wat grammatica betreft.
Tot slot moet je het niet zo persoonlijk opnemen en mij vervolgens op aanvallen.
  Beste/leukste mod 2022 maandag 1 juli 2013 @ 23:19:32 #150
319979 Fok-it
All is well
pi_128483098
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:47 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

PAARDEN NEUKEN NOOIT MEER WERKEN
Heeft wel echt veel inhoud dit ja. Grappige reactie ook
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 1 juli 2013 @ 23:19:55 #151
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_128483115
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juni 2013 17:43 schreef Toto69 het volgende:
Posts zonder quote / inhoud, met alleen maar een emo.gif om te provoceren of wat dan ook. Kunnen die niet verwijderd worden? Draagt 0,0 bij aan de SC en het gebeurt steeds vaker.
Soms zegt een emogif op een post meer dan 1000 woorden. Ikzelf doe ook heel af en toe alleen een emogif op een post.
pi_128483129
quote:
7s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:19 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Heeft wel echt veel inhoud dit ja. Grappige reactie ook
Eens.
pi_128483607
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:19 schreef nodig het volgende:

[..]

Soms zegt een emogif op een post meer dan 1000 woorden. Ikzelf doe ook heel af en toe alleen een emogif op een post.
Ik heb het niet over af en toe een emogif... ik heb het over zo vaak dat het echt schijt irritant wordt.
pi_128499481
quote:
7s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:19 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Heeft wel echt veel inhoud dit ja. Grappige reactie ook
als je je eraan stoort hoef je er ook niet op te reageren.
verder ben ik niet de enige die het vind dus waarom moet er dan alleen zo op mij gereageerd worden?
Tax wil tetten :)!
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 2 juli 2013 @ 15:10:34 #155
319979 Fok-it
All is well
pi_128500734
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:38 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

als je je eraan stoort hoef je er ook niet op te reageren.
verder ben ik niet de enige die het vind dus waarom moet er dan alleen zo op mij gereageerd worden?
Tuurlijk storen we ons eraan, hebben we laatst ook nog een uitgebreide discussie over gehad hier remember? En in plaats van dat je normaal mee praat kraam je alleen maar zulke reacties eruit. Dus lijkt me vrij logisch waarom er zo op jou wordt gereageerd.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_128500796
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 15:10 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Tuurlijk storen we ons eraan, hebben we laatst ook nog een uitgebreide discussie over gehad hier remember? En in plaats van dat je normaal mee praat kraam je alleen maar zulke reacties eruit. Dus lijkt me vrij logisch waarom er zo op jou wordt gereageerd.
ja want ik praat ook nooit normaal mee en plaats inderdaad alleeeen maar zulke dingen.
het is goed met je, ik ben er klaar mee en ga er niet meer verder op in.
Tax wil tetten :)!
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 2 juli 2013 @ 15:15:21 #157
319979 Fok-it
All is well
pi_128500898
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 15:12 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

ja want ik praat ook nooit normaal mee en plaats inderdaad alleeeen maar zulke dingen.
het is goed met je, ik ben er klaar mee en ga er niet meer verder op in.
Ga je eigen reacties eens na van gister dan? Je zei 1 keer hoi en toen je merkte dat niemand hoi terug zei kwamen er alleen maar van die vreemde reacties van jou. :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_128500946
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 15:15 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ga je eigen reacties eens na van gister dan? Je zei 1 keer hoi en toen je merkte dat niemand hoi terug zei kwamen er alleen maar van die vreemde reacties van jou. :')
ik zeg niet dat ik gister normaal deed.
ik was melig gisteravond maar opzich vind ik dat dat moet kunnen, verder als ik er al ben, wat al heel weinig is doe ik gewoon normaal imo.
Tax wil tetten :)!
  dinsdag 2 juli 2013 @ 20:13:50 #159
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_128511037
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juni 2013 17:43 schreef Toto69 het volgende:
Posts zonder quote / inhoud, met alleen maar een emo.gif om te provoceren of wat dan ook. Kunnen die niet verwijderd worden? Draagt 0,0 bij aan de SC en het gebeurt steeds vaker.
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens trouwens. Vind ik ook vrij irritant :Y :@ :X
quote:
15s.gif Op maandag 1 juli 2013 23:01 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Dit is nu toch wel een stukken minder?
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  dinsdag 2 juli 2013 @ 20:15:51 #160
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_128511121
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 15:16 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

ik zeg niet dat ik gister normaal deed.
ik was melig gisteravond maar opzich vind ik dat dat moet kunnen, verder als ik er al ben, wat al heel weinig is doe ik gewoon normaal imo.
Klopt, vaak doe je wel normaal en opzich kunnen die posts wel in een SC. Als het maar niet irritant wordt :Y
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_128556754
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 20:13 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dit is nu toch wel een stukken minder?
Ik postte dat ten tijde dat het wel erg was :P
pi_128620322
Gino ♥
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 5 juli 2013 @ 16:56:55 #163
319979 Fok-it
All is well
pi_128626712


[ Bericht 100% gewijzigd door Fok-it op 05-07-2013 16:57:52 ]
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 5 juli 2013 @ 16:57:40 #164
319979 Fok-it
All is well
pi_128626745
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 14:15 schreef Tjacka het volgende:
JNG / hier is een topic voor ador...

waarom mag dit niet? :')
Geniaal _O-
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 5 juli 2013 @ 18:40:27 #165
364404 arachide.
mamachide
pi_128629862
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 14:15 schreef Tjacka het volgende:
JNG / hier is een topic voor ador...

waarom mag dit niet? :')
Dat kan je zelf ook wel bedenken. Probeer het anders in Travel. Ador leek me niet echt een jongerenbestemming.
#TeamMiley
  Admin vrijdag 5 juli 2013 @ 20:47:58 #166
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_128634480
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:

Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.

De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.

De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.

Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_128647253
quote:
4s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:

Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.

De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.

De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.

Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.

ok
Gino ♥
pi_128647293
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 18:40 schreef arachide. het volgende:

[..]

Dat kan je zelf ook wel bedenken. Probeer het anders in Travel. Ador leek me niet echt een jongerenbestemming.
man, waarvoor is jong dan bedoelt dat je over je jeugdpuistjes praat ofzo?

wtf hé, ik zou daar graag wel een lijstje van zien, wat telkens als ik een topic open krijg ik. ''ja, dat kan je zelf ook wel bedenken.''
Gino ♥
pi_128648034
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 14:15 schreef Tjacka het volgende:
JNG / hier is een topic voor ador...

waarom mag dit niet? :')
Dat dit kan in Nederland!
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_128648124
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dat dit kan in Nederland!
nee serieus.

ik snap dit echt niet :')
Gino ♥
pi_128651500
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 01:02 schreef Tjacka het volgende:

[..]

man, waarvoor is jong dan bedoelt dat je over je jeugdpuistjes praat ofzo?

wtf hé, ik zou daar graag wel een lijstje van zien, wat telkens als ik een topic open krijg ik. ''ja, dat kan je zelf ook wel bedenken.''
Je maakt mij gewoon niet wijs dat dit geen poging was om te trollen.
#TeamMiley
  vrijdag 12 juli 2013 @ 01:30:51 #173
256666 leeell
I know you're lonely
pi_128858964
hallo ik was net aan het typen en toen weg hallo
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_129669425
Sinds wanneer mogen opmerkingen (doodsverwensingen) als 'sterf' hier in JNG? Deze user lijkt meer interesse te hebben om te trollen dan in normaal en leuk meeposten. Het gebruik van PI's is blijkbaar niet nodig dus de smoes 'neem niet alles zo serieus' is misschien gepast voor ONZ maar niet voor hier.

quote:
2s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 17:29 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Sterf.
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 02:11 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Sterf.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zondag 4 augustus 2013 @ 02:19:58 #175
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_129669456
quote:
5s.gif Op zondag 4 augustus 2013 02:18 schreef Stuart het volgende:
Sinds wanneer mogen opmerkingen (doodsverwensingen) als 'sterf' hier in JNG? Deze user lijkt meer interesse te hebben om te trollen dan in normaal en leuk meeposten. Het gebruik van PI's is blijkbaar niet nodig dus de smoes 'neem niet alles zo serieus' is misschien gepast voor ONZ maar niet voor hier.

[..]


[..]

Want ik gebruik geen PI? Je bent echt zo scheel als een mol.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 4 augustus 2013 @ 02:20:02 #176
256666 leeell
I know you're lonely
pi_129669459
Eens
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_129669595
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 02:19 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Want ik gebruik geen PI? Je bent echt zo scheel als een mol.
Oooh, een pijltje als PI geeft aan dat je het niet meent? Hou toch op man. Misschien dat dit gedrag past in ONZ maar daarbuiten hoor je simpelweg geen opmerkingen te plaatsen als 'sterf' om vervolgens weg te rennen voor je eigen woorden en te zeggen dat het niet serieus moet worden genomen. Ik ga er verder ook niet op in meer en laat het aan de moderators om te beoordelen, thanks :)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zondag 4 augustus 2013 @ 02:35:00 #178
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_129669900
quote:
13s.gif Op zondag 4 augustus 2013 02:24 schreef Stuart het volgende:

[..]

Oooh, een pijltje als PI geeft aan dat je het niet meent? Hou toch op man. Misschien dat dit gedrag past in ONZ maar daarbuiten hoor je simpelweg geen opmerkingen te plaatsen als 'sterf' om vervolgens weg te rennen voor je eigen woorden en te zeggen dat het niet serieus moet worden genomen. Ik ga er verder ook niet op in meer en laat het aan de moderators om te beoordelen, thanks :)
Waarom betrek je mijn tweede quote er dan bij? Het pijltje is mijn standaard PI op de PC, die tweede is overduidelijk sarcastisch bedoeld. Maar als je zélfs dat niet ziet.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_129672273
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 02:35 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Waarom betrek je mijn tweede quote er dan bij? Het pijltje is mijn standaard PI op de PC, die tweede is overduidelijk sarcastisch bedoeld. Maar als je zélfs dat niet ziet.
Doodsverwensing is niet ok. Ook niet sarcastisch.

En als iemand je daar op wijst, is het 'ja en amen' en niet 'schele mol ditdat'. Gewoon niet.

In frankrijk mag je niet roken op het strand, ookal is het buiten. Hier willen we geen doodsverwensingen zien, ookal is het sarcastisch.

Begrepen?

Ohja: deal with it.
#TeamMiley
pi_129672410
Mag ik vragen wat de reden is dat de slowchat gesloten is?
Gewoon nieuwsgierig ditdat :*
Tax wil tetten :)!
pi_129672426
quote:
5s.gif Op zondag 4 augustus 2013 09:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Mag ik vragen wat de reden is dat de slowchat gesloten is?
Gewoon nieuwsgierig ditdat :*
Omdat de slowchat op een slagveld lijkt, inclusief stokende toeschouwers.

En dat is even afgelopen.
#TeamMiley
pi_129672435
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 09:41 schreef arachide. het volgende:

[..]

Omdat de slowchat op een slagveld lijkt, inclusief stokende toeschouwers.

En dat is even afgelopen.
Awh oke duidelijk!
Dankjewel voor de toelichting :)
Tax wil tetten :)!
pi_129672680
Ik hoop niet dat dit het perfecte voorbeeld voor een basischoolklasje is: 1 of 2 mensen verpesten het voor iedereen. Maar ik denk dat de mods daar slim genoeg voor zijn :)
pi_129672818
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:10 schreef chapel24 het volgende:
Ik hoop niet dat dit het perfecte voorbeeld voor een basischoolklasje is: 1 of 2 mensen verpesten het voor iedereen. Maar ik denk dat de mods daar slim genoeg voor zijn :)
Was het maar zo'n feest, dan zou de slowchat nog open zijn.
#TeamMiley
pi_129672924
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:25 schreef arachide. het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest, dan zou de slowchat nog open zijn.
Wat is er tegen om die paar rotte appels postrechten te ontzeggen in JNG?
  zondag 4 augustus 2013 @ 10:32:21 #186
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129672930
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 09:41 schreef arachide. het volgende:

[..]

Omdat de slowchat op een slagveld lijkt, inclusief stokende toeschouwers.

En dat is even afgelopen.
Okay, dus de SC gaat wel weer open na een tijdje?
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_129672949
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:32 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Okay, dus de SC gaat wel weer open na een tijdje?
:')
pi_129672980
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:32 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Okay, dus de SC gaat wel weer open na een tijdje?
Vast wel, maar nadat alles is opgelost. Dat kan nog even duren
#TeamMiley
  zondag 4 augustus 2013 @ 10:36:39 #189
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129672993
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:33 schreef d4v1d het volgende:

[..]

:')
:*
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 4 augustus 2013 @ 10:37:35 #190
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129673013
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:35 schreef arachide. het volgende:

[..]

Vast wel, maar nadat alles is opgelost. Dat kan nog even duren
Opgelost?
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  Beste/leukste mod 2022 zondag 4 augustus 2013 @ 10:39:58 #191
319979 Fok-it
All is well
pi_129673062
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:37 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Opgelost?
Er is een hoop rommel waar jij niet van weet. Daarom dat gezeik altijd
Denk dat ze dat bedoelt
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_129673067
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:37 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Opgelost?
Ja. Dat jullie elkaar niet constant voor van alles en nog wat uitmaken en dat de sc niet altijd goed is voor leedvermaak
#TeamMiley
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 4 augustus 2013 @ 10:40:35 #193
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_129673072
Jullie merken vanzelf wanneer de boel weer open gaat ^O^
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_129673076
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:35 schreef arachide. het volgende:

[..]

Vast wel, maar nadat alles is opgelost. Dat kan nog even duren
Wat mij opviel is dat jij / lb nu vooral 'Stop' zegt. ( en misschien een note geven) Dat maakt dus geen indruk.

Als mensen die het verpesten nou gewoon een ban kregen... ze voegen niet echt veel toe dus ben je beter van ze af.

(Dit is niet bedoeld om jullie de weg te wijzen ofzo maar gewoon als tip)
  zondag 4 augustus 2013 @ 10:42:37 #195
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129673110
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:39 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Er is een hoop rommel waar jij niet van weet. Daarom dat gezeik altijd
Denk dat ze dat bedoelt
Oh noes ik ben naief :P
Rommel? DM _O-
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  Beste/leukste mod 2022 zondag 4 augustus 2013 @ 10:43:20 #196
319979 Fok-it
All is well
pi_129673118
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:42 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Oh noes ik ben naief :P
Rommel? DM _O-
Nee :P daar laat ik me niet over uit duh :') daar komt dit hele eieren eten door.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 4 augustus 2013 @ 10:46:29 #197
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129673179
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:43 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee :P daar laat ik me niet over uit duh :') daar komt dit hele eieren eten door.
Ik wil het ook weten ;(
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_129673221
Dit is geen sc. Remember?
#TeamMiley
  zondag 4 augustus 2013 @ 10:49:05 #199
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129673234
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:48 schreef arachide. het volgende:
Dit is geen sc. Remember?
:|W
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_129673347
Maar lieve kinders, leg mij eens de kern van het probleem uit. Waarom haat iedereen elkaar hier zo? Zijn er factoren van buitenaf die stoken? Leg het me eens uit.
#TeamMiley
  zondag 4 augustus 2013 @ 10:56:12 #201
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129673374
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:54 schreef arachide. het volgende:
Maar lieve kinders, leg mij eens de kern van het probleem uit. Waarom haat iedereen elkaar hier zo? Zijn er factoren van buitenaf die stoken? Leg het me eens uit.
* Faux. ook benieuwd is
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129673430
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:54 schreef arachide. het volgende:
Maar lieve kinders, leg mij eens de kern van het probleem uit. Waarom haat iedereen elkaar hier zo? Zijn er factoren van buitenaf die stoken? Leg het me eens uit.
Het enige probleem wat ik had was dat een paar mensen waaronder xcachet en tjacka die zeurden toen we er niet waren dat tax en ik veel foto's plaatsten blablabla, daar zei ik wat van en toen kwam er gezeik.
Sygenzodinges ging zich daar ook mee bemoeien dat de sc veeeel leuker was toen ik er nog niet was ( :') )
Dat was alles.
Van mijn kant tenminste
Tax wil tetten :)!
pi_129673473
Nou ja, mijn bijdrage is wel bekend bij ara inmiddels en lijkt me niet verstandig hier neer te zetten want dan ben ik weer de pineut. Maar ook ik betreur het dat het zo moet, want de sc kan ook zeker gezellig zijn.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 4 augustus 2013 @ 11:00:38 #204
319979 Fok-it
All is well
pi_129673474
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:58 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Het enige probleem wat ik had was dat een paar mensen waaronder xcachet en tjacka die zeurden toen we er niet waren dat tax en ik veel foto's plaatsten blablabla, daar zei ik wat van en toen kwam er gezeik.
Sygenzodinges ging zich daar ook mee bemoeien dat de sc veeeel leuker was toen ik er nog niet was ( :') )
Dat was alles.
Van mijn kant tenminste
Hij zei dat het veel foto's waren maar volgens mij bedoelde hij wat anders. Volgens mij bedoelde hij dat jullie gewoon veel te klef waren in de SC (telkens op hetzelfde momenten binnen komen en daarna allee maar seksgerelateerde opmerkingen maken etc etc) maargoed daar is hier al een discussie over geweest dus. Beetje vreemd wel dat hij foto's zei.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_129673488
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:58 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Het enige probleem wat ik had was dat een paar mensen waaronder xcachet en tjacka die zeurden toen we er niet waren dat tax en ik veel foto's plaatsten blablabla, daar zei ik wat van en toen kwam er gezeik.
Sygenzodinges ging zich daar ook mee bemoeien dat de sc veeeel leuker was toen ik er nog niet was ( :') )
Dat was alles.
Van mijn kant tenminste
Moet je lekker zelf weten.. als ik veel foto's plaats is dat dat iemands anders probleem? Nee.

(Plaats ze evt. In een spoiler als het er meer als 3 zijn.. maargoed)
pi_129673490
En nog meer:
- wat is er tegen xcachet?
- heeft er iemand last van etsu buiten fok om?
- wat is er met dearest?

Dat was het voor nu :+
#TeamMiley
  Beste/leukste mod 2022 zondag 4 augustus 2013 @ 11:02:04 #207
319979 Fok-it
All is well
pi_129673507
Het grootste probleem is denk ik nog steeds dat er teveel verhalen/info de SC wordt binnen gegooid van buiten: whatsapp, Facebook en TC
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_129673515
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:00 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hij zei dat het veel foto's waren maar volgens mij bedoelde hij wat anders. Volgens mij bedoelde hij dat jullie gewoon veel te klef waren in de SC (telkens op hetzelfde momenten binnen komen en daarna allee maar seksgerelateerde opmerkingen maken etc etc) maargoed daar is hier al een discussie over geweest dus. Beetje vreemd wel dat hij foto's zei.
Ja inderdaad, als ze gewoon hadden gezegd dat het daarom ging had ik er verder ook geen punt van gemaakt hoor, maar op dat moment vond ik het niet eerlijk omdat we in de sc al eigenlijk geen foto's meer plaatsten :)
Tax wil tetten :)!
pi_129673537
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:01 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Moet je lekker zelf weten.. als ik veel foto's plaats is dat dat iemands anders probleem? Nee.

(Plaats ze evt. In een spoiler als het er meer als 3 zijn.. maargoed)
het bleek er dus om te gaan dat Tax en ik te klef zijn in de sc :')
Iets wat ik dacht dat allang uitgesproken was en naar mijn idee nu ook veel minder is :)
Tax wil tetten :)!
pi_129673538
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:01 schreef arachide. het volgende:
En nog meer:
- wat is er tegen xcachet?
- heeft er iemand last van etsu buiten fok om?
- wat is er met dearest?

Dat was het voor nu :+
- Heb ik twee doodsverwensingen zien maken een week geleden en dat werd haar niet in dank afgenomen, verder heb ik geen problemen met haar indien ze normaal post.

- Ga ik maar niet openlijk op in.

- Idem dito.
pi_129673551
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:02 schreef Fok-it het volgende:
Het grootste probleem is denk ik nog steeds dat er teveel verhalen/info de SC wordt binnen gegooid van buiten: whatsapp, Facebook en TC
Die krijg ik niet mee, maar die wil ik wel weten. Ik probeer hier het juiste te doen.

Ik ben momenteel niet geliefd, maar ik wil gewoon een leuke slowchat.
#TeamMiley
pi_129673576
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:03 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

het bleek er dus om te gaan dat Tax en ik te klef zijn in de sc :')
Iets wat ik dacht dat allang uitgesproken was en naar mijn idee nu ook veel minder is :)
Ik geloof niet dat dat nu het probleem is :D dat is gewoon helemaal gefixt naar mijn mening: daarvoor hulde!
#TeamMiley
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:05:23 #213
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129673581
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:02 schreef Fok-it het volgende:
Het grootste probleem is denk ik nog steeds dat er teveel verhalen/info de SC wordt binnen gegooid van buiten: whatsapp, Facebook en TC
Raar, waarom heeft iedereen elkaar op alles? Houd het gewoon op FOK!..
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  Beste/leukste mod 2022 zondag 4 augustus 2013 @ 11:05:33 #214
319979 Fok-it
All is well
pi_129673584
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:03 schreef Toto69 het volgende:

[..]

- Heb ik twee doodsverwensingen zien maken een week geleden en dat werd haar niet in dank afgenomen, verder heb ik geen problemen met haar indien ze normaal post.

- Ga ik maar niet openlijk op in.

- Idem dito.
Snap ook niet waarom dat openbaar gevraagd wordt inderdaad. Kan je beter per dm doen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_129673600
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Snap ook niet waarom dat openbaar gevraagd wordt inderdaad. Kan je beter per dm doen.
Antwoord kan ook via dm/pm.
#TeamMiley
pi_129673601
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Snap ook niet waarom dat openbaar gevraagd wordt inderdaad. Kan je beter per dm doen.
Ik wil het best openbaar zetten maar dan krijg ik weer dreigende sms'jes en daar heb ik geen trek in. :{
pi_129673606
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:05 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat dat nu het probleem is :D dat is gewoon helemaal gefixt naar mijn mening: daarvoor hulde!
ja maar ik dacht leg gewoon nog even uit wat toen mijn probleem zeg maar was zodat het voor jou ook duidelijk is :)
Maar dat is inderdaad gefixt :Y
Tax wil tetten :)!
  Beste/leukste mod 2022 zondag 4 augustus 2013 @ 11:07:00 #218
319979 Fok-it
All is well
pi_129673610
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:04 schreef arachide. het volgende:

[..]

Die krijg ik niet mee, maar die wil ik wel weten. Ik probeer hier het juiste te doen.

Ik ben momenteel niet geliefd, maar ik wil gewoon een leuke slowchat.
I know. Mag je ook wel weten lijkt me. Maar wel verstandig als je dat via dm bespreekt. Lijkt me niet nodig dat buitenstaanders dat weten aangezien dat een reden is voor nog meer 'spektakel' als de SC weer open is :P
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_129673625
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:06 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik wil het best openbaar zetten maar dan krijg ik weer dreigende sms'jes en daar heb ik geen trek in. :{
Bij sommige providers kan je nummers laten blokkeren. Je kan er zelfs aangifte van doen als het echt te ver gaat. Mag ik ze lezen?
#TeamMiley
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:08:26 #220
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129673640
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:06 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik wil het best openbaar zetten maar dan krijg ik weer dreigende sms'jes en daar heb ik geen trek in. :{
Dm me ik wil meer weten :*
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_129673650
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:04 schreef arachide. het volgende:

[..]

Die krijg ik niet mee, maar die wil ik wel weten. Ik probeer hier het juiste te doen.

Ik ben momenteel niet geliefd, maar ik wil gewoon een leuke slowchat.
Ik vind je gewoon lief hoor :D Je doet ook je best en bent een mens en maakt fouten (oh wat diep. :') )
pi_129673651
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:07 schreef arachide. het volgende:

[..]

Bij sommige providers kan je nummers laten blokkeren. Je kan er zelfs aangifte van doen als het echt te ver gaat. Mag ik ze lezen?
Ik heb ze al verwijderd, ze gingen niet te ver maar hadden een dreigend karakter op een manier van: als jij wat over mij naar buiten brengt jongen, pak ik jou 5 keer zo hard terug, geloof me, denk na wat je doet want ik pak je terug.

Dit ervaar ik simpelweg als dreigend.
pi_129673653
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:07 schreef Fok-it het volgende:

[..]

I know. Mag je ook wel weten lijkt me. Maar wel verstandig als je dat via dm bespreekt. Lijkt me niet nodig dat buitenstaanders dat weten aangezien dat een reden is voor nog meer 'spektakel' als de SC weer open is :P
Snap ik. Het voordeel van openbaar vragen is dat de taboe verdwijnt.
#TeamMiley
pi_129673656
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:08 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Dm me ik wil meer weten :*
Je bent hier amper 2 maanden? :')
  Beste/leukste mod 2022 zondag 4 augustus 2013 @ 11:09:24 #225
319979 Fok-it
All is well
pi_129673658
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:08 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Dm me ik wil meer weten :*
Kappen hiermee. Zit hij echt niet op te wachten.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:10:20 #226
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129673670
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:09 schreef arachide. het volgende:

[..]

Snap ik. Het voordeel van openbaar vragen is dat de taboe verdwijnt.
:Y
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  Beste/leukste mod 2022 zondag 4 augustus 2013 @ 11:10:37 #227
319979 Fok-it
All is well
pi_129673678
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:09 schreef arachide. het volgende:

[..]

Snap ik. Het voordeel van openbaar vragen is dat de taboe verdwijnt.
Ik ben bang dat dat hier niet opgaat :P ik zou het ook niet erg vinden maar als je dit nu openbaar uit laat leggen wordt het dezelfde rel die je in de SC kreeg.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:12:31 #228
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129673710
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:09 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Kappen hiermee. Zit hij echt niet op te wachten.
Watch out, we got a badass over here :')

Mind your own business, graag.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_129673717
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:08 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik heb ze al verwijderd, ze gingen niet te ver maar hadden een dreigend karakter op een manier van: als jij wat over mij naar buiten brengt jongen, pak ik jou 5 keer zo hard terug, geloof me, denk na wat je doet want ik pak je terug.

Dit ervaar ik simpelweg als dreigend.
Snap ik. Zoiets is eerder voorgekomen (dv en va).

Mijn advies is om niet te vriendelijk te worden met users. En dat klinkt raar, want ik ken mijn vriend via fok, maar pas ermee op.

En ga op zoek naar nummerblokkering, ik heb werkelijk dagenlang buikpijn gehad van de dreigementen. Om nog maar te zwijgen over spontane huilbuien.
#TeamMiley
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:13:02 #230
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_129673724
Het is geen SC hier.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  Beste/leukste mod 2022 zondag 4 augustus 2013 @ 11:13:37 #231
319979 Fok-it
All is well
pi_129673733
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:12 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Watch out, we got a badass over here :')

Mind your own business, graag.
Waarom? Je zit hier pas 2 maanden en je wilt alles al weten. Hou je nou maar lekker rustig :') het is geen Gossip Girl hier
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_129673749
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:12 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Watch out, we got a badass over here :')

Mind your own business, graag.
Kappen. Nu.

Zoek je sensatie maar op de site van de telegraaf.

Druif :')
#TeamMiley
pi_129673772
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:12 schreef arachide. het volgende:

[..]

Snap ik. Zoiets is eerder voorgekomen (dv en va).

Mijn advies is om niet te vriendelijk te worden met users. En dat klinkt raar, want ik ken mijn vriend via fok, maar pas ermee op.

En ga op zoek naar nummerblokkering, ik heb werkelijk dagenlang buikpijn gehad van de dreigementen. Om nog maar te zwijgen over spontane huilbuien.
Nee goed, ik heb hem al duidelijk gemaakt dat die sms'jes moesten stoppen en wacht eerst af of dat ook gestopt blijft. Verder heb je wel gelijk hoor, hoe meer iemand over je weet hoe harder het tegen je kan worden gebruikt. Nu vrees ik voor bepaalde personen dat ik meer over hen weet dan zij over mij, maar daar zal ik nooit iets over loslaten. Het is alleen niet bepaald volwassen om zulke sms'jes te versturen maar goed, in dit geval gaat het om de SC.
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:15:26 #234
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129673775
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:14 schreef arachide. het volgende:

[..]

Kappen. Nu.

Zoek je sensatie maar op de site van de telegraaf.

Druif :')
Ik houd meer van nu.nl.

Ananas :')
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:16:29 #235
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129673794
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Waarom? Je zit hier pas 2 maanden en je wilt alles al weten. Hou je nou maar lekker rustig :') het is geen Gossip Girl hier
Gossip Girl :') heb je een maandelijkse abo :')
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_129673820
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:15 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nee goed, ik heb hem al duidelijk gemaakt dat die sms'jes moesten stoppen en wacht eerst af of dat ook gestopt blijft. Verder heb je wel gelijk hoor, hoe meer iemand over je weet hoe harder het tegen je kan worden gebruikt. Nu vrees ik voor bepaalde personen dat ik meer over hen weet dan zij over mij, maar daar zal ik nooit iets over loslaten. Het is alleen niet bepaald volwassen om zulke sms'jes te versturen maar goed, in dit geval gaat het om de SC.
Hopelijk gaat het beter O+
#TeamMiley
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:19:18 #237
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129673858
whatsapp/andere sociale dingen buiten FOK! zijn ook echt de aids die SC's kapotmaken
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129673859
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:01 schreef arachide. het volgende:

- wat is er met dearest?

Dat was het voor nu :+
Iedereen vindt het blijkbaar leuk om mij belachelijk te maken om mijn gewicht/hoe ik eruit zie/mijn karakter/mijn verleden. De meesten die dit doen spreek ik niet eens 1 op 1 :') Daarnaast laat ik niet zomaar over mij heenlopen en zeg ik er wat van als ik vind dat iemand kut doet, blijkbaar kan niet iedereen dat hebben. Ik denk dat dat het is, ik heb verder ook geen idee waarom iedereen zo tegen mij doet.
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:03 schreef Toto69 het volgende:

[..]

- Heb ik twee doodsverwensingen zien maken een week geleden en dat werd haar niet in dank afgenomen, verder heb ik geen problemen met haar indien ze normaal post.

- Ga ik maar niet openlijk op in.

- Idem dito.
Oh please. Dit had allemaal niet op FOK! hoeven komen, na dat gesprek met z'n 4en op facebook was het wat mij betreft (en wat sof en etsu betreft volgensmij ook) wel afgelopen en mooi geweest. Maar nee, Stu vraagt aan meneer of alles goed is en meneer moet er meteen even bij vermelden dat hij 2 mensen van facebook heeft verwijderd en een aantal nummers heeft geblokkeerd. Sorry Toto, maar je lokt het echt zelf uit.
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:08 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik heb ze al verwijderd, ze gingen niet te ver maar hadden een dreigend karakter op een manier van: als jij wat over mij naar buiten brengt jongen, pak ik jou 5 keer zo hard terug, geloof me, denk na wat je doet want ik pak je terug.

Dit ervaar ik simpelweg als dreigend.
''Ze''? Sorry, maar ik heb jou geen enkele keer gesmst, en ik heb die smsjes van Etsu gelezen en die kan ik niet dreigend noemen, slechts op z'n plaats. Moet je niet in de slachtofferrol kruipen want ik heb ook gewoon gelezen dat je privé geheimen van Etsu rond wilt sturen en naaktfoto's van mij, ben trouwens benieuwd waar je die hebt gevonden want ik heb jou nooit zo iets gestuurd. :') Beetje grootspraak allemaal, en ik weet niet, maar dat komt ook best wel dreigend over. Ik kan er ook een paar quotes en dingen van jou bijhalen, moet je nu niet doen alsof je heilig bent :')
i still see your shadows in my room
pi_129673914
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:19 schreef Dearest het volgende:

[..]

Iedereen vindt het blijkbaar leuk om mij belachelijk te maken om mijn gewicht/hoe ik eruit zie/mijn karakter/mijn verleden. De meesten die dit doen spreek ik niet eens 1 op 1 :') Daarnaast laat ik niet zomaar over mij heenlopen en zeg ik er wat van als ik vind dat iemand kut doet, blijkbaar kan niet iedereen dat hebben. Ik denk dat dat het is, ik heb verder ook geen idee waarom iedereen zo tegen mij doet.

[..]

Oh please. Dit had allemaal niet op FOK! hoeven komen, na dat gesprek met z'n 4en op facebook was het wat mij betreft (en wat sof en etsu betreft volgensmij ook) wel afgelopen en mooi geweest. Maar nee, Stu vraagt aan meneer of alles goed is en meneer moet er meteen even bij vermelden dat hij 2 mensen van facebook heeft verwijderd en een aantal nummers heeft geblokkeerd. Sorry Toto, maar je lokt het echt zelf uit.

[..]

''Ze''? Sorry, maar ik heb jou geen enkele keer gesmst, en ik heb die smsjes van Etsu gelezen en die kan ik niet dreigend noemen, slechts op z'n plaats. Moet je niet in de slachtofferrol kruipen want ik heb ook gewoon gelezen dat je privé geheimen van Etsu rond wilt sturen en naaktfoto's van mij, ben trouwens benieuwd waar je die hebt gevonden want ik heb jou nooit zo iets gestuurd. :') Beetje grootspraak allemaal, en ik weet niet, maar dat komt ook best wel dreigend over. Ik kan er ook een paar quotes en dingen van jou bijhalen, moet je nu niet doen alsof je heilig bent :')
Is jou oo het vmbo nooit geleerd dat "ze" een verwijzing kan zijn naar een eerder woord? In dit geval sms'jes, dus niet personen. En ja, ik heb duidelijk gemaakt dat als je rare dingen over mij gaat flikken ik dat ook best terug kan doen. Maar nooit uit mezelf. Btw, je postte zelf net zo goed iets over personen verwijderd, dus doe zelf ook niet alsof je heilig bent.
pi_129673933
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:19 schreef Dearest het volgende:

[..]

Iedereen vindt het blijkbaar leuk om mij belachelijk te maken om mijn gewicht/hoe ik eruit zie/mijn karakter/mijn verleden. De meesten die dit doen spreek ik niet eens 1 op 1 :') Daarnaast laat ik niet zomaar over mij heenlopen en zeg ik er wat van als ik vind dat iemand kut doet, blijkbaar kan niet iedereen dat hebben. Ik denk dat dat het is, ik heb verder ook geen idee waarom iedereen zo tegen mij doet.

[..]

Oh please. Dit had allemaal niet op FOK! hoeven komen, na dat gesprek met z'n 4en op facebook was het wat mij betreft (en wat sof en etsu betreft volgensmij ook) wel afgelopen en mooi geweest. Maar nee, Stu vraagt aan meneer of alles goed is en meneer moet er meteen even bij vermelden dat hij 2 mensen van facebook heeft verwijderd en een aantal nummers heeft geblokkeerd. Sorry Toto, maar je lokt het echt zelf uit.

[..]

''Ze''? Sorry, maar ik heb jou geen enkele keer gesmst, en ik heb die smsjes van Etsu gelezen en die kan ik niet dreigend noemen, slechts op z'n plaats. Moet je niet in de slachtofferrol kruipen want ik heb ook gewoon gelezen dat je privé geheimen van Etsu rond wilt sturen en naaktfoto's van mij, ben trouwens benieuwd waar je die hebt gevonden want ik heb jou nooit zo iets gestuurd. :') Beetje grootspraak allemaal, en ik weet niet, maar dat komt ook best wel dreigend over. Ik kan er ook een paar quotes en dingen van jou bijhalen, moet je nu niet doen alsof je heilig bent :')
Ik vind het misschien wel een goed idee om, indien de SC open gaat, duidelijker in de OP te zetten dat je beter geen gevoelige persoonlijke informatie naar iemand kan sturen die je niet IRL, ook al vertrouw je die persoon nog zo erg.
Je maintiendrai
pi_129673957
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:22 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Is jou oo het vmbo nooit geleerd dat "ze" een verwijzing kan zijn naar een eerder woord? In dit geval sms'jes, dus niet personen. En ja, ik heb duidelijk gemaakt dat als je rare dingen over mij gaat flikken ik dat ook best terug kan doen. Maar nooit uit mezelf. Btw, je postte zelf net zo goed iets over personen verwijderd, dus doe zelf ook niet alsof je heilig bent.
Etsu en ik hebben allebei aan het eind van dat gesprek gezegd dat we niks tegen jou hebben en dat we je gewoon nog mogen, we gaven alleen onze mening over iets en probeerde je te waarschuwen voor iets. Als jij daardoor besluit dat je ons wil verwijderen en blokkeren en vuil over ons wil spuien in de sc, jouw keuze. Maar dan moet je nu niet in de slachtofferrol kruipen.
i still see your shadows in my room
pi_129673965
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ik vind het misschien wel een goed idee om, indien de SC open gaat, duidelijker in de OP te zetten dat je beter geen gevoelige persoonlijke informatie naar iemand kan sturen die je niet IRL, ook al vertrouw je die persoon nog zo erg.
Goeie.
#TeamMiley
pi_129673988
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:24 schreef Dearest het volgende:

[..]

Etsu en ik hebben allebei aan het eind van dat gesprek gezegd dat we niks tegen jou hebben en dat we je gewoon nog mogen, we gaven alleen onze mening over iets en probeerde je te waarschuwen voor iets. Als jij daardoor besluit dat je ons wil verwijderen en blokkeren en vuil over ons wil spuien in de sc, jouw keuze. Maar dan moet je nu niet in de slachtofferrol kruipen.
Jullie zijn nu in de algemene JNG FB over een gesprek dat op FaceBook heeft plaatsgevonden aan het praten. Persoonlijk vind ik dat je of meer details over dat gesprek moet vrijgeven, of je moet het maar in DM doen.
Je maintiendrai
pi_129674014
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:24 schreef Dearest het volgende:

[..]

Etsu en ik hebben allebei aan het eind van dat gesprek gezegd dat we niks tegen jou hebben en dat we je gewoon nog mogen, we gaven alleen onze mening over iets en probeerde je te waarschuwen voor iets. Als jij daardoor besluit dat je ons wil verwijderen en blokkeren en vuil over ons wil spuien in de sc, jouw keuze. Maar dan moet je nu niet in de slachtofferrol kruipen.
Oh ja, wel eerst twee tegen een gaan en een vriendin van mij voor van alles en nog wat uitschelden en mij ook van alles naar m'n hoofd slingeren en dan verwachten dat ik jullie nog moet? Juist. Oh enne, vuil spuien over jullie? Ik zei dat die sms'jes wel eens mochten kappen en dat ik jou niet liep te bellen, nou wauw.
pi_129674018
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ik vind het misschien wel een goed idee om, indien de SC open gaat, duidelijker in de OP te zetten dat je beter geen gevoelige persoonlijke informatie naar iemand kan sturen die je niet IRL, ook al vertrouw je die persoon nog zo erg.
Mee eens. Het probleem is dat men in de SC elkaar nogal snel toevoegt op Facebook en Whatsapp. Mensen zouden daar best iets terughoudender mee mogen zijn. Voorkomen kan niet maar je hebt een goed punt dat er nog eens extra op gewezen kan worden.

Verder vind ik privé zaken uit TC, FB of WA echt niet thuishoren in een SC. Ik lees hier nu dingen die nooit op het forum zijn gepost en er derhalve niet thuishoren. Dat vind ik erg kwalijk, al dat openbaar maken van zaken door anderen.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129674033
quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Jullie zijn nu in de algemene JNG FB over een gesprek dat op FaceBook heeft plaatsgevonden aan het praten. Persoonlijk vind ik dat je of meer details over dat gesprek moet vrijgeven, of je moet het maar in DM doen.
Een aantal details van dat gesprek waren:

- Toto likt de reet van supersof
- Supersof is een k*nkerhoer
- Toto komt er nog wel achter hoe sof echt is.

Dat soort dingen. Een vriendelijk gesprek dus. :)
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:29:29 #247
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_129674049
Stuart dus als ik het goed begrijp: a whats appt met x en gaat dan vrolijk dat gesprek met z in de sc doornemen?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:30:53 #248
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129674078
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:27 schreef Stuart het volgende:

[..]

Mee eens. Het probleem is dat men in de SC nogal snel elkaar toevoegt op Facebook en Whatsapp. Mensen zouden daar best iets terughoudender mee mogen zijn. Voorkomen kan niet maar je hebt een goed punt dat er nog eens extra op gewezen kan worden.

Verder vind ik privé zaken uit TC, FB of WA echt niet thuishoren in een SC. Ik lees hier nu dingen die nooit op het forum zijn gepost en er derhalve niet thuishoren. Dat vind ik erg kwalijk, al dat openbaar maken van zaken door anderen.
!!!!
Mensen die je niet kent toevoegen op sociale media is vragen om problemen. Het is persoonlijk, ongemodereerd en overbodig. Dan moet vervolgens niet iedereen komen jankzakken op FOK! want het is je eigen keuze geweest om buiten FOK! te praten.

Houd je persoonlijke leven en FOK! gescheiden. Dat zou zo ontzettend veel ruzies voorkomen.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:31:05 #249
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129674081
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:28 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Een aantal details van dat gesprek waren:

- Toto likt de reet van supersof
- Supersof is een k*nkerhoer
- Toto komt er nog wel achter hoe sof echt is.

Dat soort dingen. Een vriendelijk gesprek dus. :)
Soms zijn die dingen dan misschien.. heeel misschien...

wel waar :@....
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_129674087
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:29 schreef Toekito het volgende:
Stuart dus als ik het goed begrijp: a whats appt met x en gaat dan vrolijk dat gesprek met z in de sc doornemen?
Als het uitloop op ruzie of een meningsverschil, ja, pretty much. En dat kan wat mij betreft echt niet. Evenals ik nu hier in JNG FB lees over wat zich heeft afgespeeld op FB tussen Etsu, Toto, Supersof en Dearest. Dat zijn privé zaken die hier alleen horen als de betreffende personen daarvoor kiezen en niet omdat ze onderling ruzie hebben.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129674096
quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Jullie zijn nu in de algemene JNG FB over een gesprek dat op FaceBook heeft plaatsgevonden aan het praten. Persoonlijk vind ik dat je of meer details over dat gesprek moet vrijgeven, of je moet het maar in DM doen.
Luister, ik ben hier sowieso weg dus het zal mij een worst wezen wat hier allemaal gebeurt. Wat ik gewoon niet wil is dat Toto hier onderuitkomt en op andere kanalen zoals tc lekker doorgaat met slecht over Etsu en mij praten. Ik ben permanent geband uit spatieloos, wat denk je waarom? Zodat ik geen screenshots kan maken en dingen naar ara kan sturen :D
Wel interessant trouwens, Etsu was niet geband en die ging gister kijken als guest. Toen gebeurde er dit:
quote:
[1:53 AM] fairydustxo: guest
[1:53 AM] fairydustxo: je hebt 5 seconden
[1:53 AM] fairydustxo: om jezelf te openbaren
[1:53 AM] sof: wie ben je guest
[1:53 AM] fairydustxo: mocht je monique heten
[1:53 AM] fairydustxo: en 150 kilo wegen
[1:53 AM] guest-705684 changed nickname to fokit
[1:54 AM] fairydustxo: ga dan maar weg
[1:54 AM] fairydustxo: niemand wil je
[1:54 AM] sof: oh okay
[1:54 AM] fairydustxo: duidelijk fake deze.
Lijkt me wel duidelijk dat fairydustxo toto is, ik was er niet bij dus ik kan dat natuurlijk niet bewijzen maar fairydust is mijn oude account en nja.
Leuk hoor :D
i still see your shadows in my room
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:31:46 #252
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_129674100
quote:
4s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:30 schreef Faux. het volgende:

[..]

!!!!
Mensen die je niet kent toevoegen op sociale media is vragen om problemen. Het is persoonlijk, ongemodereerd en overbodig. Dan moet je vervolgens niet iedereen komen jankzakken op FOK! want het is je eigen keuze geweest om buiten FOK! te praten.

Houd je persoonlijke leven en FOK! gescheiden. Dat zou zo ontzettend veel ruzies voorkomen.
Eens :Y
pi_129674105
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:27 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Oh ja, wel eerst twee tegen een gaan en een vriendin van mij voor van alles en nog wat uitschelden en mij ook van alles naar m'n hoofd slingeren en dan verwachten dat ik jullie nog moet? Juist. Oh enne, vuil spuien over jullie? Ik zei dat die sms'jes wel eens mochten kappen en dat ik jou niet liep te bellen, nou wauw.
Als we je niet kunnen helpen, door gebrekkige informatie van onze kant, doe dit dan via DM, dit komt de sfeer niet ten goede, en de sfeer is toch al niet zo goed op dit moment.
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:27 schreef Stuart het volgende:

[..]

Mee eens. Het probleem is dat men in de SC elkaar nogal snel toevoegt op Facebook en Whatsapp. Mensen zouden daar best iets terughoudender mee mogen zijn. Voorkomen kan niet maar je hebt een goed punt dat er nog eens extra op gewezen kan worden.

Verder vind ik privé zaken uit TC, FB of WA echt niet thuishoren in een SC. Ik lees hier nu dingen die nooit op het forum zijn gepost en er derhalve niet thuishoren. Dat vind ik erg kwalijk, al dat openbaar maken van zaken door anderen.
Inderdaad, daardoor worden er meerdere kliekjes in een SC gevormd, dat is dodelijk voor een leuke sfeer.

Een ander groot probleem is het 'trollerige' van sommige users (waaronder ik soms, sorry), erg vervelend en verstoort normale gesprekken.
Je maintiendrai
pi_129674114
quote:
4s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:30 schreef Faux. het volgende:

[..]

!!!!
Mensen die je niet kent toevoegen op sociale media is vragen om problemen. Het is persoonlijk, ongemodereerd en overbodig. Dan moet vervolgens niet iedereen komen jankzakken op FOK! want het is je eigen keuze geweest om buiten FOK! te praten.

Houd je persoonlijke leven en FOK! gescheiden. Dat zou zo ontzettend veel ruzies voorkomen.
Nou, als mensen elkaar toevoegen op sociale media moeten ze dat zelf maar weten. Wat daar echter besproken wordt is niet iets dat hier geplaatst hoeft te worden. Ik hoef dat niet te weten en als dat wel voor iedereen bedoelt was werd het vast wel hier gepost. Degene die informatie van FB of WA of wat dan ook hier plaatst maakt een grote fout in mijn ogen :X
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:32:47 #255
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_129674117
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:31 schreef Stuart het volgende:

[..]

Als het uitloop op ruzie of een meningsverschil, ja, pretty much. En dat kan wat mij betreft echt niet. Evenals ik nu hier in JNG FB lees over wat zich heeft afgespeeld op FB tussen Etsu, Toto, Supersof en Dearest. Dat zijn privé zaken die hier alleen horen als de betreffende personen daarvoor kiezen en niet omdat ze onderling ruzie hebben.
Oké dan snap ik dat de SC dicht is. Als mensen elkaar zo behandelen.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_129674132
Problemen:

Mensen nemen alles serieus
Elke reactie die iemand niet bevalt moet besproken worden
Iedereen wil gelijk hebben


Agree to disagree zouden veel fokkers kunnen helpen
pi_129674135
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:28 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Een aantal details van dat gesprek waren:

- Toto likt de reet van supersof
- Supersof is een k*nkerhoer
- Toto komt er nog wel achter hoe sof echt is.

Dat soort dingen. Een vriendelijk gesprek dus. :)
Negeer die mensen dus gewoon.
Je maintiendrai
pi_129674138
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:31 schreef Stuart het volgende:

[..]

Als het uitloop op ruzie of een meningsverschil, ja, pretty much. En dat kan wat mij betreft echt niet. Evenals ik nu hier in JNG FB lees over wat zich heeft afgespeeld op FB tussen Etsu, Toto, Supersof en Dearest. Dat zijn privé zaken die hier alleen horen als de betreffende personen daarvoor kiezen en niet omdat ze onderling ruzie hebben.
De sc is meer een strijdtoneel dan een sc. Praat het buiten fok om uit of kap er mee zodra je de sc binnenkomt. Dat zou zo fijn zijn O+
#TeamMiley
pi_129674144
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:33 schreef chapel24 het volgende:
Problemen:

Mensen nemen alles serieus
Elke reactie die iemand niet bevalt moet besproken worden
Iedereen wil gelijk hebben

Agree to disagree zouden veel fokkers kunnen helpen
Dit zou het probleem van de poster moeten zijn, dan had deze het minder serieus moeten aankleden!
Je maintiendrai
pi_129674146
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:31 schreef Dearest het volgende:

[..]

Luister, ik ben hier sowieso weg dus het zal mij een worst wezen wat hier allemaal gebeurt. Wat ik gewoon niet wil is dat Toto hier onderuitkomt en op andere kanalen zoals tc lekker doorgaat met slecht over Etsu en mij praten. Ik ben permanent geband uit spatieloos, wat denk je waarom? Zodat ik geen screenshots kan maken en dingen naar ara kan sturen :D
Wel interessant trouwens, Etsu was niet geband en die ging gister kijken als guest. Toen gebeurde er dit:

[..]

Lijkt me wel duidelijk dat fairydustxo toto is, ik was er niet bij dus ik kan dat natuurlijk niet bewijzen maar fairydust is mijn oude account en nja.
Leuk hoor :D
Met fokit zijn naam binnenkomen en deze dus misbruiken is anders ook erg volwassen. Tevens bewijs maar eens dat ik zogenaamd fairydust zou zijn. Kan je niet dus beschuldig mij dan ook maar niet. :)
pi_129674147
quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Negeer die mensen dus gewoon.
maar in de sc blijft iedereen op iedereen reageren en zich ermee bemoeien
Tax wil tetten :)!
pi_129674172
quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Negeer die mensen dus gewoon.
Door ze van FB af te gooien, waardoor je sms'jes krijgt met "zeg iets over mij en ik pak je 5 keer zo hard terug". Dan is negeren lastig, maar hierna zal dat best lukken.
pi_129674180
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:33 schreef arachide. het volgende:

[..]

De sc is meer een strijdtoneel dan een sc. Praat het buiten fok om uit of kap er mee zodra je de sc binnenkomt. Dat zou zo fijn zijn O+
Mee eens :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:35:52 #264
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129674182
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:32 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nou, als mensen elkaar toevoegen op sociale media moeten ze dat zelf maar weten. Wat daar echter besproken wordt is niet iets dat hier geplaatst hoeft te worden. Ik hoef dat niet te weten en als dat wel voor iedereen bedoelt was werd het vast wel hier gepost. Degene die informatie van FB of WA of wat dan ook hier plaatst maakt een grote fout in mijn ogen :X
Ja dat bedoel ik. Als je problemen hebt op sociale media vecht je dat DAAR uit, niet hier. Wat je op facebook tegen elkaar zegt moet je zelf weten, je kan niet verwachten dat de mods ook daar politieagentje gaan lopen spelen. Hou fucking oud zijn jullie nou?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129674183
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:34 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Met fokit zijn naam binnenkomen en deze dus misbruiken is anders ook erg volwassen. Tevens bewijs maar eens dat ik zogenaamd fairydust zou zijn. Kan je niet dus beschuldig mij dan ook maar niet. :)
Schat, hij kwam niet binnen als fokit, die kwam gewoon ook binnen toen hij nog guest was. Tevens kan ik dat niet bewijzen nee, maar ik hoop dat iemand eerlijk genoeg is om een bewijs daarvan naar ara te DM'en. Zal wel niet maarja.
i still see your shadows in my room
pi_129674221
quote:
13s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:35 schreef Faux. het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik. Als je problemen hebt op sociale media vecht je dat DAAR uit, niet hier. Wat je op facebook tegen elkaar zegt moet je zelf weten, je kan niet verwachten dat de mods ook daar politieagentje gaan lopen spelen. Hou fucking oud zijn jullie nou?
O+
#TeamMiley
pi_129674224
quote:
13s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:35 schreef Faux. het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik. Als je problemen hebt op sociale media vecht je dat DAAR uit, niet hier. Wat je op facebook tegen elkaar zegt moet je zelf weten, je kan niet verwachten dat de mods ook daar politieagentje gaan lopen spelen. Hou fucking oud zijn jullie nou?
Heb je het nou tegen mij? :D

Ik heb helemaal NIEMAND van hier op Facebook namelijk. Ik zeg alleen dat mensen die elkaar wél op Facebook hebben informatie die daar verkregen wordt niet op het forum moeten plaatsen. Wat men op media buiten dit forum doet is privé en hoort dat te blijven.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129674237
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:35 schreef Dearest het volgende:

[..]

Schat, hij kwam niet binnen als fokit, die kwam gewoon ook binnen toen hij nog guest was. Tevens kan ik dat niet bewijzen nee, maar ik hoop dat iemand eerlijk genoeg is om een bewijs daarvan naar ara te DM'en. Zal wel niet maarja.
Ten eerste ben ik je schat niet, dat terzijde. Er kwam een fokit binnen en dat was niet de echte. Erg toevallig. En houd op met beschuldigen zonder bewijslast, die heb je niet dus forget it. Makkelijk om meteen mij te verdenken terwijl je heel wat mensen tegen je in het harnas gejaagd hebt.
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:39:06 #269
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129674259
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:37 schreef Stuart het volgende:

[..]

Heb je het nou tegen mij? :D

Ik heb helemaal NIEMAND van hier op Facebook namelijk. Ik zeg alleen dat mensen die elkaar wél op Facebook hebben informatie die daar verkregen wordt niet op het forum moeten plaatsen. Wat men op media buiten dit forum doet is privé en hoort dat te blijven.
Nee ik had het niet tegen jou, "je" was algemeen bedoeld :*
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:39:44 #270
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129674278
Kan iedereen elkaar gewoon blokkeren? Ja? Problem solved.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_129674296
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:37 schreef Stuart het volgende:

[..]

Heb je het nou tegen mij? :D

Ik heb helemaal NIEMAND van hier op Facebook namelijk. Ik zeg alleen dat mensen die elkaar wél op Facebook hebben informatie die daar verkregen wordt niet op het forum moeten plaatsen. Wat men op media buiten dit forum doet is privé en hoort dat te blijven.
Ja helaas als er ruzies zijn op Facebook tussen slowchatters moeten ze in de sc ook steeds negatief op elkaar blijven reageren.
Dat verpest de sfeer echt enorm en is de laatste maanden alleen maar erger geworden.
Tax wil tetten :)!
pi_129674299
Ik denk dat ik voorlopig wel genoeg weet.

Het valt me alleen wel op dat bijna alles gelinked is aan 1 persoon.
#TeamMiley
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:40:33 #273
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129674304
ik snap ook niet de noodzaak om iedereen toe te voegen aan fb/wapp. DM werkt goed genoeg hoor, al duizenden leuke gesprekken op gehad.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_129674314
quote:
13s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:35 schreef Faux. het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik. Als je problemen hebt op sociale media vecht je dat DAAR uit, niet hier. Wat je op facebook tegen elkaar zegt moet je zelf weten, je kan niet verwachten dat de mods ook daar politieagentje gaan lopen spelen. Hou fucking oud zijn jullie nou?
Jij begrijpt toch ook wel dat als mensen elkaar op Facebook gaan toevoegen en er komt een ruzie dat je dat dan niet zomaar kan 'uitzetten' op fok? Oké, dan moet je elkaar niet op Facebook toevoegen. Maar ik heb ook genoeg fokkers op facebook en whatsapp die ik wel gewoon mag en waar ik leuke gesprekken mee heb. Wat mij betreft is tinychat de boosdoener, je hebt daar eigenlijk gewoon een vrijkaart om over te roddelen en als ze iemand niet mogen of denken dat iemand dingen naar mods gaat sturen krijg je heel leuk een permban uit de tc van sofje. Dáár komen kliekjes, ruzie en geroddel door, niet door vrienden toevoegen op facebook.
i still see your shadows in my room
pi_129674318
quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:39 schreef SGYENZO het volgende:
Kan iedereen elkaar gewoon blokkeren? Ja? Problem solved.
Ga even buiten spelen, will you?
#TeamMiley
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:43:16 #276
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129674362
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:41 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ga even buiten spelen, will you?
Hoezo? Jezus laat elkaar gewoon met rust.. Dan zeggen jullie dat ik kinderachtig doe :') x10000
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_129674368
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:40 schreef Dearest het volgende:

[..]

Jij begrijpt toch ook wel dat als mensen elkaar op Facebook gaan toevoegen en er komt een ruzie dat je dat dan niet zomaar kan 'uitzetten' op fok? Oké, dan moet je elkaar niet op Facebook toevoegen. Maar ik heb ook genoeg fokkers op facebook en whatsapp die ik wel gewoon mag en waar ik leuke gesprekken mee heb. Wat mij betreft is tinychat de boosdoener, je hebt daar eigenlijk gewoon een vrijkaart om over te roddelen en als ze iemand niet mogen of denken dat iemand dingen naar mods gaat sturen krijg je heel leuk een permban uit de sc van sofje. Dáár komen kliekjes, ruzie en geroddel door, niet door vrienden toevoegen op facebook.
Die hele tc zal mij aan mijn reet roesten, maar onze sc hou je leuk. Zo niet, dan gaat de sc dicht en maak je elkaar maar compleet kapot op tc.

Ik vind het sowieso schandalig dat jullie zo ziekelijk veel tijd steken in het roddelen over mensen die je niet eens irl kent.
#TeamMiley
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:43:29 #278
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129674371
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:40 schreef Dearest het volgende:

[..]

Jij begrijpt toch ook wel dat als mensen elkaar op Facebook gaan toevoegen en er komt een ruzie dat je dat dan niet zomaar kan 'uitzetten' op fok? Oké, dan moet je elkaar niet op Facebook toevoegen. Maar ik heb ook genoeg fokkers op facebook en whatsapp die ik wel gewoon mag en waar ik leuke gesprekken mee heb. Wat mij betreft is tinychat de boosdoener, je hebt daar eigenlijk gewoon een vrijkaart om over te roddelen en als ze iemand niet mogen of denken dat iemand dingen naar mods gaat sturen krijg je heel leuk een permban uit de sc van sofje. Dáár komen kliekjes, ruzie en geroddel door, niet door vrienden toevoegen op facebook.
Vermijd dat TC dan gewoon. Ik heb er altijd al een hekel aan gehad. Een SC is om te praten, niet om middelen om ergens buiten de SC te praten uit te wisselen.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:44:32 #279
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129674392
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:43 schreef arachide. het volgende:

[..]

Die hele tc zal mij aan mijn reet roesten, maar onze sc hou je leuk. Zo niet, dan gaat de sc dicht en maak je elkaar maar compleet kapot op tc.

Ik vind het sowieso schandalig dat jullie zo ziekelijk veel tijd steken in het roddelen over mensen die je niet eens irl kent.
Damn :7
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_129674402
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:43 schreef arachide. het volgende:

[..]

Die hele tc zal mij aan mijn reet roesten, maar onze sc hou je leuk. Zo niet, dan gaat de sc dicht en maak je elkaar maar compleet kapot op tc.

Ik vind het sowieso schandalig dat jullie zo ziekelijk veel tijd steken in het roddelen over mensen die je niet eens irl kent.
quote:
13s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:43 schreef Faux. het volgende:

[..]

Vermijd dat TC dan gewoon. Ik heb er altijd al een hekel aan gehad. Een SC is om te praten, niet om middelen om ergens buiten de SC te praten uit te wisselen.
Oké. Dan hou ik me buiten TC. En dan? Dan gaat het roddelfeest vrolijk door en als ik dan in de SC kom wordt er nepvriendelijk tegen me gedaan of word ik belachelijk gemaakt. Daar pas ik gewoon voor, daarom heb ik gister ook gezegd dat ik hier op z'n minst een poosje niet meer kom. :)
i still see your shadows in my room
pi_129674414
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:43 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Hoezo? Jezus laat elkaar gewoon met rust.. Dan zeggen jullie dat ik kinderachtig doe :') x10000
Omdat je er niet eens bij betrokken bent. Je doet ook kinderachtig. Wees niet zo enorm nieuwsgierig, want je gooit alleen maar olie op het vuur.
#TeamMiley
pi_129674445
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:44 schreef Dearest het volgende:

[..]


[..]

Oké. Dan hou ik me buiten TC. En dan? Dan gaat het roddelfeest vrolijk door en als ik dan in de SC kom wordt er nepvriendelijk tegen me gedaan of word ik belachelijk gemaakt. Daar pas ik gewoon voor, daarom heb ik gister ook gezegd dat ik hier op z'n minst een poosje niet meer kom. :)
Dan sta je er gewoon boven.
#TeamMiley
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:51:37 #283
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_129674555
ara, mag ik de gezellige sc oprichten? waar sociale media verboden is?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:52:43 #284
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129674579
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:44 schreef Dearest het volgende:

[..]


[..]

Oké. Dan hou ik me buiten TC. En dan? Dan gaat het roddelfeest vrolijk door en als ik dan in de SC kom wordt er nepvriendelijk tegen me gedaan of word ik belachelijk gemaakt. Daar pas ik gewoon voor, daarom heb ik gister ook gezegd dat ik hier op z'n minst een poosje niet meer kom. :)
Maar ik vind je wel aardig :Y
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_129674595
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:40 schreef arachide. het volgende:
Ik denk dat ik voorlopig wel genoeg weet.

Het valt me alleen wel op dat bijna alles gelinked is aan 1 persoon.
Wat jij hier leest wat er tussen users buiten FOK! gebeurt is jouw zaak niet, mag en kan jouw modereren niet beïnvloeden.
Misdragen ze zich in JNG is het Three Strikes You're Out, net zo makkelijk. :*
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_129674607
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:41 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ga even buiten spelen, will you?
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:43 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Hoezo? Jezus laat elkaar gewoon met rust.. Dan zeggen jullie dat ik kinderachtig doe :') x10000
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:44 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Damn :7
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:08 schreef SGYENZO het volgende:

Dm me ik wil meer weten :*
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:12 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Watch out, we got a badass over here :')

Mind your own business, graag.
quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:13 schreef LittleBrownie het volgende:
Het is geen SC hier.
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:14 schreef arachide. het volgende:

[..]

Kappen. Nu.

Zoek je sensatie maar op de site van de telegraaf.

Druif :')
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:15 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Ik houd meer van nu.nl.

Ananas :')
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:16 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Gossip Girl :') heb je een maandelijkse abo :')
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:31 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Soms zijn die dingen dan misschien.. heeel misschien...

wel waar :@....
quote:
17s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:36 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

:*
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:37 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Opgelost?
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:42 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Oh noes ik ben naief :P
Rommel? DM _O-
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:46 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Ik wil het ook weten ;(
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:48 schreef arachide. het volgende:
Dit is geen sc. Remember?
quote:
15s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:49 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

:|W
SGYENZO, wat ben je nou aan het trollen en zuigen man? Dit voegt echt geen zak toe en je bent nu al herhaaldelijk gevraagd om ermee te stoppen. Kap er dan ook gewoon eens mee zeg!
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129674621
quote:
17s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:51 schreef Faux. het volgende:
ara, mag ik de gezellige sc oprichten? waar sociale media verboden is?
Als jij een hele mooie nieuwe toffe sc op kan maken. Inclusief duidelijke punten waar social media/sms/tc whatever gerelateerde shit niet welkom is. En een handleiding met do's en dont's voor beginnende sc'ers.

Dan hoef je die niet meteen te openen, want daar is het nog geen tijd voor, maar dan is er een opzetje.

Deal?
#TeamMiley
pi_129674653
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:54 schreef arachide. het volgende:

[..]

Als jij een hele mooie nieuwe toffe sc op kan maken. Inclusief duidelijke punten waar social media/sms/tc whatever gerelateerde shit niet welkom is. En een handleiding met do's en dont's voor beginnende sc'ers.

Dan hoef je die niet meteen te openen, want daar is het nog geen tijd voor, maar dan is er een opzetje.

Deal?
Maar dan richt je een nieuwe SC op maar is de sfeer ermee dan meteen beter :?
Tax wil tetten :)!
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:56:36 #289
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_129674656
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:54 schreef arachide. het volgende:

[..]

Als jij een hele mooie nieuwe toffe sc op kan maken. Inclusief duidelijke punten waar social media/sms/tc whatever gerelateerde shit niet welkom is. En een handleiding met do's en dont's voor beginnende sc'ers.

Dan hoef je die niet meteen te openen, want daar is het nog geen tijd voor, maar dan is er een opzetje.

Deal?
Heel leuk plan maar het is toch oncontroleerbaar of mensen hun social media delen of niet.
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:56:57 #290
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129674662
quote:
13s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:54 schreef Stuart het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

SGYENZO, wat ben je nou aan het trollen en zuigen man? Dit voegt echt geen zak toe en je bent nu al herhaaldelijk gevraagd om ermee te stoppen. Kap er dan ook gewoon eens mee zeg!
Neen.

Dus, Stutje, hoe lang ben je bezig geweest met dat kunstwerk van multiquoten :*?
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_129674666
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:56 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Maar dan richt je een nieuwe SC op maar is de sfeer ermee dan meteen beter :?
Met duidelijke nieuwe regels zou het wel eens een verschil kunnen maken denk ik.
pi_129674676
wat is dit allemaal _O-
pi_129674683
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:56 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Maar dan richt je een nieuwe SC op maar is de sfeer ermee dan meteen beter :?
Nee. We gaan gewoon een nieuwe start maken als de tijd daar is.
#TeamMiley
pi_129674693
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:57 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Met duidelijke nieuwe regels zou het wel eens een verschil kunnen maken denk ik.
maar ik vraag me af of het wel gezellig is als er mensen zijn waar je zo'n gezeik mee hebt :N
Tax wil tetten :)!
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:58:08 #295
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_129674695
Stu _O_ mooie OAiaanse multiquote.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:58:24 #296
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_129674703
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:56 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Neen.

Dus, Stutje, hoe lang ben je bezig geweest met dat kunstwerk van multiquoten :*?
Stuart heeft gelijk.
pi_129674717
quote:
11s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:56 schreef nodig het volgende:

[..]

Heel leuk plan maar het is toch oncontroleerbaar of mensen hun social media delen of niet.
Natuurlijk kan dat niet.
#TeamMiley
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:59:08 #298
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129674718
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:57 schreef arachide. het volgende:

[..]

Nee. We gaan gewoon een nieuwe start maken als de tijd daar is.
Nieuwe start :') alsof het pure love is.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:59:35 #299
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129674729
quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:58 schreef nodig het volgende:

[..]

Stuart heeft gelijk.
Nee :')
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:59:40 #300
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_129674735
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:57 schreef arachide. het volgende:

[..]

Nee. We gaan gewoon een nieuwe start maken als de tijd daar is.
En met een nieuwe SC is iedereen weer lief?
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:59:50 #301
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_129674738
Lapohunten? Wie?
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_129674743
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:59 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Nieuwe start :') alsof het pure love is.
Zonder jou gaat het vast genieten worden
#TeamMiley
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')