quote:
quote:
quote:
quote:
omg cutequote:
evil boy is leukerquote:Op zondag 5 mei 2013 16:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
i'm a ninja, yo
my life's like a videogame
blabla
zowel computer als clientquote:Op zondag 5 mei 2013 16:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
have you tried turning it off and on again?
have you tried redownloading?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zowel computer als client![]()
wat de fuck is deze
utorrent 2.2.1quote:Op zondag 5 mei 2013 17:02 schreef wietparkiet het volgende:
welke clients gebruiken jullie 2 dan? en welke versie/build
biches?quote:
omg awesomequote:
ja dat is van Your Grammar Sucksquote:
lolquote:
quote:
Topquote:Op zondag 5 mei 2013 17:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze achtergrond is dezelfde kleur als het vakjemisschien is dat ook leuk
EDIT: ja het is leuk
Refusequote:
Kut BLquote:
Amanda Seyfriedquote:Op zondag 5 mei 2013 17:29 schreef icareaboutmyself het volgende:
Amanda Bynes is psychisch gestoord...
Het is echt zielig hoe zij er nu bijloopt, moet je haar Twitter eens checken...quote:
zijn goeie borsten hoorquote:Op zondag 5 mei 2013 17:35 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Het is echt zielig hoe zij er nu bijloopt, moet je haar Twitter eens checken...
https://twitter.com/AmandaBynes
Waarheid.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kut BL
"Defending Pokémon will ignore BL"
Dat jouw intresse nou niet bij vrouwen en hun vrouwelijke vormen liggen betekent dat niet dat ik een viespeuk ben wanneer ik over borsten praat.quote:
Nja okeequote:Op zondag 5 mei 2013 17:38 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Heb het dan ook meer over haar gezicht, dat verderft direct alles.
Een van haar meest recente Tweets gaat over dat ze wil dat media haar oude foto's niet meer gebruiken omdat ze vindt dat ze nu veel mooier isquote:Op zondag 5 mei 2013 17:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat jouw intresse nou niet bij vrouwen en hun vrouwelijke vormen liggen betekent dat niet dat ik een viespeuk ben wanneer ik over borsten praat.
[..]
Nja okee
quote:
oooh die ene van She's The Man?quote:Op zondag 5 mei 2013 17:35 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Het is echt zielig hoe zij er nu bijloopt, moet je haar Twitter eens checken...
https://twitter.com/AmandaBynes
omg VAquote:
ja hoor beetje moe en geen zin om te leren thoughquote:
Ik ken het van vorig jaarquote:Op zondag 5 mei 2013 18:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ja hoor beetje moe en geen zin om te leren though
is kutquote:
Zal ik wat roosvicee brengen? Komt wel goed schatjequote:
Jaquote:Op zondag 5 mei 2013 18:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zal ik wat roosvicee brengen? Komt wel goed schatje
Nog steeds een beetje kut, voel me al weer beter dan vanmorgen, werd nogal raar wakkerquote:
Verdien je ook gewoonquote:Op zondag 5 mei 2013 18:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje kut, voel me al weer beter dan vanmorgen, werd nogal raar wakker
Met dank aan jouSupertof
helaasquote:Op zondag 5 mei 2013 18:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje kut, voel me al weer beter dan vanmorgen, werd nogal raar wakker
Met dank aan jouSupertof
Ik dacht dat ik aan het blozen was, keek in de spiegel en inderdaadquote:
Fuck. You.quote:
Awhquote:Op zondag 5 mei 2013 18:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik aan het blozen was, keek in de spiegel en inderdaad
oppa graufenquote:Op zondag 5 mei 2013 18:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik aan het blozen was, keek in de spiegel en inderdaad
[..]
Fuck. You.
Als ik dat opzoek op google zijn de eerste 2 hits topics uit deze SC. Ergo, het bestaat nietquote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 18:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik dat opzoek op google zijn de eerste 2 hits topics uit deze SC. Ergo, het bestaat niet
quote:
PRIVATE! 8 bier 8 jenever, Sir yes Sir en 8 Blue Labelquote:
Of een cursus nederlandsquote:Op zondag 5 mei 2013 18:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga denk weer een sportschool abblemient nemen
Overheid doet niksquote:Op zondag 5 mei 2013 18:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ik heb al gevraagd voor bijles met spelling maar dat geven ze niet
Nee klopt, maar als je nog echt geloofd dat ik echt niet kan spellen dan kom je er laat achter.quote:
wow nodig, jou heb ik lang niet gezienquote:Op zondag 5 mei 2013 19:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Aanpakken die handel! Dit is toch niet normaal dit is statuele oplichting
quote:Op zondag 5 mei 2013 19:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Aanpakken die handel! Dit is toch niet normaal dit is statuele oplichting
Doodsbedreigingquote:Op zondag 5 mei 2013 19:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
GORE BACKSTABBER LOOP EENS NIET ZO TE STOKEN JOH MOET JE KLAUWHAMER IN JE NEK
quote:Op zondag 5 mei 2013 19:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]van een klauwhamer ga je niet dood
?
quote:Op zondag 5 mei 2013 19:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
kan je als je 15 ben in 1 jaar 800euro verdienen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Jup, kan prima.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik weet wat een klauwhamer is jaquote:
kekke gquote:Op zondag 5 mei 2013 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup, kan prima.
Ik doe het in een maand hihaho
ja maar jij zal ook wel werk hebbenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup, kan prima.
Ik doe het in een maand hihaho
same herequote:Op zondag 5 mei 2013 19:17 schreef wietparkiet het volgende:
ik verdien helemaal niks en altijd ben ik rijk
quote:Op zondag 5 mei 2013 19:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
quote:
De 14e weer loon. Even rekenen hoe ik dan uit kom en dan misschien al MacBook kopenquote:
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 19:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet stappen?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
maarja als ik 16 ben wil ik naar mexico gaan en daar ongeveer 800 euro voor nodig want ik ga toch geen uitjes doen alleen in de zon zitten en eten
30 uur per week bij de AHquote:Op zondag 5 mei 2013 19:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar jij zal ook wel werk hebben
loop niet te zeiken manquote:
ja maar als ik dan 15 ben moet ik ook werk krijgen en dat word wel moeilijkerquote:Op zondag 5 mei 2013 19:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
30 uur per week bij de AH. En ik ben 18, uurloon verschilt dan wel.
Werken danquote:Op zondag 5 mei 2013 19:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
maarja als ik 16 ben wil ik naar mexico gaan en daar ongeveer 800 euro voor nodig want ik ga toch geen uitjes doen alleen in de zon zitten en eten
Gewoon bij supermarkten solliciteren. Je bent goedkoop als 15-jarige.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar als ik dan 15 ben moet ik ook werk krijgen en dat word wel moeilijker
ja, maar wat deed jij voor werk? Want tegenwoordig heb je zeg maar niet echt veel werk meer voor jongerenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Werken danDenk dat als ik 2000 op mijn 16e verdiend je 1700 makkelijk kan krijgen als je 15 bent? Mits je evenveel uren werkt
![]()
Heb je ook nog een 900 euro over voor andere leuke dingen
In mijn stad heb je voor de bas alleen kassamedewerkers nodig en dat is 16quote:Op zondag 5 mei 2013 19:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon bij supermarkten solliciteren. Je bent goedkoop als 15-jarige.
Ookal hebben ze geen sollicitatie open staan, gewoon zo'n formulier vragen bij de infobalie
30 uurquote:Op zondag 5 mei 2013 19:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
30 uur per week bij de AH. En ik ben 18, uurloon verschilt dan wel.
doe wat je leuk vindt, verkoop zooi op marktplaats en start daarna een webwinkelquote:Op zondag 5 mei 2013 19:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
In mijn stad heb je voor de bas alleen kassamedewerkers nodig en dat is 16
ja maar dan moet je wel spullen hebbenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
doe wat je leuk vindt, verkoop zooi op marktplaats en start daarna een webwinkel
omgevallenflat.nl![]()
Juist heel makkelijkquote:Op zondag 5 mei 2013 19:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar als ik dan 15 ben moet ik ook werk krijgen en dat word wel moeilijker
aah miste je mequote:Op zondag 5 mei 2013 19:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik jou ook niet
Ik had het gister nog over jou hoe erg ik je misde![]()
![]()
Leuke vakantie gehad?
Jaaaaaaquote:
Horecaquote:Op zondag 5 mei 2013 19:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja, maar wat deed jij voor werk? Want tegenwoordig heb je zeg maar niet echt veel werk meer voor jongeren
Ben anaderhalve maand gestopt? Maar over een paar weken wordt het weer minder, maar ik regel hier en daar nog wel wat uurtjes, veel collega's willen nog wel eens vrij hebbenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:21 schreef nodig het volgende:
[..]
30 uurHoly faq!
Dan verdien jij zeker zo'n 8000 in het jaar.
Studeer je niet meer?
en dat mag avanaf 15? of ook vanaf 14? Bij ons in de wijk heb je ook een soort nep-domino's die dan oip fietsen pizza's rondbrengenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:22 schreef nodig het volgende:
[..]
HorecaAls je goed doorwerkt word je ook niet op je 20e ontslagen (zoals vaak in supermarkten gebeurd?) maar kan je als je wil tot je 65e wel blijven
Huh? Hoe kom je maar aan 2200 euro wanneer je 30 uur per week werkt?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Op mijn jaaropgaaf van 2011 staat 2200 euroEn ik ben in Januari ben ik jarig, dus dan klopt dat wel zo ongeveer
quote:Op zondag 5 mei 2013 19:23 schreef Etsu het volgende:
Serieus, het is dat ik geen zitplek heb, er zot zo'n vreemde man tegenover me:
[ afbeelding ]
Dat lijkt me niets, beetje in het donker naar drugshuizen pizza's moeten afleverenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
en dat mag avanaf 15? of ook vanaf 14? Bij ons in de wijk heb je ook een soort nep-domino's die dan oip fietsen pizza's rondbrengen
Na 3 jaar moeten ze je een vast contract geven, als je een goede, flexibele werker bent krijg je die bij ons, maar dat is per filiaal verschillendquote:Op zondag 5 mei 2013 19:22 schreef nodig het volgende:
[..]
HorecaAls je goed doorwerkt word je ook niet op je 20e ontslagen (zoals vaak in supermarkten gebeurd?) maar kan je als je wil tot je 65e wel blijven
ja das wel weer zo goedkoperquote:Op zondag 5 mei 2013 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
15-jarigen nemen ze heel makkelijk aan itt een achttienjarige.
Oude gezette mannen met te korte broekenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:23 schreef Etsu het volgende:
Serieus, het is dat ik geen zitplek heb, er zot zo'n vreemde man tegenover me:
[ afbeelding ]
Ahaquote:Op zondag 5 mei 2013 19:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Na 3 jaar moeten ze je een vast contract geven, als je een goede, flexibele werker bent krijg je die bij ons, maar dat is per filiaal verschillend
Nee toen zat ik in de 4e en 5equote:Op zondag 5 mei 2013 19:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Huh? Hoe kom je maar aan 2200 euro wanneer je 30 uur per week werkt?
Of werk ik stiekem ook zoveel![]()
ja das ook wel weer zo, maar ja in mijn wijk heb je een winkel straat met: gall en gall wibra paar turkse winkels etos albert heijn zo grieks restaurant en 1 of ander raar wijf dat elke dag spullen voor haar deur verkoopt, die uit elkaar vallen zo watquote:Op zondag 5 mei 2013 19:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat lijkt me niets, beetje in het donker naar drugshuizen pizza's moeten afleveren
Kan zeker een punt zijnquote:Op zondag 5 mei 2013 19:25 schreef wietparkiet het volgende:
denk dat ze een 18jarige zonder strafblad eerder aannemen dan OF though
oja me strafblad word inderdaad wel een probleemquote:Op zondag 5 mei 2013 19:25 schreef wietparkiet het volgende:
denk dat ze een 18jarige zonder strafblad eerder aannemen dan OF though
Welke werk ik danquote:Op zondag 5 mei 2013 19:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Aha![]()
Ik heb weleens gesolliciteerd bij de AH waar jij werkt
Op internet!quote:Op zondag 5 mei 2013 19:26 schreef Trollscience het volgende:
waar kun je terecht om half 8 's avonds met een gezondheidsprobleem dat niet dringend genoeg is voor een ehbo, maar ook niet tot morgen kan worden uitgesteld
huisartsenpostquote:Op zondag 5 mei 2013 19:26 schreef Trollscience het volgende:
waar kun je terecht om half 8 's avonds met een gezondheidsprobleem dat niet dringend genoeg is voor een ehbo, maar ook niet tot morgen kan worden uitgesteld
le huisartsenpostquote:Op zondag 5 mei 2013 19:26 schreef Trollscience het volgende:
Er valt niet veel te vertellenquote:
heb je de 200 eu grap al gedaan bijhem?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik kan nog wel iemand achter de kassa gebruiken, octo is voortdurend chagrijnig
ja:quote:Op zondag 5 mei 2013 19:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
heb je de 200 eu grap al gedaan bijhem?
en bij spongebob?quote:
Lekker bezigquote:Op zondag 5 mei 2013 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Er valt niet veel te vertellenaan strand gelegen, stadjes bezocht, naar Barcelona geweest
vet lekker en veel eten in het hotel
echt top
Bel eerst even, hier zit het in het ziekenhuis ook, niet al te veel ervaring mee.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
moet ik gewoon zoeken naar mijn dichtsbijzijnde en dan bellen, of...?
nice. ik ga volgende week ook weer wat uren makenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lekker bezig
En ik heb 40 uur gewerkt
Bij ons moet je in het weekend en avond naar huisartsenpost, zit in het ziekenhuis bij ons. Daar zit dan elke keer een huisarts ergens uit de omgeving ofzo.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
moet ik gewoon zoeken naar mijn dichtsbijzijnde en dan bellen, of...?
oke dankjewelquote:Op zondag 5 mei 2013 19:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Bij ons moet je in het weekend en avond naar huisartsenpost, zit in het ziekenhuis bij ons. Daar zit dan elke keer een huisarts ergens uit de omgeving ofzo.
Die snapte hem niet en begon te lullen over kwallenvissenquote:
Ik ga voor de 36quote:Op zondag 5 mei 2013 19:28 schreef supersof het volgende:
[..]
nice. ik ga volgende week ook weer wat uren maken
jij regelt het in 1 maand en ik moet er 2jaar over doenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga voor de 36
Dat betekent dat ik dan die periode van 4 weken 130-140 uur heb
MACBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK
quote:Op zondag 5 mei 2013 19:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oude gezette mannen met te korte broeken
haterquote:
Ik werk nu dan ook bijna full time, dus dat is anders.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jij regelt het in 1 maand en ik moet er 2jaar over doen
Ik ga voor 40quote:Op zondag 5 mei 2013 19:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga voor de 36
Dat betekent dat ik dan die periode van 4 weken 130-140 uur heb
MACBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK
Dat had ik deze en vorige week, ik doe het rustig aanquote:
ja dat wel ik wil best full time werken in de vakantie maar dat laten ze niet toequote:Op zondag 5 mei 2013 19:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik werk nu dan ook bijna full time, dus dat is anders.
En ik ben 3 jaar ouder, verschil moet er wezen.
jij hebt niet eens een macbook?quote:
koop er 1 met je bitcoins danquote:Op zondag 5 mei 2013 19:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee maar als ik zo rijk was als jij zou ik wel een macbook kopen
vakantiequote:Op zondag 5 mei 2013 19:36 schreef Pastapipos het volgende:
Iemand van jullie die al aan het sparen is voor iets groots "later" ? (Huis, toffe auto, kinderen)
reizenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:36 schreef Pastapipos het volgende:
Iemand van jullie die al aan het sparen is voor iets groots "later" ? (Huis, toffe auto, kinderen)
In een ver land oid?quote:
goede garpquote:Op zondag 5 mei 2013 19:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee maar als ik zo rijk was als jij zou ik wel een macbook kopen
Dan kom je met zo'n jongerensalaris niet ver voorquote:Op zondag 5 mei 2013 19:36 schreef Pastapipos het volgende:
OSX is gewoon goed. Stabiel, geheugenmanagement werkt goed. Veel beter dan Windows.quote:
Een groot pakje zware van nellequote:Op zondag 5 mei 2013 19:36 schreef Pastapipos het volgende:
Windows is ook stabiel. En een heel stuk minder beperktquote:Op zondag 5 mei 2013 19:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
OSX is gewoon goed. Stabiel, geheugenmanagement werkt goed. Veel beter dan Windows.
iOS is gewoon te beperkt door iTunes vind ik
Nog niet. Eerst MacBook als investering voor mijn muziekhobby en studie. Daarna blijf ik zoveel mogelijk geld aan de kant leggen voor ''later''. Maarja, eerst nog een studie afmakenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:36 schreef Pastapipos het volgende:
Ik ben zelf nu geld opzij aan het leggen voor apparatuur voor mijn home theatre. Gaat een dure grap worden, maar eind dit jaar verwacht ik alles betaald te hebben.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan kom je met zo'n jongerensalaris niet ver voor
Wat zijn grote uitgaven? Is een nieuwe computer van 1000 euro of meer een grote uitgave?
nu verwacht je zeker dat wij vragen wat je daar gaat doen dus ik zal maar even beleefd zijnquote:Op zondag 5 mei 2013 19:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga proberen naar mexico te gaan met 600euro reiskosten zegmaar en voor wat ik daar ga doen 200 euro
Geheugenmanagement?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
OSX is gewoon goed. Stabiel, geheugenmanagement werkt goed. Veel beter dan Windows.
iOS is gewoon te beperkt door iTunes vind ik
niet als je met live audio werkt en maximaal 10ms vertraging wilquote:Op zondag 5 mei 2013 19:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Windows is ook stabiel. En een heel stuk minder beperkt
niks was reactie op pastapiposquote:Op zondag 5 mei 2013 19:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nu verwacht je zeker dat wij vragen wat je daar gaat doen dus ik zal maar even beleefd zijn
wat ga je daar doen
daarnaast overpriced as fuck en je kunt het ding voor geen kut aanpassen, alles is ontoegankelijk gemaakt door het systeemquote:Op zondag 5 mei 2013 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Geheugenmanagement??
na 2 jaar is je mac verouderd zowel qua prestaties als software. we hebben hier een mac van een aantal jaar oud staan en dat ding draait voor geen meter
Van de zomer geweestquote:Op zondag 5 mei 2013 19:41 schreef supersof het volgende:
Ik wil naar Monte Carlo en Nice en Marseille
Een MacBook gaat gewoon een goede 4 jaar mee hoorquote:Op zondag 5 mei 2013 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Geheugenmanagement??
na 2 jaar is je mac verouderd zowel qua prestaties als software. we hebben hier een mac van een aantal jaar oud staan en dat ding draait voor geen meter
vetquote:Op zondag 5 mei 2013 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Van de zomer geweest![]()
nice en monte carlo dan
Imac 23" uit 2010 ofzoquote:Op zondag 5 mei 2013 19:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een MacBook gaat gewoon een goede 4 jaar mee hoorWat voor een hebben jullie dan?
Ik denk opzich niet zo aan later. Meer aan de aankomende studeerjaren. Maar dat doe ik toch met de trein, auto komt pas wanneer ik echt een baan heb na het studeren gok ik zo. Hoeveel mag je home cinema set kosten?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:39 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik ben zelf nu geld opzij aan het leggen voor apparatuur voor mijn home theatre. Gaat een dure grap worden, maar eind dit jaar verwacht ik alles betaald te hebben.
Nou zit ik te twijfelen om hierna bijv. weer beter tv e.d. te kopen, of dat ik maar af en toe een festival en een kleine reis doe en de rest allemaal opzij leg voor later, zodat ik op een jaar of 26 een toffe auto kan halen. Geen idee hoe reëel dit is though.
Snellere windows pc nemen? Waarschijnlijk met betere processor.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niet als je met live audio werkt en maximaal 10ms vertraging wilWil nog wel eens haperen bij mij.
is 21.5 of 27 dus zal wel 21.5 zijn. En ik gok dan op de i3 versie.quote:
zit geen i3 in geloof ik. maarja vind het kut en werkt voor geen meter waar mijn laptopje na een dik jaar nog zo goed als nieuw looptquote:Op zondag 5 mei 2013 19:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
is 21.5 of 27 dus zal wel 21.5 zijn. En ik gok dan op de i3 versie.
Ik haal dan een goede i7, dan is ie wat meer gebouwd op de toekomst
heb jij die?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:46 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.revert.nl/product/29727-prowler-bamboo-complete.html
[ afbeelding ]
die wil ikquote:
stap dan uitquote:Op zondag 5 mei 2013 19:46 schreef Etsu het volgende:
ik ga dood hier in de trein help me iemand
Ik durf die man niet aan te kijken
I5 is voor dingen als muziek maken/mixen ed al goed genoeg. i7 is alleen leuk voor hardcore videobewerken enzoquote:
Goddammit hebb0nquote:Op zondag 5 mei 2013 19:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Op het moment kom ik nog 100 euro tekort voor de speakers, en bijna 1000 voor de receiver.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik denk opzich niet zo aan later. Meer aan de aankomende studeerjaren. Maar dat doe ik toch met de trein, auto komt pas wanneer ik echt een baan heb na het studeren gok ik zo. Hoeveel mag je home cinema set kosten?
niet zo zeuren danquote:Op zondag 5 mei 2013 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan halfuur wachten op de volgende trein
Jijquote:
http://www.silverfishlong(...)14/Arbor_Pintail.jpgquote:Op zondag 5 mei 2013 19:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Oneesch.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
is 21.5 of 27 dus zal wel 21.5 zijn. En ik gok dan op de i3 versie.
Ik haal dan een goede i7, dan is ie wat meer gebouwd op de toekomst
ziet er ook tof uitquote:Op zondag 5 mei 2013 19:49 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
http://www.silverfishlong(...)14/Arbor_Pintail.jpg
Holy faqquote:Op zondag 5 mei 2013 19:49 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Op het moment kom ik nog 100 euro tekort voor de speakers, en bijna 1000 voor de receiver.
Ik heb het geluk dat mijn ouders veel geld opzij hebben gezet en ik nu 10.000 voor de studie heb en me daar dus voorlopig geen zorgen om hoef te maken![]()
Heb een auto staan, een oude ford escort uit '73 (erfenis van mn vader) dus die aanschaf hoef ik ook niet te maken. Al het "essentiele" heb ik dus al.
Heb dan weer een 25" monitor als compensatiequote:Op zondag 5 mei 2013 19:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Holy faqDas een duur setje!
Ik heb laatst een versterker van 150 euro en boxen van 200 gekocht
Ik ga dan ook met mijn studie veel videowerk doen en ook als je een aantal synthesizers plus effecten (zo'n 50 instances in een volledig nummer) hebt aanstaan is het ook handigquote:Op zondag 5 mei 2013 19:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Oneesch.
i3 is op dit moment nog snel zat voor de meeste huis/tuin/keuken gebruiker.
i7 heeft ook totaal (op de stock snelheid van 0,1 of 0,2 ghz meer na) voordelen voor mensen die niet dagelijks video's renderen of met photoshop werken. i5 doet het voor de rest even goed. Bij i7 heb je alleen hyperthreading meer.
Ik werk nog met een C2D (dualcore) op 1,88ghz. En dat werkt nog prima voor browsen/video/muziek. En aangezien een i3 rondjes draait om mijn dualcore licht het probleem eerder bij of het besturingssysteem zelf of een virus/software dat continu onnodig draait en dus recourses vreet.
Ik zet de laptop maar weer op mijn kamer, ik ga weer blozenquote:
Ehmm een denon versterker en een setje teufel boxenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:51 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb dan weer een 25" monitor als compensatieVind zelf goed geluid het belangrijkst haha, wat heb je gehaald?
Ben jij nieuw hier?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:49 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Op het moment kom ik nog 100 euro tekort voor de speakers, en bijna 1000 voor de receiver.
Ik heb het geluk dat mijn ouders veel geld opzij hebben gezet en ik nu 10.000 voor de studie heb en me daar dus voorlopig geen zorgen om hoef te maken![]()
Heb een auto staan, een oude ford escort uit '73 (erfenis van mn vader) dus die aanschaf hoef ik ook niet te maken. Al het "essentiele" heb ik dus al.
picsquote:Op zondag 5 mei 2013 19:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zet de laptop maar weer op mijn kamer, ik ga weer blozen
Dan heb je inderdaad wel baat bij een i7. Maar als ik hoor dat sommige mensen een i7 hebben omdat ze denken dat het een stuk sneller isquote:Op zondag 5 mei 2013 19:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga dan ook met mijn studie veel videowerk doen en ook als je een aantal synthesizers plus effecten (zo'n 50 instances in een volledig nummer) hebt aanstaan is het ook handig
Ik behoor tot de 10% waarbij het gerechtvaardigd is
Heb hier en daar een board uitgeprobeerd, maar heb liever een downhill dropthrough dan een pintailquote:Op zondag 5 mei 2013 19:49 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
http://www.silverfishlong(...)14/Arbor_Pintail.jpg
ik heb ook een ouwe ford escort uit '75, maar hij heeft vierkante banden en de benzine zit een beetje vast.. hij wil dus niet startenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:49 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik ga ook een denon receiver halenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Ehmm een denon versterker en een setje teufel boxen
Is dat goed?
Yupquote:
post dan ook niet in de DIG SCquote:Op zondag 5 mei 2013 19:54 schreef Etsu het volgende:
Teveel computergepraat hier, ik snap er niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |