Na 3 jaar moeten ze je een vast contract geven, als je een goede, flexibele werker bent krijg je die bij ons, maar dat is per filiaal verschillendquote:Op zondag 5 mei 2013 19:22 schreef nodig het volgende:
[..]
HorecaAls je goed doorwerkt word je ook niet op je 20e ontslagen (zoals vaak in supermarkten gebeurd?) maar kan je als je wil tot je 65e wel blijven
ja das wel weer zo goedkoperquote:Op zondag 5 mei 2013 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
15-jarigen nemen ze heel makkelijk aan itt een achttienjarige.
Oude gezette mannen met te korte broekenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:23 schreef Etsu het volgende:
Serieus, het is dat ik geen zitplek heb, er zot zo'n vreemde man tegenover me:
[ afbeelding ]
Ahaquote:Op zondag 5 mei 2013 19:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Na 3 jaar moeten ze je een vast contract geven, als je een goede, flexibele werker bent krijg je die bij ons, maar dat is per filiaal verschillend
Nee toen zat ik in de 4e en 5equote:Op zondag 5 mei 2013 19:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Huh? Hoe kom je maar aan 2200 euro wanneer je 30 uur per week werkt?
Of werk ik stiekem ook zoveel![]()
ja das ook wel weer zo, maar ja in mijn wijk heb je een winkel straat met: gall en gall wibra paar turkse winkels etos albert heijn zo grieks restaurant en 1 of ander raar wijf dat elke dag spullen voor haar deur verkoopt, die uit elkaar vallen zo watquote:Op zondag 5 mei 2013 19:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat lijkt me niets, beetje in het donker naar drugshuizen pizza's moeten afleveren
Kan zeker een punt zijnquote:Op zondag 5 mei 2013 19:25 schreef wietparkiet het volgende:
denk dat ze een 18jarige zonder strafblad eerder aannemen dan OF though
oja me strafblad word inderdaad wel een probleemquote:Op zondag 5 mei 2013 19:25 schreef wietparkiet het volgende:
denk dat ze een 18jarige zonder strafblad eerder aannemen dan OF though
Welke werk ik danquote:Op zondag 5 mei 2013 19:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Aha![]()
Ik heb weleens gesolliciteerd bij de AH waar jij werkt
Op internet!quote:Op zondag 5 mei 2013 19:26 schreef Trollscience het volgende:
waar kun je terecht om half 8 's avonds met een gezondheidsprobleem dat niet dringend genoeg is voor een ehbo, maar ook niet tot morgen kan worden uitgesteld
huisartsenpostquote:Op zondag 5 mei 2013 19:26 schreef Trollscience het volgende:
waar kun je terecht om half 8 's avonds met een gezondheidsprobleem dat niet dringend genoeg is voor een ehbo, maar ook niet tot morgen kan worden uitgesteld
le huisartsenpostquote:Op zondag 5 mei 2013 19:26 schreef Trollscience het volgende:
Er valt niet veel te vertellenquote:
heb je de 200 eu grap al gedaan bijhem?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik kan nog wel iemand achter de kassa gebruiken, octo is voortdurend chagrijnig
ja:quote:Op zondag 5 mei 2013 19:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
heb je de 200 eu grap al gedaan bijhem?
en bij spongebob?quote:
Lekker bezigquote:Op zondag 5 mei 2013 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Er valt niet veel te vertellenaan strand gelegen, stadjes bezocht, naar Barcelona geweest
vet lekker en veel eten in het hotel
echt top
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |